TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.8.2019.
Večeras je i službeno počeo jubilarni Sarajevo Film Festival. Narednih sedam dana Sarajevo će biti okupljalište regionalne, ali i svjetske filmske industrije, kao i filmskih entuzijasta koji podjednako uživaju u filmovima, ali i odličnoj vibri koja vlada u gradu.
Topla festivalska atmosfera vladala je već večeras na festivalskom trgu gdje su brojni gosti uz nagađanja koji će to film doma ponijeti nagradu za najbolji film, razgovarali i o modi koja će dodatno začiniti glamur crvenog tepiha Festivala koji slavi umjetnost.
Gošća crvenog tepiha bila je i manekenka Džejla Glavović koja je došla u društvu supruga Mahira Očuza. Za otvorenje Festivala birala je dugu profinjenu pastelno ružičastu kreaciju brenda TWINSET čiji dizajn potpisuju dizajneri Lara Davies i Bill Shapiro, dok je Mahir za ovu priliku birao elegantno plavo Hugo Boss odijelo.

Duga toaleta sirena kroja ukrašena je delikatnim nojevim perjem duž donjeg djela koji haljini daje dodatan glamurozan izgled, ali i poletnost i svježinu. Uz cirkone kojima je haljina ukrašena u gornjem djelu, ono što ovu haljinu naziva Frangia Spadonna čini dodatno posebnom i još prikladnijim odabirom za crveni tepih, upravo je činjenica da je izrađena samo jedna ovakva kreacija u svijetu.

S obzirom na to da je Džejla Glavović zaštitno lice grupacije Astra i Borovo koja je ovlašteni distributer brenda TWINSET ne iznenađuje što je upravo u njihovim novim kolekcijama pronašla idealan modni look koji će ostaviti utisak na crvenom tepihu jednog od najpoznatijih filmskih festivala u regiji.

Uz elegantnu haljinu, Džejla je birala ženstveni makeup koji naglasak stavlja na njene oči, elegantne kovržde te malu clutch FURLA torbu koja je zaokružila njeno red carpet izdanje.

Veselimo se saznati koje će kreacije Džejla birati i ostale večeri Sarajevo Film Festivala.
#staytuned
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!