TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.8.2019.
Večeras je i službeno počeo jubilarni Sarajevo Film Festival. Narednih sedam dana Sarajevo će biti okupljalište regionalne, ali i svjetske filmske industrije, kao i filmskih entuzijasta koji podjednako uživaju u filmovima, ali i odličnoj vibri koja vlada u gradu.
Topla festivalska atmosfera vladala je već večeras na festivalskom trgu gdje su brojni gosti uz nagađanja koji će to film doma ponijeti nagradu za najbolji film, razgovarali i o modi koja će dodatno začiniti glamur crvenog tepiha Festivala koji slavi umjetnost.
Gošća crvenog tepiha bila je i manekenka Džejla Glavović koja je došla u društvu supruga Mahira Očuza. Za otvorenje Festivala birala je dugu profinjenu pastelno ružičastu kreaciju brenda TWINSET čiji dizajn potpisuju dizajneri Lara Davies i Bill Shapiro, dok je Mahir za ovu priliku birao elegantno plavo Hugo Boss odijelo.

Duga toaleta sirena kroja ukrašena je delikatnim nojevim perjem duž donjeg djela koji haljini daje dodatan glamurozan izgled, ali i poletnost i svježinu. Uz cirkone kojima je haljina ukrašena u gornjem djelu, ono što ovu haljinu naziva Frangia Spadonna čini dodatno posebnom i još prikladnijim odabirom za crveni tepih, upravo je činjenica da je izrađena samo jedna ovakva kreacija u svijetu.

S obzirom na to da je Džejla Glavović zaštitno lice grupacije Astra i Borovo koja je ovlašteni distributer brenda TWINSET ne iznenađuje što je upravo u njihovim novim kolekcijama pronašla idealan modni look koji će ostaviti utisak na crvenom tepihu jednog od najpoznatijih filmskih festivala u regiji.

Uz elegantnu haljinu, Džejla je birala ženstveni makeup koji naglasak stavlja na njene oči, elegantne kovržde te malu clutch FURLA torbu koja je zaokružila njeno red carpet izdanje.

Veselimo se saznati koje će kreacije Džejla birati i ostale večeri Sarajevo Film Festivala.
#staytuned
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su svakodnevno prva adresa ljudi koji traže rješenje za akne, osjetljivost, isušivanje ili iznenadne promjene na koži. Ljudi očekuju jasne, sigurne i provjerene preporuke, a one su moguće samo kada stručnjaci lično poznaju teksture, aktivne sastojke i ponašanje formule na koži.

Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete. Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab.



Pozvali smo farmaceute u prostor koji je izgledao kao kombinacija edukacijskog centra i modernog skin-laba. Cilj? Stvoriti trenutak u kojem ljudi koji svakodnevno rade s kožom mogu isprobati proizvode koji mijenjaju rutine, postaviti pitanja koja se čuju samo između stručnjaka i dobiti uvide koji se ne mogu pronaći u deklaraciji.
Na samom početku goste su pozdravili iz Antonio Trade Cosmetics tima i ispred Bonjour.ba, uz kratko obraćanje koje je najavilo koncept Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Laba.

Clean, fokusirano i precizno baš kao formulacije u fokusu
Atmosfera je bila pažljivo oblikovana: clean futuristički prostor pretvoren u Beauty Lab, savršeno usklađen s temom i iskustvom koje je čekalo farmaceute.
Čim su gosti pristizali, osjetila se ona posebna atmosfera koja nastane kada se spoje znanje i dobra energija. Razgovori su krenuli odmah o iskustvima, kombinacijama proizvoda i pitanjima koja im ljudi najčešće postavljaju uz opušten, ali vrlo znatiželjan ton.


Event je zadržao taj ritam do kraja, dovoljno lagan da potakne pitanja, a dovoljno sadržajan da svako pronađe informaciju koja mu treba, uz osjećaj da je dio jednog posebnog Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab iskustva.
U trenutku kada je počeo praktični dio programa, dr. Matea Ćorluka, spec. dermatovenerologije s bogatim iskustvom u dijagnostici i tretmanu kožnih bolesti, otvorila je segment koji se osjećao više kao zajednički ritual. Uz konkretan primjer iz prakse postavilo je temelje za ono što je slijedilo, a to je testiranje tekstura.

Matea Ćorluka, dr. spec. dermatovenerologije
Tu je Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab koncept zaživio. Gosti su isprobavali formulacije na koži, komentarisali osjećaj nakon nekoliko minuta i međusobno dijelili dojmove koje mogu steći samo kroz ovakvo iskustvo.


Hero proizvodi su prirodno preuzeli pažnju: Acnemy gel za dubinsko čišćenje lica Zitclean izdvojio se već nakon prvog testiranja zbog lagane teksture, nježnog osjećaja na koži i činjenice da ne zateže, što je farmaceutima posebno važno kod njege kože sklone aknama.


Odmah iza njega, Acnemy pojedinačni flasteri Zitproof privukli su interes jer djeluju brzo i ciljano, a mnogi su komentarisali da je praktičnost upravo ono što se najčešće traži kod ovakvog tipa proizvoda.

U Transparent Lab dijelu, pažnju su preuzela dva proizvoda koja djeluju kao logičan duo: Transparent Lab Pure Glycerin Face Serum kojeg su gosti opisali kao “onaj serum koji odmah daje osjećaj mekoće” i Transparent Lab Niacinamide Glow Cream, kremu koja se brzo upija i ostavlja ujednačen i nenametljiv sjaj.




Zajedno, ovaj hidratacijski par dao je najjasniji uvid u razliku između tekstura i upravo ono što su farmaceuti najviše željeli isprobati iz prve ruke.

Završili smo u onom tihom, fokusiranom ritmu koji se dogodi kada stručnjaci izađu iz teorije i uđu u praksu.






Otvorile su se važne nijanse o kojima se obično ne stigne razmišljati tokom radnog dana, kako se tekstura ponaša nakon nekoliko minuta, šta korisnik može očekivati odmah, a šta tek kroz rutinu.










Kada formulacije prođu kroz ruke farmaceuta, sve postaje jasnije. Oni najbolje znaju šta ljudi pitaju, šta očekuju i koja tekstura daje rezultat.


Zato ovakav format ima posebnu težinu jer su proizvodi isprobani od ljudi kojima se svakog dana vraćamo po savjet. A šta je ostavilo najbolji dojam? Proizvodi koje su farmaceuti najviše spominjali nalaze se u nastavku.



Izdvojene photowall trenutke donosimo u nastavku.



















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!