TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.8.2019.

Večeras je i službeno počeo jubilarni Sarajevo Film Festival. Narednih sedam dana Sarajevo će biti okupljalište regionalne, ali i svjetske filmske industrije, kao i filmskih entuzijasta koji podjednako uživaju u filmovima, ali i odličnoj vibri koja vlada u gradu.

Topla festivalska atmosfera vladala je već večeras na festivalskom trgu gdje su brojni gosti uz nagađanja koji će to film doma ponijeti nagradu za najbolji film, razgovarali i o modi koja će dodatno začiniti glamur crvenog tepiha Festivala koji slavi umjetnost.

Gošća crvenog tepiha bila je i manekenka Džejla Glavović koja je došla u društvu supruga Mahira Očuza. Za otvorenje Festivala birala je dugu profinjenu pastelno ružičastu kreaciju brenda TWINSET čiji dizajn potpisuju dizajneri Lara Davies i Bill Shapiro, dok je Mahir za ovu priliku birao elegantno plavo Hugo Boss odijelo.


Duga toaleta sirena kroja ukrašena je delikatnim nojevim perjem duž donjeg djela koji haljini daje dodatan glamurozan izgled, ali i poletnost i svježinu. Uz cirkone kojima je haljina ukrašena u gornjem djelu, ono što ovu haljinu naziva Frangia Spadonna čini dodatno posebnom i još prikladnijim odabirom za crveni tepih, upravo je činjenica da je izrađena samo jedna ovakva kreacija u svijetu.


S obzirom na to da je Džejla Glavović zaštitno lice grupacije Astra i Borovo koja je ovlašteni distributer brenda TWINSET ne iznenađuje što je upravo u njihovim novim kolekcijama pronašla idealan modni look koji će ostaviti utisak na crvenom tepihu jednog od najpoznatijih filmskih festivala u regiji.

Uz elegantnu haljinu, Džejla je birala ženstveni makeup koji naglasak stavlja na njene oči, elegantne kovržde te malu clutch FURLA torbu koja je zaokružila njeno red carpet izdanje.


Veselimo se saznati koje će kreacije Džejla birati i ostale večeri Sarajevo Film Festivala.
#staytuned


Bonjour

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

TEKST: Bonjour.ba - PR

Od tradicije do AI: Transformacija marketinga Od tradicije do AI: Transformacija marketinga

Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.

Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. 
 


 Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.

Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja. 

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

 

sarajevo-marketing-summit-2025-swissotel-1-bonjour-ba
 

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
 


Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”,  govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje. 

I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu. 
 


O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.

Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
 

 

Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka

Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!