TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.8.2019.
Večeras je i službeno počeo jubilarni Sarajevo Film Festival. Narednih sedam dana Sarajevo će biti okupljalište regionalne, ali i svjetske filmske industrije, kao i filmskih entuzijasta koji podjednako uživaju u filmovima, ali i odličnoj vibri koja vlada u gradu.
Topla festivalska atmosfera vladala je već večeras na festivalskom trgu gdje su brojni gosti uz nagađanja koji će to film doma ponijeti nagradu za najbolji film, razgovarali i o modi koja će dodatno začiniti glamur crvenog tepiha Festivala koji slavi umjetnost.
Gošća crvenog tepiha bila je i manekenka Džejla Glavović koja je došla u društvu supruga Mahira Očuza. Za otvorenje Festivala birala je dugu profinjenu pastelno ružičastu kreaciju brenda TWINSET čiji dizajn potpisuju dizajneri Lara Davies i Bill Shapiro, dok je Mahir za ovu priliku birao elegantno plavo Hugo Boss odijelo.

Duga toaleta sirena kroja ukrašena je delikatnim nojevim perjem duž donjeg djela koji haljini daje dodatan glamurozan izgled, ali i poletnost i svježinu. Uz cirkone kojima je haljina ukrašena u gornjem djelu, ono što ovu haljinu naziva Frangia Spadonna čini dodatno posebnom i još prikladnijim odabirom za crveni tepih, upravo je činjenica da je izrađena samo jedna ovakva kreacija u svijetu.

S obzirom na to da je Džejla Glavović zaštitno lice grupacije Astra i Borovo koja je ovlašteni distributer brenda TWINSET ne iznenađuje što je upravo u njihovim novim kolekcijama pronašla idealan modni look koji će ostaviti utisak na crvenom tepihu jednog od najpoznatijih filmskih festivala u regiji.

Uz elegantnu haljinu, Džejla je birala ženstveni makeup koji naglasak stavlja na njene oči, elegantne kovržde te malu clutch FURLA torbu koja je zaokružila njeno red carpet izdanje.

Veselimo se saznati koje će kreacije Džejla birati i ostale večeri Sarajevo Film Festivala.
#staytuned
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!