TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 2.10.2023.
Dopamin je hemijski prenosnik signala u mozgu koji igra ključnu ulogu u različitim moždanim funkcijama i procesima.
Zbog obaveza u toku dana, momente koje možemo izdvojiti za sebe često odlučimo provesti na društvenim mrežama jer su najbrži i najlakši način da se isključimo iz svega i opustimo. Ovo rezultira time da svaki takav trenutak - slobodan ili u potrebi da se "isključimo" mi odlučimo provesti skrolajući. Iako ne postoji ništa loše u tome da uživamo u prednostima društvenih mreža, trebamo imati i samokontrolu.
Zadovoljstvo i nagrada
Dopamin se često naziva "feel-good" neurotransmiterom jer se oslobađa kao odgovor na prijatne aktivnosti. To može uključivati uživanje u ukusnoj hrani, učestvovanje u zabavnim aktivnostima ili čak primanje pozitivnih povratnih informacija. Kako je ovo povezano s društvenim mrežama?
Društvene mreže koriste tehniku dizajna i interakcije koja stimuliše oslobađanje dopamina. Kada dobijemo lajk, komentar ili obavještenje o novoj poruci ili objavi, to može izazvati osjećaj zadovoljstva i nagrade, što je posljedica povećanog nivoa dopamina u mozgu. Zbog ovog sistema nagrađivanja, postajemo ovisni o provođenju više vremena na društvenim mrežama kako bismo ponovno doživjeli taj "dopaminski udar".
Motivacija i postavljanje ciljeva
Dopamin je također povezan s motivacijom i težnjom ka ciljevima. Kada postignete nešto na čemu ste radili, vaš mozak oslobađa dopamin, čime se ojačava željeno ponašanje.
Regulacija raspoloženja
Dopamin igra ulogu u regulaciji raspoloženja i emocionalnih reakcija. Niske nivoe dopamina često povezujemo sa stanjima kao što je depresija, dok viši nivoi mogu doprinijeti osjećaju sreće i blagostanja. Na TikToku smo uočili trend kreiranja dopaminskog menija koji pomaže pri buđenju istog na mnogo kvalitetnijem i dugotrajnijem nivou.
Sada kada znamo osnovno o dopaminu - kako kreirati dopamine menu i šta on predstavlja?
Ovaj meni podijeljen je na četiri dijela:
* * *
Naslovna fotografija: @rrayyme
TEKST: Bonjour.ba - PR
Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.
Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.
Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.
Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.
U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa.
Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.
Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu.
Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.
„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.
Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.
Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem.
Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!