TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.2.2018.
Bosanski Kulturni Centar ugostio je oko 400 uspješnih dama iz svijeta biznisa, kulture i mode, na prvom ovogodišnjem eventu “Ladies In by Jana”, održanom u Tuzli.Tom prilikom izvedena je predstava "Rod i dom" koja govori o tragičnoj ljubavi, ali istovremeno i o ženi uhvaćenoj u mrežu običaja i tradicije. Predstava, koja je svojevrsna oda ženi koja ruši okove i glorificira istinske vri
Pored predstave, koktela i druženja,uzvanice su mogle uživati u raznovrsnim, zanimljivim prezentacijama te promocijama brendova poput: Jelena shop, Plaza parfumerija, Le Petit Marseillais, Subrina… ali i ukusnim koktelima i delicijama poput grčkog jogurta Mliječne industrija 99 Gradačac, najfinijim među jogurtima zbog svoje kremaste strukture i osvježavajućeg okusa.Svojim sampling aktivacijama dame su obradovali Optika Solaris Tuzla, Kozmetičko frizerski studio Ogledalce, Urban Home, Menprom, Dr Hauschka, Weleda, Ketering restoran Royal, Sarajevski kiseljak, Vinogradi Nuić, Red Bull.. Posebnu pažnju privukla je Subrina sa svojim bojama za kosu Charm i Saten, kao i linijom šampona, balzama i stajling proizvoda.
„Sretna sam što i večeras u Tuzli imamo priliku upoznati se sa Subrina proizvodima za njegu kose. Redovno koristim Subrina farbe, prezadovoljna sam i nastavit ću i dalje koristiti iste'', kazala je zadovoljna korisnica dr. stomatolog Amela Tucić.
„Farbam kosu i do sada nisam koristila Subrina boje, ali sam večeras pronašla svoju nijansu i sigurno ću probati. Hvala Subrini na večerašnjem poklonu'', Lejla Zonić, vlasnica ''Urban Home''.
TEKST: Bonjour.ba/PR
U Sarajevu je sinoć održan ekskluzivni dm beauty event pod motom „Press play for beauty world“ kojem je prisustvovalo gotovo 600 ljudi.
Svi prisutni su imali priliku da dožive posebno iskustvo ljepote inspirisane bojama prirode na jednom mjestu. Limitiran broj ulaznica je prodat u rekordnom roku te su eventu prisustvovali oni najbrži ljubitelji beauty industrije, kao i influenserice, influenseri, novinarke i javne ličnosti.
Gosti su mogli da isprobaju najnovije proizvode iz dm ponude, makeup trendove, dobiju savjete stručnjaka na teme njege lica, tijela i kose, profesionalno se našminkaju, te da učestvuju u edukativnim i zabavnim radionicama. Radionicu koju je vodila Una Suljić-Fatić obuhvatila je izradu body shimmera, dok je Ilhana Aljović predstavila proces pravljenja seruma i maski za lice. Tajnu melema od domaćih trava su otkrili Adil i Amina Delić, a kako da nam lice što duže izgleda mlađe i svježije uz pomoć Face gyma pokazala je Doris Misimović Drkić. Oni koji vole umjetnost su uživali u art radionicama sa Aidom Nikšić i Eminom Tsiligkros te su kući otišli sa svojim umjetničkim djelom.
„Ekskluzivni dm beauty event svake godine je prilika da se naši gosti povežu sa najnovijim trendovima u beauty industriji, kao i da iz prve ruke dobiju savjete i trikove od stručnjaka. Drago nam je što smo uspjeli da kreiramo atmosferu koja inspiriše i slavi individualnu ljepotu“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm BiH.
Za još bolji ugođaj dm je gostima priredio zabavu uz DJ-a, ukusnu zakusku i piće, kutak za slikanje i photobooth, dm kutak sa savjetnicama za ljepotu, dmLIVE kutak, kao i brojne poklone od partnera eventa: alverde, Aura, Azzaro, Balea, Bourjouis, Catrice, Essence, Face Facts, Gliss, Gorsen, Hada Labo Tokyo, Keratin, Afrodita, La Cora, Le mini macaron, L’Oreal Paris, Mary & May, Max Factor, Maybelline New York, Nacomi, Olival, Palette, Real Techniques, Replay, Rimmel, Rude, s-he, Skin 1004, Skinlick, Subrina, Taft, Trend it Up, Ziaja.
„U našoj kompaniji redovno pratimo najnovije trendove u svijetu ljepote, s ciljem da obogatimo iskustvo naših kupaca kroz inovativnu ponudu make up-a, njege lica i tijela. Tako smo ove jeseni naš asortiman proširili novom dm markom za njegu lica - Hautsache. Naša posvećenost kvaliteti osigurava da svaki proizvod koji nudimo donosi osjećaj ljepote i samopouzdanja. Vjerujemo da svaka osoba zaslužuje da se osjeća posebno, a naš tim neumorno radi na tome da pruži proizvode koji ne samo da prate trendove, već i nadmašuju očekivanja. Zahvaljujemo vam što ste dio naše zajednice i radujemo se što ćemo zajedno otkrivati svijet ljepote!“, poručila je Irma Zolj-Džeko, menadžerica nabave dm BiH.
* * *
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!