TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.6.2023.
Sunce, Hercegovina i čaša odličnog vina je jedan od onih "je ne sais quoi" doživljaja za sve ljubitelje pića koji čuva tajne okusa i aroma.
Moramo priznati da biti turist u Hercegovini na jedan dan je avantura koja doslovice otvori oči za skrivene dragulje u vlastitom dvorištu.
Vodopad Kravice
Posjeta vodopadu Kravice uvijek je jedinstven doživljaj, ali ovaj put je bio mrvicu posebniji jer je bio savršen scenarij za početak putovanja.
Vodopadi i kombinacije zvukova pomogli su nam opustiti se i pružili zen mode koji je bio uvertira za odlazak u vinariju Domano i vinariju Nuić. Sama vožnja do vinarija kroz zelene zavoje sa pogledom na vinograde koji se rasprostranjuju sa obje strane ceste pitoreskno su nam davali osjećaj da se nalazimo u Italiji. Po ko zna koji put uvjerili smo se da je i sama Hercegovina poput prekrasnog vina koje otkriva svoje slojeve tek nakon što ga pažljivo desgustirate i uživate u njemu.
Posjeta vinariji Domano
U istom zen tonu nastavljamo naše putovanje do vinarije Domano koja je predivno uređena sa novom kušaonom, restoranom, ali i zadivljujućim vinskim podrumom.


Ukoliko do sada niste imali priliku posjetiti vinski podrum dopustite da vas uvjerimo da je to putovanje kroz historiju, kulturu i umjetnost i svojevrsna avantura otkrivanja tajne vina koja pruža nezaboravno iskustvo za sva osjetila. Kroz ovo iskustvo u vinariji Domano nas je vodila Josipa Andrijanić, dama koja je bila zaslužna da nas uvede u svijet vina i da priliku da naučimo o umjetnosti stvaranja vina.

Bez obzira da li smo strastveni ljubitelji vina ili smo tek počinjali istraživati ovaj svijet, putovanje kroz vinski podrum sa Josipom je bilo na vrhuncu gostoprimstva. Posebnost je činilo i uređenje, tačnije kamen kojeg omeđuju mirisne ruže od kojih su neke stare i više od 30 godina.
Važno je spomenuti i da je vlasnica vinarije Josipa Gagro koja je u uređenju implementirala posebnu estitiku pa tako možete u vinogradu kušati vina dok lagano ležite i odmarate. Ukoliko vas već sada nismo uvjerili da je ovo bilo idilično iskustvo, pomenut ćemo da vinarija Domano ima vinograd na otprilike 430m nadmorske visine što im je dalo priliku da proizvedu prvi pjenušac napravljen od 100% autohtone žilavke, Pjenušac Domano koji je ujedno bio i čaša dobrodošlice u vinariju.

Nepce smo osvježili sa šest različitih sorti vina od kojih smo ipak najviše uživali u Cuvee bijelom vinu, kupaži sorte Žilavne i Savignon Blanc te u Blatina selekciji. Naravno, sve to uz domaće gourmet delicije iz kuhinje.

Pomenut ćemo samo da su 2017. na DWWA postigli najveći uspjeh u historiji Bosne i Hercegovine kada su dobili dvije platinaste medalje za Žilavku CZ i Blatinu CZ, čime su ta dva vina postala najboljim vinima u regiji istočne i središnje Europe.
Dakle, ovo putovanje kroz vinski podrum je bilo potpuno nezaboravno iskustvo za sva naša osjetila. Dalo nam je priliku da se opustimo, uživamo u prekrasnom ambijentu i otkrijemo tajne vina... zar može bolje dan završiti?

Posjeta vinariji Nuić
Ipak može jer smo nastavili put prema Vinariji Nuić koja je bila inicijator pokretanja Trnjak festivala gdje nas je dočekao vlasnik Josip Nuić.

Oni su prvi na tržište plasirali sortu Trnjak 2012. godine. Vjerujemo da ste čuli i da ste upoznati sa tim da danas Nuić Trnjak slovi za jednu od najboljih etiketa ove sorte i sa razlogom je tako.

Bilo da ste ljubitelj/-ica vina koji daje slatkoću nepcu ili ste više za zemljani okus, voćnu eksploziju, začinjene note, cvjetne arome, drvenaste note ili za kompleksne slojeve okusa Vinarija Nuić je prepoznata po tome što se ne libi eksperimentirati s okusima zbog čega intenzivno ulažu u svoj laboratorij koji je jedan od suvremenijih u ovoj regiji.

Nagrade koje opravdavaju sve rečeno
Nerijetko su dobitnici zlatne medalja na Decanteru, a posebno nas je dojmio entuzijazam vlasnika da Trnjak postane sorta zaštićenog porijekla. Također, vinogradi Nuić već dugi niz godina sudjeluju na prestižnim vinarskim natjecanjima poput AWC VIENNA - internacionalno vinsko natjecanje koje se održava u Beču po najvećim standardima u ocjenjivanju, a među zadnjim postignućima su zlatne medalje i 2022. godine za Žilavka Selekcija 2021, Trnjak Premium 2018 i Blatina Vrhunska 2017.
Također, i ovdje smo imali priliku kušati njihova nagrađivana vina s pogledom na vinograd i zanimljive gourmet zalogajčiće, a sigurno ćemo se vratiti u budućnosti kod njih jer upravo rade na izradi velike kušaone koja mnogo obećava.

Za sve uzvanice nastavak vinskog putovanja bio je sutradan kroz obilazak vinarija po Dalmatinskoj Zagori, a navečer je održana lijepa večer gdje su prisustvovali imenovanju ambasadora Trnjka i službenom otvaranju festivala. Poseban doživljaj je bio posmatrati zvjezdano nebo dok uživamo u aromama jednih od najboljih vina.
U nastavku donosimo fotografije sa Masterclass radionica i dašak atmosfere sa otvorenja Trnjak Festivala.

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest

Foto: Trnjak Fest
***
Foto: Bonjour.ba/Trnjak Fest
TEKST: Bonjour.ba - PR
Sarajevo Marketing Summit, 12. po redu, koji je jučer održan u Sarajevu, ispunio je očekivanja i predavača i gostiju koji su imali priliku čuti različite priče, uspješne kampanje te ostvariti nove kontakte i dogovore.
„Ovogodišnja tema Summita bila je 'FAST TRENDS, FASTER MOVES', što je zapravo slika našeg trenutnog života, brzine i svega što se dešava. Trendovi nastaju, rastu i nestaju velikim brzinama. Ono što je danas viralno, sutra je već zaboravljeno. Brendovi, da bi opstali, moraju biti ispred tih trendova. Naši govornici su upravo o tome govorili: o novim trendovima, granicama marketinga, onome što on danas jeste i što će biti u budućnosti“, istakla je, generalna direktorica Altermedije, marketinške agencije koja je organizovala Summit .

Zenel Batagelj iz Valicona govorio je o budućnosti marketinških stručnjaka te istakao kako prakse iz zemalja regiona mogu značajno pomoći stručnjacima u Bosni i Hercegovini, jer im daju smjernice o tome šta ih čeka i u kojem smjeru da idu.
„Koliko god se činilo da je danas teško pratiti globalne trendove zbog ekspanzije društvenih mreža i umjetne inteligencije, zapravo nikada nije bilo jednostavnije. AI i društvene mreže pretvorile su svijet u jedno globalno selo u kojem svi postajemo slični. To se najbolje vidi kod najmlađih – generacije Z. Z-jevci u New Yorku, Sloveniji, Sarajevu ili Beogradu danas izgledaju gotovo isto: slušaju istu muziku, koriste isti vokabular i prate iste brendove. Ništa tu više nije novo. Upravo zato, najveći izazov postaje ostati autentičan. A tu, moram reći, Bosna i Hercegovina zaista pobjeđuje – vi ste jedna od najautentičnijih nacija na svijetu“ , kazao je Batagelj.

Slovenačka stručnjakinja za strateški razvoj brendova, Melanja Korošec, potpredsjednica KJK Sports grupacije i partner u DreamSail consultingu, govorila je o važnosti autentičnosti, jasno definisane strategije i hrabrosti brendova iz regije da se izbore za svoje mjesto na globalnom tržištu.
„Upravljanje brendom je ključno, posebno u regiji gdje su mnoge kompanije manje od globalnih konkurenata. Naša snaga leži u inovacijama, jasno definisanoj strategiji i autentičnosti. Trendovi se brzo mijenjaju, ali ne možemo skakati na svaku promjenu — najvažnije je znati ko smo, za koga radimo i u šta vjerujemo. Najteži, ali i najvažniji dio je znati reći ‘ne’. Kada ostanemo autentični, potrošači nam vjeruju – i tu se dobija bitka“ , istakla je.

Konferencija je bila prilika za ekskluzivno predstavljanje dvije nove aplikacije: CHAT D&B aplikacije kompanije Dun & Bradstreet i društvene mreže PRIVEE WORLD, čiji je osnivač i CEO Dino Čolaković. Učesnici su među prvima u svijetu mogli instalirati aplikacije i upoznati se sa njihovim funkcijama.

Tokom cjelodnevnog programa učesnici su slušali o tome kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas, o ubrzanim promjenama u FMCG industriji i o tome kako one oblikuju sutrašnjicu. Imali su priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing. Govorilo se i o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Već devetu godinu zaredom dodijeljena su priznanja istaknutim pojedincima iz svijeta marketinga, onima koji su svojim radom, idejama i rezultatima obilježili proteklu godinu. Tako su priznanja na ovogodišnjem Summitu dobili:
- Sanela Vujović, National Marketing Manager kompanije Red Bull
- Samira Poričanin Petrešin, PR Manager utrke Race for the Cure
- Naima Abadžić, Brand Building Manager Atlantic Grupe – Cedevita

Priznanja su dodijeljena i u tri posebne kategorije:
- Kampanja vrijedna pažnje – kompaniji Bambi za kampanju “Ljubav u svakom kadru”

- Brend inovacija godine – Lemonish, novi brend u kategoriji bezalkoholnih pića

- Najbolja rebrending kampanja – Podravka za brend Vegeta.

Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, kao i značajan doprinos zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.









Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!