TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.7.2014.
Sinoć je za veliku većinu vas bilo samo još jedan utorak večer. Za nas je to bila večer uzbuđenja, straha, otvorenih telefonskih linija, photoshop majstorija, malo nervoze i puno iščekivanja. Naime, upravo je tijekom sinoćnje večeri MODAMO.info portal dobio svoj novi vizualni identitet. Redizajn je tema o kojoj u uredništvu intenzivno raspravljamo posljednjih godinu dana, a koju u djelo sprovodim
Prateći vaše preferencije, bilo je jasno da ste se zasitili informacijskog pristupa i da želite jake, vizualne poruke i vijesti, no s dozom osobnog pristupa i u potpisu karakterističnom za MODAMO.info.
U ovom trenu ovu vijest čitate upravo na takvom portalu. Naime, bijela boja kao pozadinska je bila logičan izbor obzirom na novi pristup vizualnim vijestima, a povećanje fotografija koje prate autorske članke, vijesti i kolumne, je bilo neminovno.
Ono što vam novi dizajn našeg portala pruža jeste jači vizualni doživljaj svega o čemu pišemo, no i pregršt novina koje smo uveli, a koje su nam tako nedostajale proteklih godina. Tako ćete sada moći, pored dobro vam poznatih rubrika na MODAMO.info, pratiti i novosti iz arhitekture, tehnologije, kao i iz gastro svijeta, a sve to objedinjeno u kategoriji 'LIFESTYLE'. Uveli smo i posebnu rubriku naziva 'BH.MODA' unutar koje ćete veoma jednostavno doći do vijesti i ljudi s naše modne scene, dok će zaljubljenici u lijepe stvari moći pratiti naše kreARTivce kroz rubriku 'KREARTIVA'. Na portalu i dalje ostaju aktivne naše dosadašnje uspješnice, koje smo malo modificirali i poboljšali, poput rubrike 'DANAS NOSIMO' gdje svakodnevno objavljujemo odjevne kombinacije, no od sada ćete u njima naći i komade s 'MADE IN BIH' etiketom koje ćemo kombinirati sa svjetski poznatim brendovima i time, vjerujemo, inspirirati vaše odjevne kombinacije za razne prigode. Svaki tjedan ćemo izdvojiti za vas i 'TOP PRIČU', kao i najpopularnije članke kako biste bili sigurni da vam neka zanimljiva vijest ne bi promakla. Pomno biramo i naše kolumniste kroz čije ćete kolumne moći dobiti sjajan stilski savjet ili pročitati fascinantnu priču vezanu uz arhitekturu i produkt dizajn, a redovno ćemo imati i 'GOSTA UREDNIKA' koji će dolaziti iz raznih branši i kreirati svoje zanimljive priče za vas.

Naravno, i dalje se interaktivno družimo na našoj službenoj Facebook fan stranici, s planom da se povežemo i kroz ostale društvene mreže, stoga ukoliko nas već ne pratite -> klik, klik.
Možda ćete pomisliti iz rečenice s početka ovog članka kako ćemo se sada odmoriti jer smo završili redizajn, no istina je daleko od toga. Sve nove ideje koje smo u ovom procesu dobili, sada trebamo implementirati, a nove stvari na nas, znate da djeluju itekako pokretački.Stoga dok vi pregledavate što se sve novo krije na našim redizajniranim stranicama, mi već kreiramo nove, bolje, konkretnije i inspirativnije priče za vas.
Do čitanja,
Vaše MODAMO.info uredništvo
TEKST: Ada Ćeremida
Kada je prije gotovo osam godina pokrenula Zavrzlamu, Nadira Ahatović je željela jednu stvar: stvarati vizuale koji u dom unose nježnost, toplinu i onu tihu estetiku koja svakodnevne trenutke čini posebnim.
Tokom godina, njen brend je postao prepoznatljivo ime na lokalnoj sceni, od personaliziranih printova, minimalističkih ilustracija, pa sve do colorful sezonskih motiva koji se pretvaraju u malu tradiciju svake zime.
Nakon godine dana kreativne pauze ispunjene učenjem, preispitivanjem i rastom, Zavrzlama se 01.12. vratila sa potpuno novom energijom, vizualima i estetikom koja podsjeća zašto smo je toliko voljeli.
Ove sezone, Nadira predstavlja kolekciju idealnu za sve koji žele sastaviti praznični photowall, mali zidni kolaž koji priča tvoju priču kroz boje, ilustracije i personalizirane trenutke.
Povratak koji smo čekali: novi vizuali, nova toplina, isto srce brenda
Zimska kolekcija donosi upravo ono što Zavrzlama godinama radi najbolje, vizuale koji izgledaju i kao dekor i kao emocija. Minimalističke linije, personalizovane poruke, nježni neutralni tonovi i pastelne kuće prekrivene snijegom vraćaju nas u onu atmosferu koja je obilježila prve kolekcije brenda.
Ovo je sezona u kojoj se personalizirani posteri ponovo vraćaju na velika vrata bilo da slaviš važan datum, početak nove priče ili jednostavno želite u dom unijeti nešto što je samo vaše.

Praznični photowall: Kako ga složiti uz Zavrzlamu?
Ako već dugo razmišljate o zidu koji izgleda kao Pinterest album u zagrljaju božićnih lampica ovo je kolekcija za vas.
Pastelne kućice prekrivene snijegom, statement natpisi poput “Dođi da mi ruke griješ”, minimalističke ljubavne ilustracije i grafike posvećene bosanskim gradovima mogu stvoriti savršenu kombinaciju toplog, ličnog i estetski odmjerenog zida.
Ključ dobrog prazničnog photowalla uvijek je u pažljivo odmjerenom miksu. Dovoljno je odabrati jedan veći statement poster s toplijom tipografijom koji će voditi cijelu kompoziciju, zatim mu dodati ilustrativni pastelni motiv koji unosi vedrinu i boju.
Uz to, personalizirani print s imenima, datumom ili gradom daje zidnoj dekoraciji lični pečat, dok jedan vintage-inspired crtež donosi onaj suptilni kontrast tekstura koji sve povezuje u estetsku cjelinu.
Takav mali set od četiri postera u prostoru stvara potpuno novu atmosferu. Toplu, promišljenu i prazničnu, ali bez ijednog prenaglašenog božićnog detalja.



Zavrzlama je poznata po tome da svaka ilustracija nosi toplinu rukopisa. Bilo da se radi o datumu, imenu, kućnom broju, poštanskom broju ili silueti para svaki print može biti pretvoren u ličnu priču.
To je razlog zašto su njihovi posteri među najtraženijim poklonima za kraj godine. Za godišnjice, useljenja, nove početke, vjenčanja, skrivene poruke personalizirani print u prazničnom okviru postaje poklon koji ostaje godinama. A nova kolekcija ima onu pravu dozu cozy energije koja podsjeća na dekice, kolačiće i miris bora.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!