TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.7.2014.
Sinoć je za veliku većinu vas bilo samo još jedan utorak večer. Za nas je to bila večer uzbuđenja, straha, otvorenih telefonskih linija, photoshop majstorija, malo nervoze i puno iščekivanja. Naime, upravo je tijekom sinoćnje večeri MODAMO.info portal dobio svoj novi vizualni identitet. Redizajn je tema o kojoj u uredništvu intenzivno raspravljamo posljednjih godinu dana, a koju u djelo sprovodim
Prateći vaše preferencije, bilo je jasno da ste se zasitili informacijskog pristupa i da želite jake, vizualne poruke i vijesti, no s dozom osobnog pristupa i u potpisu karakterističnom za MODAMO.info.
U ovom trenu ovu vijest čitate upravo na takvom portalu. Naime, bijela boja kao pozadinska je bila logičan izbor obzirom na novi pristup vizualnim vijestima, a povećanje fotografija koje prate autorske članke, vijesti i kolumne, je bilo neminovno.
Ono što vam novi dizajn našeg portala pruža jeste jači vizualni doživljaj svega o čemu pišemo, no i pregršt novina koje smo uveli, a koje su nam tako nedostajale proteklih godina. Tako ćete sada moći, pored dobro vam poznatih rubrika na MODAMO.info, pratiti i novosti iz arhitekture, tehnologije, kao i iz gastro svijeta, a sve to objedinjeno u kategoriji 'LIFESTYLE'. Uveli smo i posebnu rubriku naziva 'BH.MODA' unutar koje ćete veoma jednostavno doći do vijesti i ljudi s naše modne scene, dok će zaljubljenici u lijepe stvari moći pratiti naše kreARTivce kroz rubriku 'KREARTIVA'. Na portalu i dalje ostaju aktivne naše dosadašnje uspješnice, koje smo malo modificirali i poboljšali, poput rubrike 'DANAS NOSIMO' gdje svakodnevno objavljujemo odjevne kombinacije, no od sada ćete u njima naći i komade s 'MADE IN BIH' etiketom koje ćemo kombinirati sa svjetski poznatim brendovima i time, vjerujemo, inspirirati vaše odjevne kombinacije za razne prigode. Svaki tjedan ćemo izdvojiti za vas i 'TOP PRIČU', kao i najpopularnije članke kako biste bili sigurni da vam neka zanimljiva vijest ne bi promakla. Pomno biramo i naše kolumniste kroz čije ćete kolumne moći dobiti sjajan stilski savjet ili pročitati fascinantnu priču vezanu uz arhitekturu i produkt dizajn, a redovno ćemo imati i 'GOSTA UREDNIKA' koji će dolaziti iz raznih branši i kreirati svoje zanimljive priče za vas.
Naravno, i dalje se interaktivno družimo na našoj službenoj Facebook fan stranici, s planom da se povežemo i kroz ostale društvene mreže, stoga ukoliko nas već ne pratite -> klik, klik.
Možda ćete pomisliti iz rečenice s početka ovog članka kako ćemo se sada odmoriti jer smo završili redizajn, no istina je daleko od toga. Sve nove ideje koje smo u ovom procesu dobili, sada trebamo implementirati, a nove stvari na nas, znate da djeluju itekako pokretački.Stoga dok vi pregledavate što se sve novo krije na našim redizajniranim stranicama, mi već kreiramo nove, bolje, konkretnije i inspirativnije priče za vas.
Do čitanja,
Vaše MODAMO.info uredništvo
TEKST: Ada Ćeremida
Pariz je otvorio vrata izložbi koja vraća posjetioce u zlatno doba Art Décoa i luksuznog putovanja.
U galeriji luksuzne modne kuće Louis Vuitton, LV Dream, tik uz Samaritaine, javnosti je predstavljena velika izložba posvećena stogodišnjici Međunarodne izložbe dekorativnih i industrijskih umjetnosti iz 1925. godine, događaja koji je definisao umjetnički pravac Art Décoa.
Više od 300 rijetkih predmeta i arhivskih dokumenata oživljava duh tog vremena i pokazuje kako je luksuzno putovanje postalo simbol modernog života kroz ovaj brend.
Art Déco: zlatno doba elegancije
Nastao u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, Art Déco je spojio geometriju, luksuzne materijale i optimizam “ludih godina”. Bio je to jezik nove urbane elite: u arhitekturi se oglašavao kroz monumentalne linije i simetriju, dok su moda i primijenjena umjetnost prštale bojama, geometrijskim uzorcima i profinjenim detaljima.
Pariz je bio epicentar tog pokreta, a 1925. godina ostala je upisana kao trenutak kada se modernost susrela s glamuroznom dekoracijom.
Kako je kuća pratila duh vremena
Za kuću koja je svoje ime gradila na putnim koferima, Art Déco je otvorio prostor za inovacije. Gaston-Louis Vuitton, unuk osnivača, prepoznao je da luksuzno putovanje traži više od funkcionalnosti ono mora odražavati i estetsku avangardu.
U saradnji s vodećim kreatorima epohe, oblikovao je personalizirane kovčege, sofisticirane setove za toaletne potrepštine i predmete u koži i platnu s prepoznatljivim geometrijskim linijama.
Na izložbi se danas može vidjeti, između ostalog, neseser Jeanne Lanvin, vintage bočice parfema i kovčeg izrađen posebno za couturiera Paula Poireta, artefakti koji pokazuju kako je brend postao sinonim za modernu eleganciju.
Foto: @luxuriousbymm
Postavka je raspoređena u osam imerzivnih prostorija unutar LV Dream centra, preko puta robne kuće Samaritaine. Izložba je besplatna, uz prethodnu rezervaciju, i nudi jedinstvenu priliku da se istraži kako je kuća, kroz dizajn i majstorstvo, utkala svoj trag u Art Déco epohu.
Stoljeće kasnije, taj vizionarski duh i dalje oblikuje Pariz kao svjetsku prijestolnicu stila.
Foto: @salutlesgarcones
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!