TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 30.7.2014.

Sinoć je za veliku većinu vas bilo samo još jedan utorak večer. Za nas je to bila večer uzbuđenja, straha, otvorenih telefonskih linija, photoshop majstorija, malo nervoze i puno iščekivanja. Naime, upravo je tijekom sinoćnje večeri MODAMO.info portal dobio svoj novi vizualni identitet. Redizajn je tema o kojoj u uredništvu intenzivno raspravljamo posljednjih godinu dana, a koju u djelo sprovodim

Prateći vaše preferencije, bilo je jasno da ste se zasitili informacijskog pristupa i da želite jake, vizualne poruke i vijesti, no s dozom osobnog pristupa i u potpisu karakterističnom za MODAMO.info.

U ovom trenu ovu vijest čitate upravo na takvom portalu. Naime, bijela boja kao pozadinska je bila logičan izbor obzirom na novi pristup vizualnim vijestima, a povećanje fotografija koje prate autorske članke, vijesti i kolumne, je bilo neminovno.

Ono što vam novi dizajn našeg portala pruža jeste jači vizualni doživljaj svega o čemu pišemo, no i pregršt novina koje smo uveli, a koje su nam tako nedostajale proteklih godina. Tako ćete sada moći, pored dobro vam poznatih rubrika na MODAMO.info, pratiti i novosti iz arhitekture, tehnologije, kao i iz gastro svijeta, a sve to objedinjeno u kategoriji 'LIFESTYLE'. Uveli smo i posebnu rubriku naziva 'BH.MODA' unutar koje ćete veoma jednostavno doći do vijesti  i ljudi s naše modne scene, dok će zaljubljenici u lijepe stvari moći pratiti naše kreARTivce kroz rubriku 'KREARTIVA'.  Na portalu i dalje ostaju aktivne naše dosadašnje uspješnice, koje smo malo modificirali i poboljšali, poput rubrike 'DANAS NOSIMO' gdje svakodnevno objavljujemo odjevne kombinacije, no od sada ćete u njima naći i komade s 'MADE IN BIH' etiketom koje ćemo kombinirati sa svjetski poznatim brendovima i time, vjerujemo, inspirirati vaše odjevne kombinacije za razne prigode. Svaki tjedan ćemo izdvojiti za vas i 'TOP PRIČU', kao i najpopularnije članke kako biste bili sigurni da vam neka zanimljiva vijest ne bi promakla. Pomno biramo i naše kolumniste kroz čije ćete kolumne moći dobiti sjajan stilski savjet ili pročitati fascinantnu priču vezanu uz arhitekturu i produkt dizajn, a redovno ćemo imati i 'GOSTA UREDNIKA' koji će dolaziti iz raznih branši i kreirati svoje zanimljive priče za vas.

MODAMO logo white

Naravno, i dalje se interaktivno družimo na našoj službenoj Facebook fan stranici, s planom da se povežemo i kroz ostale društvene mreže, stoga ukoliko nas već ne pratite -> klik, klik.

Možda ćete pomisliti iz rečenice s početka ovog članka kako ćemo se sada odmoriti jer smo završili redizajn, no istina je daleko od toga. Sve nove ideje koje smo u ovom procesu dobili, sada trebamo implementirati, a nove stvari na nas, znate da djeluju itekako pokretački.Stoga dok vi pregledavate što se sve novo krije na našim redizajniranim stranicama, mi već kreiramo nove, bolje, konkretnije i inspirativnije priče za vas.

Do čitanja,

Vaše MODAMO.info uredništvo


Bonjour

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

TEKST: Ada Ćeremida

Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri. Bonjour.ba u finalu SoMo Borca! Donosimo detalje o projektu koji je oduševio žiri.

SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.

SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.

U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_17

Šta je SoMo Borac i zašto je važan?  

SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.

Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.

nagrada_somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G

Foto: @somoborac


Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.

Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_18

Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture  

Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.

Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.

Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.

U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_4
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_26
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G2
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_19
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_8

Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.

Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…

  • članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,

  • prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,

  • najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,

  • na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,

  • +14,92% u interakcijama publike,

  • te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja  na društvenim mrežama.

 

somo_borac_zagreb_slavko_sobin_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_5
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_15

Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.

Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.

Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji. 

Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_g11
somo_borac_zagreb_jovan_marijanovic_bonjour_ba_
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_G3
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_22
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_23

Ko su finalisti SoMo Borca 2025?  

Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.

Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca

somo_borac_zagreb_bonjour_ba_25
somo_borac_zagreb_bonjour_ba_7

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.

Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.

Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.

Vidimo se u Zagrebu.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Bonjour.ba arhiva


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!