TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 6.1.2025.
Spremni smo za povratak boja koje su, kako stručnjaci navode, "prigušene". Složenije, prigušene nijanse ružičaste, ljubičaste, zelene i žute boje koje imaju zemljane osnove. To su nijanse koje podsjećaju na patinu prirodnih materijala.
Zemljani tonovi
Odaberite sofe ili fotelje u dubokoj smeđoj tartuf boji kako biste stvorili bogat i dobrodošao centar prostora. Kožna ili baršunasta tapaciranja dodatno će naglasiti sofisticiranost. Zemljano roza ili zelene fotelje, ili reclineri mogu unijeti toplinu i sofisticirani vintage osjećaj. Ova boja odlično se slaže s i svijetlim i tamnim komadima namještaja.
Akcentni namještaj
Akcentni stolići mogu biti pravi način da unesete boje i teksture koje mogu biti previše dominantne u većim komadima namještaja. Razmislite o prigušenim plavim ili prigušenim crvenim bočnim stolićima, konzolnim stolovima ili policama kako biste suptilno ugradili ovu smirujuću boju u dizajn.
Police ili regal mogu donijeti vintage šarm i dobro se usklađuju s neutralnim elementima. Iskoristite ljubičaste patlidžan jastuke na neutralnim sofama kako biste unijeli boju i uravnotežili ostatak prostora.
Kombiniranje metala sa teksturama
Dodajte akcentne metale poput mesinga, bakra ili mat crne. Ova kombinacija može donijeti toplinu i bogatstvo, ali i sofisticiranost, bez previše upadljivog efekta. Na primjer, mali stolići sa mesinganim nogama i bakrenim detaljima ili kombinacija metalnih svjetiljki u prostorijama s tamnijim elementima mogu stvoriti moderan i elegantan ugođaj.
Dodaci tekstura u prostoru
Igra sa teksturama može značajno unaprijediti vizualnu dimenziju vašeg interijera. Kombiniranjem različitih tekstura kroz namještaj dodajete dubinu i dinamiku. Lanene zavjese mogu dodati svježinu prostoru. Bilo da se koriste u neutralnim tonovima ili u prigušenim zemljanim nijansama, lanene zavjese prostor čine prozračnijim.
U kombinaciji s mekim materijalima poput lana, drvo može stvoriti harmoničnu ravnotežu između mekanog i čvrstog. Drveni komadi namještaja, poput stolića za kafu, polica ili ormarića, mogu dodati dubinu prostoru i donijeti prirodnu teksturu koja je u skladu s trendovima za 2025. godinu.
Ove boje nose bezvremensku dubinu, udaljavajući se od prolaznih trendova. Naglašavaju važnost topline, udobnosti i personalizacije u dizajnu enterijera za 2025. godinu, potičući stvaranje prostora koji su istovremeno moderni i odražavaju karakter svojih vlasnika.
* * *
Naslovna fotografija: @astridtemplier
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!