TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.2.2020.
Tema koja budi najviše neodlučnosti kada je u pitanju uređenje malenog dnevnog boravka sigurno je odabir boje koja će uspješno reflektirati svjetlo, vizualno povećati prostor, ali istovremeno unijeti toplinu i učiniti da se osjećate kao doma u vašem interijeru.
Srećom, postoje razni odgovori i alternative koje možete odabrati s obzirom na vaš ukus i potrebe vašeg interijera, a ako se pitate otkud krenuti i što je najbolja opcija za vaš maleni dnevni boravak, poslužite se jednim od savjeta u nastavku.
NA ŠTO OBRATITI POZORNOST PRIJE NO ŠTO ODABERETE BOJU ZA VAŠ DNEVNI BORAVAK
Prije no što se uopće odvažite na transformaciju vašeg dnevnog boravka i prije no što mu dodijelite neku boju, razmislite koja boja najbolje budi osjećaj opuštanja u vama. Je li to smirujuća bijela, moderna siva, strastvena ljubičasta, opuštajuća zelena ili možda dinamična plava? Nakon toga, kreirajte mood board ili na jedno mjesto zalijepite nijanse jedne boje koje možete zamisliti u svom postojećem ili budućem dnevnom boravku. Ponekad vam se može činiti drastičnim suprotstaviti jednu odvažnu boju bijeloj u interijeru, no ukoliko se igrate s različitim nijansama jedne boje koju najviše volite, brže ćete pronaći kompromis i kombinaciju koja vam se sviđa.
ZAŠTO ĆETE HTJETI RAZMISLITI O TOME DA DNEVNI BORAVAK OBOJITE U DVIJE BOJE?
Ako želite vizualno bilo koji prostor učiniti većim i vizualno 'daljim', obojite ga u bijelu ili svijetle nijanse već spomenute zelene, plave ili ljubičaste. Na taj način ćete otvoriti prostor, svjetle boje će bolje reflektirati svjetlo i učiniti vaš prostor otvorenijim, svježijim i manje skučenim. Samim time, u sukobu sa zidom koji je obojan u par nijansi tamnijim bojama ili drugim kontrastnim bojama, kreirati ćete zanimljivo osvježenje u vašem domu i upravo zato kombiniranje dvije boje u vašem interijeru također može biti dobra ideja.
BOJE KOJE ĆE VIZUALNO POVEĆATI VAŠ DNEVNI BORAVAK
ZELENA
Svjetle nijanse zelene ne samo da će povećati vaš prostor, već će na neki način ugostiti prirodu u vašem domu i unijeti umirujuću vibru koja će vaš dnevni boravak pretvoriti u idealnu oazu za odmaranje. Ako interijeru sa zelenim zidovima dodate još zelenih detalja u različitim nijansama, kao što su biljke, dekori na stolu ili jastuci, imate preduvjet za uređenje boho ili vintage dnevnog boravka.
LJUBIČASTA
Iako se čini nemogućim uključiti nijanse ljubičaste u uređenje interijera, ova hladna boja može unijeti takvu eleganciju i staloženost u vaš dnevni boravak, da nećete imati potrebu ulagati previše u dodatne dekore. Naravno, efekt vizualnog povećanja prostora postići ćete samo ukoliko zidove obojite u vedre svijetle nijanse ljubičaste, koje će unijeti dozu misterije i romantike, ali i notu glamura i luksuza.
SIVA
Jedna od modernih boja koja će surađivati u apsolutno svakom stilu uređenja interijera, sigurno je siva boja koja će svojim svjetlim nijansama u vašem prostoru biti svestrana, umirujuća i sofisticirana. Idealna je za malene prostore jer uspijeva u velikim količinama odbijati svjetlo i činiti prostor vizualno znatno većim, što je sjajna vijest za sve vas koji jako volite sivu boju.
SMEĐA
Svjetle nijanse smeđe boje, iako spadaju u hladne boje, mogu vrlo lako unijeti toplinu i ugodnu atmosferu u vašem dnevnom boravku. Boja bijele kave i bež nijanse u interijeru, sjajna su alternativa potpuno bijelom dnevnom boravku i u suradnji sa drugim smeđim detaljima može kreirati vintage štih u vašem domu, istovremeno ga čineći vizualno prostranijim.
BIJELA
Kraljica boja kada je pitanju vizualno povećanje prostora sigurno je bijela boja koja najbolje reflektira svjetlost i omogućava da vaš prostor djeluje čisto, svježe, prostrano i umirujuće. Jako je prilagodljiva boja, jednostavna za održavanje, a u kombinaciji sa drvenim namještajem i biljkama predstavlja scenarij koji vodi ka cozy i ugodnom uređenju interijera.
TEKST: Bonjour.ba
Via Media, najnagrađivanija marketinška agencija u BiH, ovog ljeta se uselila u svoj novi dom.
Bonjour. je prvi imao priliku zaviriti unutra, a priča koju vam donosimo je priča o poslovnoj filozofiji pretočenoj u prostor i priča o tome šta je sve moguće kad nam je istinski stalo do našeg posla i kad odbijamo da pristajemo na prosjek.
Ova zgrada je fizički manifest vrijednosti i duha agencije. Svaki sprat, svaka soba, svaki detalj je izraz onoga u šta Via Media vjeruje. Njen slogan, The Art of Giving a F*ck, nije samo provokativna rečenica, već princip koji definiše potpunu posvećenost kreativnosti, poslu i izgradnji snažnih odnosa sa kolegama i klijentima.
Ta posvećenost je savršeno vidljiva i opipljiva i u svakom detalju novog prostora.
Na sedam nivoa i sa više od 2.000 m2, koncipiran je tako da potakne razmjenu ideja, ubrza kreativne procese i otvori put ka neočekivanim rješenjima. Unikatan je u BiH, ali i regiji, a kroz njega nas je provela suvlasnica agencije Amna Džambić Branković
“Prostor je osmišljen tako da podstiče ono što nam je najvažnije – kreativnost", kaže Amna.
Htjeli smo razigran, ali profesionalan ambijent koji odražava naš slogan 'The art of giving a f*ck'. To znači da nam je zaista stalo do našeg posla. Do ideje. Do kvalitete. Do drugih ljudi. Do toga kako komuniciramo, kako rješavamo probleme i kako razmišljamo. To je naša kultura. Zato smo, kada nam je prethodna zgrada postala previše tijesna, okupili kolege iz svih odjela i pitali ih šta im je potrebno za idealne uslove za rad.“
Završni dizajn novog prostora potpisuje arhitektonski studio Brigada, čiji su Damjan Geber i Virna Šonje Kuljiš sa svojim timom u potpunosti razumjeli ideju, prirodu posla i identitet agencije.
Prije nego što krenemo u obilazak, važno je znati da je Via Media full-service marketinška agencija, što znači da pruža sveobuhvatan spektar usluga na jednom mjestu. Upravo zato ona okuplja veći broj timova koji rade u bliskoj koordinaciji.
“Iako odjeli funkcionišu samostalno“, kaže Amna, “njihov raspored omogućava stalnu komunikaciju. Vjerujemo i da sam prostor može biti pokretač ideja, pa smo svaki detalj prilagodili tom konceptu.“
Tako su na jednom od spratova, u neposrednoj blizini, smješteni Account, Digital i PR odjeli, kao i ured strateškog planera, te kancelarije suvlasnica, Amne i Vesne.
Upravo na ovom spratu oblikuju se strategije kampanja, a otvoreni raspored stolova i blizina timova potiču stalnu komunikaciju i brzu razmjenu informacija, što je u ovom poslu nezamjenjivo.
Ipak, neki dijelovi posla zahtijevaju drugačiju koncepciju prostora. Tako je jedan sprat u potpunosti posvećen video i audio produkciji.
Tu se nalaze dva studija, filmski i muzički, kojima upravlja ekipa koja piše, režira, montira, animira i producira sve od reklamnih ili muzičkih spotova, pa do dokumentarnih filmova i još mnogo toga između.
A tačno osamnaest stepenica iznad produkcije nalazi se odjel čiji je posao potpuno drugačiji, Event & BTL. Ovo je logistički mozak agencije.
U prostoriji ispunjenoj policama i ormarima, oko širokog barskog stola, svoje planove prave ljudi koji stoje iza nebrojenih uspješnih evenata poput konferencija, promocija, gala večeri, proslava ili koncerata.
Ukratko, šta god zamislite, oni će to ostvariti. Zapravo, vjerovatno već jesu.
Sale za sastanke nalaze se na istom spratu kao i community zona. Ovi prostrani i otvoreni prostori su mjesto na kojem se isprepliću neobavezni razgovori i brainstorm-i, a osmišljeni su upravo u duhu ideje da iz spontane razmjene često nastaju najbolje zamisli.
Popnemo li se sprat više, naći ćemo se tačno ispred Zen sobe. Ova udobna i zvučno izolovana prostorija osmišljena je kao oaza mira u dinamičnom radnom okruženju.
Ovdje se svako može povući da napravi pauzu, obnovi energiju i osvježi kreativnost. Locirana je tačno na pola puta između kreativnog odjela, koji se može pohvaliti sa više nego inspirativnim pogledom, te minimalistički uređenog ureda CEO-a kompanije, sa jednako spektakularnim pogledom na grad.
Na istom spratu nalazi se i prostorija s mnogobrojnim priznanjima agencije. Ovo je svojevrsna zbirka priča o projektima, ljudima i trenucima koji su oblikovali agenciju Via Media. To su podsjetnici na predanost, kreativnost i drugačiji pristup u svakom novom izazovu.
Naš obilazak završavamo u Amninom uredu. Zid krasi djelo mlade bh. umjetnice Hanne Dujmović, a prostor spaja snagu i jednostavnost, eleganciju i funkcionalnost.
U razgovoru, Amna ističe da je agencija usmjerena na hrabru kreativnost, onu koja tjera ljude da misle, osjećaju i reaguju. Ne boje se izazova, otvoreno zagovaraju različitost u mišljenju, karakterima i pristupima, i duboko cijene odgovornost, integritet i otvorenost.
Via Media njeguje kulturu u kojoj se autentičnost ne shvata kao fraza, već kao obaveza. U kojoj razlike nisu tolerisane, nego slavljene. U kojoj se vjeruje da odvažna kreativnost zaista može promijeniti svijet – makar onaj naš kutak pod nebom.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!