dm u BiH slavi 15 godina, a uskoro na njihove police stiže 15 sjajnih domaćih brendova - Bonjour.ba - bh.lifestyle magaz...

dm u BiH slavi 15 godina, a uskoro na njihove police stiže 15 sjajnih domaćih brendova

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

LJEPOTA
19.4.2021.

Povodom obilježavanja 15. godina poslovanja dm-a u Bosni i Hercegovini kroz društveno odgovorne projekte te poklone, kompanija će iskazati zahvalnost lokalnoj zajednici i kupcima za vjernost. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Upravo u ovim izazovnim vremenima, u kojima obilježava 15. godina poslovanja na teritoriji BiH, kompanija dm odlučila je podržati domaće poduzetnike, a samim tim i bh. privredu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Putem inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra, 15 domaćih proizvođača dobit će priliku svoje proizvode plasirati na bh. tržište kroz lanac od trenutno 79 dm prodavnica.
Iako je prvenstveno odabrano 12 domaćih proizvođača, odlučeno je da se dodatno podrže još tri te se tako simbolično u konačnici trenutno radi na uvrštavanju u ponudu više od 30 proizvoda 15 odabranih proizvođača. 
„Podrškom domaćim proizvođačima, ne samo da im pružamo mogućnost izlaska na tržište, nego i stvaramo bolju, raznovrsniju i kvalitetnu ponudu za naše kupce.“ – ističe Admira Isaković, voditeljica Nabave i Marketinga dm-a BiH.
„U godini koja je iza nas postali smo još svjesniji potrebe domaće proizvodnje i zastupljenosti domaćih proizvoda na policama trgovačkih lanaca. Tada smo, u jeku krize izazvane Korona virusom, kako bi odgovorili na porast potražnje za dezinfekcijskim sredstvima, upravo u saradnji s domaćim proizvođačima, koji su prenamijenili svoje proizvodne linije ili razvili nove proizvode, obogatili našu ponudu domaćim proizvodima. S inicijativom {ZAJEDNO} nastavljamo s ovim trendom.“ – dodaje Isaković
 

Odabrani proizvođači od kompanije dm imaju podršku pri razvoju i usavršavanju proizvoda, osmišljavanju marketinške kampanje te mentoring po pitanju uvrštavanja proizvoda u trgovački lanac. Tokom procesa mentoringa proizvođači će dobiti stručne savjete za sve faze pripreme prema individualnoj potrebi, kao što su: istraživanje tržišta, formiranje cijene, unapređenje ambalaže, izrada deklaracije, certificiranje proizvoda, skladištenje proizvoda.


Podrška dm-a nastavit će se i nakon uvrštavanja proizvoda u dm asortiman, kada će kroz dm kanale oglašavanja ali i punu marketinšku i PR podršku, novi proizvodi dobiti priliku za adekvatno predstavljanje kupcima. 
Pored društveno odgovorne inicijative kojim obilježava jubilej, kompanija dm će se različitim poklonima i aktivnostima zahvaliti i svojim kupcima na vjernosti.
Neke od tih aktivnosti počinju već ovaj mjesec, a nastavit će se sve do kraja godine. Ipak vrhunac proslave očekuje se u 6.mjesecu, kada će se 29.6. navršiti punih 15 godina od otvorenja prve dm prodavnice.      
 

***
Tekst: Promotivni članak/Bonjour.ba
Foto: Promo

 

Povezani članci

Najpopularniji članci