TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 11.11.2021.
Kompanija dm danas je, na godišnjoj konferenciji za medije, predstavila rezultate poslovanja ostvarene u protekloj poslovnoj godini (1.10.2020.-30.9.2021.) gdje je investirano 7,8 miliona KM, ostvaren rast prometa od 13,71% i uspješno otvorena 124 radna mjesta.
“Djelovali smo u pravcu unapređenja kvaliteta života cjelokupne zajednice u kojoj poslujemo kroz društveno odgovorne kampanje.“ – istaknuo je Damir Šlosel, direktor dm-a BiH.

Uspješno poslovanje kompanija dm zahvaljuje i svojoj filozofiji, gdje važnu ulogu ima održivost koja prožima sve sfere poslovanja od ekonomske, ekološke, društvene do kulturološke.

Kao bitan segment naglasili su da već drugu godinu zaredom, zajedno sa Bonjour.ba sprovode FEEL GOOD kampanju u kojoj kupci kupovinom posebno dizajnirane majice sudjeluju u donaciji dm-a za projekt razvoja i usavršavanja bh. poduzetnica #poduzetneZAJEDNO.
Prošle godine u ovu svrhu prikupljeno je 10.000 KM.

Kristina Ćosić je naglasila da; „Kruna svih jubilarnih društveno odgovornih aktivnosti bila je kampanja {ZAJEDNO} za bolje sutra kroz koju je pružena podrška bh. proizvođačima.

U društveno odgovorne kampanje podrške razvoju zajednice i unapređenju životnih uslova u protekloj poslovnoj godini uloženo je 416.300 KM.“

Upravo je društveno odgovorna kampanja {ZAJEDNO} za bolje sutra ponudu dm-a obogatila za dodatnih 15 bh. proizvođača i njihova 44 proizvoda, a sa nekim od njih ste se upoznali i preko Bonjour.ba.

Prema riječima direktora dm-a Damira Šlosela i u narednoj poslovnoj godini nastavit će se ulaganja u svim segmentima poslovanja.

Planirano je više od 80 novih radnih mjesta, proširenje mreže poslovnica za još pet novih kao i proširenje distribucijskog centra koji ove godine slavi 10 godina postojanja.
Posebna ulaganja najavljena su u domenu usluga i jačanja lojalnosti i veze s kupcima.

Ukupno se radi o iznosu od 10,5 miliona KM.

Kratki promo spot dmBiH 15. godina poslovanja pogledajte u nastavku.
https://www.youtube.com/watch?v=SGRywMTYurU
Kompaniji dm čestitamo na još jednoj uspješnoj godini na bh. tržištu i veselimo se svim novostima koje pripremaju.
***
Foto: dm BiH press
Tekst: Bonjour.ba/dm press
TEKST: PR
Od 11. do 14. decembra, Jahorina je bila pozornica posebnog zimskog lifestyle događaja u regiji. APRÈS SKI EXPERIENCE, održan u luksuznom Olympic Oasis Resortu, okupio je regionalne influensere, beauty i parfemske brendove te potvrdio Jahorinu kao novu nezaobilaznu après ski destinaciju.



U organizaciji Davora Gerbusa i Amera Kadića APRÈS SKI EXPERIENCE prerastao je u događaj o kojem se pričalo, snimalo i koji se istinski živio. Bio je promišljeno osmišljen doživljaj u kojem su se estetika i energija skladno povezali.
Tokom četiri dana, gosti su boravili na Jahorini, uz snježne pejzaže, smještaj i gastronomiju, a après ski se prirodno izdvojio kao završni dio svakog dana. Dnevne partije, uz muziku i energiju, dodatno su podignute zahvaljujući Carlsbergu, koji je bio ponosni pokrovitelj dnevnih après ski druženja i dao cijelom konceptu snažan, urbani i internacionalni potpis.

Event je okupio influencere iz cijele regije, uključujući Meri Goldašić, Laru Vukušić, Niku Čuturića, Janka Janića, Teu Dujmić, Antoniju Stupar Jurkin, Josipa Milanovića, Rivu Pauletić, Marjetu Kessler, Jovanu Filipović, Anu Miščević, Marka Banjavčića, Arduanu Pribinja, Haruna Kurića I Samru Menzilović, kao i same organizatore Davora Gerbusa i Amera Kadića.




Njemački beauty brend Wellbe, čiji je Beauty kolagen već prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine, a upravo ulazi i na tržište Hrvatske, predstavio se u luksuznom okruženju koje savršeno prati njegov premium DNK.


Jedan od istaknutijih momenata cijelog eventa donio je Matiere Premiere, svjetski niche parfemski brend.

Ovaj globalno priznati brend, čije kreacije nose potpis nekih od najvećih imena parfemske industrije, na Jahorini je predstavio VANILLA POWDER Extrait de Parfum, miris koji je već rasprodan u brojnim parfumerijama širom svijeta.

Iza ove parfemske senzacije stoji Aurélien Guichard, osnivač brenda i jedan od najutjecajnijih parfemskih kreatora današnjice, često nazivan prvim nosom Francuske. Guichard opisuje miris kao tamnu, baršunastu vaniliju koja nije preslatka, već duboka, sofisticirana i prožeta suptilnim slanim notama, parfem koji ostavlja snažan, elegantan i nezaboravan dojam.
Cjelokupni ambijent dodatno je zaokružen zahvaljujući CasaBianci, koja je prostor restorana Olympic Oasis pretvorila u zimski ugođaj, uz pažljivo postavljene stolove i detalje koji su događaju dali osjećaj topline i ugodne atmosfere.

Važan dio logistike i besprijekorne organizacije imao je i AC QUATTRO d.o.o., zvanični prevoznik eventa, koji se pobrinuo da svi gosti, influenceri i partneri stignu sigurno, udobno i na vrijeme.
Jahorina je ovih dana pokazala da može biti mnogo više od skijališta. Postala je simbol moderne, luksuzne après ski kulture i jasan dokaz da Bosna i Hercegovina može biti domaćinevenata i iskustava koji će privući pažnju na Lifestyle sceni.
Još nekoliko fotografija s eventa donosimo u nastavku.











Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!