TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 14.4.2025.
Blizu 700 posjetilaca okupilo se na dm beauty eventu koji je ponudio mnogo više od uvida u najnovije proizvode i trendove, bila je to večer posvećena autentičnoj ljepoti, dobrom raspoloženju i #sasvimja trenucima.
Za event se kao i svake godine tražila karta više, a među zvanicama našli su se novinari, influenseri, glumci, kao i najbrži ljubitelji beauty industrije koji su limitiran broj ulaznica mogli kupiti na dm online shopu. U opuštenoj atmosferi, svi posjetioci su imali priliku isprobati nove make up proizvode, dobiti stručne savjete za njegu lica, tijela i kose, uživati u profesionalnom šminkanju i učestvovati u nagradnim igrama u nizu kreativnih i edukativnih radionica.

Radionice su ujedno bile jedno od najtraženijih mjesta na eventu. Bella Skincare radionica ponudila je učesnicama mogućnost da sami naprave prirodnu masku za lice s Ilhanom Aljović, dok je Una Suljić Fatić pokazala kako od jednostavnih sastojaka kreirati prirodni shimmer. 
Beauty entuzijasti pažljivo su slušali Elmu Hadžifejzović i njene omiljene „tips and tricks za frizure”, a posebno interesovanje izazvala je Kalem i Misk radionica na kojoj su posjetioci kreirali vlastiti parfem s Adnanom Lušija, personalizovan, autentičan i u potpunosti u skladu s njihovim stilom. Pet dodatnih radionica bilo je posvećeno make up trikovima koje su vodile dm savjetnica za ljepotu Ajla Bojić i make up artist Maja Talović nudeći praktične savjete za različite prilike.

„dm beauty event smo osmislili kao prostor slobode i kreativnosti. Htjeli smo da svaka osoba koja dođe ovdje pronađe nešto za sebe, bilo da je to novi beauty trik, miris koji odražava njihov karakter ili jednostavno osjećaj da je sasvim uredu biti baš takav kakav jesi. I mislim da smo u tome uspjeli“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm BiH.

Cijeli događaj bio je ispunjen pozitivnom energijom, uz odličan muzički ugođaj, gosti su uživali u zakusci i piću, a nekoliko foto kutaka nudilo je savršenu scenografiju za bilježenje uspomena. Posjetioci su sa sobom ponijeli brojne poklone partnera događaja: alverde, Afnan, Armaf, Aura, Balea, Bourjois Paris, Catrice, essece Gorsen, Hada Labo, Keratin Recode, Kozmetika Afrodita, Lattafa, L’oréal Paris, Max Factor, Maybelline New York, Missha, Nacomi, Olival, Real Techniques, Replay, Rimmel London, Tirtir, trend !t up, Ziaja, 48 deo, Revolution.

TEKST: Bonjour.ba
Zar se ne čini da naš makeup svake jeseni izgleda isto? Ok, istina da ruž mijenjamo od nude do jarkog, puder prilagodimo sezoni, rumenilo nekad bude peachy, nekad roskasto, ali maskara? Ona nekako uvijek ostane crna.
Ove jeseni trend je odlučio drugačije i mi ga potpuno podržavamo. Ako jesen već mijenja boje oko nas, vrijeme je da to uradimo i mi… barem na trepavicama.

Video: @kremmania
Maskara je konačno dočekala svoj princess momenat
Na TikToku već neko vrijeme kruži teorija da burgundy nijansa maskare posebno ističe smeđe oči jer ih čini toplijima, dubljima i daje onaj neobjašnjivi “wow, nešto je drugačije” efekat.

Naravno da smo odmah krenuli istraživati šta je dostupno kod nas i nismo morali dugo tražiti. essence Lash Princess False Lash Effect pojavila se u novom, burgundy izdanju i instantno preuzela naslov beauty favorita sezone.
@c.ilara burgundy mascara for fall season🍁🍂 #mascara #essence #burgundymakeup #autumn #makeup @essence.cosmetics ♬ original sound - whimsigothiic
Dovoljno je da pogledate komentare jer svi je hvale, od onih koji tek otkrivaju ovu liniju do onih koji su joj vjerni godinama. Cijena? Znači, u trenutku kad pomislite “okej, uzet ću da probam”, već ste u fazonu bolje odmah tri, da ne nestane.

Šta smo saznali o njoj?
Nova essence Lash Princess False Lash Effect dolazi s istom onom konusnom četkicom od vlakana koja je ovom bestselleru donijela kultni status.

Hvata svaku dlačicu od korijena do vrha, produžuje trepavice i daje im dramatičan volumen, ali bez težine ili grudvica.

Video: @marigold7_25
Ambalaža je prepoznatljiva “večernja haljina” u kombinaciji bordo i nježne nude nijanse. Ako vam je naziv poznat, nije slučajno jer iz iste linije dolazi maskara koja je bila najprodavanija na Amazonu.


Možda nećete promijeniti cijelu rutinu, ali promjena boje maskare mogla bi biti onaj beauty zaokret koji donese svježinu cijelom licu. A ako pritom pronađete maskaru koja košta manje od 8 KM i daje efekat kao da ste prespavali u salonu ljepote… to se zove jesen koja obećava.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!