TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 14.4.2025.
Blizu 700 posjetilaca okupilo se na dm beauty eventu koji je ponudio mnogo više od uvida u najnovije proizvode i trendove, bila je to večer posvećena autentičnoj ljepoti, dobrom raspoloženju i #sasvimja trenucima.
Za event se kao i svake godine tražila karta više, a među zvanicama našli su se novinari, influenseri, glumci, kao i najbrži ljubitelji beauty industrije koji su limitiran broj ulaznica mogli kupiti na dm online shopu. U opuštenoj atmosferi, svi posjetioci su imali priliku isprobati nove make up proizvode, dobiti stručne savjete za njegu lica, tijela i kose, uživati u profesionalnom šminkanju i učestvovati u nagradnim igrama u nizu kreativnih i edukativnih radionica.

Radionice su ujedno bile jedno od najtraženijih mjesta na eventu. Bella Skincare radionica ponudila je učesnicama mogućnost da sami naprave prirodnu masku za lice s Ilhanom Aljović, dok je Una Suljić Fatić pokazala kako od jednostavnih sastojaka kreirati prirodni shimmer. 
Beauty entuzijasti pažljivo su slušali Elmu Hadžifejzović i njene omiljene „tips and tricks za frizure”, a posebno interesovanje izazvala je Kalem i Misk radionica na kojoj su posjetioci kreirali vlastiti parfem s Adnanom Lušija, personalizovan, autentičan i u potpunosti u skladu s njihovim stilom. Pet dodatnih radionica bilo je posvećeno make up trikovima koje su vodile dm savjetnica za ljepotu Ajla Bojić i make up artist Maja Talović nudeći praktične savjete za različite prilike.

„dm beauty event smo osmislili kao prostor slobode i kreativnosti. Htjeli smo da svaka osoba koja dođe ovdje pronađe nešto za sebe, bilo da je to novi beauty trik, miris koji odražava njihov karakter ili jednostavno osjećaj da je sasvim uredu biti baš takav kakav jesi. I mislim da smo u tome uspjeli“, izjavila je Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dm BiH.

Cijeli događaj bio je ispunjen pozitivnom energijom, uz odličan muzički ugođaj, gosti su uživali u zakusci i piću, a nekoliko foto kutaka nudilo je savršenu scenografiju za bilježenje uspomena. Posjetioci su sa sobom ponijeli brojne poklone partnera događaja: alverde, Afnan, Armaf, Aura, Balea, Bourjois Paris, Catrice, essece Gorsen, Hada Labo, Keratin Recode, Kozmetika Afrodita, Lattafa, L’oréal Paris, Max Factor, Maybelline New York, Missha, Nacomi, Olival, Real Techniques, Replay, Rimmel London, Tirtir, trend !t up, Ziaja, 48 deo, Revolution.

TEKST: Adelisa Mašić
Ljubitelji makeupa u Sarajevu uskoro će dobiti razlog više za beauty shopping, jer KIKO Milano konačno stiže u grad.
Brend koji je godinama jedan od najtraženijih među beauty entuzijastima u regiji otvara svoju prvu prodavnicu u Sarajevu, na adresi Ferhadija 16, čime se ponuda dekorativne kozmetike u gradu dodatno proširuje.
KIKO Milano je poznat po spoju pristupačnih cijena, trendovskih kolekcija i proizvoda koji prate najnovije beauty trendove, od svakodnevnog makeupa do statement lookova. 
Upravo zato vijest o dolasku ovog brenda već izaziva veliko interesovanje, posebno među onima koji su do sada KIKO proizvode kupovali u inostranstvu ili putem online narudžbi.
Iako se o lokaciji i detaljima otvaranja već govori, tačan datum otvaranja KIKO Milano prodavnice u Sarajevu objavit ćemo ove sedmice, čim informacije budu zvanično potvrđene.
Ako ste među onima koji planiraju prvi shopping ili već imaju svoju listu omiljenih proizvoda, čini se da čekanje uskoro dolazi kraju.
Pratite nas jer uskoro donosimo sve detalje!
Foto: Bonjour arhiva
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!