TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.10.2020.
Sinoć je premijerno prikazan video spot za novu pjesmu Dina Merlina „Mi“.
Ovo je prvi singl s predstojećeg, dvanaestog po redu albuma ovog regionalno poznatog pjevača.
Video spot u čijoj su realizaciji sudjelovali umjetnici iz Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore i Makedonije predvođen je redateljicom umjetničkog imena KUKLA.
„Pjesma je puna života, optimizma, nade i vjere u bolje sutra. „'Mi', najavljuje novo vrijeme, vrijeme u kojem više nego ikad trebamo biti 'Mi', jer samo tako možemo prevladati nedaće koje život postavlja pred nas", komentirao je Dino Merlin.
https://www.youtube.com/watch?v=xsWT8DAmMEY
Video spot je već dobio brojne simpatije publike i nalazi se na repeatu mnogih od nas još od sinoćnje premijere, a ono što nas je posebice oduševilo, upravo je vijest da Dino u spotu nosi dvije kreacije u potpisu bh. dizajnera Marka Fehera.
Marko je na ovaj način dobio i sjajnu promociju svog rada, koja će vjerujemo potaknuti znatiželju brojnih zaljubljenika u modu da se detaljnije upoznaju s Marko Feher etiketom.
Naravno, nismo mogli odoljeti da Marka ne upitamo više detalja o ovoj suradnji koja će, kako nam Marko ekskluzivno otkriva, dobiti još mnoštvo kreativnih obrisa.
***
Kako je započela vaša suradnja?
„Ja nikada nisam krio da bih volio na našoj sceni obući Dinu, smatram da je godinama rušio stereotipe u odijevanju, takođe to i danas radi. Prosto je neko ko ima svoj stav i pogled i meni je to vrlo izazovno. Njegov tim me je kontaktirao unazad jedan period pa smo tako počeli pregovore i dogovore, čiji rezultati tek sada polako izlaze na vidjelo."
Dino Merlin u Marko Feher odijelu
Foto: Edvin Kalić
Što ti je bila inspiracija za dizajn odijela koja je Dino nosio u video spotu? Zašto baš ova kombinacija boja/uzoraka i kroja?
„Pink/sivo/crno odijelo je moja sklonost ka asimetriji i igri sa krojevima koja se Dini dopala još na skici pa smo odlučili da startujemo sa tim, to je bio prvi izbor, na probama smo svi bili srećni kako to zapravo izgleda kada Dino obuče.
Dino Merlin u Marko Feher odijelu
Foto: Sever Zolak
Drugo odijelo je inspirisano bosanskim ćilimom, zapravo detaljima sa ćilima. Materijal je specijalno rađen za ovu priliku, a sa mojim timom smo kreirali ovaj print vodeći se tradicionalnim uzorkom."
Foto: Screenshot: “We are where life is” - Dino Merlin
Koliko su po tebi, ovakve suradnje važne za razvoj domaćih modnih brendova, kako u BiH, tako i u regiji?
„Jako su važne. Dino nije BH zvijezda, on je prosto balkanska zvijezda i kada ustupi priliku nekome iz Bosne i Hercegovine, onda je to zaista velika stvar, pogotovo jer smo mi tek počeli i nove stvari dolaze.
Svjedoci smo da se regija najčešće drži zajedno i svi „forsiraju“ jedni druge, a mi u BiH imamo tendenciju da svoje nekako „ponizimo“ jer nam je bolje sve što izlazi iz naših granica. Mislim da je jedan od načina da pokažemo šta sve imamo, na Dinu bi se definitivno trebali ugledati svi kada je profesionalnost u pitanju, a i pomicanje granica. "
https://www.youtube.com/watch?v=RfWfyjg_f-U
Možeš li nam već sada otkriti i kako će se dalje razvijati vaše modno prijateljstvo? Pripremate li još zajedničkih projekata?
„Da, baš zato sam i rekao da smo tek počeli. Projekti nastavljaju, kako sa Dinom tako i s njegovim timom iz Magaze, spremamo nekih novih zanimljivih stvari i opet zajedno da ostvarimo neke nove poduhvate na našoj, usudio bih se reći, balkanskoj sceni."
Dino Merlin u Marko Feher odijelu
Foto: Edvin Kalić
***
Naslovna fotografija: Sever Zolak
Tekst: Dijana Ćavar
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!