TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 30.10.2020.
Sinoć je premijerno prikazan video spot za novu pjesmu Dina Merlina „Mi“.
Ovo je prvi singl s predstojećeg, dvanaestog po redu albuma ovog regionalno poznatog pjevača.
Video spot u čijoj su realizaciji sudjelovali umjetnici iz Bosne i Hercegovine, Slovenije, Hrvatske, Srbije, Crne Gore i Makedonije predvođen je redateljicom umjetničkog imena KUKLA.
„Pjesma je puna života, optimizma, nade i vjere u bolje sutra. „'Mi', najavljuje novo vrijeme, vrijeme u kojem više nego ikad trebamo biti 'Mi', jer samo tako možemo prevladati nedaće koje život postavlja pred nas", komentirao je Dino Merlin.
https://www.youtube.com/watch?v=xsWT8DAmMEY
Video spot je već dobio brojne simpatije publike i nalazi se na repeatu mnogih od nas još od sinoćnje premijere, a ono što nas je posebice oduševilo, upravo je vijest da Dino u spotu nosi dvije kreacije u potpisu bh. dizajnera Marka Fehera.
Marko je na ovaj način dobio i sjajnu promociju svog rada, koja će vjerujemo potaknuti znatiželju brojnih zaljubljenika u modu da se detaljnije upoznaju s Marko Feher etiketom.
Naravno, nismo mogli odoljeti da Marka ne upitamo više detalja o ovoj suradnji koja će, kako nam Marko ekskluzivno otkriva, dobiti još mnoštvo kreativnih obrisa.
***
Kako je započela vaša suradnja?
„Ja nikada nisam krio da bih volio na našoj sceni obući Dinu, smatram da je godinama rušio stereotipe u odijevanju, takođe to i danas radi. Prosto je neko ko ima svoj stav i pogled i meni je to vrlo izazovno. Njegov tim me je kontaktirao unazad jedan period pa smo tako počeli pregovore i dogovore, čiji rezultati tek sada polako izlaze na vidjelo."
Dino Merlin u Marko Feher odijelu
Foto: Edvin Kalić
Što ti je bila inspiracija za dizajn odijela koja je Dino nosio u video spotu? Zašto baš ova kombinacija boja/uzoraka i kroja?
„Pink/sivo/crno odijelo je moja sklonost ka asimetriji i igri sa krojevima koja se Dini dopala još na skici pa smo odlučili da startujemo sa tim, to je bio prvi izbor, na probama smo svi bili srećni kako to zapravo izgleda kada Dino obuče.
Dino Merlin u Marko Feher odijelu
Foto: Sever Zolak
Drugo odijelo je inspirisano bosanskim ćilimom, zapravo detaljima sa ćilima. Materijal je specijalno rađen za ovu priliku, a sa mojim timom smo kreirali ovaj print vodeći se tradicionalnim uzorkom."
Foto: Screenshot: “We are where life is” - Dino Merlin
Koliko su po tebi, ovakve suradnje važne za razvoj domaćih modnih brendova, kako u BiH, tako i u regiji?
„Jako su važne. Dino nije BH zvijezda, on je prosto balkanska zvijezda i kada ustupi priliku nekome iz Bosne i Hercegovine, onda je to zaista velika stvar, pogotovo jer smo mi tek počeli i nove stvari dolaze.
Svjedoci smo da se regija najčešće drži zajedno i svi „forsiraju“ jedni druge, a mi u BiH imamo tendenciju da svoje nekako „ponizimo“ jer nam je bolje sve što izlazi iz naših granica. Mislim da je jedan od načina da pokažemo šta sve imamo, na Dinu bi se definitivno trebali ugledati svi kada je profesionalnost u pitanju, a i pomicanje granica. "
https://www.youtube.com/watch?v=RfWfyjg_f-U
Možeš li nam već sada otkriti i kako će se dalje razvijati vaše modno prijateljstvo? Pripremate li još zajedničkih projekata?
„Da, baš zato sam i rekao da smo tek počeli. Projekti nastavljaju, kako sa Dinom tako i s njegovim timom iz Magaze, spremamo nekih novih zanimljivih stvari i opet zajedno da ostvarimo neke nove poduhvate na našoj, usudio bih se reći, balkanskoj sceni."
Dino Merlin u Marko Feher odijelu
Foto: Edvin Kalić
***
Naslovna fotografija: Sever Zolak
Tekst: Dijana Ćavar
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.
Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.
Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.
Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran
Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.
Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.
Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:
Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.
1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.
Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.
Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.
Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija
Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.
Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.
Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:
Očisti ono što ti više ništa ne znači
Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.
Otkaži ono što te više ne zanima
Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.
Daj smisao svom brisanju
Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.
To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.
Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?
Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena. Čista umjetnost počinje brisanjem .
I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.
Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.
Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.
I mnogo, mnogo tiši.
Foto: pexels.com
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!