TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.12.2023.
Dok koračate ulicama Pariza, možete osjetiti miris elegancije i luksuza koji prožima zrak.
Upoznajte Delilu Spahić, vlasnicu dermatološkog salona Contour D u Sarajevu, koja je uspjela prenijeti taj pariški šarm u svoj salon. S nevjerojatnim entuzijazmom, Delila nije samo vlasnica salona ona je i strastvena i ekskluzivna zastupnica prestižnog brenda Biologique Recherche u Bosni i Hercegovini.


Delila Spahić, vlasnica salona Contour D
Biologique Recherche
Sredinom 70 - ih godina, porodica vrhunskih stručnjaka iz područja kozmetičke njege, uključujući biologa Yvana Allouchea i njegovu suprugu fizioterapeuta Josette Allouche, zajednički je osnovala kompaniju Biologique Recherche. Njihova stručnost i bogato iskustvo, kombinirani s vizionarskim pristupom njezi kože, čine temelj profesionalne reputacije ovog brenda. Biologique Recherche postao je prepoznatljiv po svojoj efikasnosti i izuzetnim proizvodima.
Upravo je Biologique Recherche, kao sinonim za vrhunsku njegu kože, postao ključni dio filozofije Delilinog salona. Ovaj ekskluzivni brend je sinonim za inovaciju, vrhunsku kvalitetu i personaliziran pristup njezi kože. Delila nam je otkrila kako je posvećena pružanju najboljih tretmana svojim klijentima, istražujući i implementirajući najnovije tehnologije i proizvode iz Biologique Recherche.

Bonjour tim je ekskluzivno zavirio u salon Contour D i razgovarao s Delilom Spahić. Salon odiše luksuzom, a svaki kutak je pažljivo osmišljen kako bi stvorio atmosferu nježnosti i udobnosti. U, priznajemo emotivnom razgovoru koji je trajao sat vremena, Delila nam je otvorila vrata svoje strastvene karijere, govorila o provedenim godinama u Parizu edukujući se i stvarajući svoj salon u centru Sarajeva s posebnim naglaskom na tim.

Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba i Delila Spahić vlasnica salona Contour D
Ona je ne samo stručnjakinja u dermatološkoj njezi kože, već i posvećena voditeljica svog tima. Njezina ljubav prema poslu vidljiva je u svakom detalju salona, a njezin tim dijeli istu strast za pružanjem vrhunske usluge.
Važnost edukovanog i sinhronizovanog tima je broj jedan za svakog voditelja/voditeljicu brenda, no Delilino naglašavanje važnosti ''njenih cura'' bi na svakoga ostavilo neizbrisiv dojam. Iako su iza nje godine iskustva i jako uspješna karijera, ona kroz razgovor o salonu ne zaboravlja naglasiti da su djevojke s kojima radi jedan od najvažnijih aspekata uspješnosti njenog salona.

Andrea, Emina, Delila i Amela
Delila nam je otkrila da je njezin salon uređen poput onih u Parizu, s ciljem pružanja autentičnog iskustva svakom klijentu koji zakorači unutra. Tako ni naš tim nije ostao bez dojmova pri prvom pogledu na interijer. Ugodna recepcija s obaveznim lampama vintage šarma, dugi hodnik koji vodi do foajea salona kojeg krasi neodoljiva jelka s kaminom, pa sve do samog Delilinog ureda kao i prostorija za tretmane pričaju priču o profesionalizmu i uspjehu.
U želji da upravo tu priču prenesemo i vama - o njenim počecima, edukaciji, salonu te naravno o Biologique Recherche brendu, u nastavku donosimo razgovor s Delilom.
* * *




Delila, Francuskinje u cijelom svijetu važe za žene s posebnim izražavanjem sebe i pristupa ljepoti. Na koji način se dugogodišnji život u Parizu odrazio na vaš doživljaj ljepote i jeste li upravo zahvaljujući tome u BiH donijeli nešto novo, svježe u beauty svijet BiH, 80 – ih godina?
Pariz ima posebno mjesto u mom srcu i oduvijek me fascinirao kao modno i kulturno središte Evrope i svijeta, uz koje neizostavno ide i svijet beauty industrije u najširem smislu. Moje nepresušno traganje po svjetskim riznicama kozmologije dovelo me je krajem 80-tih do Biologique Recherche brenda.
Mislim da bi čitav životni put mogla opisati samo sa te dvije riječi „Biologique Recherche“. Jednostavno sam znala da je to brend koji želim predstaviti i u BiH.

Pariz me definitivno oblikovao, pružio beskrajne mogućnosti učenja, usavršavanja, ali i ispitivanja vlastitih mogućnosti. Svijet luksuza u kojem sam godinama radila zahtijevao je stroga profesionalna pravila. Stalno usavršavanje je ključ svega. Čak i onda kada sam bila vodeći edukator za Sisley, ili vodila ekskluzivne parfimerije, nisam propuštala kongrese kozmetičara, jer u ovom poslu, ako želite da budete najbolji, morate biti spremni na stalno učenje.

S kojim izazovima ste se suočili u tom periodu kao žena koja sama započinje vlastiti biznis, a s kojim danas?
Jedan od najvećih izazova sa kojim sam se susrela je svakako biti spreman cijeli život na studentski status. Naravno, ovo je slikovito rečeno, ali je zaista tako. Otvaranje prvog salona u Sarajevu, bio je ozbiljan ispit i praktična primjena onoga što sam naučila tokom školovanja.

Nastojala sam i tada donijeti neke novitete i nametnuti se drugačijim odnosom prema klijentima, te graditi svoj put na kvaliteti i povjerenju. Ponosna sam na činjenicu da i danas imam klijentice iz perioda mojih početaka. Danas su izazovi mnogo ozbiljniji i kompleksniji, konkurencija je veća, platežna moć i životni standardi su različiti.
Ipak, potrebe i želje klijenata se mijenjaju te sam i ja nastavila sa transformacijom biznisa, koji nije samo briga o njezi kože, nego i edukacija te otvaranje novih salona Biologique Recherche brenda u BiH. Pored Sarajeva imamo salone u Banja Luci, Bijeljini, Mostaru, Tuzli, Bihaću, Derventi, a u planu je otvaranje novih centara u još nekim gradovima.

Da niste dio beauty industrije, gdje biste radili?
Možda će čudno zvučati, ali ja nikad sebe nisam vidjela ni u kojoj drugoj oblasti. Uvijek je to bila kozmetologija i ono što je povezano s industrijom ljepote.

Po čemu se Biologique Recherche izdvaja u moru beauty proizvoda i tretmana koji su nam dostupni?
Prije svega izdvojila bih globalnu standardizaciju i kvalitetu usluga. Naši proizvodi su rezultat kompleksnog istraživačkog rada koji prati procjena Skin Instant© i individualno prilagođeni tretmani svakom klijentu. To je sasvim razumljivo ako se ima u vidu činjenica da su Biologique Recherche osnovali doktori i naučnici koji ulažu velika sredstva u istraživanja, razvijanje proizvoda i tretmana.

Sa svim novostima se istovremeno educiramo u svim centrima u svijetu, a stalno usavršavanje je standard kompanije. Naučni i medicinski pristup je prilagođen našem radu koji od same dijagnostike ima striktan redoslijed koraka, ukupno sedam, na osnovu kojih se vrši analiza i savjetuju najbolji tretmani za svakog klijenta pojedinačno.
Naši proizvodi su prirodni, biološkog i biomorskog porijekla, ne sadrže mirise i nisu agresivni za kožu.

”Contour D” kao generalni zastupnik ovih dana proslavlja godišnjicu svog otvorenja, u korak s rođendanom brenda Biologique Recherche. Koja je najveća vrijednost koju ste donijeli bh. beauty sceni kroz ”Contour D“ i koji su vaši naredni koraci?
U svijetu kozmetologije Biologique Recherche brend nudi najbolje svjetske proizvode, tretmane i protokole. Moja želja je bila da taj brend dovedem u BiH i da ga približim našim ljudima. Kvalitet je nešto što se prepoznaje i u Parizu i u Sarajevu tako da uopšte nisam imala dilemu da li će naši građani prihvatiti ovaj brend.
Poznato je da mi volimo ugađati sebi, a da ne spominjem kako su žene i tokom rata pronalazile način da se uljepšaju. Osim toga Sarajevo Film Festival je pozicionirao naš grad na svjetskoj filmskoj pozornici, koja svake godine privlači sve veći broj posjetilaca.

Dakle, dašak glamura koji vlada u svjetskim beauty centrima, dostupan je kroz proizvode, tretmane i generalno brigu o koži u Contour D salonu. Posebno bih istakla da je naša misija istovremeno educirati i naše klijente kako da njegu kože podignu na jedan viši nivo.
Već sam spomenula da planiramo otvoriti salone Biologique Recherche brenda u još nekim gradovima, a moja velika želja je i otvaranje Centra za edukaciju ovdje u Sarajevu.
Koje greške najčešće pravimo prilikom njege, a koje kasnije predstavljaju dodatni izazov prilikom beauty tretmana?
Svakodnevna njega kože ponekad može donijeti više štete nego koristi. To se najčešće dešava kada kožu tretiramo sa mnogo kozmetičkih preparata koji nam ne odgovaraju. Treba imati na umu da se rezultati ne postižu preko noći već je važna rutina i kontinuitet u njezi.
Neke od grešaka su neadekvatno čišćenje lica, odnosno pretjerano korištenje pilinga. Većina ne prepoznaje stanje svoje kože, pa nanosi premalo ili previše proizvoda i to nepravilnim redoslijedom. Premalo hidracije je također problem, kao i zaboravljanje da njega kože nije samo briga o licu već i o vratu i dekolteu.

Ako moramo investirati u samo jedan beauty proizvod, koji bi to trebao biti?
Definitivno to je Biologique Recherche losion P50 prvi eksfolirajući losion na svijetu koji je proizveden prije više od 50 godina. Ovaj losion bi trebalo da bude osnovni dio beauty rituala jer objedinjuje pročišćavanje, piling, hidrataciju i toniziranje.
Ljudi često vaš posao zamišljaju kao glamurozan i lagodan. Otkrijte nam kako izgleda vaš jedan radni dan?
Najveća draž ovog posla je što ni jedan dan nije isti. Nezaobilazni ritual je jutarnja kafa sa mamom, a onda dolazak u salon gdje još jednom pregledam plan dnevnih aktivnosti i eventualno nešto dodam. Kad je dan miran, obično sam u kancelariji odgovaram na mailove, obavljam telefonske razgovore i izdajem posljednja uputstva zaposlenicama prije nego što dođu klijentice.
Sve planirane aktivnosti su uspješno završene. Ima i onih uzbudljivih dana kada radimo edukaciju i kada treba sve organizovati za veliki broj ljudi, od smještaja, hrane, društvenih aktivnosti itd. Danas u beauty industriji svjedočimo sve više inovacijama, promjenama, trendovima.

Koliko su edukacije važan dio vašeg rada i koje korake proizvod/ tretman mora zadovoljiti kako bi se našao kao dio vaše preporuke?
U Biologique Recherche posebnu pažnju posvećujemo edukaciji i usavršavanju. Za mene lično to je posebno važno jer smatram da mi je, na neki način i dužnosti podijeliti znanje i iskustvo sticano tokom rada na najvišem nivou u beauty industriji. Pored toga danas je cjeloživotno učenje važan faktor uspjeha, a ja bih dodala da na našim edukacionim programima ne učimo samo o kozmetologiji, već i o sebi i svojim mogućnostima.

* * *
Posjet Salonu Contour D i razgovor s Delilom Spahić ostavili su nas pod snažnim dojmovima. Njezin salon nije samo prostor za njegu kože, to je iskustvo koje prelazi granice uobičajenog. Delila, njezin tim i sam interijer salona čine savršenu simbiozu kreiranu za opuštanje. Radujemo se vidjeti što nam Delilin tim priprema u budućnosti, sigurni da će svaki detalj biti pažljivo osmišljen kako bi pružio vrhunsku njegu i luksuz svakom klijentu.
Za kraj vas ostavljamo s važnom porukom od Delile : ,,Na ličnom primjeru sam se bezbroj puta uvjerila da investicija u sebe i svoje znanje nije nikad bačen novac, samo treba biti hrabar i vjerovati u sebe. Uvijek možemo više nego što mislimo.''.

* * *
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Farmaceuti su često prva osoba kojoj se ljudi obrate kada koža “ne sarađuje”. Akne, dehidracija, osjetljivost ili iznenadne promjene traže brze, ali promišljene odgovore.
Umjesto klasičnih prezentacija, željeli smo ponuditi potpuno drugačije iskustvo. Zato smo kreirali Beauty Lab format fokusiran na praksu, dijalog i testiranje proizvoda iz prve ruke.
Tako je nastao Bonjour.ba X Antonio Trade Cosmetics Beauty Lab, ovog puta u Mostaru gdje Antonio Trade Cosmetics donosi dermo brendove koji kombinuju istraživanja, moderne formulacije i rezultate koji se brzo primijete.
Četrdeset farmaceuta okupilo se u opuštenoj, ali radnoj atmosferi, gdje su pitanja dolazila prirodno, a testiranje proizvoda bilo centralni dio druženja za razmjenu iskustava iz svakodnevne prakse.



Kada stručno znanje postane dio svakodnevne rutine
Poseban segment susreta bio je razgovor s dr. Mateom Ćorlukom, spec. dermatovenerologije iz Klinike za kožne i spolne bolesti SKB Mostar. Kroz praktične primjere iz rada s pacijentima, dr. Ćorluka otvorila je teme sa kojima se najčešće susreću u profesiji.
Dr. Matea Ćorluk, spec. dermatovenerologije u Klinici za kožne i spolne bolesti SKB Mostar
Poseban fokus bio je na razbijanju čestih mitova, ali i na savjetima koji se mogu odmah primijeniti u praksi, bez komplikovanja i nepotrebnih koraka.

Četiri proizvoda u fokusu: Gdje se praksa najviše zadržala
Testiranje u Beauty Labu bilo je usmjereno na četiri proizvoda koji se u praksi najčešće traže: dva rješenja za kožu sklonu aknama i dva proizvoda za hidrataciju i jačanje kožne barijere. Acnemy linija prirodno je otvorila razgovore o problematičnoj koži, dok su proizvodi za hidrataciju, linije Transparent Lab-a, potaknuli diskusiju o teksturama, slojevitosti i osjećaju na koži kroz dan.
Upravo kroz taj kontrast, farmaceuti su mogli direktno uporediti teksture, osjećaj na koži i očekivane rezultate.


U fokusu nije bio opis formulacija, već njihovo ponašanje na koži, kako se upijaju, kako se osjećaju nakon nekoliko minuta i kako se uklapaju u realne, svakodnevne rutine.
Za problematičnu kožu, fokus je bio na proizvodima iz Academy linije.
Acnemy Zitclean gel za čišćenje testiran je kao prvi korak rutine, farmaceuti su posebno komentarisali njegovu laganu teksturu i osjećaj čiste kože bez isušivanja. Uz njega, Acnemy Zitproof spot flasteri otvorili su razgovor o praktičnim, ciljanim rješenjima koja korisnici često traže za brzu reakciju na pojedinačne nepravilnosti.





U segmentu hidratacije, pažnja je bila usmjerena na proizvode brenda Transparent Lab .
Niacinamide Glow Cream i Pure Glycerin Face Serum testirani su zajedno, upravo onako kako se često koriste u rutini, kao kombinacija koja pruža hidrataciju, ujednačen izgled kože i osjećaj ugode tokom dana. Diskusija se prirodno vodila oko slojevitosti, brzine upijanja i toga kako se proizvodi ponašaju nekoliko minuta nakon nanošenja.
Umjesto opisivanja sastava, fokus je bio na iskustvu, kako proizvodi “rade” na koži i kako se uklapaju u realne potrebe korisnika koje farmaceuti svakodnevno susreću.






Prostor za znanje, pitanja i razmjenu iskustava
Nakon stručnog dijela, gosti su dobili kratki upitnik s pitanjima o niacinamidu, flasterima i aktivnim sastojcima. Upravo ti trenuci bilježenja odgovora, komentara i poređenja iskustava dali su dodatnu vrijednost cijelom susretu.





Edukacija se nastavila i izvan prezentacije, kroz razgovore koji su povezivali teoriju s praksom i otvarali nova pitanja. Atmosfera je bila opuštena, ali fokusirana.
Bez žurbe i bez unaprijed zadanih odgovora, gosti su imali priliku da testiraju proizvode, komentarišu dojmove i međusobno razmjenjuju iskustva iz prakse.


Beauty Lab u Mostaru pokazao je koliko je važno farmaceutima dati prostor za testiranje, pitanja i razmjenu mišljenja. Kada proizvodi prođu kroz ruke onih koji ih svakodnevno preporučuju, razlike postaju jasnije, a povjerenje u preporuku jače.
U nastavku donosimo izdvojene trenutke s Beauty Laba.
















Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!