TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 22.12.2023.
Dok koračate ulicama Pariza, možete osjetiti miris elegancije i luksuza koji prožima zrak.
Upoznajte Delilu Spahić, vlasnicu dermatološkog salona Contour D u Sarajevu, koja je uspjela prenijeti taj pariški šarm u svoj salon. S nevjerojatnim entuzijazmom, Delila nije samo vlasnica salona ona je i strastvena i ekskluzivna zastupnica prestižnog brenda Biologique Recherche u Bosni i Hercegovini.
Delila Spahić, vlasnica salona Contour D
Biologique Recherche
Sredinom 70 - ih godina, porodica vrhunskih stručnjaka iz područja kozmetičke njege, uključujući biologa Yvana Allouchea i njegovu suprugu fizioterapeuta Josette Allouche, zajednički je osnovala kompaniju Biologique Recherche. Njihova stručnost i bogato iskustvo, kombinirani s vizionarskim pristupom njezi kože, čine temelj profesionalne reputacije ovog brenda. Biologique Recherche postao je prepoznatljiv po svojoj efikasnosti i izuzetnim proizvodima.
Upravo je Biologique Recherche, kao sinonim za vrhunsku njegu kože, postao ključni dio filozofije Delilinog salona. Ovaj ekskluzivni brend je sinonim za inovaciju, vrhunsku kvalitetu i personaliziran pristup njezi kože. Delila nam je otkrila kako je posvećena pružanju najboljih tretmana svojim klijentima, istražujući i implementirajući najnovije tehnologije i proizvode iz Biologique Recherche.
Bonjour tim je ekskluzivno zavirio u salon Contour D i razgovarao s Delilom Spahić. Salon odiše luksuzom, a svaki kutak je pažljivo osmišljen kako bi stvorio atmosferu nježnosti i udobnosti. U, priznajemo emotivnom razgovoru koji je trajao sat vremena, Delila nam je otvorila vrata svoje strastvene karijere, govorila o provedenim godinama u Parizu edukujući se i stvarajući svoj salon u centru Sarajeva s posebnim naglaskom na tim.
Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba i Delila Spahić vlasnica salona Contour D
Ona je ne samo stručnjakinja u dermatološkoj njezi kože, već i posvećena voditeljica svog tima. Njezina ljubav prema poslu vidljiva je u svakom detalju salona, a njezin tim dijeli istu strast za pružanjem vrhunske usluge.
Važnost edukovanog i sinhronizovanog tima je broj jedan za svakog voditelja/voditeljicu brenda, no Delilino naglašavanje važnosti ''njenih cura'' bi na svakoga ostavilo neizbrisiv dojam. Iako su iza nje godine iskustva i jako uspješna karijera, ona kroz razgovor o salonu ne zaboravlja naglasiti da su djevojke s kojima radi jedan od najvažnijih aspekata uspješnosti njenog salona.
Andrea, Emina, Delila i Amela
Delila nam je otkrila da je njezin salon uređen poput onih u Parizu, s ciljem pružanja autentičnog iskustva svakom klijentu koji zakorači unutra. Tako ni naš tim nije ostao bez dojmova pri prvom pogledu na interijer. Ugodna recepcija s obaveznim lampama vintage šarma, dugi hodnik koji vodi do foajea salona kojeg krasi neodoljiva jelka s kaminom, pa sve do samog Delilinog ureda kao i prostorija za tretmane pričaju priču o profesionalizmu i uspjehu.
U želji da upravo tu priču prenesemo i vama - o njenim počecima, edukaciji, salonu te naravno o Biologique Recherche brendu, u nastavku donosimo razgovor s Delilom.
* * *
Delila, Francuskinje u cijelom svijetu važe za žene s posebnim izražavanjem sebe i pristupa ljepoti. Na koji način se dugogodišnji život u Parizu odrazio na vaš doživljaj ljepote i jeste li upravo zahvaljujući tome u BiH donijeli nešto novo, svježe u beauty svijet BiH, 80 – ih godina?
Pariz ima posebno mjesto u mom srcu i oduvijek me fascinirao kao modno i kulturno središte Evrope i svijeta, uz koje neizostavno ide i svijet beauty industrije u najširem smislu. Moje nepresušno traganje po svjetskim riznicama kozmologije dovelo me je krajem 80-tih do Biologique Recherche brenda.
Mislim da bi čitav životni put mogla opisati samo sa te dvije riječi „Biologique Recherche“. Jednostavno sam znala da je to brend koji želim predstaviti i u BiH.
Pariz me definitivno oblikovao, pružio beskrajne mogućnosti učenja, usavršavanja, ali i ispitivanja vlastitih mogućnosti. Svijet luksuza u kojem sam godinama radila zahtijevao je stroga profesionalna pravila. Stalno usavršavanje je ključ svega. Čak i onda kada sam bila vodeći edukator za Sisley, ili vodila ekskluzivne parfimerije, nisam propuštala kongrese kozmetičara, jer u ovom poslu, ako želite da budete najbolji, morate biti spremni na stalno učenje.
S kojim izazovima ste se suočili u tom periodu kao žena koja sama započinje vlastiti biznis, a s kojim danas?
Jedan od najvećih izazova sa kojim sam se susrela je svakako biti spreman cijeli život na studentski status. Naravno, ovo je slikovito rečeno, ali je zaista tako. Otvaranje prvog salona u Sarajevu, bio je ozbiljan ispit i praktična primjena onoga što sam naučila tokom školovanja.
Nastojala sam i tada donijeti neke novitete i nametnuti se drugačijim odnosom prema klijentima, te graditi svoj put na kvaliteti i povjerenju. Ponosna sam na činjenicu da i danas imam klijentice iz perioda mojih početaka. Danas su izazovi mnogo ozbiljniji i kompleksniji, konkurencija je veća, platežna moć i životni standardi su različiti.
Ipak, potrebe i želje klijenata se mijenjaju te sam i ja nastavila sa transformacijom biznisa, koji nije samo briga o njezi kože, nego i edukacija te otvaranje novih salona Biologique Recherche brenda u BiH. Pored Sarajeva imamo salone u Banja Luci, Bijeljini, Mostaru, Tuzli, Bihaću, Derventi, a u planu je otvaranje novih centara u još nekim gradovima.
Da niste dio beauty industrije, gdje biste radili?
Možda će čudno zvučati, ali ja nikad sebe nisam vidjela ni u kojoj drugoj oblasti. Uvijek je to bila kozmetologija i ono što je povezano s industrijom ljepote.
Po čemu se Biologique Recherche izdvaja u moru beauty proizvoda i tretmana koji su nam dostupni?
Prije svega izdvojila bih globalnu standardizaciju i kvalitetu usluga. Naši proizvodi su rezultat kompleksnog istraživačkog rada koji prati procjena Skin Instant© i individualno prilagođeni tretmani svakom klijentu. To je sasvim razumljivo ako se ima u vidu činjenica da su Biologique Recherche osnovali doktori i naučnici koji ulažu velika sredstva u istraživanja, razvijanje proizvoda i tretmana.
Sa svim novostima se istovremeno educiramo u svim centrima u svijetu, a stalno usavršavanje je standard kompanije. Naučni i medicinski pristup je prilagođen našem radu koji od same dijagnostike ima striktan redoslijed koraka, ukupno sedam, na osnovu kojih se vrši analiza i savjetuju najbolji tretmani za svakog klijenta pojedinačno.
Naši proizvodi su prirodni, biološkog i biomorskog porijekla, ne sadrže mirise i nisu agresivni za kožu.
”Contour D” kao generalni zastupnik ovih dana proslavlja godišnjicu svog otvorenja, u korak s rođendanom brenda Biologique Recherche. Koja je najveća vrijednost koju ste donijeli bh. beauty sceni kroz ”Contour D“ i koji su vaši naredni koraci?
U svijetu kozmetologije Biologique Recherche brend nudi najbolje svjetske proizvode, tretmane i protokole. Moja želja je bila da taj brend dovedem u BiH i da ga približim našim ljudima. Kvalitet je nešto što se prepoznaje i u Parizu i u Sarajevu tako da uopšte nisam imala dilemu da li će naši građani prihvatiti ovaj brend.
Poznato je da mi volimo ugađati sebi, a da ne spominjem kako su žene i tokom rata pronalazile način da se uljepšaju. Osim toga Sarajevo Film Festival je pozicionirao naš grad na svjetskoj filmskoj pozornici, koja svake godine privlači sve veći broj posjetilaca.
Dakle, dašak glamura koji vlada u svjetskim beauty centrima, dostupan je kroz proizvode, tretmane i generalno brigu o koži u Contour D salonu. Posebno bih istakla da je naša misija istovremeno educirati i naše klijente kako da njegu kože podignu na jedan viši nivo.
Već sam spomenula da planiramo otvoriti salone Biologique Recherche brenda u još nekim gradovima, a moja velika želja je i otvaranje Centra za edukaciju ovdje u Sarajevu.
Koje greške najčešće pravimo prilikom njege, a koje kasnije predstavljaju dodatni izazov prilikom beauty tretmana?
Svakodnevna njega kože ponekad može donijeti više štete nego koristi. To se najčešće dešava kada kožu tretiramo sa mnogo kozmetičkih preparata koji nam ne odgovaraju. Treba imati na umu da se rezultati ne postižu preko noći već je važna rutina i kontinuitet u njezi.
Neke od grešaka su neadekvatno čišćenje lica, odnosno pretjerano korištenje pilinga. Većina ne prepoznaje stanje svoje kože, pa nanosi premalo ili previše proizvoda i to nepravilnim redoslijedom. Premalo hidracije je također problem, kao i zaboravljanje da njega kože nije samo briga o licu već i o vratu i dekolteu.
Ako moramo investirati u samo jedan beauty proizvod, koji bi to trebao biti?
Definitivno to je Biologique Recherche losion P50 prvi eksfolirajući losion na svijetu koji je proizveden prije više od 50 godina. Ovaj losion bi trebalo da bude osnovni dio beauty rituala jer objedinjuje pročišćavanje, piling, hidrataciju i toniziranje.
Ljudi često vaš posao zamišljaju kao glamurozan i lagodan. Otkrijte nam kako izgleda vaš jedan radni dan?
Najveća draž ovog posla je što ni jedan dan nije isti. Nezaobilazni ritual je jutarnja kafa sa mamom, a onda dolazak u salon gdje još jednom pregledam plan dnevnih aktivnosti i eventualno nešto dodam. Kad je dan miran, obično sam u kancelariji odgovaram na mailove, obavljam telefonske razgovore i izdajem posljednja uputstva zaposlenicama prije nego što dođu klijentice.
Sve planirane aktivnosti su uspješno završene. Ima i onih uzbudljivih dana kada radimo edukaciju i kada treba sve organizovati za veliki broj ljudi, od smještaja, hrane, društvenih aktivnosti itd. Danas u beauty industriji svjedočimo sve više inovacijama, promjenama, trendovima.
Koliko su edukacije važan dio vašeg rada i koje korake proizvod/ tretman mora zadovoljiti kako bi se našao kao dio vaše preporuke?
U Biologique Recherche posebnu pažnju posvećujemo edukaciji i usavršavanju. Za mene lično to je posebno važno jer smatram da mi je, na neki način i dužnosti podijeliti znanje i iskustvo sticano tokom rada na najvišem nivou u beauty industriji. Pored toga danas je cjeloživotno učenje važan faktor uspjeha, a ja bih dodala da na našim edukacionim programima ne učimo samo o kozmetologiji, već i o sebi i svojim mogućnostima.
* * *
Posjet Salonu Contour D i razgovor s Delilom Spahić ostavili su nas pod snažnim dojmovima. Njezin salon nije samo prostor za njegu kože, to je iskustvo koje prelazi granice uobičajenog. Delila, njezin tim i sam interijer salona čine savršenu simbiozu kreiranu za opuštanje. Radujemo se vidjeti što nam Delilin tim priprema u budućnosti, sigurni da će svaki detalj biti pažljivo osmišljen kako bi pružio vrhunsku njegu i luksuz svakom klijentu.
Za kraj vas ostavljamo s važnom porukom od Delile : ,,Na ličnom primjeru sam se bezbroj puta uvjerila da investicija u sebe i svoje znanje nije nikad bačen novac, samo treba biti hrabar i vjerovati u sebe. Uvijek možemo više nego što mislimo.''.
* * *
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba
Šta se dešava dok još nisu zategnute kravate, ali kablovi jesu?
Dan prije nego što će bina zasjati, predavači stići, a publika zauzeti svoja mjesta, mi smo se uvukli u samo srce priprema za 13. Branding konferenciju – backstage.
Tu gdje adrenalin raste, zvučnici se testiraju, a svaka sitnica ima potencijal da postane drama… ili dobra anegdota.
Via Media tim dočekao nas je s osmijehom (i checklistom), dok su članovi produkcije balansirali između rasporeda, ekrana i šoljica kafe koje se griju u prolazu.
Iza svake trake i tehničkog detalja vidi se tim koji tačno zna šta radi. Ove godine donose još veće ideje, još hrabrije govornike i još smješnijih priča iz pozadine koje ćemo vam upravo otkriti.
60 minuta iza kulisa: šta smo zatekli, snimili i zaustavili u vremenu
Svaki kadar koji smo zabilježili nosi u sebi više od same slike, nosi uzbuđenje zbog onoga što dolazi. U prostoru se osjećala napetost iščekivanja, kao da zrak postaje gušći dok se svaki detalj dovodi do perfekcije.
Ovo je ipak događaj koji okuplja velika imena, gdje ideje mijenjaju tokove industrije i gdje sve mora biti na svom mjestu, a opet živo, stvarno, neispeglano.
Dok su se planovi finalizirali i improvizacije događale u hodu, naša kamera je hvatala trenutke koncentracije, spontanosti i onog neobjašnjivog osjećaja da se nešto važno upravo stvara. Ako volite uvid u stvarnost iza perfektnog kadra bit će vam jasno zašto volimo ovakve trenutke.
Stvarnost organizacije: Sve što nećete vidjeti na sceni
Zanimao nas je pravi ritam i energija iza kulisa jednog od najvažnijih događaja, pa smo u ekskluzivnom razgovoru s Kanitom Alić, višom menadžericom za klijente u Via Media timu i projekt menadžericom Branding konferencije, otkrili detalje koje rijetko imate priliku čuti.
U nastavku donosimo iskrene i zabavne odgovore koji osvjetljavaju kompleksnost organizacije jednog velikog događaja kao što je Branding konfernecija.
Dan prije početka 13. izdanja, kako iz današnje perspektive gledate na razvoj Branding konferencije i ono što je postala?
Kada se osvrnemo unazad, ostali smo vjerni svojoj misiji – da okupljamo, inspirišemo i doprinosimo razvoju struke. Svaka konferencija za nas je bila novo iskustvo i prilika da rastemo zajedno, kao tim, kao profesionalci i kao zajednica.
Ponosni smo na sve što smo kroz godine donijeli tržištu – ne samo vrhunske govornike, već i ideje koje ostaju s nama mnogo duže od trajanja samog događaja.
Koja osoba iz tima je vjerovatno ona koja zna baš sve o svakom predavaču – i karijeru i omiljeni doručak?
To sam – bez sumnje – ja. I karijeru i omiljeni doručak. Ako nešto ne znam, saznat ću.
A po kojim kriterijima birate predavače i kako balansirate između internacionalnih i domaćih govornika?
Biramo ljude koji ne samo da imaju šta reći, već to znaju prenijeti na način koji inspiriše. Tražimo one koji razumiju savremeni trenutak, predosjećaju smjer u kojem idemo, izazivaju status quo i njihove riječi ostaju s nama i nakon što Konferencija završi.
Taj balans između domaćih i internacionalnih govornika dolazi prirodno, vođeni smo isključivo kvalitetom i relevantnošću.
Ko iz tima se uvijek javi s rečenicom ‘’samo još ovo da dodamo''?
To nije rečenica jednog člana tima – to je naš kolektivni način razmišljanja. Taj mali dodatak, detalj više, dodatni sloj – to je ono što često pravi razliku između dobrog i izvanrednog. Kod nas “kraj” projekta često znači početak nove inspiracije.
Kako mjerite uspjeh konferencije? Šta su vam glavni pokazatelji?
Konferencija je uspješna kada su učesnici zadovoljni, kad govornici kažu da su imali bolji feedback ovdje nego na mnogim drugim svjetskim događajima i kada dvorana ostane puna do posljednjeg predavanja.
Te reakcije i energija u sali su naš najvažniji pokazatelj uspjeha.
Najsmješnija ili najneočekivanija situacija koja vam se desila na dan konferencije ili noći prije?
Srećom, do sada nije bilo većih nepredviđenih situacija, ali jedna anegdota je ostala upamćena – jedan govornik je zaboravio da mu je potrebna viza za ulazak u BiH.
Saznali smo to doslovno u posljednjem trenutku, taman dovoljno da uspijemo sve spasiti. Tada smo otkrili novu dimenziju panike – ali i timske snage.
Jeste li imali neku neobičnu molbu od strane predavača koju uvijek prepričavate?
Jedan govornik je tražio prostoriju za meditaciju, što se ispostavilo kao šifra za – drijemanje. Od tada imamo svoju "ne uznemiravaj" zonu, koju i članovi tima povremeno koriste.
Šta mislite da je glavna vrijednost koju Branding konferencija donosi ne samo struci, nego i široj poslovnoj i društvenoj zajednici u BiH?
Najveća vrijednost Branding konferencije je u tome što svakim izdanjem donosi novu dozu znanja, inspiracije i motivacije – kako struci, tako i poslovnoj i društvenoj zajednici u cjelini.
Ona pokazuje da BiH ima kapacitete za profesionalne događaje svjetskog nivoa, i da možemo biti mjesto susreta ideja koje pokreću pozitivne promjene.
Kada sve završi… kako najčešće proslavljate?
Proslava? Naš “after” je uvijek poseban – nema vatrometa ni ludih provoda, ali ima iskrenih osmijeha, high-fiveova i one tihe euforije kad znaš da si napravio nešto vrijedno. I dok još motamo kablove – već se rađaju ideje za narednu godinu.
Dok odbrojavamo sate do početka Branding konferencije, jedno je sigurno ono što se priprema iza zavjese jednako je impresivno kao ono što će publika vidjeti na sceni.
A mi smo tu da vam ispričamo i jednu i drugu stranu priče. Vidimo se sutra, ovaj put pred reflektorima.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto: Monika Andrić za Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!