TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 22.12.2023.

Dok koračate ulicama Pariza, možete osjetiti miris elegancije i luksuza koji prožima zrak.


Upoznajte Delilu Spahić, vlasnicu dermatološkog salona Contour D u Sarajevu, koja je uspjela prenijeti taj pariški šarm u svoj salon. S nevjerojatnim entuzijazmom, Delila nije samo vlasnica salona ona je i strastvena i ekskluzivna zastupnica prestižnog brenda Biologique Recherche u Bosni i Hercegovini.

 



 

Delila Spahić, vlasnica salona Contour D 
 


Biologique Recherche 

Sredinom 70 - ih godina, porodica vrhunskih stručnjaka iz područja kozmetičke njege, uključujući biologa Yvana Allouchea i njegovu suprugu fizioterapeuta Josette Allouche, zajednički je osnovala kompaniju Biologique Recherche. Njihova stručnost i bogato iskustvo, kombinirani s vizionarskim pristupom njezi kože, čine temelj profesionalne reputacije ovog brenda. Biologique Recherche postao je prepoznatljiv po svojoj efikasnosti i izuzetnim proizvodima.

Upravo je Biologique Recherche, kao sinonim za vrhunsku njegu kože, postao ključni dio filozofije Delilinog salona. Ovaj ekskluzivni brend je sinonim za inovaciju, vrhunsku kvalitetu i personaliziran pristup njezi kože. Delila nam je otkrila kako je posvećena pružanju najboljih tretmana svojim klijentima, istražujući i implementirajući najnovije tehnologije i proizvode iz Biologique Recherche





Bonjour tim je ekskluzivno zavirio u salon Contour D i razgovarao s Delilom Spahić. Salon odiše luksuzom, a svaki kutak je pažljivo osmišljen kako bi stvorio atmosferu nježnosti i udobnosti. U, priznajemo emotivnom razgovoru koji je trajao sat vremena, Delila nam je otvorila vrata svoje strastvene karijere, govorila o provedenim godinama u Parizu edukujući se i stvarajući svoj salon u centru Sarajeva s posebnim naglaskom na tim

 

Emina Smaka, glavna urednica Bonjour.ba i Delila Spahić vlasnica salona Contour D



Ona je ne samo stručnjakinja u dermatološkoj njezi kože, već i posvećena voditeljica svog tima. Njezina ljubav prema poslu vidljiva je u svakom detalju salona, a njezin tim dijeli istu strast za pružanjem vrhunske usluge. 


Važnost edukovanog i sinhronizovanog tima je broj jedan za svakog voditelja/voditeljicu brenda, no Delilino naglašavanje važnosti ''njenih cura'' bi na svakoga ostavilo neizbrisiv dojam. Iako su iza nje godine iskustva i jako uspješna karijera, ona kroz razgovor o salonu ne zaboravlja naglasiti da su djevojke s kojima radi jedan od najvažnijih aspekata uspješnosti njenog salona.

 

Andrea, Emina, Delila i Amela

 

Delila nam je otkrila da je njezin salon uređen poput onih u Parizu, s ciljem pružanja autentičnog iskustva svakom klijentu koji zakorači unutra. Tako ni naš tim nije ostao bez dojmova pri prvom pogledu na interijer. Ugodna recepcija s obaveznim lampama vintage šarma, dugi hodnik koji vodi do foajea salona kojeg krasi neodoljiva jelka s kaminom, pa sve do samog Delilinog ureda kao i prostorija za tretmane pričaju priču o profesionalizmu i uspjehu

U želji da upravo tu priču prenesemo i vama - o njenim počecima, edukaciji, salonu te naravno o Biologique Recherche brendu, u nastavku donosimo razgovor s Delilom. 
 

* * * 

 



 

Delila, Francuskinje u cijelom svijetu važe za žene s posebnim izražavanjem sebe i pristupa ljepoti. Na koji način se dugogodišnji život u Parizu odrazio na vaš doživljaj ljepote i jeste li upravo zahvaljujući tome u BiH donijeli nešto novo, svježe u beauty svijet BiH, 80 – ih godina? 


Pariz ima posebno mjesto u mom srcu i oduvijek me fascinirao kao modno i kulturno središte Evrope i svijeta, uz koje neizostavno ide i svijet beauty industrije u najširem smislu. Moje nepresušno traganje po svjetskim riznicama kozmologije dovelo me je krajem 80-tih do Biologique Recherche brenda.

Mislim da bi čitav životni put mogla opisati samo sa te dvije riječi „Biologique Recherche“. Jednostavno sam znala da je to brend koji želim predstaviti i u BiH. 

 



Pariz me definitivno oblikovao, pružio beskrajne mogućnosti učenja, usavršavanja, ali i ispitivanja vlastitih mogućnosti. Svijet luksuza u kojem sam godinama radila zahtijevao je stroga profesionalna pravila. Stalno usavršavanje je ključ svega. Čak i onda kada sam bila vodeći edukator za Sisley, ili vodila ekskluzivne parfimerije, nisam propuštala kongrese kozmetičara, jer u ovom poslu, ako želite da budete najbolji, morate biti spremni na stalno učenje.

 



S kojim izazovima ste se suočili u tom periodu kao žena koja sama započinje vlastiti biznis, a s kojim danas? 

Jedan od najvećih izazova sa kojim sam se susrela je svakako biti spreman cijeli život na studentski status. Naravno, ovo je slikovito rečeno, ali je zaista tako. Otvaranje prvog salona u Sarajevu, bio je ozbiljan ispit i praktična primjena onoga što sam naučila tokom školovanja. 

 



Nastojala sam i tada donijeti neke novitete i nametnuti se drugačijim odnosom prema klijentima, te graditi svoj put na kvaliteti i povjerenju. Ponosna sam na činjenicu da i danas imam klijentice iz  perioda mojih početaka. Danas su izazovi mnogo ozbiljniji i kompleksniji, konkurencija je veća, platežna moć i životni standardi su različiti.

Ipak, potrebe i želje klijenata se mijenjaju te sam i ja nastavila sa transformacijom biznisa, koji nije samo briga o njezi kože, nego i edukacija te otvaranje novih salona Biologique Recherche brenda u BiH. Pored Sarajeva imamo salone u Banja Luci, Bijeljini, Mostaru, Tuzli, Bihaću, Derventi, a u planu je otvaranje novih centara u još nekim gradovima.

 



Da niste dio beauty industrije, gdje biste radili? 

Možda će čudno zvučati, ali ja nikad sebe nisam vidjela ni u kojoj drugoj oblasti. Uvijek je to bila kozmetologija i ono što je povezano s industrijom ljepote.

 



Po čemu se Biologique Recherche izdvaja u moru beauty proizvoda i tretmana koji su nam dostupni?


Prije svega izdvojila bih globalnu standardizaciju i kvalitetu usluga. Naši proizvodi su rezultat kompleksnog istraživačkog rada koji prati procjena Skin Instant© i individualno prilagođeni tretmani svakom klijentu. To je sasvim razumljivo ako se ima u vidu činjenica da su Biologique Recherche osnovali doktori i naučnici koji ulažu velika sredstva u istraživanja, razvijanje proizvoda i tretmana. 

 



Sa svim novostima se istovremeno educiramo u svim centrima u svijetu, a stalno usavršavanje je standard kompanije. Naučni i medicinski pristup je prilagođen našem radu koji od same dijagnostike ima striktan redoslijed koraka, ukupno sedam, na osnovu kojih se vrši analiza i savjetuju najbolji tretmani za svakog klijenta pojedinačno.

Naši proizvodi su prirodni, biološkog i biomorskog porijekla, ne sadrže mirise i nisu agresivni za kožu.

 



”Contour D” kao generalni zastupnik ovih dana proslavlja godišnjicu svog otvorenja, u korak s rođendanom brenda Biologique Recherche. Koja je najveća vrijednost koju ste donijeli bh. beauty sceni kroz ”Contour D“ i koji su vaši naredni koraci? 

U svijetu kozmetologije Biologique Recherche brend nudi najbolje svjetske proizvode, tretmane i protokole. Moja želja je bila da taj brend dovedem u BiH i da ga približim našim ljudima. Kvalitet je nešto što se prepoznaje i u Parizu i u Sarajevu tako da uopšte nisam imala dilemu da li će naši građani prihvatiti ovaj brend.

Poznato je da mi volimo ugađati sebi, a da ne spominjem kako su žene i tokom rata pronalazile način da se uljepšaju. Osim toga Sarajevo Film Festival je pozicionirao naš grad na svjetskoj filmskoj pozornici, koja svake godine privlači sve veći broj posjetilaca.

 



Dakle, dašak glamura koji vlada u svjetskim beauty centrima, dostupan je kroz proizvode, tretmane i generalno brigu o koži u Contour D salonu. Posebno bih istakla da je naša misija istovremeno educirati i naše klijente kako da njegu kože podignu na jedan viši nivo.
Već sam spomenula da planiramo otvoriti salone Biologique Recherche brenda u još nekim gradovima, a moja velika želja je i otvaranje Centra za edukaciju ovdje u Sarajevu.

 

Koje greške najčešće pravimo prilikom njege, a koje kasnije predstavljaju dodatni izazov prilikom beauty tretmana?

Svakodnevna njega kože ponekad može donijeti više štete nego koristi. To se najčešće dešava kada kožu tretiramo sa mnogo kozmetičkih preparata koji nam ne odgovaraju. Treba imati na umu da se rezultati ne postižu preko noći već je važna rutina i kontinuitet u njezi. 

Neke od grešaka su neadekvatno čišćenje lica, odnosno pretjerano korištenje pilinga. Većina ne prepoznaje stanje svoje kože, pa nanosi premalo ili previše proizvoda i to nepravilnim redoslijedom. Premalo hidracije je također problem, kao i zaboravljanje da njega kože nije samo briga o licu već i o vratu i dekolteu.

 



Ako moramo investirati u samo jedan beauty proizvod, koji bi to trebao biti?

Definitivno to je Biologique Recherche losion P50 prvi eksfolirajući losion na svijetu koji je proizveden prije više od 50 godina. Ovaj losion bi trebalo da bude osnovni dio beauty rituala jer objedinjuje pročišćavanje, piling, hidrataciju i toniziranje.

 

Ljudi često vaš posao zamišljaju kao glamurozan i lagodan. Otkrijte nam kako izgleda vaš jedan radni dan?


Najveća draž ovog posla je što ni jedan dan nije isti. Nezaobilazni ritual je jutarnja kafa sa mamom, a onda dolazak u salon gdje još jednom pregledam plan dnevnih aktivnosti i eventualno nešto dodam. Kad je dan miran, obično sam u kancelariji odgovaram na mailove, obavljam telefonske razgovore i izdajem posljednja uputstva zaposlenicama prije nego što dođu klijentice.

Sve planirane aktivnosti su uspješno završene. Ima i onih uzbudljivih dana kada radimo edukaciju i kada treba sve organizovati za veliki broj ljudi, od smještaja, hrane, društvenih aktivnosti itd. Danas u beauty industriji svjedočimo sve više inovacijama, promjenama, trendovima.

 



Koliko su edukacije važan dio vašeg rada i koje korake proizvod/ tretman mora zadovoljiti kako bi se našao kao dio vaše preporuke?
 

U Biologique Recherche posebnu pažnju posvećujemo edukaciji i usavršavanju. Za mene lično to je posebno važno jer smatram da mi je, na neki način i dužnosti podijeliti znanje i iskustvo sticano tokom rada na najvišem nivou u beauty industriji. Pored toga danas je cjeloživotno učenje važan faktor uspjeha, a ja bih dodala da na našim edukacionim programima ne učimo samo o kozmetologiji, već i o sebi i svojim mogućnostima. 

 

 

 * * * 


Posjet Salonu Contour D i razgovor s Delilom Spahić ostavili su nas pod snažnim dojmovima. Njezin salon nije samo prostor za njegu kože, to je iskustvo koje prelazi granice uobičajenog. Delila, njezin tim i sam interijer salona čine savršenu simbiozu kreiranu za opuštanje. Radujemo se vidjeti što nam Delilin tim priprema u budućnosti, sigurni da će svaki detalj biti pažljivo osmišljen kako bi pružio vrhunsku njegu i luksuz svakom klijentu.


Za kraj vas ostavljamo s važnom porukom od Delile : ,,Na ličnom primjeru sam se bezbroj puta uvjerila da investicija u sebe i svoje znanje nije nikad bačen novac, samo treba biti hrabar i vjerovati u sebe. Uvijek možemo više nego što mislimo.''.


* * * 
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba


Bonjour

Bonjour x Alma Ras: Pogledajte šta se dešavalo iza vrata najnježnije modne večeri

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Bonjour x Alma Ras: Pogledajte šta se dešavalo iza vrata najnježnije modne večeri Bonjour x Alma Ras: Pogledajte šta se dešavalo iza vrata najnježnije modne večeri

Šta dobijete kada spojite najnježnije tkanine, dozu kreativnosti i veče poezije? Pidžama party koji se ne propušta.

Alma Ras je predstavila svoju novu kolekciju pidžama kroz ekskluzivno večernje druženje održano u toplom ambijentu Alma Ras HQ.

U svijetu gdje moda spava samo kad sanjari, Bonjour i Alma Ras su zajedno probudili jedno sasvim posebno veče. Onu vrstu večeri u kojoj pidžame postaju manifest stila, udobnosti i nježnosti.


Bonjour_Alma_Ras_vizuali02


Ovo je bio još jedan u nizu Bonjour.boutique događaja koje realizujemo s domaćim bh. brendovima, uvijek na neočekivanim lokacijama i uz neočekivana iskustva. Veče koje iznenadi, zagrli i ostane u pamćenju baš kao pidžama koja miriše na udobnost.


bonjour_ba_alma_ras_d_002


bonjour_ba_alma_ras_150

bonjour_ba_alma_ras_d_001


Prva nota večeri bila je topla dobrodošlica Ane Ćavar, vlasnice i direktorice Bonjour.ba i Mervane Muhović, PR i marketing specijalistice Alma Ras, koja je uvela uzvanice u atmosferu koju ćemo dugo pamtiti.


bonjour_ba_alma_ras_113

bonjour_ba_alma_ras_94

bonjour_ba_alma_ras_49

bonjour_ba_alma_ras_48


Večer je započela elegantno uz vina Fina Vina, gdje su zvanice uz čašu prosecca, bijelog ili crnog vina, uživale u prvim neformalnim trenucima večeri.


bonjour_ba_alma_ras_154

bonjour_ba_alma_ras_153


U središtu večeri nalazio se kreativni kutak, dugi stolovi ukrašeni Bonjour jastucima i mirisnim aranžmanima krili su posebno iznenađenje, a svaka zvanica dobila je priliku da kreira vlastitu pidžamu.  


bonjour_ba_alma_ras_120

bonjour_ba_alma_ras_121

bonjour_ba_alma_ras_64


Bez pravila, bez ograničenja samo skice, bojice, dugmići, čipkice i uzorci materijala u najnježnijim nijansama. Prostor je odjednom postao mjesto igre, mašte i tihe radosti trenutak u kojem su telefoni pali u drugi plan, a dizajn preuzeo glavnu ulogu.

Uslijedilo je spontano prepuštanje bojama, teksturama i osjećajima.


bonjour_ba_alma_ras_104

bonjour_ba_alma_ras_d_35

bonjour_ba_alma_ras_d_37

bonjour_ba_alma_ras_96

bonjour_ba_alma_ras_97

bonjour_ba_alma_ras_110

bonjour_ba_alma_ras_d_40


bonjour_ba_alma_ras_100

bonjour_ba_alma_ras_111

bonjour_ba_alma_ras_d_27

bonjour_ba_alma_ras_d_34

bonjour_ba_alma_ras_105

bonjour_ba_alma_ras_106

bonjour_ba_alma_ras_d_29

bonjour_ba_alma_ras_108

bonjour_ba_alma_ras_119

bonjour_ba_alma_ras_114

bonjour_ba_alma_ras_116

bonjour_ba_alma_ras_67

bonjour_ba_alma_ras_117

bonjour_ba_alma_ras_122

bonjour_ba_alma_ras_123

bonjour_ba_alma_ras_124


Naravno da smo pripremili i photo wall ali ne klasičan, već u prepoznatljivom Bonjour x Alma Ras stilu. Poput backstagea modne radionice, kutak je uključivao šivaću mašinu, moodboarde s inspiracijom, elemente iz Alma Ras arhive i pažljivo odabrane detalje koji su zajedno pričali vizualnu priču o brendu.


Bonjour Alma Ras GIF (1)

Bonjour_Alma_Ras_vizuali

bonjour_ba_alma_ras_41

bonjour_ba_alma_ras_55

bonjour_ba_alma_ras_68

bonjour_ba_alma_ras_71

bonjour_ba_alma_ras_73

bonjour_ba_alma_ras_59

bonjour_ba_alma_ras_d_18

bonjour_ba_alma_ras_d_19

bonjour_ba_alma_ras_d_23

bonjour_ba_alma_ras_d_24

bonjour_ba_alma_ras_d_25

bonjour_ba_alma_ras_61


A da, i da Instagram dobije svojih pet minuta jer ovaj photo wall je stvoren za klik.


bonjour_ba_alma_ras_77

bonjour_ba_alma_ras_93

bonjour_ba_alma_ras_79

bonjour_ba_alma_ras_90

bonjour_ba_alma_ras_82

bonjour_ba_alma_ras_80

bonjour_ba_alma_ras_81

bonjour_ba_alma_ras_83

bonjour_ba_alma_ras_84

bonjour_ba_alma_ras_85

bonjour_ba_alma_ras_86

bonjour_ba_alma_ras_87

bonjour_ba_alma_ras_88

bonjour_ba_alma_ras_89

bonjour_ba_alma_ras_91

bonjour_ba_alma_ras_92


Nakon toga, gošće su pozvane u Alma Ras studio, gdje ih je dočekala nova kolekcija pidžama. U intimnoj atmosferi, među mekim tkaninama i pastelnim nijansama kolekcije, pažljivo raspoređena s personaliziranim comp cards na svakom komadu, koje su otkrivale koji je model odabran baš za njih.


bonjour_ba_alma_ras_d_2
 
bonjour_ba_alma_ras_39

bonjour_ba_alma_ras_31

bonjour_ba_alma_ras_d_1

bonjour_ba_alma_ras_d_43

bonjour_ba_alma_ras_d_42


Ana Ćavar, Ajla Selimović i Ajna Delić su su bile dio modne priče kroz Tara liniju stvorenu za trenutke nježnosti, s udobnim širim krojevima i bojama koje odišu toplinom i nostalgijom.

Aria linija, pastelna i razigrana, osmišljena za mlade žene koje prate trendove i vole osjećaj slobode u pokretu, savršeno je pristajala Magdaleni Paradžik, Zerini Suyabatmaz i Edi Bukvić.


bonjour_ba_alma_ras_d_56

bonjour_ba_alma_ras_d_60

bonjour_ba_alma_ras_d_44

bonjour_ba_alma_ras_d_48

bonjour_ba_alma_ras_d_50

bonjour_ba_alma_ras_d_51


Hana Zrno i  Iman Karović sa Majom Topčagić su utjelovile duh Vanesa linije u kojoj se klasični pamuk susreće s modernim mogućnostima kombinovanja, dozvoljavajući slobodu stila i ličnog izraza.


bonjour_ba_alma_ras_d_49

bonjour_ba_alma_ras_d_52

bonjour_ba_alma_ras_d_53

bonjour_ba_alma_ras_d_54

bonjour_ba_alma_ras_d_55


Dejana Rošuljas zajedno s Merimom Ikanović odabrane su za liniju Helena. Kombinaciju bezvremenskih krojeva i nježnih boja poput ružičaste i breskve, uz elegantne čipkaste detalje i meki frotir ogrtač. Njihov izgled bio je utjelovljenje opuštene elegancije.


bonjour_ba_alma_ras_d_01

bonjour_ba_alma_ras_d_03

bonjour_ba_alma_ras_d_04

bonjour_ba_alma_ras_d_06

bonjour_ba_alma_ras_d_05


Amila Terzimehić, Eda Bukvić, Nikolina Šabljić i Ema Bašić Poljak ponijele su Iris liniju izrađenu od luksuznog modala, prozračnu i podatnu, s nježnim čipkastim akcentima i osjećajem koji ostaje na koži i nakon nošenja.


bonjour_ba_alma_ras_d_57

bonjour_ba_alma_ras_d_58

bonjour_ba_alma_ras_d_61


Nova kolekcija Alma Ras za sezonu proljeće/ljeto 2025. donosi raskoš linija koje odgovaraju svim generacijama i stilskim afinitetima. Aria poziva na igru pastelnim bojama i modernim krojevima, dok Vanesa pruža slobodu kombinovanja kroz mix & match principe.

Iris je tu za ljubiteljice suptilne elegancije u dodiru s kožom, a Tara nježno grli one kojima je udobnost na prvom mjestu.

Helena donosi balansom profinjenosti i praktičnosti, dok Fiona savršeno odgovara svakodnevnim ritualima žena koje žele izgledati skladno i osjećati se slobodno. Linda osvježava ljetne noći laganom viskozom.


bonjour_ba_alma_ras_27

bonjour_ba_alma_ras_33


Na spratu uz spiralne stepenice, gošće su se prepustile opuštenom druženju u kutku uređenom za uživanje. Oversized XO igra s drvenim kockicama, lagani catering i smijeh u zraku. Sve je stvaralo atmosferu bez pritiska, ali s puno pažnje na detalj.


bonjour_ba_alma_ras_130

bonjour_ba_alma_ras_128

bonjour_ba_alma_ras_139

bonjour_ba_alma_ras_d_67


U toj zoni uživanja, gosti su imali priliku degustirati pažljivo odabrana vina: Prosecco One&Only Rosé kao lagani uvod u večer,
Pink Punk rosé vino iz Chichateau radionice hrabro, vibrantno, s karakterom, zatim elegantnu Ribollu iz vinarije Marjan Simčič,
i bogati Cabernet Sauvignon vinarije Zanut.


Bonjour Alma Ras GIF (1) (1)

bonjour_ba_alma_ras_127

bonjour_ba_alma_ras_131

bonjour_ba_alma_ras_125

bonjour_ba_alma_ras_126

bonjour_ba_alma_ras_132


bonjour_ba_alma_ras_133

bonjour_ba_alma_ras_134

bonjour_ba_alma_ras_135

bonjour_ba_alma_ras_d_66

bonjour_ba_alma_ras_140

bonjour_ba_alma_ras_142

bonjour_ba_alma_ras_d_68


A onda, tiho i bez najave, pjesnik Josip Milanović, poznat pod umjetničkim imenom Pisoj, izveo je recital iz svoje zbirke poezije „Gromoglasni šapat“. Bio je to trenutak koji je večeri dao emocionalni crescendo, iznenađenje koje je bilo gotovo filmski.

Poezija u pidžamama? Apsolutno da.


bonjour_ba_alma_ras_7

bonjour_ba_alma_ras_11

bonjour_ba_alma_ras_8

bonjour_ba_alma_ras_d_3

bonjour_ba_alma_ras_10

bonjour_ba_alma_ras_9

bonjour_ba_alma_ras_19

bonjour_ba_alma_ras_21

bonjour_ba_alma_ras_20

bonjour_ba_alma_ras_d_4

bonjour_ba_alma_ras_22


Na kraju večeri, svaka gošća je ponijela pažljivo upakovan poklon. Naravno u pitanju je Alma Ras pidžama i nježan cvijet s porukom: ,, Smbol ljepote u detalju, pažnji i osjećaju koji traje!'' .   


bonjour_ba_alma_ras_5

bonjour_ba_alma_ras_1

bonjour_ba_alma_ras_3

bonjour_ba_alma_ras_4

bonjour_ba_alma_ras_6

bonjour_ba_alma_ras_d_6

bonjour_ba_alma_ras_d_5


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!