TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 16.5.2025.

Rekordnih 80+ programskih segmenata i više od 200 govornika na čak 5 festivalskih stageova ove godine, uz preko 130 partnera, više od 730 projekata prijavljenih na natjecanja, 3 dana, 3 noći i samo jedinstveni Dani komunikacija.


Nakon prošlogodišnjeg izdanja koje je oborilo vlastite rekorde, novi Dani komunikacija podigli su letvicu još više: 11. izdanje festivala kreativnosti, digitalnih inovacija i tržišnih komunikacija, koje se u rovinjskom Loneu održava od 15. do 18. svibnja, premašilo je sva očekivanja, kako brojem posjetitelja i govornika, tako i širinom tema koje pokrivaju ključna pitanja za budućnost industrije.


Bonjour_ba_03dani_komunikacija_

 

Zabilježen je i dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 15. svibnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia – organizatora festivala i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih predavača ovogodišnjega festivala: slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophia te Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e.


„S čak više od 80 programskih segmenata i preko 200 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, uz podršku više od 130 partnerskih kompanija, tvrtki i udruga, pokrovitelja i prijatelja festivala, ovakav odaziv ne svjedoči samo o predanosti cijeloga organizacijskoga i operativnog tima već i o iznimnoj angažiranosti komunikacijske zajednice koja prepoznaje važnost stalnog usavršavanja, razmjene znanja i zajedničkog oblikovanja tržišta. Dani komunikacija i ove godine potvrđuju svoju ulogu središnjeg mjesta dijaloga, napretka i vizije u industriji tržišnih komunikacija”, poručila je Jelena Fiškuš.


Bonjour_ba_01dani_komunikacija_


Uz predavače glavne dvorane, sudionici se, prvi put u još čak četiri dodatne festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a program se nastavlja i u večernjem terminu na dodjelama nagrada struci, koje su od velike važnosti za industriju u cijelosti: 

Ponosni smo na kreativnu i komunikacijsku industriju koja šalje jasnu poruku: jača je i kvalitetnija nego ikad. Više od 730 prijava, 125 članova žirija i odbora, uključivanje čitave zajednice, rekordan odaziv i visoki standardi projekata. Strukovna natjecanja nisu samo priznanja, već pokazatelj smjera u kojem ide naša struka. Konkurencija nikad oštrija, a kvaliteta projekata dokazuje da imamo što reći – i svijetu pokazati“, poručila je Dunja Ivana Ballon.


Bonjour_ba_02dani_komunikacija_


Jedna od tematskih preokupacija festivala zasigurno su i načini na koje inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba umjetne inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti. „Svi brendovi su crne rupe dok ih netko ne počne puniti sadržajem“, rekao je Johan Ronnestam, jedan od ovogodišnjih predavača, te dodao: „Cilj je marketinga zapravo – osvajanje umova i srca potrošača.“ 


Njemu se na glavnoj pozornici već prvoga dana festivala pridružila i robotica Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. Dokazavši da komunikacija između ljudi i robota više nije znanstvena fantastika, poručila je: „Naš kontakt nikad više neće biti dosadan.

Osim dnevnoga programa uz svjetske, regionalne i domaće stručnjake, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke, uz brojne druge festivalske aktivnosti. Detaljan raspored Dana komunikacija i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.

 

Fotografije: PR


Bonjour

3 kombinacije za proljeće dostupne u BiH. Prva je iz Mango dućana.

TEKST: Bonjour.ba

3 kombinacije za proljeće dostupne u BiH. Prva je iz Mango dućana. 3 kombinacije za proljeće dostupne u BiH. Prva je iz Mango dućana.

Svi znamo onaj osjećaj kada stanete ispred ogledala u kabini i pomislite: „Ovo je to.“ Ta neopisiva, tiha sigurnost da ste pronašli nešto što vas prati kroz dan, prati kroz raspoloženje i kroz grad.

Upravo to smo tražili u novoj proljetnoj stajling avanturi, istražujući ponudu modnih brendova Mango, DeFacto, UPIM i Amiamo. Sve u okviru jednog mjesta, ARIA mall, gdje je svaka kombinacija postala mali scenarij za životne trenutke koje tek trebamo doživjeti.

Krenimo sa shopping pričom koju ćete željeti ponoviti.


bonjour_ba_aria_0_GIF_66


Mango: Popodnevna ekspresija stava  

Zebra print možda ne govori tiho, ali ne mora ni da viče. U Mango setu s crno-bijelim zebra uzorkom, modna priča se mijenja, ulazimo u dan s više samopouzdanja, više izražajnosti, više igre.

Ovaj set fluidno prati tijelo, a crvena pletena torba i sunčane naočale sa crvenim okvirom u retro stilu dodaju sloj karaktera i akcenat čitavom looku.


bonjour_ba_aria_0_GIF_1


Ovo je kombinacija za gradski ručak, poslijepodnevni sastanak ili samo hodanje bez plana, ali s puno stila. Zlataste sandale s finim detaljima savršeno zatvaraju vizualnu kompoziciju, bez da odvlače pažnju. Umjesto toga, oni postaju tihi akcent.


bonjour_ba_aria_05

bonjour_ba_aria_09


DeFacto: Jutarnji minimalizam s dozom razigranosti  

Dan započnite kombinacijom koja miriše na prvo sunce, prvu kafu na terasi i laganu šetnju prema obavezama. DeFacto donosi ženstven, ali ležeran look u formi bež blejzera, kratkih hlača i topa s tačkicama. Tonovi su nježni, teksture mekane, a dojam moderan i promišljen.


bonjour_ba_aria_0_GIF_2


Ono što ovu kombinaciju čini posebnom jeste ravnoteža između poslovnog i ležernog. Idealna je za one dane kada nemate vremena za presvlačenje, ali želite ostaviti dojam. U paru s bijelom torbicom i nježnim bijelim sandalama, ovaj outfit nosi energiju optimizma.


bonjour_ba_aria_015

bonjour_ba_aria_017


UPIM: Večernja jednostavnost s daškom Italije  

Kako dan odmiče, styling postaje tiši, elegantniji. UPIM predlaže look koji odaje dojam lakoće i sofisticiranosti: crni pleteni top, bijele cropped hlače i slamni šešir kao poziv na večernju šetnju ili piće s prijateljima. Ovaj outfit ne pokušava da dominira prostorom, ali ostaje zapamćen.


bonjour_ba_aria_0_GIF_3


Kontrast između tekstura igra važnu ulogu. Pletenina na gornjem dijelu dodaje dubinu, dok su hlače čiste i prozračne. Sve odiše ravnotežom između ležernosti i urbanosti.


bonjour_ba_aria_026

bonjour_ba_aria_022


Amiamo: Cipele koje su postale priča same za sebe  

Svaki par Amiamo modela priča svoju mikro-priču: metalik plave sandale za dane kad vam treba doza energije, pletene sandale s remenčićima koje podsjećaju na italijanske ulice i ljetne dane, te crene klasične otvorene sandale koje pristaju uz gotovo sve.



bonjour_ba_aria_0_GIF_4


Ono što ih povezuje jeste osjećaj da ste "složili" cijeli look tek kada obujete pravi par. Detalji su promišljeni, udobnost je ozbiljna, a vizualni dojam nikad nije slučajan. Bez obzira na to jeste li u blejzeru, zebri ili crnoj pletenini, Amiamo vas neće iznevjeriti. 


bonjour_ba_aria_0_GIF_5

bonjour_ba_aria_0_s1


Tri outfita, tri raspoloženja spojeni kroz iskustvo koje je blisko, spontano i beskrajno inspirativno. Sljedeći put kad krenete u šoping, ne tražite samo komad odjeće. Tražite trenutak u kojem ćete se prepoznati.
 
 

 

Produkcija: Bonjour.ba  
Foto/Video: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!