TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2025.
Rekordnih 80+ programskih segmenata i više od 200 govornika na čak 5 festivalskih stageova ove godine, uz preko 130 partnera, više od 730 projekata prijavljenih na natjecanja, 3 dana, 3 noći i samo jedinstveni Dani komunikacija.
Nakon prošlogodišnjeg izdanja koje je oborilo vlastite rekorde, novi Dani komunikacija podigli su letvicu još više: 11. izdanje festivala kreativnosti, digitalnih inovacija i tržišnih komunikacija, koje se u rovinjskom Loneu održava od 15. do 18. svibnja, premašilo je sva očekivanja, kako brojem posjetitelja i govornika, tako i širinom tema koje pokrivaju ključna pitanja za budućnost industrije.
Zabilježen je i dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 15. svibnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia – organizatora festivala i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih predavača ovogodišnjega festivala: slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophia te Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e.
„S čak više od 80 programskih segmenata i preko 200 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, uz podršku više od 130 partnerskih kompanija, tvrtki i udruga, pokrovitelja i prijatelja festivala, ovakav odaziv ne svjedoči samo o predanosti cijeloga organizacijskoga i operativnog tima već i o iznimnoj angažiranosti komunikacijske zajednice koja prepoznaje važnost stalnog usavršavanja, razmjene znanja i zajedničkog oblikovanja tržišta. Dani komunikacija i ove godine potvrđuju svoju ulogu središnjeg mjesta dijaloga, napretka i vizije u industriji tržišnih komunikacija”, poručila je Jelena Fiškuš.
Uz predavače glavne dvorane, sudionici se, prvi put u još čak četiri dodatne festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a program se nastavlja i u večernjem terminu na dodjelama nagrada struci, koje su od velike važnosti za industriju u cijelosti:
„Ponosni smo na kreativnu i komunikacijsku industriju koja šalje jasnu poruku: jača je i kvalitetnija nego ikad. Više od 730 prijava, 125 članova žirija i odbora, uključivanje čitave zajednice, rekordan odaziv i visoki standardi projekata. Strukovna natjecanja nisu samo priznanja, već pokazatelj smjera u kojem ide naša struka. Konkurencija nikad oštrija, a kvaliteta projekata dokazuje da imamo što reći – i svijetu pokazati“, poručila je Dunja Ivana Ballon.
Jedna od tematskih preokupacija festivala zasigurno su i načini na koje inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba umjetne inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti. „Svi brendovi su crne rupe dok ih netko ne počne puniti sadržajem“, rekao je Johan Ronnestam, jedan od ovogodišnjih predavača, te dodao: „Cilj je marketinga zapravo – osvajanje umova i srca potrošača.“
Njemu se na glavnoj pozornici već prvoga dana festivala pridružila i robotica Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. Dokazavši da komunikacija između ljudi i robota više nije znanstvena fantastika, poručila je: „Naš kontakt nikad više neće biti dosadan.“
Osim dnevnoga programa uz svjetske, regionalne i domaće stručnjake, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke, uz brojne druge festivalske aktivnosti. Detaljan raspored Dana komunikacija i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.
Fotografije: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Tri mjesta, tri atmosfere, jedna zajednička stvar: Mostar nikad ne prestaje da nas iznenađuje.
Znamo da volite preporuke. I znamo da ste za ova mjesta vjerovatno već čuli, a možda ste ih i posjetili nakon što smo ih predstavili kroz našu Gourmet rubriku.
Tri različite priče, tri različita vibe-a i svaki od njih s razlogom se našao među vašim favoritima. Ako tražite inspiraciju za naredni doručak, večeru ili samo kafu u savršenom ambijentu, evo naše top tri preporuke koje vrijedi ponovo posjetiti.
Pablos: Rustikalna elegancija i večere koje se pamte
U samom centru Mostara, Pablos je spoj topline i sofisticiranosti. Kamen, diskretna rasvjeta, zid s vinima i detalji koji stvaraju osjećaj da ste u posebnom trenutku. Idealno za večernje izlaske, poslovne večere ili one spontane noći kada jednostavno želite pojesti nešto stvarno dobro.
Naš favorit? Biftek sa sezonskim povrćem, zeleni njoki s tartufima i komadićima bifteka svaki zalogaj pažljivo balansiran, svaki tanjir doživljaj. Pablos nije samo restoran, on je mjesto gdje se večere pamte i gdje se rado vraćate – s istim uzbuđenjem kao prvi put.
Foto: @ donna.bombonna
Niđe Veze: Nova adresa, stari šarm – sada u retro pariškom stilu
Niđe Veze već poznajemo kao gradsku oazu za kafu, kreativnost i gourmet užitke. Ali nova lokacija donosi novu dimenziju – prostor koji izgleda kao da ste zakoračili u pariški kafić iz 60 - ih. Crvene boje, vintage namještaj, crno-bijele pločice, i Edit Piaf u pozadini… atmosfera je čista romantika.
Na meniju su palačinke, sendviči, pizze i waffle deserti koji prate savršenu šolju kafe. Ako tražite mjesto koje istovremeno nudi estetiku, ukus i onu „samo da sjednem i budem tu“ vibe – ovo je adresa za vas.
Foto: @caffe_bar_nidje_veze
Hotel Buna: Doručak s pogledom i večera koja priča priču
Samo desetak minuta od gradske gužve, restoran hotela Buna je tiha luksuzna oaza. Ovdje dan počinje sporije uz domaće sireve, hljeb, laganu pileću salaticu s narom i pogled koji umiruje misli. Doručak nije brzinska stanica, već ritual koji vas priprema za dan.
Ručak i večera ovdje nose isti ton pažnje rižoto sa sipom, pasta s piletinom, svježa riba i deserti koji su jednako nježni koliko i bogati. U večernjim satima, restoran se povlači u tišinu i pretvara u mjesto za vino, razgovor i desert pod zvijezdama. Ako tražite mirnu gastro pauzu – Buna je to mjesto.
Foto: Hotel Buna
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!