TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 16.5.2025.
Rekordnih 80+ programskih segmenata i više od 200 govornika na čak 5 festivalskih stageova ove godine, uz preko 130 partnera, više od 730 projekata prijavljenih na natjecanja, 3 dana, 3 noći i samo jedinstveni Dani komunikacija.
Nakon prošlogodišnjeg izdanja koje je oborilo vlastite rekorde, novi Dani komunikacija podigli su letvicu još više: 11. izdanje festivala kreativnosti, digitalnih inovacija i tržišnih komunikacija, koje se u rovinjskom Loneu održava od 15. do 18. svibnja, premašilo je sva očekivanja, kako brojem posjetitelja i govornika, tako i širinom tema koje pokrivaju ključna pitanja za budućnost industrije.
Zabilježen je i dosad daleko najveći interes javnosti u svim segmentima festivala, a tim su povodom na konferenciji za novinare ispred organizacije festivala u petak, 15. svibnja govorile Dunja Ivana Ballon, direktorica Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e) i IAB-a Croatia – organizatora festivala i direktorica Dana komunikacija i festivalskog programa, te Jelena Fiškuš, predsjednica Uprave HURA-e i IAB-a Croatia te članica Organizacijskog odbora festivala, a pridružili su im se i neki od glavnih predavača ovogodišnjega festivala: slavna humanoidna umjetna inteligencija Sophia te Johan Ronnestam, globalni stručnjak za brending, serijski poduzetnik i kreativni vizionar iza kampanja za brendove poput Volva, adidasa i IKEA-e.
„S čak više od 80 programskih segmenata i preko 200 govornika na čak 5 festivalskih pozornica, uz podršku više od 130 partnerskih kompanija, tvrtki i udruga, pokrovitelja i prijatelja festivala, ovakav odaziv ne svjedoči samo o predanosti cijeloga organizacijskoga i operativnog tima već i o iznimnoj angažiranosti komunikacijske zajednice koja prepoznaje važnost stalnog usavršavanja, razmjene znanja i zajedničkog oblikovanja tržišta. Dani komunikacija i ove godine potvrđuju svoju ulogu središnjeg mjesta dijaloga, napretka i vizije u industriji tržišnih komunikacija”, poručila je Jelena Fiškuš.
Uz predavače glavne dvorane, sudionici se, prvi put u još čak četiri dodatne festivalske dvorane mogu uključiti u cijeli niz zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, a program se nastavlja i u večernjem terminu na dodjelama nagrada struci, koje su od velike važnosti za industriju u cijelosti:
„Ponosni smo na kreativnu i komunikacijsku industriju koja šalje jasnu poruku: jača je i kvalitetnija nego ikad. Više od 730 prijava, 125 članova žirija i odbora, uključivanje čitave zajednice, rekordan odaziv i visoki standardi projekata. Strukovna natjecanja nisu samo priznanja, već pokazatelj smjera u kojem ide naša struka. Konkurencija nikad oštrija, a kvaliteta projekata dokazuje da imamo što reći – i svijetu pokazati“, poručila je Dunja Ivana Ballon.
Jedna od tematskih preokupacija festivala zasigurno su i načini na koje inovacije i kreativna hrabrost mogu redefinirati brendove u doba umjetne inteligencije, potrošačke privatnosti i održivosti. „Svi brendovi su crne rupe dok ih netko ne počne puniti sadržajem“, rekao je Johan Ronnestam, jedan od ovogodišnjih predavača, te dodao: „Cilj je marketinga zapravo – osvajanje umova i srca potrošača.“
Njemu se na glavnoj pozornici već prvoga dana festivala pridružila i robotica Sophia, koju je razvila tvrtka Hanson Robotics. Dokazavši da komunikacija između ljudi i robota više nije znanstvena fantastika, poručila je: „Naš kontakt nikad više neće biti dosadan.“
Osim dnevnoga programa uz svjetske, regionalne i domaće stručnjake, tijekom sve tri festivalske večeri dodjeljuju se i nagrade najkvalitetnijim ostvarenjima struke, uz brojne druge festivalske aktivnosti. Detaljan raspored Dana komunikacija i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.
Fotografije: PR
TEKST: Bonjour.ba
Svi znamo onaj osjećaj kada stanete ispred ogledala u kabini i pomislite: „Ovo je to.“ Ta neopisiva, tiha sigurnost da ste pronašli nešto što vas prati kroz dan, prati kroz raspoloženje i kroz grad.
Upravo to smo tražili u novoj proljetnoj stajling avanturi, istražujući ponudu modnih brendova Mango, DeFacto, UPIM i Amiamo. Sve u okviru jednog mjesta, ARIA mall, gdje je svaka kombinacija postala mali scenarij za životne trenutke koje tek trebamo doživjeti.
Krenimo sa shopping pričom koju ćete željeti ponoviti.
Mango: Popodnevna ekspresija stava
Zebra print možda ne govori tiho, ali ne mora ni da viče. U Mango setu s crno-bijelim zebra uzorkom, modna priča se mijenja, ulazimo u dan s više samopouzdanja, više izražajnosti, više igre.
Ovaj set fluidno prati tijelo, a crvena pletena torba i sunčane naočale sa crvenim okvirom u retro stilu dodaju sloj karaktera i akcenat čitavom looku.
Ovo je kombinacija za gradski ručak, poslijepodnevni sastanak ili samo hodanje bez plana, ali s puno stila. Zlataste sandale s finim detaljima savršeno zatvaraju vizualnu kompoziciju, bez da odvlače pažnju. Umjesto toga, oni postaju tihi akcent.
DeFacto: Jutarnji minimalizam s dozom razigranosti
Dan započnite kombinacijom koja miriše na prvo sunce, prvu kafu na terasi i laganu šetnju prema obavezama. DeFacto donosi ženstven, ali ležeran look u formi bež blejzera, kratkih hlača i topa s tačkicama. Tonovi su nježni, teksture mekane, a dojam moderan i promišljen.
Ono što ovu kombinaciju čini posebnom jeste ravnoteža između poslovnog i ležernog. Idealna je za one dane kada nemate vremena za presvlačenje, ali želite ostaviti dojam. U paru s bijelom torbicom i nježnim bijelim sandalama, ovaj outfit nosi energiju optimizma.
UPIM: Večernja jednostavnost s daškom Italije
Kako dan odmiče, styling postaje tiši, elegantniji. UPIM predlaže look koji odaje dojam lakoće i sofisticiranosti: crni pleteni top, bijele cropped hlače i slamni šešir kao poziv na večernju šetnju ili piće s prijateljima. Ovaj outfit ne pokušava da dominira prostorom, ali ostaje zapamćen.
Kontrast između tekstura igra važnu ulogu. Pletenina na gornjem dijelu dodaje dubinu, dok su hlače čiste i prozračne. Sve odiše ravnotežom između ležernosti i urbanosti.
Amiamo: Cipele koje su postale priča same za sebe
Svaki par Amiamo modela priča svoju mikro-priču: metalik plave sandale za dane kad vam treba doza energije, pletene sandale s remenčićima koje podsjećaju na italijanske ulice i ljetne dane, te crene klasične otvorene sandale koje pristaju uz gotovo sve.
Ono što ih povezuje jeste osjećaj da ste "složili" cijeli look tek kada obujete pravi par. Detalji su promišljeni, udobnost je ozbiljna, a vizualni dojam nikad nije slučajan. Bez obzira na to jeste li u blejzeru, zebri ili crnoj pletenini, Amiamo vas neće iznevjeriti.
Tri outfita, tri raspoloženja spojeni kroz iskustvo koje je blisko, spontano i beskrajno inspirativno. Sljedeći put kad krenete u šoping, ne tražite samo komad odjeće. Tražite trenutak u kojem ćete se prepoznati.
Produkcija: Bonjour.ba
Foto/Video: Marko Jovančić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!