TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.11.2020.
Međunarodni dan muškaraca osmislio je Thomas Oaster 7.2.1992. godine, u cilju proslave doprinosa i postignuća muškaraca na polju znanosti, društva, obitelji, braka…, kao i osnovnih ljudskih vrijednosti.
Projekt je ponovno pokrenut 1999. godine, a Jerome Teelucksingh, koji ga i ponovno 'oživio', odabrao je upravo današnji datum u čast svog oca koji je rođen 19.11.
Svake godine, Međunarodni dan muškaraca prati i određena tema poput isticanja pozitivnih muških uzora, mira, poštivanja različitosti...
Ovogodišnja tema usmjerena je ka poboljšanju zdravlja muškaraca i dječaka. 11. mjesec sinonim je i za Movember, pokret koji u fokus stavlja muško zdravlje te poziva muškarce da puste brkove, kako bi potaknuli razgovor o promjeni izgleda te tako doveli ka širenju svijesti o tipičnim muškim bolestima poput raka prostate. Cilj je dakle informirati muškarce o prevenciji, simptomima, kao i liječenju ovih, ali i drugih zdravstvenih problema te razvijati zdrave navike, motivirati na odlazak na redovite preglede i razgovor s liječnikom.
Na Međunarodni dan muškaraca možda upravo poklon za brata, dečka, kolegu ili muža može biti poklon bon za odlazak na sistematski pregled ili edukativna knjiga o muškom zdravlju.
U nastavku izdvajamo još par prijedloga koji će biti praktičan odabir, ali i izmamiti osmijeh na lice.
Kravata, mšna ili manžete
Za ljubitelje klasike i kao odlična nadopuna njegove office garderobe, ovaj artikl bit će praktičan odabir u kojem će uživati tijekom cijele godine.
Foto: unsplash.com
Bežične slušalice
Gadget koji će uvelike olakšati svakodnevnicu i biti savršen odabir za sve ljubitelje tehnologije.
Mirisne poslastice
Parfem je važan dio našeg identiteta, a odabir idealnih nota bit će poseban zadatak za vas, kao i neodoljiva gesta za njega.
Massimo Dutti
Proizvodi za njegu brade
Beauty odabir koji će rezultirati njegovanijim, ali i zdravijim izgledom.
Termosica ili boca za vodu
Jedna od onih stvari koju možda ne bi sam sebi kupio, a bit će itekako vrijedan saveznik tijekom vožnji, putovanja, ali i sastanaka.
Topli vuneni šal
Praktično & chic!
Zara
Društvene igre ili igrica za PlayStation
Monopol, 7Wonders ili neka od igrica u kojoj će uživati s muškim društvom na igraćoj konzoli, ovaj poklon bit će zabavan update druženja s prijateljima.
Knjiga
Ovisno o njegovim hobijima, zanimanju i stilu, birajte naslove koji će mu dodatno zagolicati maštu i postati važan dio njegove kućne biblioteke.
Ulaznice za kino/omiljeni festival/utakmicu
Bit će to uspomena i iskustvo koje će dugo pamtiti!
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!