TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 7.3.2025.
Međunarodni dan žena prilika je za zahvalnost i slavljenje doprinosa žena u svim sferama života.
Kao znak pažnje i priznanja truda i posvećenosti, kompanija Violeta je odlučila obradovati 750 zaposlenica posebnim poklonom, ekskluzivnim MAC ruževima, simbolom ljepote, samopouzdanja i ženstvenosti.
Violeta je osnovana 2001. godine i može se pohvaliti titulom regionalnog lidera tržišta higijenskih proizvoda.
Osim ovog pažljivo odabranog poklona, zaposlenicama je omogućeno i profesionalno šminkanje u MAC poslovnicama, kao i poseban popust od 20% na MAC proizvode. Ova inicijativa odražava uvjerenje kompanije da su žene njezina snaga, inspiracija i pokretači uspjeha, ne samo na Dan žena, već svakog dana.
Brend je ovim gestom naglasio važnost ženskog doprinosa u poslovnom svijetu i društvu u cjelini. Znak pažnje poput ovog podsjetnik je na to koliko su trud, predanost i energija zaposlenica neprocjenjivi. Svaka gesta zahvalnosti doprinosi jačanju zajedništva i motivacije, a ovakve inicijative samo potvrđuju koliko je važno prepoznati i cijeniti rad onih koji svakodnevno doprinose uspjehu kompanije.
U dvije decenije postojanja Violeta je postala sinonim za kvalitetu i dio brojnih domaćinstava. Uz ovu poruku zahvalnosti i podrške, Violeta nastavlja graditi kulturu koja potiče osnaživanje žena, slaveći njihovu ulogu i doprinos – danas i svaki dan.
* * *
Foto: Violeta PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!