TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.8.2019.
Ovogodišnji filmski festival u Veneciji uz kvalitetna filmska ostvarenja i brojna poznata imena, bit će i mjesto raskošne red carpet mode i glamura.
Festival je otvoren sinoć s obiteljskom dramom 'Istina' Hirokazua Koreeda, a čak 21 film je u konkurenciji za Zlatnog lava. Često filmovi premijerno prikazani ovdje postanu i kandidat za Oscara, što dodatno daje vjetar u leđa svim filmskim entuzijastima iz cijelog svijeta koji ovdje promoviraju svoje filmove.
Među onima koji bude najviše interesa su ‘Ad Astra’ s Bradom Pittom, ‘Wasp Network’ kojeg je režirao Olivier Assayas, u kojem glumi i Penelope Cruz, ‘Joker’ s Joaquinom Phoenixom u glavnoj ulozi te ‘King’ s Timothéejem Chalametom, a mnogi zaljubljenici u modu i društvene mreže vesele se i premijeri filma influencerice Chiare Ferragni, koji će biti prikazan 4.9.
Ove godine, nagrada za životno djelo bit će uručena španjolskom redatelju Perdu Almodóvaru, dok je Iman dobila Franca Sozzani nagradu za humanitaran rad. Poznati supermodel koji je surađivao i s The Children’s Defense Fund, Action Against Hunger kao i Raise Hope For Congo organizacijama, ovime je dobila još jednu potvrdu svog rada i van modne industrije u kojoj je nizala brojne uspjehe.
Iman je na crvenom tepihu otvorenja Festivala oduševila u Valentino couture kreaciji popraćenoj uzorkom ptica i perja, koju je dodatno naglasila odabirom makeupa i decentnim naušnicama.

Iman
Gosti crvenog tepiha bili su i brojni poznati modeli i Influencerice koje su birale ženstvene dizajnerske toalete.
Neka od najzanimljivijih izdanja s press konferencija u tijeku dana, kao i crvenog tepiha 1. dana Festivala donosimo u nastavku.


Sofia Richie

Mel B

Stacy Martin


Martha Hunt

Brad Pitt

Alesandra Mastronardi

Barbara Palvin

Isabeli Fontana


Jasmine Sanders

Juliette Binoche

Isabella Ferrari

Kat Graham


Candice Swanepoel

Gabrielle Caunesil

Elsa Hosk

Eleonora Carisi

Lady Kitty Spencer

Catherine Deneuve
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!