TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 22.8.2024.
Crno - bijele kombinacije su modni klasik koji nikada ne prolazi.
Ova jednostavna, ali snažna kombinacija poznata je po svojoj sposobnosti da istakne eleganciju, sofisticiranost i univerzalnost. Bilo da se radi o odjevnim predmetima, interijerima ili umjetnosti, crno - bijela kombinacija ima nevjerojatnu moć da ostavi snažan dojam.
U svijetu mode, crno - bijele kombinacije su sinonim za sofisticiranost. Bez obzira na trendove, crna i bijela odjeća uvijek izgledaju elegantno i profesionalno. Klasični komadi poput malih crnih haljina, bijelih košulja i crnih hlača ne samo da su vremenski otporni, već su i nevjerojatno svestrani.
Foto: @_jeanettemadsen_
Foto: @josefinehj
Možete ih lako kombinirati za formalne i neformalne prilike, a minimalistički pristup ovoj kombinaciji omogućuje dodavanje zanimljivih detalja kao što su modni detalji ili teksture bez da se izgubi osjećaj ravnoteže.
Influencerice i istinske modne insajderice uvijek poklanjaju naklonost ovom akromatskom kontrastu i nerijetko ćete na njihovim profilima vidjeti mnoštvo kombinacija koje slave bezvremenski vibe ove kombinacije.
Foto: @aninebing
Foto: @yanamaynik
* * *
Naslovna fotografija: @elodiepulici
TEKST: Bonjour.ba/PR
Činjenica je da živimo u dobu ubrzanog razvoja umjetne inteligencije i svakodnevnih društvenih promjena, koji oblikuju sve aspekte naših života, uključujući i polja brendinga, advertajzinga i komunikacija.
Zato je pravo vrijeme za 12. zdanje Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, koja sloganom “Brand New Humanity” postavlja platformu za diskusiju o brojnim važnim pitanjima za budućnost kreativne industrije.
Da li nas čeka utopija ili distopija? Kako umjetna inteligencija može biti generator društvenih i individualnih promjena? Kako će unaprijediti našu komunikaciju, razviti našu kreativnost? Do kojih će je granica dovesti i zašto je umijeće upravljanja AI - em ustvari upravo umijeće komunikacije?
Kako će naši poslovi i industrija izgledati u budućnosti? Koje će pozicije nestati, a koje nastati? Da li je, nakon svega, iskra ljudske mašte, ipak, nezamjenjiva?
Kako sve ove promjene utiču na brendove? Na komunikaciju sa javnošću? Kako zadržati povjerenje klijenata i kako ostati autentičan? Kako će izgledati brendovi budućnosti?
Kako ne biste bili usamljeni u potrazi za svim odgovorima, tu je Branding konferencija. Ona će i ove godine okupiti vrhunske stručnjake, koji našu sutrašnjicu kroje već danas i sa vama će podijeliti svoju jedinstvenu perspektivu.
Više detalja uskoro ovdje.
* * *
Naslovna foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!