Jeste pogledali ovogodišnju blagdansku Coca-Cola reklamu koja je već raznježila više od 3.000.000 gledatelja online? - B...

Jeste pogledali ovogodišnju blagdansku Coca-Cola reklamu koja je već raznježila više od 3.000.000 gledatelja online?

Tekst:

Bonjour.ba/PR

GOURMET
17.11.2020.

Obilježavanje 100 godina od lansiranja prve Coca-Cola blagdanske kampanje počelo je predstavljanjem nove kampanje ovogodišnje blagdanske sezone, u režiji Oscarom nagrađenog redatelja Taike Waititija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon prikazivanja mnogih nezaboravnih blagdanskih trenutaka na ekranu desetljećima, od debija Djeda Mraza, prije gotovo 90 godina, njegovog kultnog kamiona, jinglea „Praznici dolaze“, pa sve do omiljenih bijelih polarnih medvjeda, u ovogodišnjoj kampanji se Djeda Mraz vraća kao naš omiljeni blagdanski junak. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nova globalna kampanja za 2020. godinu, "Pismo" otkriva čaroliju blagdana u nadom ispunjenoj priči o očevoj ustrajnoj ljubavi prema kćeri i njegovom putovanju, kako bi učinio da se njena blagdanska želja ostvari. Šalje snažnu poruku da ovih blagdana treba da dajemo nešto što samo mi možemo dati – sebe i potiče ljude da budu istinski prisutni jedni s drugima.

Taika Waititi

„Veza Coca-Cole i praznika je posebna i neizmjerno smo ponosni na snažno nasljeđe i tradiciju našeg brenda u ovo doba godine. Nadamo se da će naša nova praznična kampanja, koja sadrži kultnu i voljenu ideju Djeda Mraza, prenijeti bar malu slavljeničku poruku na kraju ove godine, koja je bila izuzetno teška za veoma mnogo ljudi širom svijeta. Poruka koju kampanja nosi je o bliskosti i prisustvu (kako virtualno, tako i fizički) sa onima koje volimo i ona govori da ste upravo VI najbolji praznični poklon, u bilo koje doba godine", rekao je Vinko Kovačić iz kompanije Coca-Cola.

Nova kampanja započinje blagdansku sezonu, a ovo su tri značajne činjenice iz prethodnih 100 godina koje o blagdanskoj magiji Coca-Cole mnogi ne znaju:

  1. Haddon Sundblom, umjetnik koji je stvorio Coca-Cola Djeda Mraza, u početku je modelirao Djed Mrazov osmijeh po veselim, pomalo naboranim crtama lica svog prijatelja prodavača Loua Prentissa. Nakon što je Prentiss preminuo, Sundblomov poznanik mu je sugerirao da nema boljeg nasljednika od samog umjetnika. Kad je Sundblom pogledao u ogledalo, morao je pristati. Nije dalje tražio drugog modela.
  2. Kao svjedočanstvo o utjecaju Coca-Cola Djeda Mraza, Sundblomove slike Djeda Mraza bile su izložene u nekoliko prestižnih muzeja, najpoznatijih, najcjenjenijih i najvećih trgovačkih centara i popularnih lokalnih mjesta. Neki od najpoznatijih su Louvre u Parizu, Kraljevski muzej Ontario u Torontu, Muzej nauke i industrije u Chicagu, Robna kuća Isetan u Tokiju i Robna kuća NK u Stockholmu.
  3. Sunblomov Djed Mraz nije samo obilježio blagdansku sezonu za potrošače širom svijeta, već su njegove igračke odražavale trenutne trendove poklona u to vrijeme. U početku je Djed Mraz ostavljao drvene igračke i lutke, a do kraja 30-ih godina se igrao električnim vozićem i helikopterom. 

Coca-Cola blagdanski kalendar u 12. mjesecu donosi čarobno iznenađenje koje korisnici mogu dijeliti svakog dana. Svi oni koji 7. 12. posjete ovu stranicu mogu otkriti što se krije iza prvih vrata.

 

Povezani članci

Najpopularniji članci