TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 17.11.2020.
Obilježavanje 100 godina od lansiranja prve Coca-Cola blagdanske kampanje počelo je predstavljanjem nove kampanje ovogodišnje blagdanske sezone, u režiji Oscarom nagrađenog redatelja Taike Waititija.
Nakon prikazivanja mnogih nezaboravnih blagdanskih trenutaka na ekranu desetljećima, od debija Djeda Mraza, prije gotovo 90 godina, njegovog kultnog kamiona, jinglea „Praznici dolaze“, pa sve do omiljenih bijelih polarnih medvjeda, u ovogodišnjoj kampanji se Djeda Mraz vraća kao naš omiljeni blagdanski junak.
Nova globalna kampanja za 2020. godinu, "Pismo" otkriva čaroliju blagdana u nadom ispunjenoj priči o očevoj ustrajnoj ljubavi prema kćeri i njegovom putovanju, kako bi učinio da se njena blagdanska želja ostvari. Šalje snažnu poruku da ovih blagdana treba da dajemo nešto što samo mi možemo dati – sebe i potiče ljude da budu istinski prisutni jedni s drugima.
Taika Waititi
„Veza Coca-Cole i praznika je posebna i neizmjerno smo ponosni na snažno nasljeđe i tradiciju našeg brenda u ovo doba godine. Nadamo se da će naša nova praznična kampanja, koja sadrži kultnu i voljenu ideju Djeda Mraza, prenijeti bar malu slavljeničku poruku na kraju ove godine, koja je bila izuzetno teška za veoma mnogo ljudi širom svijeta. Poruka koju kampanja nosi je o bliskosti i prisustvu (kako virtualno, tako i fizički) sa onima koje volimo i ona govori da ste upravo VI najbolji praznični poklon, u bilo koje doba godine", rekao je Vinko Kovačić iz kompanije Coca-Cola.
https://www.youtube.com/watch?v=yg4Mq5EAEzw
Nova kampanja započinje blagdansku sezonu, a ovo su tri značajne činjenice iz prethodnih 100 godina koje o blagdanskoj magiji Coca-Cole mnogi ne znaju:
Coca-Cola blagdanski kalendar u 12. mjesecu donosi čarobno iznenađenje koje korisnici mogu dijeliti svakog dana. Svi oni koji 7. 12. posjete ovu stranicu mogu otkriti što se krije iza prvih vrata.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!