TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.6.2019.
Statistike su nekoliko puta potvrdile da je Coca-Cola jedan od prepoznatljivih brandova na svijetu, a jedan od razloga, uz okus, krije se upravo u unikatnosti same boce ovog proizvoda. Od upečatljivog logotipa, crveno bijele grafike, specifičnog fonta kojim je ispisan logotip do oblog dizajna boce, ova kompanija je među prvima pronašla univerzalnu formulu kako se istaknuti na policama dućana. I naravno, naći put do shopping vrećica potrošača.
Dizajn oble Coca-Cola boce nazvan 'Contour' predstavljen je 1916. godine i registriran je kao trademark, a potrošači su komentirali da ovakav senzualan dizajn boce u njima probuđuje radost. Na jučerašnjoj Branding konferenciji saznali smo i da je Coca-Cola predstavila novi dizajn kultne boce i naravno željeli smo saznati sve o ovoj promjeni.

Par klikova mišem kompjutera i otkrili smo da je Coca-Cola prošli mjesec, nakon sto godina, predstavila nove okuse i pakiranje u sklopu linije koja je posebno dizajnirana za miješanje s alkoholom. Unutar Coca-Cola Signature Mixers linije dolaze četiri posebno dizajnirana i različita okusa slavnog pića.

Coca-Cola Signature Mixers linija sadrži 'smoky', 'spicy', 'herbal' & 'woody' okuse
Kada govorimo o samom dizajnu boce, riječ je staklenim 'Hutchinson' bocama koje su korištene kada se brand prvi put pojavio na tržištu, 1894. godine, a koje su bile prethodnik 'Contour' boce. Imaju gomoljast vrat, a dodatnom retro prizvuku pridonosi bijela naljepnica koja krije detalje o sastojcima korištenim pri izradi ove limitirane serije Coca-Cola pića. Svaka od boca u skladu s tim ima i drugačije nijanse na etiketi - biljna varijanta dolazi sa zelenom etiketom, a začinjena s crvenom. Uz to, korišten je i novi font pri dizajnu etikete, dok je logotip ostao isti.
Coca-Cola Signature Mixers linija bi se u prodaji trebala naći do kraja ovog mjeseca. Veselimo se kušanju.
TEKST: Adelisa Mašić
Postoje mjesta kojima se rado vraćamo upravo zato što stalno donose nešto novo, a Backyard Sarajevo je jedno od tih.
Kafić koji je od samog otvaranja privukao pažnju svojim prepoznatljivom atmosferom i jasnom estetikom, ali i mjestom gdje se ponuda ne zaustavlja na 'standardnom'.
Ovog puta povod za dolazak bili su novi deserti, tačnije realistični kolači koji izgledom podsjećaju na voće, ali iznutra kriju slojevite, precizno balansirane okuse. 
Probali smo pistaciju i mango i upravo je taj momenat vizuelnog iznenađenja ono što vas prvo privuče. Na prvi pogled, desert izgleda gotovo identično pravom plodu: tekstura, boja i oblik su dovedeni do detalja.
No, tek kada ga prerežete, postaje jasno zašto su ovi kolači postali pravi mali hit. 

Pistacija je kremasta, bogata, ali ne teška, dok mango donosi svježinu i blagu kiselkastu notu koja lijepo balansira slatkoću. Ovo su deserti koji se ne jedu na brzinu, već polako, uz kafu i razgovor.
Drugi desert koji smo probali je čokoladni medo: vizuelno razigran, ali okusom vrlo ozbiljan. Riječ je o čokoladnom mousseu preko kojeg se, neposredno prije posluživanja, prelije topla crna čokolada. 
Taj trenutak kada se čokolada razlije preko deserta čini cijelo iskustvo još zanimljivijim, a kombinacija tekstura i intenzivne čokolade čini ga savršenim izborom za one koji vole klasične, ali bogate okuse.
Backyard ovim desertima potvrđuje da nije riječ samo o lijepom prostoru, već o mjestu koje pažljivo gradi svoju ponudu i prati savremene gastro trendove.
Ako ste već bili u Backyardu, ovo je dobar razlog za novi dolazak. A ako niste, ovi deserti su sasvim dovoljan povod da ga konačno dodate na svoju listu mjesta koja vrijedi posjetiti u Sarajevu.
Foto: Bonjour
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!