TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.11.2018.
U prosjeku 70% vas ovaj članak čita na svom mobilnom uređaju ili tabletu. Prema malom internom istraživanju CHICovnik tima, 85% vas koji ste kliknuli na članak ste ženskog roda. To nam je drago jer upravo vi (uz ovih 15% sjajnih muškaraca koji se zanimaju za temu vezanu za djevojke u informacijskim tehnologijama) možete danas napraviti mali korak za vas, ali velik za digitalnu revoluciju kakvu s
Naime, IT Girls su djevojke kojima je dosadio stereotip koji kaže: „Ostavi to, to je za dječake.“, te su se okupile oko cilja da potaknu mlade žene da već od rane dobi počnu razmišljati u smjeru IT tehnologija kako bi povećale svoje mogućnosti u odabiru karijernog puta koji ih čeka.
„Početkom 2016. godine smo, u želji da inspirišemo mlade žene da otkrivaju čarobni svijet tehnologije, održale prvi trening iz osnova programiranja web stranica za djevojčice od 13 do 15 godina. Oduševljene web stranicama koje su napravile naše polaznice, iz Sarajeva smo se uputile ka Doboju, Srebrenici, Drvaru, Zenici, Prijedoru, Mostaru i Banjaluci. U svakom od gradova u kojima smo održale treninge primijetile smo isto: želju za otkrivanjem IKT svijeta, radoznalost, ideje i vještine. Međutim, primijetile smo još nešto: mogućnosti nisu svugdje iste i upravo zato smo odlučile pokrenuti kampanju 'IT Girls dolazi u vaše škole!'“, kažu iz IT Girls tima.
Njihova ideja da u osnovnim školama širom BiH organiziraju Arduino radionice za djevojčice kako bi na zanimljiv i praktičan način učile o informacijskim tehnologijama je oduševila naš CHICovnik tim, te smo odlučili upregnuti svoje snage i zajedno sa domaćim trgovačkim lancem BINGO prikupiti sve što je potrebno za održavanje jedne Arduino radionice.
Naime, IT Girls su kroz Indiegogo kampanju (koja još uvijek traje i o kojoj sve možete saznati na njihovim službenim stranicama) uspjele prikupiti potrebna sredstva za održavanje šest Arduino radionica. Do 30.11.2018. kroz kampanju žele osigurati sredstva za još šest dodatnih radionica za šest različitih škola, a CHICovnik i Bingo žele zajedničkim snagama osigurati sredstva za još jednu radionicu u još jednoj školi. Kako bi ostvarili svoj cilj CHICovnik i Bingo će do 1.5.2019. od svakog prodanog CHICovnika donirati 1KM za IT Girls radionicu s ciljem da osiguramo 3.000 KM koliko je potrebno da jedna škola u BiH dobije svoju Arduino radionicu. Svi nabavljeni Arduino setovi će ostati u školama nakon održanih radionica, a nastavnici i nastavnice će biti uključeni u realizaciju radionica. Pored toga što želimo da se što veći broj djevojčica pridruži digitalnoj revoluciji, želimo da ih potičemo da postanu #ITSuperGirls. Zato će stečeno znanje prenositi na druge djevojčice, ali i dječake, te ih obučavati da prave svoje robotičke projekte.

„CHICovnik je postao hit među djevojkama i ženama i zašto ne spojiti potrebu za savremenim planerom sa dobrim djelom? Ulaganje u obrazovanje je jedan od segmenata društveno odgovornog poslovanja kompanije Bingo i drago nam je da u tom dijelu uvijek možemo računati na CHICovnik tim. Sigurni smo da će ova sredstva uz sjajno mentorstvo IT Girls pomoći djevojkama u školama da postanu pravi mali IT stručnjaci. Radujemo se što možemo našim kupcima ponuditi CHICovnik, jer nam dolaze i praznici, a ovaj ženski planer trebaju uzeti u obzir i pripadnici suprotnog spola, jer je idealan poklon za njihove prijateljice, majke, djevojke, supruge.“, poručila je Tatjana Paunoski, rukovoditeljica službe marketinga kompanije Bingo.
I zato, već danas požurite u jednu od odabranih BINGO trgovina, kupite svoj CHICovnik koji ćete naći izložen na blagajnama i zajedno podržimo IT Girls digitalnu revoluciju!
TEKST: Ada Ćeremida
U zgradi Vijeća Evrope, u prestižnom Palais de l’Europe u Strasbourgu, 3. novembra otvorena je samostalna izložba bosanskohercegovačke umjetnice Hanne Dujmović.
Izložba pod nazivom “Theatrum imaginativum” donosi ciklus radova koji istražuju prostor između sjećanja i imaginacije, stvarnog i simboličnog, te uvode posmatrača u vizuelni svijet u kojem su granice između sna i jave gotovo neprimjetne.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Kroz niz slojevitih kompozicija, Hanna Dujmović stvara teatar emocija, gdje se svakodnevni motivi stapaju s elementima mitologije, djetinjstva i kolektivnog pamćenja. Njene slike, intenzivne u boji, teksturi i simbolima, djeluju poput pozornica na kojima svaka figura, predmet ili uzorak ima svoju ulogu.
Umjetnica uspijeva istovremeno biti intimna i univerzalna, stvarajući vizuelni jezik koji govori o ženstvenosti, snovima i nostalgiji kroz savremeni izraz.

Dujmović je ovom postavkom, koja će biti otvorena do 12. decembra 2025. godine, predstavila savremenu bosanskohercegovačku umjetnost na međunarodnoj sceni, djelujući simbolično kao ambasadorica kulture svoje zemlje.
Izložba je postavljena u sklopu programa koji promoviše kulturnu raznolikost država članica Vijeća Evrope, čime je umjetnica postala dio važnog dijaloga između umjetnosti i evropskog identiteta.
Na društvenim mrežama, Hanna je istakla: “Radujem se prilici da moje umjetničko putovanje bude bogatije za još jedno iskustvo, te da slike budu napunjene novom energijom, nekih novih ljudi.”

Naziv izložbe referira na zamišljeni prostor u kojem se unutrašnji svjetovi pretvaraju u scenske slike. U tom “pozorištu imaginacije”, likovi i životinje, predmeti i simboli, koegzistiraju u gustim, kolorističkim prizorima koji podsjećaju na moderne tapiserije slojevite, narativne i pune skrivenih značenja.
Hanna nastavlja svoj prepoznatljivi autorski rukopis u kojem kombinira nadrealizam, folklorne motive i pop estetiku, stvarajući vizualni jezik koji je jednako pristupačan koliko i misaono izazovan.

Nakon uspjeha u Strasbourgu, umjetnica već priprema veliku samostalnu izložbu u Historijskom muzeju Bosne i Hercegovine.
Za one koji njene radove prate godinama, Theatrum imaginativum je poziv na introspekciju, na povratak u svijet gdje se mašta uzima ozbiljno i gdje umjetnost postaje način da razumijemo sebe.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!