TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.11.2018.
U prosjeku 70% vas ovaj članak čita na svom mobilnom uređaju ili tabletu. Prema malom internom istraživanju CHICovnik tima, 85% vas koji ste kliknuli na članak ste ženskog roda. To nam je drago jer upravo vi (uz ovih 15% sjajnih muškaraca koji se zanimaju za temu vezanu za djevojke u informacijskim tehnologijama) možete danas napraviti mali korak za vas, ali velik za digitalnu revoluciju kakvu s
Naime, IT Girls su djevojke kojima je dosadio stereotip koji kaže: „Ostavi to, to je za dječake.“, te su se okupile oko cilja da potaknu mlade žene da već od rane dobi počnu razmišljati u smjeru IT tehnologija kako bi povećale svoje mogućnosti u odabiru karijernog puta koji ih čeka.
„Početkom 2016. godine smo, u želji da inspirišemo mlade žene da otkrivaju čarobni svijet tehnologije, održale prvi trening iz osnova programiranja web stranica za djevojčice od 13 do 15 godina. Oduševljene web stranicama koje su napravile naše polaznice, iz Sarajeva smo se uputile ka Doboju, Srebrenici, Drvaru, Zenici, Prijedoru, Mostaru i Banjaluci. U svakom od gradova u kojima smo održale treninge primijetile smo isto: želju za otkrivanjem IKT svijeta, radoznalost, ideje i vještine. Međutim, primijetile smo još nešto: mogućnosti nisu svugdje iste i upravo zato smo odlučile pokrenuti kampanju 'IT Girls dolazi u vaše škole!'“, kažu iz IT Girls tima.
Njihova ideja da u osnovnim školama širom BiH organiziraju Arduino radionice za djevojčice kako bi na zanimljiv i praktičan način učile o informacijskim tehnologijama je oduševila naš CHICovnik tim, te smo odlučili upregnuti svoje snage i zajedno sa domaćim trgovačkim lancem BINGO prikupiti sve što je potrebno za održavanje jedne Arduino radionice.
Naime, IT Girls su kroz Indiegogo kampanju (koja još uvijek traje i o kojoj sve možete saznati na njihovim službenim stranicama) uspjele prikupiti potrebna sredstva za održavanje šest Arduino radionica. Do 30.11.2018. kroz kampanju žele osigurati sredstva za još šest dodatnih radionica za šest različitih škola, a CHICovnik i Bingo žele zajedničkim snagama osigurati sredstva za još jednu radionicu u još jednoj školi. Kako bi ostvarili svoj cilj CHICovnik i Bingo će do 1.5.2019. od svakog prodanog CHICovnika donirati 1KM za IT Girls radionicu s ciljem da osiguramo 3.000 KM koliko je potrebno da jedna škola u BiH dobije svoju Arduino radionicu. Svi nabavljeni Arduino setovi će ostati u školama nakon održanih radionica, a nastavnici i nastavnice će biti uključeni u realizaciju radionica. Pored toga što želimo da se što veći broj djevojčica pridruži digitalnoj revoluciji, želimo da ih potičemo da postanu #ITSuperGirls. Zato će stečeno znanje prenositi na druge djevojčice, ali i dječake, te ih obučavati da prave svoje robotičke projekte.

„CHICovnik je postao hit među djevojkama i ženama i zašto ne spojiti potrebu za savremenim planerom sa dobrim djelom? Ulaganje u obrazovanje je jedan od segmenata društveno odgovornog poslovanja kompanije Bingo i drago nam je da u tom dijelu uvijek možemo računati na CHICovnik tim. Sigurni smo da će ova sredstva uz sjajno mentorstvo IT Girls pomoći djevojkama u školama da postanu pravi mali IT stručnjaci. Radujemo se što možemo našim kupcima ponuditi CHICovnik, jer nam dolaze i praznici, a ovaj ženski planer trebaju uzeti u obzir i pripadnici suprotnog spola, jer je idealan poklon za njihove prijateljice, majke, djevojke, supruge.“, poručila je Tatjana Paunoski, rukovoditeljica službe marketinga kompanije Bingo.
I zato, već danas požurite u jednu od odabranih BINGO trgovina, kupite svoj CHICovnik koji ćete naći izložen na blagajnama i zajedno podržimo IT Girls digitalnu revoluciju!
TEKST: Ada Ćeremida
Kada je prije gotovo osam godina pokrenula Zavrzlamu, Nadira Ahatović je željela jednu stvar: stvarati vizuale koji u dom unose nježnost, toplinu i onu tihu estetiku koja svakodnevne trenutke čini posebnim.
Tokom godina, njen brend je postao prepoznatljivo ime na lokalnoj sceni, od personaliziranih printova, minimalističkih ilustracija, pa sve do colorful sezonskih motiva koji se pretvaraju u malu tradiciju svake zime.
Nakon godine dana kreativne pauze ispunjene učenjem, preispitivanjem i rastom, Zavrzlama se 01.12. vratila sa potpuno novom energijom, vizualima i estetikom koja podsjeća zašto smo je toliko voljeli.
Ove sezone, Nadira predstavlja kolekciju idealnu za sve koji žele sastaviti praznični photowall, mali zidni kolaž koji priča tvoju priču kroz boje, ilustracije i personalizirane trenutke.
Povratak koji smo čekali: novi vizuali, nova toplina, isto srce brenda
Zimska kolekcija donosi upravo ono što Zavrzlama godinama radi najbolje, vizuale koji izgledaju i kao dekor i kao emocija. Minimalističke linije, personalizovane poruke, nježni neutralni tonovi i pastelne kuće prekrivene snijegom vraćaju nas u onu atmosferu koja je obilježila prve kolekcije brenda.
Ovo je sezona u kojoj se personalizirani posteri ponovo vraćaju na velika vrata bilo da slaviš važan datum, početak nove priče ili jednostavno želite u dom unijeti nešto što je samo vaše.

Praznični photowall: Kako ga složiti uz Zavrzlamu?
Ako već dugo razmišljate o zidu koji izgleda kao Pinterest album u zagrljaju božićnih lampica ovo je kolekcija za vas.
Pastelne kućice prekrivene snijegom, statement natpisi poput “Dođi da mi ruke griješ”, minimalističke ljubavne ilustracije i grafike posvećene bosanskim gradovima mogu stvoriti savršenu kombinaciju toplog, ličnog i estetski odmjerenog zida.
Ključ dobrog prazničnog photowalla uvijek je u pažljivo odmjerenom miksu. Dovoljno je odabrati jedan veći statement poster s toplijom tipografijom koji će voditi cijelu kompoziciju, zatim mu dodati ilustrativni pastelni motiv koji unosi vedrinu i boju.
Uz to, personalizirani print s imenima, datumom ili gradom daje zidnoj dekoraciji lični pečat, dok jedan vintage-inspired crtež donosi onaj suptilni kontrast tekstura koji sve povezuje u estetsku cjelinu.
Takav mali set od četiri postera u prostoru stvara potpuno novu atmosferu. Toplu, promišljenu i prazničnu, ali bez ijednog prenaglašenog božićnog detalja.



Zavrzlama je poznata po tome da svaka ilustracija nosi toplinu rukopisa. Bilo da se radi o datumu, imenu, kućnom broju, poštanskom broju ili silueti para svaki print može biti pretvoren u ličnu priču.
To je razlog zašto su njihovi posteri među najtraženijim poklonima za kraj godine. Za godišnjice, useljenja, nove početke, vjenčanja, skrivene poruke personalizirani print u prazničnom okviru postaje poklon koji ostaje godinama. A nova kolekcija ima onu pravu dozu cozy energije koja podsjeća na dekice, kolačiće i miris bora.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!