TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.11.2018.
U prosjeku 70% vas ovaj članak čita na svom mobilnom uređaju ili tabletu. Prema malom internom istraživanju CHICovnik tima, 85% vas koji ste kliknuli na članak ste ženskog roda. To nam je drago jer upravo vi (uz ovih 15% sjajnih muškaraca koji se zanimaju za temu vezanu za djevojke u informacijskim tehnologijama) možete danas napraviti mali korak za vas, ali velik za digitalnu revoluciju kakvu s
Naime, IT Girls su djevojke kojima je dosadio stereotip koji kaže: „Ostavi to, to je za dječake.“, te su se okupile oko cilja da potaknu mlade žene da već od rane dobi počnu razmišljati u smjeru IT tehnologija kako bi povećale svoje mogućnosti u odabiru karijernog puta koji ih čeka.
„Početkom 2016. godine smo, u želji da inspirišemo mlade žene da otkrivaju čarobni svijet tehnologije, održale prvi trening iz osnova programiranja web stranica za djevojčice od 13 do 15 godina. Oduševljene web stranicama koje su napravile naše polaznice, iz Sarajeva smo se uputile ka Doboju, Srebrenici, Drvaru, Zenici, Prijedoru, Mostaru i Banjaluci. U svakom od gradova u kojima smo održale treninge primijetile smo isto: želju za otkrivanjem IKT svijeta, radoznalost, ideje i vještine. Međutim, primijetile smo još nešto: mogućnosti nisu svugdje iste i upravo zato smo odlučile pokrenuti kampanju 'IT Girls dolazi u vaše škole!'“, kažu iz IT Girls tima.
Njihova ideja da u osnovnim školama širom BiH organiziraju Arduino radionice za djevojčice kako bi na zanimljiv i praktičan način učile o informacijskim tehnologijama je oduševila naš CHICovnik tim, te smo odlučili upregnuti svoje snage i zajedno sa domaćim trgovačkim lancem BINGO prikupiti sve što je potrebno za održavanje jedne Arduino radionice.
Naime, IT Girls su kroz Indiegogo kampanju (koja još uvijek traje i o kojoj sve možete saznati na njihovim službenim stranicama) uspjele prikupiti potrebna sredstva za održavanje šest Arduino radionica. Do 30.11.2018. kroz kampanju žele osigurati sredstva za još šest dodatnih radionica za šest različitih škola, a CHICovnik i Bingo žele zajedničkim snagama osigurati sredstva za još jednu radionicu u još jednoj školi. Kako bi ostvarili svoj cilj CHICovnik i Bingo će do 1.5.2019. od svakog prodanog CHICovnika donirati 1KM za IT Girls radionicu s ciljem da osiguramo 3.000 KM koliko je potrebno da jedna škola u BiH dobije svoju Arduino radionicu. Svi nabavljeni Arduino setovi će ostati u školama nakon održanih radionica, a nastavnici i nastavnice će biti uključeni u realizaciju radionica. Pored toga što želimo da se što veći broj djevojčica pridruži digitalnoj revoluciji, želimo da ih potičemo da postanu #ITSuperGirls. Zato će stečeno znanje prenositi na druge djevojčice, ali i dječake, te ih obučavati da prave svoje robotičke projekte.
„CHICovnik je postao hit među djevojkama i ženama i zašto ne spojiti potrebu za savremenim planerom sa dobrim djelom? Ulaganje u obrazovanje je jedan od segmenata društveno odgovornog poslovanja kompanije Bingo i drago nam je da u tom dijelu uvijek možemo računati na CHICovnik tim. Sigurni smo da će ova sredstva uz sjajno mentorstvo IT Girls pomoći djevojkama u školama da postanu pravi mali IT stručnjaci. Radujemo se što možemo našim kupcima ponuditi CHICovnik, jer nam dolaze i praznici, a ovaj ženski planer trebaju uzeti u obzir i pripadnici suprotnog spola, jer je idealan poklon za njihove prijateljice, majke, djevojke, supruge.“, poručila je Tatjana Paunoski, rukovoditeljica službe marketinga kompanije Bingo.
I zato, već danas požurite u jednu od odabranih BINGO trgovina, kupite svoj CHICovnik koji ćete naći izložen na blagajnama i zajedno podržimo IT Girls digitalnu revoluciju!
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Monika Andrić i Enida Kajević za Bonjour.ba
Šta dobijete kada spojite najnježnije tkanine, dozu kreativnosti i veče poezije? Pidžama party koji se ne propušta.
Alma Ras je predstavila svoju novu kolekciju pidžama kroz ekskluzivno večernje druženje održano u toplom ambijentu Alma Ras HQ.
U svijetu gdje moda spava samo kad sanjari, Bonjour i Alma Ras su zajedno probudili jedno sasvim posebno veče. Onu vrstu večeri u kojoj pidžame postaju manifest stila, udobnosti i nježnosti.
Ovo je bio još jedan u nizu Bonjour.boutique događaja koje realizujemo s domaćim bh. brendovima, uvijek na neočekivanim lokacijama i uz neočekivana iskustva. Veče koje iznenadi, zagrli i ostane u pamćenju baš kao pidžama koja miriše na udobnost.
Prva nota večeri bila je topla dobrodošlica Ane Ćavar, vlasnice i direktorice Bonjour.ba i Mervane Muhović, PR i marketing specijalistice Alma Ras, koja je uvela uzvanice u atmosferu koju ćemo dugo pamtiti.
Večer je započela elegantno uz vina Fina Vina, gdje su zvanice uz čašu prosecca, bijelog ili crnog vina, uživale u prvim neformalnim trenucima večeri.
U središtu večeri nalazio se kreativni kutak, dugi stolovi ukrašeni Bonjour jastucima i mirisnim aranžmanima krili su posebno iznenađenje, a svaka zvanica dobila je priliku da kreira vlastitu pidžamu.
Bez pravila, bez ograničenja samo skice, bojice, dugmići, čipkice i uzorci materijala u najnježnijim nijansama. Prostor je odjednom postao mjesto igre, mašte i tihe radosti trenutak u kojem su telefoni pali u drugi plan, a dizajn preuzeo glavnu ulogu.
Uslijedilo je spontano prepuštanje bojama, teksturama i osjećajima.
Naravno da smo pripremili i photo wall ali ne klasičan, već u prepoznatljivom Bonjour x Alma Ras stilu. Poput backstagea modne radionice, kutak je uključivao šivaću mašinu, moodboarde s inspiracijom, elemente iz Alma Ras arhive i pažljivo odabrane detalje koji su zajedno pričali vizualnu priču o brendu.
A da, i da Instagram dobije svojih pet minuta jer ovaj photo wall je stvoren za klik.
Nakon toga, gošće su pozvane u Alma Ras studio, gdje ih je dočekala nova kolekcija pidžama. U intimnoj atmosferi, među mekim tkaninama i pastelnim nijansama kolekcije, pažljivo raspoređena s personaliziranim comp cards na svakom komadu, koje su otkrivale koji je model odabran baš za njih.
Ana Ćavar, Ajla Selimović i Ajna Delić su su bile dio modne priče kroz Tara liniju stvorenu za trenutke nježnosti, s udobnim širim krojevima i bojama koje odišu toplinom i nostalgijom.
Aria linija, pastelna i razigrana, osmišljena za mlade žene koje prate trendove i vole osjećaj slobode u pokretu, savršeno je pristajala Magdaleni Paradžik, Zerini Suyabatmaz i Edi Bukvić.
Hana Zrno i Iman Karović sa Majom Topčagić su utjelovile duh Vanesa linije u kojoj se klasični pamuk susreće s modernim mogućnostima kombinovanja, dozvoljavajući slobodu stila i ličnog izraza.
Dejana Rošuljas zajedno s Merimom Ikanović odabrane su za liniju Helena. Kombinaciju bezvremenskih krojeva i nježnih boja poput ružičaste i breskve, uz elegantne čipkaste detalje i meki frotir ogrtač. Njihov izgled bio je utjelovljenje opuštene elegancije.
Amila Terzimehić, Eda Bukvić, Nikolina Šabljić i Ema Bašić Poljak ponijele su Iris liniju izrađenu od luksuznog modala, prozračnu i podatnu, s nježnim čipkastim akcentima i osjećajem koji ostaje na koži i nakon nošenja.
Nova kolekcija Alma Ras za sezonu proljeće/ljeto 2025. donosi raskoš linija koje odgovaraju svim generacijama i stilskim afinitetima. Aria poziva na igru pastelnim bojama i modernim krojevima, dok Vanesa pruža slobodu kombinovanja kroz mix & match principe.
Iris je tu za ljubiteljice suptilne elegancije u dodiru s kožom, a Tara nježno grli one kojima je udobnost na prvom mjestu.
Helena donosi balansom profinjenosti i praktičnosti, dok Fiona savršeno odgovara svakodnevnim ritualima žena koje žele izgledati skladno i osjećati se slobodno. Linda osvježava ljetne noći laganom viskozom.
Na spratu uz spiralne stepenice, gošće su se prepustile opuštenom druženju u kutku uređenom za uživanje. Oversized XO igra s drvenim kockicama, lagani catering i smijeh u zraku. Sve je stvaralo atmosferu bez pritiska, ali s puno pažnje na detalj.
U toj zoni uživanja, gosti su imali priliku degustirati pažljivo odabrana vina: Prosecco One&Only Rosé kao lagani uvod u večer,
Pink Punk rosé vino iz Chichateau radionice hrabro, vibrantno, s karakterom, zatim elegantnu Ribollu iz vinarije Marjan Simčič,
i bogati Cabernet Sauvignon vinarije Zanut.
A onda, tiho i bez najave, pjesnik Josip Milanović, poznat pod umjetničkim imenom Pisoj, izveo je recital iz svoje zbirke poezije „Gromoglasni šapat“. Bio je to trenutak koji je večeri dao emocionalni crescendo, iznenađenje koje je bilo gotovo filmski.
Poezija u pidžamama? Apsolutno da.
Na kraju večeri, svaka gošća je ponijela pažljivo upakovan poklon. Naravno u pitanju je Alma Ras pidžama i nježan cvijet s porukom: ,, Smbol ljepote u detalju, pažnji i osjećaju koji traje!'' .
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!