TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 21.5.2016.

Sinoć je u Cannesu predstavljen film 'The last face' kojeg je režisirao Sean Penn. Glavne uloge u filmu imaju Charlize Theron, Jean Reno i Adèle Exarchopoulos, dok su se na crvenom tepihu premijere filma pojavile i Alessandra Ambrosio i Izabel Goulart koje su bile gošće gotovo svake filmske premijere ove godine.

Omiljena 40-godišnja glumica i dobitnica Oscara na crvenom tepihu je plijenila pozornost odjevena u crno Dior haute couture odijelo. Charlize je ispod odijela obukla bijelu košulju s nešto dubljim izrezom, kosu je podigla u nisku pundžu, te je svoj ženstven i elegantan look upotpunila Louboutin cipelama te dijamantnom ogrlicom.
Njeno izdanje je sjajan pokazatelj da odijelo može izgledati provokativno, zanimljivo i moderno uz dozu stava i odvažnosti.

charlize theron cannes 2

charlize theron cannes 1

 

Foto: popsugar.com


Bonjour

Iz BiH direktno u Cannes: Ovo su pobjednice koje će predstavljati domaću kreativnost!

TEKST: Bonjour.ba/PR

Iz BiH direktno u Cannes: Ovo su pobjednice koje će predstavljati domaću kreativnost! Iz BiH direktno u Cannes: Ovo su pobjednice koje će predstavljati domaću kreativnost!

Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.

Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.

 

 

Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.

 

branding.conference10_bonjour_ba

branding.conference11_bonjour_ba
 

Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.

 

 

Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.

 

 

Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".

 

branding.conference9_bonjour_ba
 

Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.

Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!