TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 20.12.2023.
Glumica i ambasadorica kuće CHANEL, Rebecca Marder, inspiracija je za pretkolekciju Proljeće - Ljeto 2024. godine.
Kolekcija je oda filmskom pokretu Nouvelle Vague – kojemu bi lako mogla biti zaštitno lice - bojama i jednostavnosti tog pokreta, njegovoj sofisticiranosti i senzualnosti. Ovih 60 komada je osmišljeno kako bi olakšali život onomu tko ih nosi, omogućavajući im kombiniranje prema vlastitom nahođenju.
Odijela, traperice, pidžame, jakne muževnog kroja, muške bokserice - ova svestrana garderoba pronalazi bogatstvo i ravnotežu u broju registara iz kojih crpi svoju originalnost. Savršena prezentacija teme muževno/ženstveno koja prolazi kroz kolekciju, zajedno s boksericama nošenim uz majice bez rukava, jesu visoko strukirana odijela od poplina.
Iznenađujuće lagana (jer nisu podstavljena), ova odijela upotpunjena su nabranim prslucima ukrašenim od strane Lemarié. Ta sofisticiranost nadopunjuje ih dodirima ženstvenosti, čak i blago baroknim dojmom. Druga odijela s hlačama (u mornarsko plavoj ili crvenoj boji) imaju plavi, bijeli ili crveni logo u obliku dvostrukog C izvezene na džepovima. Traperice su ukrašene izvezenim kamelijama na svakoj nozi.
Kolekcija također donosi senzualnost kroz haljine u obliku ogrtača i kroz lepršave gornje dijelove pidžama, kao i s jaknama i kombinezonima koji se mogu nositi uz kožu. Uz isti vibe kakav ima i ljetna garderoba slobodnog duha, suknje su lagano prorezane na bedru.
Kratki kaput poprima oblik haljine naglašenog struka i punijeg dijela na području dekoltea. Jakne od antilopa u bež, gotovo zlatnim tonovima – karakteristične za ovu kuću, također se mogu nositi kao druga koža. Kada nije predimenzionirana i izrađena kao čipka, pletenina podsjeća na tweed s neponovljivom teksturom.
Iznimno luksuzna zahvaljujući detaljima koji čine razliku, kolekcija uključuje balonere od džerseja za večernje sate, nošene preko vezenog čipkanog donjeg rublja, kao i kapute s remenom i čipkanim detaljima te dodirima boje. Baršun, tiskan i vezen od strane Atelier Montex, podsjeća na simbolične kodove kuće – na kamelije, djetelinu i srce, dok tweed dolazi u ružičastoj i plavoj boji.
Kako bi ovu garderobu učinili veličanstvenom u svim prilikama, dodatci u ovoj pretkolekciji – Proljeće - Ljeto 2024. uključuju sunčane naočale, šešire širokog oboda, čarape do gležnja od prošivene kože za vizualno vitkije noge, kao i prozirne čizme za kišu od sjajnog materijala koji podsjeća na šifon.
Pogledajte još fotografija CHANEL pretkolekcije Proljeće - Ljeto 2024.
* * *
Naslovna fotografija: @chanelofficial
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!