TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 18.7.2024.

Ove sezone, Ammy Drammeh – Globalna Kreativna Partnerica za Makeup i članica COMETES COLLECTIVE – unosi solarnu, gotovo magičnu energiju u CHANEL makeup, a zaštitno lice ove kolekcije je Lily - Rose Depp.


Prožeta bojama raskošne prirode, njena nevjerojatna paleta boja osmišljena za LJETNU MAKEUP KOLEKCIJU 2024 bogata je raznolikim nijansama i maštovitim tonovima. Prikazujući JARDIN IMAGINAIRE kao nijedan drugi, svaka kreacija je avantura i poziv da se predate sanjarenju i uđete u san jedne ljetne noći

Zamislite fantazijski prikaz prirode i smjelu kolekciju u vibrantnim bojama. Električno zelene, svijetle narandžaste, fuksija roze i ljubičasto plave. Prisjetite se cvijeća ljetnih vrtova, šarenih krila leptira koji skupljaju nektar. Zamislite izmišljeni svijet u kojem cvjetaju izvanredna stvorenja i fantastična flora u očaravajućim bojama.




U svom JARDIN IMAGINAIRE, Ammy Drammeh prenosi boje najspektakularnijeg cvijeća u makeup. Crpeći inspiraciju iz najboljih utopijskih fikcija živopisne, upečatljive faune i iznenađujućih aura, stvara nestvaran svijet sa hiljadu i jednim svjetlucavim svjetlom. 

"Željela sam izgraditi most između stvarnosti i fikcije. Inspirisali su me bajke i priče koje opisuju prirodu kao očarano mjesto zasićeno bojama, gdje cvijeće liči na dragulje i gdje harmonijsko svjetlo reflektira najiznenađujuće teksture. Željela sam dodati neočekivane vibrantne nijanse i tretirati svaku boju kao alat, koji se koristi sa vještinom" - Ammy Drammeh.




S ovom intrigantnom cvjetnom paletom, Ammy Drammeh potvrđuje određenu ideju privlačnosti. Nakon ocean plave Valentina Li za proljetnu kolekciju 2024 i monokromne Cécile Paravina za OMBRE ESSENTIELLE, Ammy Drammeh JARDIN IMAGINAIRE izražava poeziju svake boje i daje određeni duh i simboliku svakoj.

"Lično, vidim boju kao privlačnost. To se ne može objasniti. Odabir boje je vrlo spontan, vrlo intuitivan i vrlo prirodan. U procesu postoji nešto magično, neuhvatljivo i neobjašnjivo. Boje definiraju našu privlačnost svaki dan, ponekad bez da to i shvatimo" - dodala je Ammy Drammeh.




Više nego ikad prije, boja u CHANEL postaje sredstvo za istraživanje i izražavanje ličnosti u mnoštvu mogućnosti, pružajući slobodu da se reinventiramo koliko god puta želimo.

S ovom kolekcijom, željela sam pružiti priliku da budete slobodni i nosite boje koje nam odgovaraju. Za ovu sezonu, željela sam obogatiti STYLO OMBRE ET CONTOUR maštovitim, ultra - odvažnim nijansama. Omogućuju kreiranje brojnih makeup lookova vrlo jednostavno. Pružaju priliku da se osjećate samouvjereno i zabavljate se bojama koje možda ne biste nosili svaki dan - dodaje Ammy.



* * *
Foto: PR


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!