TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.7.2015.
Treći dan tjedna visoke mode svi su pričali o Chanelovom casinu, koji je samo nastavak Chanel supermarketa i pariškog caffea kojeg smo već bili gost.
Casino je udomaćio ženstvene haljine koje suptilno otkrivaju ramena, napravljene od čipke, sjajnih kristala i prozirnih materijala na koji su prišivane perle, moderne verzije vječnog Chanel odijela, ali i cijelu plejadu vjernih Chanel ambasadorica, Kristen Stewart, Rita Ora, Geraldine Chaplin, Vanessa Paradis i njena kćer Lily-Rose Depp, Lara Stone, Stella Tennant ... koje su ponosno igrale ruleta i Crnog Jacka za stolovima Chanel casina.
Karl je poznat po svom balansu između tradicije i modernog i konstantnoj potrazi za novim tehnologijama i primjenom modernih dostignuća u modi. Vjernost tradiciji vidljiva je kroz njegovu ljubav prema Chanel odijelu, no, u ovoj kolekciji, ono nije bilo napravljeno od tvida. Svaki od komada je napravljen od nekoliko vrsta mreže kojima je dan efekt pomoću 3D printera. Kolekcija se nastavlja sjajnim jaknama raznih dužina često naglašenih ramena, popraćenih ovratnicima ili mnoštvom praktičnih džepova. Klasične siluete haljina obogatio je zanimljivim dodacima u vidu perja, tila, pepluma, volana, cirkona, suknji punog kruga i raznih interpretacija ovratnika. Revija je završena bijelim odijelom popraćenim tilom kojeg je nosila nova omiljena muza Lagerfelda, mlada Kendall Jenner.
{gallery}2015/2015_07/hc_chanel{/gallery}
I Armani je odlučio napraviti mali stilski zaokret. Njegova kolekcija je nakon romantičnih nota pretvorena u nešto dramatičniju kolekciju u kojoj crna, roza, tamno zelena i tamno plava preuzimaju glavnu ulogu. Gotovo kao da je punk dobio svoju haute couture inačicu. Baš kao i Chanel, beauty stručnjaci su damama na Armani reviji odlučili kosu stilizirati u bob i naglasak staviti na obraze i usne, za stroži i sofisticiraniji izgled. Armani je također u ovoj kolekciji odao počast svom sinonimu – odijelima, koja u ovoj kolekciji dolaze u pratnji pink jakni s pelumom i dugih blejzera koji se nose s hlačama do gležnja često popraćenih raznim metalik detaljima na materijalu. Njegove haljine dolaze u crnim tonovima koje izgledaju kao da je modna vila na njih štapićem posula sjajne čestice u gore spomenutim nijansama. Nakon toga, po istim haljinama je zašila perje i sitne perlice. Par bluza koje se vežu tik ispod grudi, gola ramena, haljine na jedno rame, naglašen struk – samo su neke od metoda kojima je Armani svakoj kreaciji dao dozu ženstvenosti i seksipila.
{gallery}2015/2015_07/hc_armani{/gallery}
TEKST: Bonjour.ba/PR
Postoje trenuci koji nas pronađu tiho, ali ostave trag snažniji od riječi poput prvog dana kada odlučimo vjerovati sebi ili mirisa koji se ne zaboravlja.
Taj osjećaj nosi Eau Splendide, novo mirisno poglavlje kuće CHANEL. Prozračno, ali snažno, cvjetno, a opet s dubinom. Ne traži pažnju, ali se osjeća. Ne govori glasno, ali poručuje sve.
U središtu ove priče nalazi se jedna žena, umjetnica čiji glas nosi ranjivost i snagu, čija muzika odzvanja emocijom, a prisutnost podsjeća da neke uloge ne tražimo već ih živimo. To je Angèle.
CHANEL joj je povjerio jedno od najosjetljivijih poglavlja ove godine. Nama je, za Bonjour.ba , ekskluzivno povjerila kako izgleda trenutak kad se prepoznaš u mirisu. Kad osjetiš da si spremna i kad odlučiš “ovo je to”.
“Oduvijek sam imala osjećaj da sam rođena pod sretnom zvijezdom,” priznala nam je Angèle s osmijehom koji u sebi nosi i zahvalnost i blagost. “Imam sreću što sam optimista. Imam vedar pogled na život, vidim čašu kao napola punu.”
Govori tiho, ali jasno. Kao da svaka riječ dolazi iz mjesta koje je dugo promišljala, proživjela, pretočila u note. Možda je baš zato postala lice najnovije CHANEL mirisne kampanje one koja slavi lakoću spontanosti, ali i dubinu prisutnosti.
Kada je prvi put pomirisala Eau Splendide, znala je: “Dubina i postojanost. To je bio moj prvi dojam, a u isto vrijeme, tu su te gornje cvjetne note...” Zastane na trenutak, pa doda:“Ta vrsta dualnosti rezonira sa mnom. Mogu se poistovjetiti s paradoksom da si istovremeno i precizan i bezbrižan. Kombinovati znanje i vještinu s lakoćom i nekom spontanošću.”
Mirisi su za nju više od senzacija. Oni su emocija, podsjetnik, okidač inspiracije: “Parfem je i izvor inspiracije za muziku,” objašnjava. “Inspiraciju pronalazim u zvukovima oko sebe, u ambijentalnim zvukovima. Mirisi su također dio te atmosfere. Jedan miris te može vratiti u određeno sjećanje i to je divno.”
Nismo mogli ne biti inspirisani dok je govorila. Dok govori o tome, postaje jasno da njen odnos s mirisima nije svakodnevan on je stvaralački. “Miris može stvoriti atmosferu, poput mirisa nedjeljnog jutra, francuskog tosta, tople čokolade, kafe… Parfem budi nostalgiju, a upravo ta nostalgija može postati inspiracija.”
Za nju, Eau Splendide nije tek dodatak outfitu. "Nešto mi daje snagu kada stavim parfem… taj osjećaj završnog dodira prije nego što izađem iz kuće. Kada nanesem parfem, osjećam se potpuno. To je nešto nevidljivo što budi čula, nešto lično što ti daje osjećaj snage.”
Upravo zato, kaže, osjećala se posebno počašćeno kada je postala dio CHANEL kampanje: “Oduvijek me fascinirao parfem. Ima tu jednu ikoničnu dimenziju koja mi se jako sviđa. Taj osjećaj slobode me inspiriše i u svakodnevnom životu i u poslu.”
Nismo mogli, a da je ne pitamo postoji li taj jedan trenutak, onaj kada je sreća, prilika, mogućnost zaista zakucala. U tom odgovoru vratila se nekoliko godina unazad.
“Imala sam 19 ili 20 godina. Jedna djevojka koju poznajem još od svoje četvrte mi je poslala poruku: ‘Gledala sam tvoje video klipove na Instagramu…hajde da uradimo nešto zajedno.' - započela je, a onda dodala: "Bila sam prestravljena idejom da započnem karijeru muzičarke. Imala sam šansu u milion. Iskreno, nisam vjerovala da je to moguće. Sjela sam za kompjuter, instalirala jedan program,isti onaj koji koristim i danas, i napravila svoje prve pjesme, prve produkcije, prve tekstove…”
Danas, kad se sjeti tog trenutka, ima jasan odgovor na pitanje kako izgleda sreća i prilika. “To su ljudi koje sretnemo. Ljudi koji nam pruže priliku. Danas, kada pomislim na riječ ‘sreća/prilika’ automatski pomislim na CHANEL.”
Dok pišemo ove redove, još uvijek kao da osjećamo trag ovog razgovora. Taj smijeh s druge strane, miris koji ostaje u zraku i glas koji nosi eleganciju, ali i lakoću. Angèle nas je podsjetila koliko jedna prilika može značiti kada je prepoznamo, prigrlimo i živimo.
Zato nas posebno raduje što vam ovu priču donosimo upravo mi. Ekskluzivno. Iskreno. Samo na Bonjour.ba.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!