TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 21.8.2019.
Prvi parfem modne kuće Celine kreiran je 1964. godine, nazvan je Vent Fou te ima note ruže, jasmina i galbanuma. Nakon 55 godina pauze, ponovno su zakoračili u beauty industriju i predstavili novu liniju parfema.
Ovaj korak pripomogao je da bend Celine, osim na modnoj pisti, ostavi i snažan trag u povijesti ljepote.
Njihova mirisna kolekcija projekt je realiziran tijekom modnog mandata dizajnera Hedi Slimane. Hedi je i tijekom svoje prethodne uloge kreativnog dizajnera kuće Dior Homme također bio inicijator predstavljanja novog parfema u potpisu brenda. Rezultat - Maison Christian Dior parfem u potpisu kuće Dior Homme koji je dodatno pridonio promociji njihove stilske vizije.
Hedi Slimane
S obzirom na to da je Hedi prepoznatljiv po ljubavi prema unisex modi, dizajnirao je kolekciju parfema 'Haute Parfumerie' koja donosi miks tradicionalnih ženskih i muških nota. Linija se sastoji od 11 različitih parfema – osam namijenjenih za dan, a tri za večer. Inspirirani su pariškim noćnim klubovima i mirisnim notama koje su bile popularne 70-ih godina. Svaki parfem budi nostalgiju, a osnove mirisne note su iris, ruža i mahovina.
Posebnu pozornost pridali su i dizajnu bočice – donosi miks višegodišnje francuske tradicije izrade stakla i modernog dizajna. Inspirirana je minimalizmom i art deco stilom što se vidi i kroz detalje u boji zlata koji krase bočicu. Dio parfemske linije će biti dostupan za kupovinu do kraja godine na njihovoj službenoj web stranici, dok će u potpunosti biti predstavljena početkom naredne godine.
Ne sumnjamo da će naći put do kozmetičkih torbica brojnih dama i muškaraca.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako već volite ZARA parfeme, vjerovatno znate da svako malo izbace neki novi miris koji se rasproda prije nego što stignete do kase.
Ovog ljeta, parfemski svijet bruji o Succulent Flower parfemu, koji uskoro stiže i u BiH, a svi već znaju: čim se pojavi, planira se lov na bočicu.
Succulent Flower je cvjetno-voćni parfem koji na prvu možda ne djeluje jako, ali mu zato treba doslovno par minuta da se pokaže u najboljem svjetlu. Prvo vas dočeka sočna, baršunasta breskva.
Nakon dvadesetak minuta, miris se transformiše. Dolazi frangipani cvijet koji nosi onaj prepoznatljivi tropski osjećaj, lagano podsjeća na luksuzni zaštitni faktor s notom kokosa. Baš u tom trenutku Succulent Flower postaje ono zbog čega ga svi hvale: ljetni, kremast, cvjetni, lagan, ali opet dovoljno zavodljiv.
U prodaji će biti dvije veličine: 50 ml za oko 29,95 KM i 100 ml za oko 59,90 KM.
Foto: @toutesttemporaire
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!