TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 7.8.2020.
Cekeri su dugo vremena bili rezervirani samo za ležerne aktivnosti, ali posljednjih nekoliko sezona dobili su stylish predznak.
Ovaj trend na sreću mnogih dama je poživio mnogo dulje od jedne sezone i svoju vladavinu nastavlja i ovog ljeta.
Ako ste u potrazi za trendi modelima koji uz to imaju i Made in BiH etiketu, onda je brend BEgs novo ime na domaćoj modnoj sceni vrijedno vaše pažnje. Ručno šiveni cekeri napravljeni od kvalitetnog i čvrstog materijala spajaju posljednje trendove (crteže inspirirane Picassovim dijelima) te klasičan dizajn.
Foto: @begssofficial
Foto: @irispejkovic.stylefile
BEgs cekeri su dovoljno prostrani da u njih stane sve potrebno za taj dan, bilo da se radi o poslovnim obvezama ili šetnji gradom. Istovremeno izgledaju jako chic, budući da spajaju minimalistički umjetnički crtež i neutralne boje, a svojim dizajnom daju dodatnu dozu šarma i ležernosti izdanjima koje biramo.
Nakon Let The Show Begin kolekcije koja je ubrzo dobila nasljednike u kolekciji Lost In Vienna i New Beginnings, sve zaljubljenice u BEgs cekere oduševila je činjenica da u svojoj ponudi sada imaju i nove modele cekera sa džepićem, majice, dukserice, ali i cekere zatvorenog tipa.
Obradovat će vas činjenica da i vi sami možete odabrati ono što želite vidjeti na svom cekeru, odnosno učestvovati u custom made printu po vašoj želji. Za sve narudžbe, kao i dodatne informacije možete ih kontaktirati na Instagram profilu i Facebook stranici.
TEKST: Ada Ćeremida
Pariz je otvorio vrata izložbi koja vraća posjetioce u zlatno doba Art Décoa i luksuznog putovanja.
U galeriji luksuzne modne kuće Louis Vuitton, LV Dream, tik uz Samaritaine, javnosti je predstavljena velika izložba posvećena stogodišnjici Međunarodne izložbe dekorativnih i industrijskih umjetnosti iz 1925. godine, događaja koji je definisao umjetnički pravac Art Décoa.
Više od 300 rijetkih predmeta i arhivskih dokumenata oživljava duh tog vremena i pokazuje kako je luksuzno putovanje postalo simbol modernog života kroz ovaj brend.
Art Déco: zlatno doba elegancije
Nastao u dvadesetim godinama prošlog stoljeća, Art Déco je spojio geometriju, luksuzne materijale i optimizam “ludih godina”. Bio je to jezik nove urbane elite: u arhitekturi se oglašavao kroz monumentalne linije i simetriju, dok su moda i primijenjena umjetnost prštale bojama, geometrijskim uzorcima i profinjenim detaljima.
Pariz je bio epicentar tog pokreta, a 1925. godina ostala je upisana kao trenutak kada se modernost susrela s glamuroznom dekoracijom.
Kako je kuća pratila duh vremena
Za kuću koja je svoje ime gradila na putnim koferima, Art Déco je otvorio prostor za inovacije. Gaston-Louis Vuitton, unuk osnivača, prepoznao je da luksuzno putovanje traži više od funkcionalnosti ono mora odražavati i estetsku avangardu.
U saradnji s vodećim kreatorima epohe, oblikovao je personalizirane kovčege, sofisticirane setove za toaletne potrepštine i predmete u koži i platnu s prepoznatljivim geometrijskim linijama.
Na izložbi se danas može vidjeti, između ostalog, neseser Jeanne Lanvin, vintage bočice parfema i kovčeg izrađen posebno za couturiera Paula Poireta, artefakti koji pokazuju kako je brend postao sinonim za modernu eleganciju.
Foto: @luxuriousbymm
Postavka je raspoređena u osam imerzivnih prostorija unutar LV Dream centra, preko puta robne kuće Samaritaine. Izložba je besplatna, uz prethodnu rezervaciju, i nudi jedinstvenu priliku da se istraži kako je kuća, kroz dizajn i majstorstvo, utkala svoj trag u Art Déco epohu.
Stoljeće kasnije, taj vizionarski duh i dalje oblikuje Pariz kao svjetsku prijestolnicu stila.
Foto: @salutlesgarcones
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!