TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 25.1.2024.
Praznici su prošli, u novu godinu ušli smo uz nove planove, ciljeve i želje. Nerijetko se na listi tih ciljeva nađu i oni koji se odnose na bolju organizaciju važnih aspekata života.
U traganju za načinima kako da što bolje upravljamo svojim finansijama, zahvaljujući objavama povezanim s Nibble aplikacijom, a koju smo i ranije spominjali, otkrili smo super način za upravljanje svojim novcem bez da se osjećamo kao da smo dužni sebi uskratiti nešto.
Riječ je o principu 50-30-20.
Kako funkcioniše princip 50-30-20 budžetiranja?
50% novca odvojite za neophodne troškove
Ovdje ubrajamo osnovne životne potrebe kao što su stanarina, prehrana, komunalne usluge i transport. Potrudite se izračunati ove fiksne troškove i osigurajte da imate dovoljno sredstava za pokrivanje. Nakon što odvojite taj dio novca ostatak možete rasporediti na 30 i 20.
30% novca za lifestyle
Ovaj segment budžeta nam omogućava uživanje u slobodnom vremenu, hobijima, izlascima i kupovini "malih radosti". Međutim, ključno je paziti da ne prekoračimo ovaj okvir kako ne bismo narušili druge dvije kategorije.

Foto: @sarahhashcroft
20% novca odvojite za uštedu
Ovdje dolazi dugoročna perspektiva.
Odvajajući 20% primanja na štednju, izgradnju hitne rezerve ili otplate dugova, spremamo se za neočekivane situacije. Pored toga ovaj dio novca biste mogli odvajati i za značajnije lifestyle investicije poput putovanja.

Foto: @yoanna.in
Smatrati budžet neprijateljem koji nam oduzima slobodu je velika greška. On je alat za ostvarenje naših želja. Budite fleksibilni i prilagođavajte budžet prema vlastitim potrebama, ali bez drastičnih skretanja koja će vas od njega udaljiti.
* * *
Naslovna fotografija: @liestduio_
TEKST: Bonjour.ba - PR
Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.
Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača.
Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 
U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda.

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 
Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.
Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 

Ovom prilikom, Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno.
Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 
Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.
Foto: PR
Naslovna fotografija: @argeta_official
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!