TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 2.9.2021.
Brendovi sa etiketom #MadeInBiH nam uvijek privuku pažnju i ponosni smo što s vama dijelimo priče o istim.
Brend Shara, kako ovaj tim kaže, kreira proizvode napravljene isključivo od sunca i kiše koji ne sadrže ni jedan vještački sastojak.
Moramo priznati da nas je zaintrigirala ova izjava te smo odlučili razgovarati sa osnivačem ovog brenda, Gafom, te saznati nešto više o njihovim proizvodima.
Shara je ekološki osviješten i društveno odgovoran brend koji teži ka inovacijama u svakom segmentu rada: od načina izrade, preko raznolikosti ponude proizvoda do poslovnih praksi.
U njihovoj ponudi ćete pronaći dekorativne predmete, dječije igračke i rasvjetu, a sve to kreirano od drveta.

Prije svega da li nam možete otkriti odakle naziv Shara?
Dok je ideja o samom brendu bila u fazi razvoja, na papiru sam crtao siluete planina i onda smo shvatili da je nacrtana silueta obična šara na papiru, a i sama riječ se može povezati sa šarama/godovima drveta. Riječ šara nas je asocirala kako na planinu, tako i na drvo pa smo odlučili da našem brendu damo ime Shara.

Koje komade možemo pronaći u vašoj ponudi?
Mi se bavimo proizvodnjom unikatnih, ručno rađenih rasvjetnih i dekorativnih predmeta od drveta. Na tržište smo plasirali našu prvu kolekciju rasvjete koja je inspirisana bh. planinama i vrhovima. Pored rasvjete u ponudi imamo i različite forme mozaika, od onih inspirisanih tradicionalnim bh. motivima do nešto urbanijih verzija. Važno je napomenuti da svaki kupac može prilagoditi proizvod vlastitim željama i stilu jer bira vrstu drveta i ostale detalje na proizvodu.

Koliko je bitna za vas samoodrživost i ekološka osvještenost?
Jako bitna. Trudimo se da živimo u skladu sa prirodom i to smo prenijeli na naš brend.
Od svakog prodatog proizvoda dio novca se odvaja za pošumljavanje čime želimo naglasiti važnost odgovornog upravljanja šumskim resursima.
U nadolazećem periodu planiramo uraditi prvu akciju pošumljavanja na područjima koja su bila najviše pogođena požarima.

Koji vam je najdraži komad koji ste napravili?
Svaki proizvod je poseban i specifičan, ali luster Lupoglav je meni jedan od najdražih, djelom zbog svog dizajna i čistih linija, a dijelom zbog samog vrha Lupoglav koji je jedan od najatraktivnijih vrhova na Prenju.

Da li ste se susreli s neuspjehom i kako se nosite sa istim?
Neuspjeh je sastavni dio života. Svakodnevno se susrećemo sa različitim izazovima u proizvodnji, ali i u poduzetništvu općenito.
Najbolji način da se izborite sa neuspjehom je da iznova pokušavate dok ne dođete do rješenja.

Kako je raditi i imati brend sa partnerom i da li vam predstavlja izazov organizovanje poslovnog i privatnog života?
Otkako smo moja supruga i ja odlučili da zajedno ulazimo u poduzetničke vode, privatni život smo dosta podredili poslovnom, ali se dobro snalazimo jer dijelimo istu strast, imamo iste ciljeve i gledamo u istom pravcu.

Da li ste se plašili napustiti posao grafičkog dizajnera i krenuti na put poduzetništva u BiH?
Hmm. Odluka je bila jako teška. Mogu reći da je za sve kriv Ivan Minić i Pojačalo podcast jer da nije bilo njega i njegovih gostiju, sigurno ne bih smogao hrabrosti da krenem na put poduzetništva. Kažu da mi je ljubav prema radu u genetskom kodu i oduvijek sam uživao u kreiranju konkretnih, opipljivih proizvoda.
Sada je konačno ideja sazrela, neke okolnosti su se poklopile i odlučili smo da vrijedi probati.
Šta poručujete mladim ljudima kojima je potrebna hrabrost za isto?
Vjerujte u sebe. Vi ste ono što mislite da jeste.

I za kraj, da li nam možete otkriti koji su vaši planovi za budućnost?
Planova ima dosta. Trenutno intenzivno radimo na pripremi shara toy modela. Zasada ne možemo otkrivati puno detalja.
Pored toga, planiramo izlazak na sajmove kao i saradnje sa arhitektima i dizajnerima enterijera jer volimo raditi na izazovnim projektima.

* * *
Razgovarala: Emina Smaka
Fotografije: Igor Isanović
TEKST: Ada Ćeremida
Postoji jedan praznični detalj koji se u posljednjih nekoliko godina tiho uvukao u interijere i postao nezaobilazan: gingerbread kućice.
Nekada rezervisane samo za kolače i dječije radionice, danas su inspiracija za keramiku, lampice, podmetače, stolnjake i sve one sitnice koje domu daju toplinu.
Sinsay je ove sezone otišao korak dalje i ponudio cijelu mini-kolekciju koja izgleda kao mali, slatki, ručno izrađeni božićni gradić. Ako tražite nešto što će vam godinama vraćati isti cozy osjećaj, ovo je upravo taj detalj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Gingerbread dekor ima jednu posebnost: istovremeno je razigran i minimalistički. Sa svojim sitnim bijelim “glazurnim” ilustracijama, Sinsay kućice djeluju kao ručno crtani detalji na keramici, što ih čini profinjenima i lako uklopivima u bilo koji stil od skandinavskog do rustikalnog.
Uz to, ovaj motiv postao je globalni trend upravo zato što donosi osjećaj doma, bakinog kuhanja i topline koju je teško stilizovati na drugi način. Kućice se mogu slagati u “malo selo”, rasporediti duž police ili čak kombinovati kao svijećnjaci i figurice koje stvaraju dubinu u dekoru.
Zašto ćete ove kućice vidjeti u svakom domu?
Prvo, zato što su praktični: Sinsay je napravio cijelu liniju od stolnjaka, tanjira i podmetača do kućica-svijećnjaka pa sve izgleda kao jedna skladna kolekcija čak i kada kupite samo jedan komad.
Drugo, zato što se lako stilizira: dovoljno je nekoliko grančica, neko zimsko voće ili svijeća, i odmah dobijate Instagram-spreman kutak. A treće, zato što stvaraju onu vrstu slatke nostalgije koja čini da svako ko uđe u dom ima osjećaj da je došao ranije na prazničnu priču.






Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!