TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 2.9.2021.
Brendovi sa etiketom #MadeInBiH nam uvijek privuku pažnju i ponosni smo što s vama dijelimo priče o istim.
Brend Shara, kako ovaj tim kaže, kreira proizvode napravljene isključivo od sunca i kiše koji ne sadrže ni jedan vještački sastojak.
Moramo priznati da nas je zaintrigirala ova izjava te smo odlučili razgovarati sa osnivačem ovog brenda, Gafom, te saznati nešto više o njihovim proizvodima.
Shara je ekološki osviješten i društveno odgovoran brend koji teži ka inovacijama u svakom segmentu rada: od načina izrade, preko raznolikosti ponude proizvoda do poslovnih praksi.
U njihovoj ponudi ćete pronaći dekorativne predmete, dječije igračke i rasvjetu, a sve to kreirano od drveta.

Prije svega da li nam možete otkriti odakle naziv Shara?
Dok je ideja o samom brendu bila u fazi razvoja, na papiru sam crtao siluete planina i onda smo shvatili da je nacrtana silueta obična šara na papiru, a i sama riječ se može povezati sa šarama/godovima drveta. Riječ šara nas je asocirala kako na planinu, tako i na drvo pa smo odlučili da našem brendu damo ime Shara.

Koje komade možemo pronaći u vašoj ponudi?
Mi se bavimo proizvodnjom unikatnih, ručno rađenih rasvjetnih i dekorativnih predmeta od drveta. Na tržište smo plasirali našu prvu kolekciju rasvjete koja je inspirisana bh. planinama i vrhovima. Pored rasvjete u ponudi imamo i različite forme mozaika, od onih inspirisanih tradicionalnim bh. motivima do nešto urbanijih verzija. Važno je napomenuti da svaki kupac može prilagoditi proizvod vlastitim željama i stilu jer bira vrstu drveta i ostale detalje na proizvodu.

Koliko je bitna za vas samoodrživost i ekološka osvještenost?
Jako bitna. Trudimo se da živimo u skladu sa prirodom i to smo prenijeli na naš brend.
Od svakog prodatog proizvoda dio novca se odvaja za pošumljavanje čime želimo naglasiti važnost odgovornog upravljanja šumskim resursima.
U nadolazećem periodu planiramo uraditi prvu akciju pošumljavanja na područjima koja su bila najviše pogođena požarima.

Koji vam je najdraži komad koji ste napravili?
Svaki proizvod je poseban i specifičan, ali luster Lupoglav je meni jedan od najdražih, djelom zbog svog dizajna i čistih linija, a dijelom zbog samog vrha Lupoglav koji je jedan od najatraktivnijih vrhova na Prenju.

Da li ste se susreli s neuspjehom i kako se nosite sa istim?
Neuspjeh je sastavni dio života. Svakodnevno se susrećemo sa različitim izazovima u proizvodnji, ali i u poduzetništvu općenito.
Najbolji način da se izborite sa neuspjehom je da iznova pokušavate dok ne dođete do rješenja.

Kako je raditi i imati brend sa partnerom i da li vam predstavlja izazov organizovanje poslovnog i privatnog života?
Otkako smo moja supruga i ja odlučili da zajedno ulazimo u poduzetničke vode, privatni život smo dosta podredili poslovnom, ali se dobro snalazimo jer dijelimo istu strast, imamo iste ciljeve i gledamo u istom pravcu.

Da li ste se plašili napustiti posao grafičkog dizajnera i krenuti na put poduzetništva u BiH?
Hmm. Odluka je bila jako teška. Mogu reći da je za sve kriv Ivan Minić i Pojačalo podcast jer da nije bilo njega i njegovih gostiju, sigurno ne bih smogao hrabrosti da krenem na put poduzetništva. Kažu da mi je ljubav prema radu u genetskom kodu i oduvijek sam uživao u kreiranju konkretnih, opipljivih proizvoda.
Sada je konačno ideja sazrela, neke okolnosti su se poklopile i odlučili smo da vrijedi probati.
Šta poručujete mladim ljudima kojima je potrebna hrabrost za isto?
Vjerujte u sebe. Vi ste ono što mislite da jeste.

I za kraj, da li nam možete otkriti koji su vaši planovi za budućnost?
Planova ima dosta. Trenutno intenzivno radimo na pripremi shara toy modela. Zasada ne možemo otkrivati puno detalja.
Pored toga, planiramo izlazak na sajmove kao i saradnje sa arhitektima i dizajnerima enterijera jer volimo raditi na izazovnim projektima.

* * *
Razgovarala: Emina Smaka
Fotografije: Igor Isanović
TEKST: Ada Ćeremida
Tražite komad namještaja koji spaja funkcionalnost, stil i cozy vibe jeseni?
Klupa BISLEV u tamno-pješčanoj tkanini jedan je od onih komada namještaja koji vas osvoje na prvi pogled.
Šta BISLEV klupu čini toliko privlačnom?
Njen dizajn kombinuje jednostavnost i skulpturalnost: valovite linije koje podsjećaju na arhitektonske ritmove daju joj karakter, dok topla tekstura boucle-inspirisane tkanine unosi osjećaj udobnosti i sofisticiranosti.
Rezultat je komad koji jednako dobro funkcioniše kao funkcionalni dodatak i kao dekorativni statement u prostoru.
Ovkva klupa nije samo tu da bude dekorativni dodatak, može da bude i multipraktičan komad koji ćete koristiti iz dana u dan.
U dnevnom boravku, BISLEV klupa otkriva svoju višenamjensku prirodu, od alternativnog stolića za kafu koji privlači pažnju, do dodatnog sjedišta kada imate goste. U svakoj ulozi, ona se uklapa s lakoćom, dok njen taktilni materijal i ritmična forma prostoru daju notu modernog luksuza.
Jednako upečatljivo djeluje i u hodniku, gdje postaje savršen saveznik u svakodnevnim ritualima. Na nju se možete osloniti dok obuvate cipele, odložiti torbu ili jednostavno dopustiti da stoji kao dekorativni element koji unosi osjećaj reda i topline već pri prvom koraku u dom.
U spavaćoj sobi, ova klupa pronalazi svoje mjesto ispred kreveta, gdje prirodno zaokružuje prostor i dodaje mu osjećaj luksuza.
Možete je koristiti kao praktičnu površinu za odlaganje odjeće ili dodatnih jastuka, ali i kao detalj koji vizuelno balansira interijer. Njen oblik i proporcije čine je idealnim rješenjem za stvaranje harmonije u prostoru koji želite da bude i funkcionalan i estetski zaokružen.

Zašto je sada idealan trenutak za kupovinu?
Zbog Black Friday sniženja, BISLEV klupa po prvi put dolazi po cijeni koja je znatno pristupačnija nego tokom godine. A kako se radi o komadu koji uvijek brzo nestane iz ponude, ovaj vikend je vjerovatno najbolji trenutak da ga ugrabite prije nego opet nestane sa zaliha.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!