TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 13.7.2023.
U bh. svijetu dizajna namještaja brend Gazzda je postao sinonim za inovativnost, kvalitetu i eleganciju.
No, njihovi pročišćeni dizajni krase interijere širom svijeta kako trgovina, tako hotela, ali i restorana dok uz to dobivaju i prestižne nagrade za svoj rad. Gazzda brend se odlučio učiniti korak kojem su se mnogi zaljubljenici u interijer i namještaj nadali od osnivanja ovog brenda, a to je naravno prva flagship trgovina u Sarajevu.
Od svog osnivanja fokusirali su se na strano tržište i suradnje s velikim kompanijama, no ovaj put žele pažnju posvetiti krajnjem kupcu. Njihova vizija 'Coming home' jasan je znak da je vrijeme za Gazzda povratak kući. Sa zavidnim portfolijom i inspirativnom estetikom koja prožima njihove proizvode, Gazzda namještaj je spremna za novo poglavlje.

Posebno nam je drago da smo među prvima imali priliku zaviriti u unutrašnjost novog prostora, koji je savršen nastavak Gazzda dizajna. 'We've Come Home' je instalacija koja nam je odmah ukrala pažnju. Odličan znak da je Gazzda namještaj dostupan i u BiH, no i poruka kupcima da su na mjestu gdje će ih se dočekati s toplom dobrodošlicom. Interijer je poseban, prostran, uređen u nude tonovima i paletom boja prepoznatljivih za Gazzda brend. Trebamo li naglašavati da smo s ovog događaja predstavljanja flagship radnje kući pošli s mnoštvom ideja kako ovaj jedinstven namještaj dodati i u vlastiti dom?


Kroz ugodan i informativan razgovor s Gazzda timom saznajemo i više o brendu, ali i novoj flagship trgovini. Razgovarali smo o interijeru, omiljenim komadima namještaja, s ponosom se osvrnuli na neke od uspjeha ovog tima te naučili nešto o poduzetništvu. Spremni?
Vaš dizajn krasi restorane, domove, hotele diljem svijeta. Dobitnici ste Red Dot, kao i drugih nagrada za dizajn. Zašto ste se odlučili baš sada otvoriti flagship u Sarajevu?
Od osnivanja našeg brenda, 2013.godine, fokus nam je uvijek bio na internacionalnom tržištu i prodaji uglavnom biznisima, a ne krajnjim kupcima direktno. Kroz ovakav pristup uspjeli smo doći do klijenata u preko 30 zemalja svijeta, od Sjedinjenih Američkih Država, preko Skandinavije, pa sve do Tajvana, Australije i Mauricijusa. Kao prirodan naredni korak u našem poslovanju je bilo otvaranje prve flagship trgovine, i to upravo u našem Sarajevu.
Od prvog dana nas prati naša Coming Home vizija, koja predstavlja zadatak da utkamo osjećaj prijatnosti doma u svaki Gazzda proizvod. Kroz naše internacionalno putovanje proteklih godina, uvijek nas je pratio ponos što iz male Bosne i Hercegovine kreiramo proizvode koji u izuzetno kompetitivnoj industriji globalno bivaju prepoznati, kako nagradama, tako i poslovnim i prodajnim uspjesima.

Ova trgovina će nam također pomoći i s procesom kreiranja i lansiranja proizvoda. Kada kreirate proizvode za izvoz, pored samog proizvoda potrebna vam je i obimna dokumentacija i priprema za serijsku proizvodnju i period između crtanja proizvoda na bijelom papiru do njegove pojave u trgovinama većinom traje duže od godinu dana. Sa flagship trgovinom taj proces će biti jednostavniji, jer ovdje će proizvodi dolaziti direktno iz naše radionice. Trenutno već imamo šest novih proizvoda koji su ekskluzivno dostupni samo u flagship trgovini u Sarajevu. Zaokružili smo priču, i sada dijelimo našu dizajn filozofiju s domaćim tržištem i konačno možemo reći - vratili smo se kući!

Otkrijte nam više detalja o flagship store? Čime ste se vodili pri uređenju?
Pristup kojim smo se vodili pri uređenju prvog Gazzda Flagship-a u fokus stavlja kupca. Ovaj prostor nije samo trgovina, nego predstavlja jedinstveno iskustvo za kupca, kao da posjećuje muzej umjetnosti; jer će ga potaći da istražuje, uči i osjeti inspiraciju umjetnosti dizajna.

Svi koji posjete flagship trgovinu primijetit će da se ona sastoji od nekoliko cjelina, da svaka ima priču za sebe i u sklopu cijelog iskustva srest će se i s nekoliko umjetničkih instalacija koje predstavljaju Gazzda proizvode prikazane na dosad neviđene načine.


Omiljeni kutak?
Cijeli prostor je nešto novo i za nas i nemamo baš omiljeni kutak još uvijek. Izdvojili bismo tamne Mu police od dimljenog hrasta koje na svijetlom zidu stvaraju maestralan kontrast. Tu je i Fawn sto izrađen od orahovog drveta, kojem društvo prave Muna stolice i Fina komoda u hrastu i koji su ostvarenje sna za nas, jer predstavljaju viziju koju smo radom s papira prenijeli u stvarnost.

Bitno je napomenuti i novi, Teska sto, koji je trenutno ekskluzivno dostupan samo u flagship trgovini, a kojem je baza kreirana po uzoru na staru tehniku izgradnje bačvi, s majstorskom Gazzda preciznošću.
Omiljeni komad namještaja?
Ovo je kao da roditelja pitate koje mu je omiljeno dijete. (smijeh)
Naš proces kreiranja počinje na bijelom papiru, i svaki proizvod ima svoju priču i poseban element na koji smo ponosni. Nekad je to zbog načina na koji smo tehnički riješili neki složen problem u proizvodnji, nekad je zbog dizajna, a nekad radi emocionalne povezanosti koju imamo s njim i priče iza. Internacionalno, ali i na domaćem tržištu, najviše nas prepoznaju po Dedo Lounge stolici, koja je postala naš zaštitni znak i u sebi nosi unikatnost i majstorsko umijeće koji su nam postali zaštitni znak.

Dedo Lounge stolica
Na koji ste projekt najponosniji, a koji je komad namještaja ili projekt bio najzahtjevniji?
Gazzda proizvodi krase preko stotinu objekata na pet kontinenta, ali posebno smo ponosni jer se nalazimo u Louis Vuitton radnjama u New Yorku, te Google i Netflix kancelarijama u Los Angelesu i Amsterdamu. Imajući u vidu naše početke i brend filozofiju, ovakvo prepoznavanje od globalnih giganata nam daje vjetar u leđa.

Tink stol u Louis Vuitton trgovini u New Yorku
Najzahtjevniji proizvod koji smo kreirali, a istovremeno i jedan od najpopularnijih, je naša Muna stolica. Izazov nam je bio pronaći način na koji ćemo saviti naslon za leđa, bez prethodnog iskustva u ovoj tehnici te bez pristupa adekvatnim alatima koji bi nam olakšali proces. Na kraju smo uspjeli i upravo ovo predstavlja Gazzda DNK, jer naš razvojni proces na početku izgleda nemoguće, ali na kraju uvijek uspijemo pronaći način kako da dođemo do realizacije.
Kako biste opisali Gazzda namještaj? Koje tradicionalne, a koje moderne vrijednosti ima?
Gazzda dizajn filozofija se sastoji od nekoliko elemenata. Sve je fokusirano na krajnjeg korisnika, a proizvodi su prijatni za oko zahvaljujući svojoj estetici i lakoći, pozivajući na dodir teksture zahvaljujući svojoj taktilnosti (omiljena riječ našeg dizajnera), bezvremenski i uvijek s utkanom dozom posebnog majstorskog umijeća.

Na prvi pogled naši proizvodi djeluju isključivo moderno i minimalistički, ali se u pozadini kriju tradicionalne tehnologije stolarstva, isprepletene s modernim automatizovanim procesima i svaki Gazzda proizvod još uvijek ima finalni ručni dodir prije izlaska iz fabrike.


Koja je najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili kroz cijeli proces razvoja brenda?
Ništa vrijedno ne nastaje preko noći. Ostvarili smo uspjeh na koji smo jako ponosni, u industriji kojom dominiraju kompanije iz najrazvijenijih zemalja svijeta, koristeći svoje znanje i umijeće i bile su nam potrebne godine rada, truda, znanja i vjere u našu filozofiju za to.
Za nas se ključnim ispostavilo proširivanje osnovnog principa iz dizajn filozofije na sve ostale segmente poslovanja, a to je osjećaj prijatnosti kao da se nalazite kod kuće. I isto primjenjujemo sa svim našim dobavljačima, distributerima, agentima i svim ostalim članovima tima bez kojih ništa ne bi bilo moguće od naših uspjeha. Činimo da se svi osjećaju kao kod kuće s nama, i to je sve.

Gazzda flagship radnju ćete pronaći na adresi Generala Mehmeda Alagića 4, 71 000 Sarajevo, gdje će već od 17.7.2023. otvoriti vrata javnosti. Sigurno se vidimo tamo!
***
Foto: Promo, gazzda.com
TEKST: Bonjour.ba
Postoji jedan izazov koji svako od nas, prije ili kasnije, osjeti u svom domu: prostor jednostavno izgleda… nezanimljivo.
Nije ružan, nije neuredan, samo mu nedostaje ona toplina zbog koje rado ostajemo duže u dnevnoj, ona sređenost koju primijetimo kod nekog drugog, ili onaj suptilni luksuz koji ne znamo objasniti, ali ga svi volimo.

I tu obično nastane dilema: da li stvarno treba renovirati, mijenjati namještaj, farbati zidove? Istina je da ne treba.
Rješenje je mnogo jednostavnije: postoje tri mala trika koja mijenjaju sve, a nalaze se na jednom mjestu u Millery Home Decor ponudi. To su trikovi zbog kojih prostor izgleda toplije, urednije i luksuznije.


U nastavku donosimo tri najefektnija i svaki možete primijeniti već danas.
Ako želite promjenu koja se vidi na prvi pogled, počnite od tekstura. To je najlakši način da prostor od “neutralnog” postane “topao”.
Upravo zato buklé taburei djeluju kao mali čarobnjaci uređenja. Mekani, oblikovno moderni i vizualno bogati. Dovoljno je jedan komad pored kauča i ambijent dobija sasvim novu dubinu.

Ista priča vrijedi i za vaze koje same po sebi izgledaju kao dekorativni statement bilo da su u zemljanim tonovima, minimalističke mat keramike ili stakleni komadi sa swirl efektom poput onih koje viđamo u styled interijerima.


Dodajte uz to drvene podmetače, pletene korpe, elegantne svijeće i mirisne difuzere, i dobit ćete slojevit, umirujući ambijent koji izgleda promišljeno, ali ne preopterećeno.

I možda najpotcjenjeniji detalj ikad tepih koji vezuje prostor.

Mini trik: birajte tri različite teksture u istoj prostoriji (npr. buklé + staklo + drvo). Prostor odmah izgleda skladnije, toplije i vizualno luksuznije bez ikakvog renoviranja.
Najbrži način da prostor izgleda posebnije? Stavite fokus na sto. Bilo koji.
Trpezarijski, klub sto ili kuhinjski pult… sve dobija luksuznu notu kada ubacite elemente koji imaju “hotel vibe”. Konkretna preporuka?
čaše sa zlatnim obrubom, setovi tanjira sa predivnim uzorcima, elegantni servisi ili kristalne šoljice za kafu koje izgledaju kao mali dragulji.





To je onaj detalj koji ne zahtijeva trud, ali mijenja atmosferu. I zato ga ljudi toliko vole.
Pro tip: luksuz se ne mjeri količinom stvari, nego detaljem koji “zasija”. Ovdje je to zlatni obrub, staklo s teksturom ili savršeno stiliziran servis.
Praznični ukrasi imaju jednu posebnu moć: čim ih unesemo u prostor, sve djeluje toplije, veselije i, možda najvažnije, uređenije. Nema bržeg načina da domu date novu energiju bez ijednog većeg zahvata.
U Millery ponudi to znači jedno: orašari koji unose karakter, vijenci koji daju teksturu, minijaturni snježni globusi, figure Djedova i dekor koji trenutno podiže raspoloženje.


Ovo su oni mali sezonski komadi koji zatvore priču u prostoru. Ako je dnevna neutralna, praznični detalji donose kontrast. Ako je već puna boja, oni unose ritam. U oba slučaja rezultat je isti: prostor izgleda kao da ste ga stilizirali, a ne samo ukrasili.
Mini trik: umjesto da ukrase rasporedite svuda, grupišite ih u male stilizirane cjeline. Izgleda urednije, modernije i efektnije.
A najljepši dio? Sve ove detalje možete vidjeti i uživo u Millery prodavnici, Branilaca grada bb u Gračanici, ali i naručiti online, onako kako se danas i uređuje dom uz kafu, iz svoje fotelje, birajući komade koji vam odmah privuku pažnju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!