TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 13.7.2023.

U bh. svijetu dizajna namještaja brend Gazzda je postao sinonim za inovativnost, kvalitetu i eleganciju.


No, njihovi pročišćeni dizajni krase interijere širom svijeta kako trgovina, tako hotela, ali i restorana dok uz to dobivaju i prestižne nagrade za svoj rad. Gazzda brend se odlučio učiniti korak kojem su se mnogi zaljubljenici u interijer i namještaj nadali od osnivanja ovog brenda, a to je naravno prva flagship trgovina u Sarajevu

Od svog osnivanja fokusirali su se na strano tržište i suradnje s velikim kompanijama, no ovaj put žele pažnju posvetiti krajnjem kupcu. Njihova vizija 'Coming home' jasan je znak da je vrijeme za Gazzda povratak kući. Sa zavidnim portfolijom i inspirativnom estetikom koja prožima njihove proizvode, Gazzda namještaj je spremna za novo poglavlje. 

 

 

Posebno nam je drago da smo među prvima imali priliku zaviriti u unutrašnjost novog prostora, koji je savršen nastavak Gazzda dizajna. 'We've Come Home' je instalacija koja nam je odmah ukrala pažnju. Odličan znak da je Gazzda namještaj dostupan i u BiH, no i poruka kupcima da su na mjestu gdje će ih se dočekati s toplom dobrodošlicom. Interijer je poseban, prostran, uređen u nude tonovima i paletom boja prepoznatljivih za Gazzda brend. Trebamo li naglašavati da smo s ovog događaja predstavljanja flagship radnje kući pošli s mnoštvom ideja kako ovaj jedinstven namještaj dodati i u vlastiti dom? 

 


 

Kroz ugodan i informativan razgovor s Gazzda timom saznajemo i više o brendu, ali i novoj flagship trgovini. Razgovarali smo o interijeru, omiljenim komadima namještaja, s ponosom se osvrnuli na neke od uspjeha ovog tima te naučili nešto o poduzetništvu. Spremni? 

 

Vaš dizajn krasi restorane, domove, hotele diljem svijeta.  Dobitnici ste Red Dot, kao i drugih nagrada za dizajn. Zašto ste se odlučili baš sada otvoriti flagship u Sarajevu?

Od osnivanja našeg brenda, 2013.godine, fokus nam je uvijek bio na internacionalnom tržištu i prodaji uglavnom biznisima, a ne krajnjim kupcima direktno. Kroz ovakav pristup uspjeli smo doći do klijenata u preko 30 zemalja svijeta, od Sjedinjenih Američkih Država, preko Skandinavije, pa sve do Tajvana, Australije i Mauricijusa. Kao prirodan naredni korak u našem poslovanju je bilo otvaranje prve flagship trgovine, i to upravo u našem Sarajevu

Od prvog dana nas prati naša Coming Home vizija, koja predstavlja zadatak da utkamo osjećaj prijatnosti doma u svaki Gazzda proizvod. Kroz naše internacionalno putovanje proteklih godina, uvijek nas je pratio ponos što iz male Bosne i Hercegovine kreiramo proizvode koji u izuzetno kompetitivnoj industriji globalno bivaju prepoznati, kako nagradama, tako i poslovnim i prodajnim uspjesima. 

 



Ova trgovina će nam također pomoći i s procesom kreiranja i lansiranja proizvoda. Kada kreirate proizvode za izvoz, pored samog proizvoda potrebna vam je i obimna dokumentacija i priprema za serijsku proizvodnju i period između crtanja proizvoda na bijelom papiru do njegove pojave u trgovinama većinom traje duže od godinu dana. Sa flagship trgovinom taj proces će biti jednostavniji, jer ovdje će proizvodi dolaziti direktno iz naše radionice. Trenutno već imamo šest novih proizvoda koji su ekskluzivno dostupni samo u flagship trgovini u Sarajevu. Zaokružili smo priču, i sada dijelimo našu dizajn filozofiju s domaćim tržištem i konačno možemo reći - vratili smo se kući

 


Otkrijte nam više detalja o flagship store? Čime ste se vodili pri uređenju?

Pristup kojim smo se vodili pri uređenju prvog Gazzda Flagship-a u fokus stavlja kupca. Ovaj prostor nije samo trgovina, nego predstavlja jedinstveno iskustvo za kupca, kao da posjećuje muzej umjetnosti; jer će ga potaći da istražuje, uči i osjeti inspiraciju umjetnosti dizajna. 

 


Svi koji posjete flagship trgovinu primijetit će da se ona sastoji od nekoliko cjelina, da svaka ima priču za sebe i u sklopu cijelog iskustva srest će se i s nekoliko umjetničkih instalacija koje predstavljaju Gazzda proizvode prikazane na dosad neviđene načine. 

 

 

Omiljeni kutak?

Cijeli prostor je nešto novo i za nas i nemamo baš omiljeni kutak još uvijek. Izdvojili bismo tamne Mu police od dimljenog hrasta koje na svijetlom zidu stvaraju maestralan kontrast. Tu je i Fawn sto izrađen od orahovog drveta, kojem društvo prave Muna stolice i Fina komoda u hrastu i koji su ostvarenje sna za nas, jer predstavljaju viziju koju smo radom s papira prenijeli u stvarnost.

 



Bitno je napomenuti i novi, Teska sto, koji je trenutno ekskluzivno dostupan samo u flagship trgovini, a kojem je baza kreirana po uzoru na staru tehniku izgradnje bačvi, s majstorskom Gazzda preciznošću. 


Omiljeni komad namještaja?

Ovo je kao da roditelja pitate koje mu je omiljeno dijete. (smijeh

Naš proces kreiranja počinje na bijelom papiru, i svaki proizvod ima svoju priču i poseban element na koji smo ponosni. Nekad je to zbog načina na koji smo tehnički riješili neki složen problem u proizvodnji, nekad je zbog dizajna, a nekad radi emocionalne povezanosti koju imamo s njim i priče iza. Internacionalno, ali i na domaćem tržištu, najviše nas prepoznaju po Dedo Lounge stolici, koja je postala naš zaštitni znak i u sebi nosi unikatnost i majstorsko umijeće koji su nam postali zaštitni znak. 

 

Dedo Lounge stolica
 


Na koji ste projekt najponosniji, a koji je komad namještaja ili projekt bio najzahtjevniji?

Gazzda proizvodi krase preko stotinu objekata na pet kontinenta, ali posebno smo ponosni jer se nalazimo u Louis Vuitton radnjama u New Yorku, te Google i Netflix kancelarijama u Los Angelesu i Amsterdamu. Imajući u vidu naše početke i brend filozofiju, ovakvo prepoznavanje od globalnih giganata nam daje vjetar u leđa.

 

Tink stol u Louis Vuitton trgovini u New Yorku


 
Najzahtjevniji proizvod koji smo kreirali, a istovremeno i jedan od najpopularnijih, je naša Muna stolica. Izazov nam je bio pronaći način na koji ćemo saviti naslon za leđa, bez prethodnog iskustva u ovoj tehnici te bez pristupa adekvatnim alatima koji bi nam olakšali proces. Na kraju smo uspjeli i upravo ovo predstavlja Gazzda DNK, jer naš razvojni proces na početku izgleda nemoguće, ali na kraju uvijek uspijemo pronaći način kako da dođemo do realizacije. 


Kako biste opisali Gazzda namještaj? Koje tradicionalne, a koje moderne vrijednosti ima?

Gazzda dizajn filozofija se sastoji od nekoliko elemenata. Sve je fokusirano na krajnjeg korisnika, a proizvodi su prijatni za oko zahvaljujući svojoj estetici i lakoći, pozivajući na dodir teksture zahvaljujući svojoj taktilnosti (omiljena riječ našeg dizajnera), bezvremenski i uvijek s utkanom dozom posebnog majstorskog umijeća. 

 



Na prvi pogled naši proizvodi djeluju isključivo moderno i minimalistički, ali se u pozadini kriju tradicionalne tehnologije stolarstva, isprepletene s modernim automatizovanim procesima i svaki Gazzda proizvod još uvijek ima finalni ručni dodir prije izlaska iz fabrike. 

 


Koja je najvažnija lekcija o poduzetništvu koju ste naučili kroz cijeli proces razvoja brenda?

Ništa vrijedno ne nastaje preko noći. Ostvarili smo uspjeh na koji smo jako ponosni, u industriji kojom dominiraju kompanije iz najrazvijenijih zemalja svijeta, koristeći svoje znanje i umijeće i bile su nam potrebne godine rada, truda, znanja i vjere u našu filozofiju za to. 
Za nas se ključnim ispostavilo proširivanje osnovnog principa iz dizajn filozofije na sve ostale segmente poslovanja, a to je osjećaj prijatnosti kao da se nalazite kod kuće. I isto primjenjujemo sa svim našim dobavljačima, distributerima, agentima i svim ostalim članovima tima bez kojih ništa ne bi bilo moguće od naših uspjeha. Činimo da se svi osjećaju kao kod kuće s nama, i to je sve. 

 

 

Gazzda flagship radnju ćete pronaći na adresi Generala Mehmeda Alagića 4, 71 000 Sarajevo, gdje će već od 17.7.2023. otvoriti vrata javnosti. Sigurno se vidimo tamo! 

 

***
Foto: Promo, gazzda.com


Bonjour

JYSK komadi zbog kojih trpezarija postaje mjesto gdje se ostaje duže

TEKST: Bonjour.ba

JYSK komadi zbog kojih trpezarija postaje mjesto gdje se ostaje duže JYSK komadi zbog kojih trpezarija postaje mjesto gdje se ostaje duže

Kuhinja i trpezarija su prostori gdje dan počinje i završava, gdje se najčešće vode najvažniji razgovori i gdje se kuća osjeti kao dom.

Za jesen/zimu 2025, nova kolekcija JYSK donosi pažljivo odabrane komade koji će vaš prostor učiniti da odiše toplinom, skladom i funkcionalnošću, a da nije potrebno preuređenje od nule ni beskonačan budžet.

Hygge u trpezariji podrazumijeva stvaranje prostora u kojem se vrijeme usporava, a svakodnevni trenuci postaju ispunjeni toplinom i smirenjem. 

Dovoljno je nekoliko pažljivo odabranih komada: od stola koji okuplja, preko tepiha koji unose teksturu i toplinu, do detalja koji stvaraju atmosferu.


Bonjour_JYSK_02-01


Naša urednička selekcija JYSK komada donosi vam balans praktičnog i estetskog, sa tonovima jeseni koji stvaraju mir i pozivaju na druženje.


Centar okupljanja: Glavna pozivnica za razgovor i smijeh

Okrugli ili pravougaoni, svaki odabir stola za ručavanje postaje centralna tačka u trpezariji, pozivajući na druženje i bliskost. 

Topli zemljani tonovi i prirodni materijali stvaraju osjećaj sklada, dok udobne stolice u tamnom drvetu čine da želite ostati još malo duže.


bonjour_ba_jysk_trpezarija_0_g

2
 

Kupi ovdje

bonjour_ba_jysk_trpezarija_06

Kupi ovdje



Za ovu sezonu, mi smo odabrali stolove jednostavnih oblih linija i neutralne palete u travertin varijantama koji su idealni za porodična okupljanja. Bez obzira koje dimenzije više odgovaraju vašem prostoru unijet ćete toplinu i intimnost u prostor.


bonjour_ba_jysk_trpezarija_04

JYSK 02 GIF

bonjour_ba_jysk_trpezarija_05
 

Kupi ovdje



Stolica od prirodnog tamnog hrasta istovremeno unosi čvrstinu i lakoću, pružajući udobnost i vizualnu ravnotežu koja nadopunjuje svaki stol.


bonjour_ba_jysk_trpezarija_02_g

bonjour_ba_jysk_trpezarija_09

Kupi ovdje



Tri elementa za prostraniju, topliju i organizovanu trpezariju

Pravi balans topline i funkcionalnosti dolazi iz pažljivog odabira komada. Ova kombinacija detalja daje prostoru ne samo toplinu, već i osjećaj većeg prostora, onog koji diše i poziva na opuštanje. 

Teksture i površine se isprepliću, pružajući prijatan kontrast i sklad koji svaki dan čini ljepšim.


bonjour_ba_jysk_trpezarija_01_g

bonjour_ba_jysk_trpezarija_16

Kupi ovdje

bonjour_ba_jysk_trpezarija_14

Kupi ovdje



Mi smo odabrali ove komade jer zajedno stvaraju toplu, prozračnu atmosferu, savršenu za svakodnevno druženje i opuštanje.

Višebojni tepisi ne samo da unose živost i udobnost pod noge, već i oblikuju vizuelni identitet trpezarije. Komad kao što je bež komoda od masivne brezovine, sa svojim minimalističkim dizajnom, dodaje funkcionalnost bez narušavanja estetike, dok dodavanjem ogledala u trpezariju vizuelno širi prostor dajući dubinu.

 

bonjour_ba_jysk_trpezarija_17

Kupi ovdje


3

Kupi ovdje



Zadnji sloj priče o prostoru

Male geste koje prostoru daju karakter i pozivaju na zadržavanje, na uživanje u tišini ili razgovoru su upravo ovi detalji. U njima se skriva cijela priča o domaćinstvu koje njeguje toplinu, pažnju i autentičnost svakog trenutka provedenog zajedno.

Diskretna bežična lampa sa svojom mekoćom svjetla stvara intimnu atmosferu, savršenu za večernje trenutke. Uz to, čaše za koktel svaki susret čine elegantnijim, čak i kada su u pitanju svakodnevni trenuci.


bonjour_ba_jysk_trpezarija_12

bonjour_ba_jysk_trpezarija_13
 

Kupi ovdje



bonjour_ba_jysk_trpezarija_10

Kupi ovdje

 

Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa JYSK 

Foto: JYSK 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!