TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 15.11.2024.

Dvanaesto izdanje Branding konferencije, koja je ove godine održana pod sloganom „Brand New Humanity“, ponovno je okupilo vrhunske stručnjake iz svijeta brendinga, oglašavanja i komunikacija.

 

S više od 600 profesionalaca u dvorani „Mirza Delibašić“, konferencija je bila odlična prilika za razmjenu ideja i iskustava te razmatranje budućnosti kreativne industrije.

 




Pored inspirativnih govora od lidera poput Riccarda Fregosa, Igora Mladinovića i Huga Faustina, konferencija je bila popraćena i Bonjour.ba video zabilješkom poslovnih savjeta nekih od najistaknutijih osoba u bh.industriji.

 



Ana Ćavar, osnivačica i direktorica Bonjour.baAmna Džambić Branković, partnerica u bh. marketing agenciji Via MediaHaris Mujanović, CEO agencije Via Media i organizator konferencije, Rasim Memagić, generalni direktor brenda Alma Ras i Jaan Amir Alić, direktor Represent Communications Sarajevo, podijelili su sa nama vrijedne lekcije i iskustva iz svojih poslovnih karijera.

 




Evo nekoliko ključnih savjeta koji su se izdvojili:

Kako mislite da će brendiranje evoluirati? - Jaan Amir Alić naglaša da "...polako ćemo se početi vraćati baznom, tradicionalnom jer emocija je sve!".

Savjet za početnike u brendiranju – Amna Džambić Branković savjetuje da se unese: "...kreativnost u apsolutno sve što se radi!"

Trema prije javnog nastupa – Ana Ćavar podijelila je jednostavan trik: "Vrlo jednostavno: Jako dobro naučite i jako dobro izvježbajte!"

Šta za vas predstavlja Brand New Humanity - teme ovogodišnje konferenecije? – Haris Mujanović je vidi kao priliku da:"...promijenimo način djelovanja prema efikasnijem, kreativnijem i hrabrijem."

Vrijednost koju nikada ne biste ugrozili – Rasim Memagić ističe da je u poslu najvažnije povjerenje: "Jako se teško stvara, a jako lako se gubi."

U nastavku vam donosimo ekskluzivni video u kojem uspješni stručnjaci otkrivaju odgovore i na pitanja poput: "Koja je glavna lekcija s ovogodišnje konferencije?" i "Šta je najveća zabluda koju ljudi imaju o poslovnom svijetu?". Ovi savjeti nisu teorija, već stvarna iskustva koja vas mogu inspirisati da unaprijedite vlastiti poslovni put.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bonjour.ba (@bonjourba_)



Kao zaključak možemo reći da su ovo iskustva koja nećete pronaći u knjigama, a jasno su istaknula ključnu ulogu autentičnosti, kreativnosti i hrabrosti u poslovnom svijetu. Lekcije i savjeti s Branding konferencije nisu samo primjenjivi na industriju brendiranja, već nude vrijedne uvide za sve koji žele graditi dugoročno uspješne brendove.

 




Zabilježili ste svaki savjet? Sjajno! Sada je vrijeme da sve primijenite u praksi, oslobodite svoju kreativnost i hrabro zakoračite u izgradnju autentičnog brenda koji će pričati vašu priču.

* * *
Naslovna fotografija: PR


Bonjour

Najljepši proljetni trend boja koji će unijeti harmoniju u vaš dom

TEKST: Ada Ćeremida

Najljepši proljetni trend boja koji će unijeti harmoniju u vaš dom Najljepši proljetni trend boja koji će unijeti harmoniju u vaš dom

Trend 2025. u dizajnu interijera doživljavaja suptilan, ali značajan zaokret ka dubljim, prigušenim tonovima za boje zidova koji unose toplinu i dubinu u svaki ambijent.

Trend poznat kao "quietly colorful" podrazumijeva manje zasićene, prigušene verzije trendi boja za 2025. , čime se postiže sklad između dinamike i smirenosti u enterijeru.

Ove nijanse su nježnije, zemljanije i umirujuće, čineći prostor vizuelno ugodnijim i toplijim, bez agresivnih kontrasta. 

 




Trik sa prigušenim bojama je u tome da se mora razumjeti kako svjetlost u prostoru utječe na boje. Smjer i količina prirodnog svjetla mijenjat će intenzitet boje na vašim zidovima, to će vam pomoći da odaberete koliko tamnu ili svijetlu verziju nijanse želite.

Time će vaša prostorija zadržati miran i sofisticiran vibe, a boje će se prirodno prilagoditi svjetlosnim uvjetima i njihovim podtonovima. 
 


Foto: @albionnord



Trik sa prigušenim bojama je u tome da se mora razumjeti kako svjetlost u prostoru utječe na boje. Smjer i količina prirodnog svjetla mijenjat će intenzitet boje na vašim zidovima, to će vam pomoći da odaberete koliko tamnu ili svijetlu verziju nijanse želite.

Time će vaša prostorija zadržati miran i sofisticiran vibe, a boje će se prirodno prilagoditi svjetlosnim uvjetima i njihovim podtonovima. 
 

Maglena maslina


Ova prigušena nijansa zelene donosi osjećaj prirodne harmonije i bezvremenske elegancije. Idealna je za zidove u dnevnim sobama ili radnim prostorima, gdje stvara umirujuću i sofisticiranu atmosferu.

 

 



Prašnjavo plava 


Duboka, prigušena plava s laganim sivo-lavandastim podtonom unosi osjećaj smirenosti i klasične ljepote. Odlična je za spavaće sobe ili biblioteke, gdje djeluje opuštajuće.

 

 



 Tople, prigušene ciglene note


Ova boja spaja toplinu narandžasto-crvenih tonova sa suptilnom sjenkom, čineći je savršenim izborom za zidove u prostorima gdje želimo osjećaj ugodnosti i intime, poput trpezarija ili kutaka za čitanje.

 

 



Oblačna bež


Nježna, zagasita bež sa suptilnim toplim podtonom nudi savršen balans između minimalizma i topline. Idealan je izbor za cijeli dom, pružajući elegantnu i prilagodljivu osnovu za svaki stil enterijera.

 

 



Ako želite da vaš dom odiše toplinom, smirenošću i profinjenim stilom, prigušene boje su savršen izbor. One stvaraju atmosferu u kojoj se lakše opuštate nakon dugog dana, a istovremeno daju prostoru dubinu i karakter bez previše napadnih tonova.


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!