TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 15.11.2024.
Dvanaesto izdanje Branding konferencije, koja je ove godine održana pod sloganom „Brand New Humanity“, ponovno je okupilo vrhunske stručnjake iz svijeta brendinga, oglašavanja i komunikacija.
S više od 600 profesionalaca u dvorani „Mirza Delibašić“, konferencija je bila odlična prilika za razmjenu ideja i iskustava te razmatranje budućnosti kreativne industrije.

Pored inspirativnih govora od lidera poput Riccarda Fregosa, Igora Mladinovića i Huga Faustina, konferencija je bila popraćena i Bonjour.ba video zabilješkom poslovnih savjeta nekih od najistaknutijih osoba u bh.industriji.

Ana Ćavar, osnivačica i direktorica Bonjour.ba, Amna Džambić Branković, partnerica u bh. marketing agenciji Via Media, Haris Mujanović, CEO agencije Via Media i organizator konferencije, Rasim Memagić, generalni direktor brenda Alma Ras i Jaan Amir Alić, direktor Represent Communications Sarajevo, podijelili su sa nama vrijedne lekcije i iskustva iz svojih poslovnih karijera.

Evo nekoliko ključnih savjeta koji su se izdvojili:
Kako mislite da će brendiranje evoluirati? - Jaan Amir Alić naglaša da "...polako ćemo se početi vraćati baznom, tradicionalnom jer emocija je sve!".
Savjet za početnike u brendiranju – Amna Džambić Branković savjetuje da se unese: "...kreativnost u apsolutno sve što se radi!"
Trema prije javnog nastupa – Ana Ćavar podijelila je jednostavan trik: "Vrlo jednostavno: Jako dobro naučite i jako dobro izvježbajte!"
Šta za vas predstavlja Brand New Humanity - teme ovogodišnje konferenecije? – Haris Mujanović je vidi kao priliku da:"...promijenimo način djelovanja prema efikasnijem, kreativnijem i hrabrijem."
Vrijednost koju nikada ne biste ugrozili – Rasim Memagić ističe da je u poslu najvažnije povjerenje: "Jako se teško stvara, a jako lako se gubi."
U nastavku vam donosimo ekskluzivni video u kojem uspješni stručnjaci otkrivaju odgovore i na pitanja poput: "Koja je glavna lekcija s ovogodišnje konferencije?" i "Šta je najveća zabluda koju ljudi imaju o poslovnom svijetu?". Ovi savjeti nisu teorija, već stvarna iskustva koja vas mogu inspirisati da unaprijedite vlastiti poslovni put.
Kao zaključak možemo reći da su ovo iskustva koja nećete pronaći u knjigama, a jasno su istaknula ključnu ulogu autentičnosti, kreativnosti i hrabrosti u poslovnom svijetu. Lekcije i savjeti s Branding konferencije nisu samo primjenjivi na industriju brendiranja, već nude vrijedne uvide za sve koji žele graditi dugoročno uspješne brendove.

Zabilježili ste svaki savjet? Sjajno! Sada je vrijeme da sve primijenite u praksi, oslobodite svoju kreativnost i hrabro zakoračite u izgradnju autentičnog brenda koji će pričati vašu priču.
* * *
Naslovna fotografija: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Festival koji svake godine okuplja najbolje iz svijeta kreativnosti, tržišnih komunikacija i digitalnih inovacija ponovno donosi ono zbog čega nije „samo još jedna konferencija“: inspiraciju, ideje i atmosferu koja se dugo pamti.
U 5. mjesecu očekuju vas tri uzbudljiva dana posvećena komunikacijama, kreativnosti i digitalnim inovacijama! Novo izdanje Dana komunikacija održat će se od 7. do 10.05.2026. u hotelu Lone u Rovinju, a prijave su sada i službeno otvorene.

Prepoznatljivi po jedinstvenoj festivalskoj ponudi koja iskače iz uobičajenoga i potiče na promjenu, Dani komunikacija svojim netipičnim pristupom žele nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija.
„Kraj godine obično je razdoblje kada sabiremo učinjeno, ali i radimo velike planove za naredno razdoblje. Teško da postoji bolji dar koji netko sebi može pokloniti od uvrštavanja Dana komunikacija u kalendar za iduću godinu. Jer dok neke novogodišnje odluke padnu u vodu već nakon prvih tjedana, planiranje dolaska na Dane komunikacija nešto je čega se ne odričemo, što konstantno veseli, prvu polovinu godine ispunjava slatkim iščekivanjem, a drugu polovinu sažimanjem dojmova i primjenom naučenog. Iako u ovoj fazi ne možemo još otkriti puno više od samog datuma, pripreme su se već zahuktale, prvi su predavači dogovoreni, teme za panele slažu se kao i obično, bit će pun pogodak i super aktualne i korisne“, poručila je Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala.

Jelena Fiškuš, članica organizacijskog odbora festivala
„Hej, konkurencijo! Možda bolje da preskočite Dane komunikacija 2026. Bit će previše inspiracije, kontakata i ideja koje bismo radije zadržali za sebe. Kao i nagrade. A dragi oglašivači, pogotovo vi kojima je KPI ‘kontinuirani napredak, učenje i razvoj’ – vidimo se u Rovinju od 7. do 10. svibnja 2026.”, poručio je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala.

Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala
Predavanja kreativaca, dijalog s domaćim i regionalnim stručnjacima, radionice, svečane dodjele strukovnih nagrada, partyji, niz drugih sadržaja i brojna iznenađenja – sve su to Dani komunikacija, omiljeno okupljalište ključnih oglašivača, agencija, dizajnera i kreativaca, stručnjaka za odnose s javnošću, digitalaca, predstavnika medija i ostalih profesionalaca iz komunikacijske industrije ključnih za stvaranje i pokretanje promjena.



Podsjetimo, uz više od 200 govornika, 80 programskih segmenata, 730 prijavljenih projekata, preko 130 partnera i sponzora, čak 125 članova žirija i odbora natjecanja te 5 festivalskih pozornica – proteklo izdanje Dana komunikacija, u organizaciji HURA-e i IAB-a Croatia, bilo je najopsežnije dosad.
Prijave za sudjelovanje moguće su na službenoj stranici festivala, gdje su dostupne sve informacije o rezervaciji early bird kotizacija, ali i smještaju u luksuznim Maistrinim hotelima očaravajućega Rovinja, jedne od najljepših europskih destinacija, u ponudi koja vrijedi do 16.01. za rane prijave i rezervacije. Iz godine u godinu najveći dio ukupnih smještajnih kapaciteta rasproda se u prvih desetak dana, zato je dobro svoja mjesta rezervisati na vrijeme.


Prva lica ovogodišnjeg festivala bit će predstavljena u prvom mjesecu, a dotad rezervišite svoje mjesto na jednom od najiščekivanijih festivala 2026. godine.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!