TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 15.10.2015.

Prije više od tri godine, osnovan je brand Lola.tees kroz koji su dvije kreativke, Helena Bilić i Jelena Džolić predstavile simpatične majice s natpisima i porukama u koje su se žene brzo zaljubile. Neodoljve poruke, kolekcije inspirirane kultnim serijama, knjigama i filmovima, suradnje s raznim kreativcima uz BiH, ali i susjednih zemalja, učinilo je da broj Lola ambasadorica iz dana u dan raste.

Danas je njihov brand prepoznat od žena diljem Balkana, a svaki novi projekt – poput Lola suknji i haljina je dočekan sa oduševljenjem. Zbog toga je ovaj brand napravio i malo osvježenje i na polju svog vizualnog idendtiteta. Sam dizajn vizualnog identiteta potpisuje grafička dizajnerica Ana Lukenda. 

Lola branding 01
„Sa obzirom da je Lola brand koji radi natpise na majicama, ideja je bila da se oko logotipa stvori priča koja će se kasnije primjenjivati na majice i biti dio Lola brandinga. 
Novi logotip je dizajniran tako da se sastoji od tipografskog naziva Lola i znaka srca koje je dio slova L.
Osim osnovnog logotipa, srce kao znak, ima transformabilnost u primjeni i kao takvo stvara prošireni identitet. Uz to brand zadržava postojeći slogan LOLA LOVE!, koji sa srcem kao znakom upotpunjava poruku.“ – komentirale su nam djevojke.

Lola branding 02

„Identitet nekog branda je prije svega njegov prvi kontakt sa javnošću. Koncept je osmišljen tako da na ovaj način korisnicima približimo novi Lola identitet, te će njegova nazočnost u svijesti korisnika ostati kao igra znakova i osjećaja, s kojima se oni sami mogu poistovjetiti. Kao sto su QUEEN HEART, BROKEN HEART, ANGEL HEART...“ – dodale su.


Lola branding 03

Lola branding 04

Lola branding 05

Lola branding 06

Lola branding 07





Fotografije: Ana Lukenda


Bonjour

Počinje zimsko sniženje! Znamo tačan datum ali i jedan trik kako možete uloviti prave komade.

TEKST: Bonjour.ba/PR

Počinje zimsko sniženje! Znamo tačan datum ali i jedan trik kako možete uloviti prave komade. Počinje zimsko sniženje! Znamo tačan datum ali i jedan trik kako možete uloviti prave komade.

Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i tačni datumi početka sniženja u dućanima i online.

Ako ste posljednjih sedmica punili liste želja, spremali favorite u virtualne korpice, slagali stylinge u glavi i strpljivo čekali pravi trenutak, vrijeme je za akciju  

Najočekivanije sezonsko sniženje konačno kreće, a s njim i prilika da najdraže komade kupite po znatno nižim cijenama.  

 



Sniženje u fizičkim dućanima Zare i ostalih brendova Inditex gru pe: Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Homepočinje u petak, 26. decembra, dok online sniženje tradicionalno započinje večer prije, 25. decembra. Do tada preostaje samo pripremiti korpicu i spremno dočekati početak sniženja.  


bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_4
 

Šta donose pojedini Inditex brendovi?    

Zara je, naravno, prva adresa za ključne komade sezone: od it modela koji dominiraju društvenim mrežama do efektnih statement ulova kojima ćete obogatiti modne kombinacije.   

Massimo Dutti provjerena je destinacija za ‘’tihi luksuz'' s naglaskom na kvalitetne krojeve i bezvremenske komade. Mlađa publika svoje će favorite pronaći u zabavnim i praktičnim streetwear  kolekcijama Pull&Beara i Bershke dok Stradivarius donosi savršen balans ženstvenosti i funkcionalnosti.   

Oysho je nezaobilazan za sofisticirane sportske i  loungewear  linije, kao i kvalitetno donje rublje, a Zara Home donosi profinjenu estetiku kroz komade koji unose toplinu u svaki interijer i svačiji stil.  


bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_5
bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_2
bih_zimsko_sinzenje_bonjour_ba_1

Foto:  Inditex arhiva/ PR


Vrijeme je za plan    

Najvažniji savjet? Namjestite alarme jer tajming je presudan. Artikli nestaju iz ponude velikom brzinom, stoga budite spremni za kupnju tačno u trenutku kada sniženje krene.   

Ako vam željeni komad promakne, isplati se provjeriti ponudu i kasnije jer brendovi nerijetko rade restock u ranim jutarnjim satima. Kupcima koji preferiraju shopping u dućanu, prvi sati otvaranja obično nude najveći izbor.  

Spremite liste želja, postavite alarme i budite spremni. Ovo sniženje se ne propušta!

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @sofiya_pa


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!