TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 15.10.2015.
Prije više od tri godine, osnovan je brand Lola.tees kroz koji su dvije kreativke, Helena Bilić i Jelena Džolić predstavile simpatične majice s natpisima i porukama u koje su se žene brzo zaljubile. Neodoljve poruke, kolekcije inspirirane kultnim serijama, knjigama i filmovima, suradnje s raznim kreativcima uz BiH, ali i susjednih zemalja, učinilo je da broj Lola ambasadorica iz dana u dan raste.
Danas je njihov brand prepoznat od žena diljem Balkana, a svaki novi projekt – poput Lola suknji i haljina je dočekan sa oduševljenjem. Zbog toga je ovaj brand napravio i malo osvježenje i na polju svog vizualnog idendtiteta. Sam dizajn vizualnog identiteta potpisuje grafička dizajnerica Ana Lukenda. 
„Sa obzirom da je Lola brand koji radi natpise na majicama, ideja je bila da se oko logotipa stvori priča koja će se kasnije primjenjivati na majice i biti dio Lola brandinga.
Novi logotip je dizajniran tako da se sastoji od tipografskog naziva Lola i znaka srca koje je dio slova L.
Osim osnovnog logotipa, srce kao znak, ima transformabilnost u primjeni i kao takvo stvara prošireni identitet. Uz to brand zadržava postojeći slogan LOLA LOVE!, koji sa srcem kao znakom upotpunjava poruku.“ – komentirale su nam djevojke.
„Identitet nekog branda je prije svega njegov prvi kontakt sa javnošću. Koncept je osmišljen tako da na ovaj način korisnicima približimo novi Lola identitet, te će njegova nazočnost u svijesti korisnika ostati kao igra znakova i osjećaja, s kojima se oni sami mogu poistovjetiti. Kao sto su QUEEN HEART, BROKEN HEART, ANGEL HEART...“ – dodale su.





Fotografije: Ana Lukenda
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kultne retro tenisice, koje su obilježile sve od britanske indie scene do današnjeg street style lookova, sada su se vratile u neočekivano mekanijem izdanju. Doslovno.
Adidas Gazelle Indoor Fur Pack (JP8341) model prekriven je mekanim krznom u tonovima bež i crvene, pa na prvi pogled više podsjeća na statement modni dodatak nego na klasičnu sportsku obuću.

Foto: @blondie_superior_style
Ovo izdanje dolazi s prepoznatljivim gumiranim potplatom i suede detaljima, ali ono što ga izdvaja je tekstura kao kombinacija plišanog i vunastog materijala koja cijeli model čini toplim komadom za jesen. U trenutku kada su fuzzy i shearling materijali preplavili modne piste i ulice, adidas je savršeno uhvatio trenutak i pretvorio nostalgiju u trend koji izgleda i pomalo ironično i potpuno moderno.

Foto: @unheardofbrand
Iako bi na prvu mogli pomisliti da su „previše“, upravo ta neočekivana mekoća je ono što ih čini toliko privlačnima. Zamislite ih uz široke jeans hlače, vuneni kaput i omiljene cimet rolnice.
Kolekciju čine dvije verzije: prva u kombinaciji zelene antilop baze i ružičaste linije, a druga u bež tonu s crvenim prugama.

Foto: @unheardofbrand

Foto: @blondie_superior_style
Naravno, kao i svako limitirano izdanje, adidas Gazelle Indoor Fur Pack već se rasprodaje u nekim veličinama. Dakle, ako vas je već osvojila ta kombinacija udobnosti i modnog apsurda, sada je pravi trenutak da pronađete svoj par jer ako nas je historija Gazelle naučila nečemu, to je da se najposebniji modeli uvijek traže duže nego što traju na policama.
Foto: @blondie_superior_style
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!