TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 18.12.2020.
Maida i Emil Imamović dio su arhitektonskog studia DESIGNITEKT STUDIO koji je nedavno kao zadatak imao urediti obiteljski stan površine 70m2 u naselju Stup u Sarajevu u kojem svaki detalj ima jasno određenu ulogu.
U interijeru vlada urbani minimalizam kojem namještaj, rasvjetna tijela i ukrasi daju dodatnu toplinu i osobnu notu.
„S obzirom da su klijenti mlađi bračni par, na osnovu njihovog životnog stila, navika i profesija uklopljen je cjelokupan enterijer.
Prilikom projektovanja, vizija je bila prostor učiniti modernim, funkcionalnim i drugačijim, što smo, u konačnici i postigli. Prevladava plava boja u kombinaciji sa raznim drugim dekorima, teksturama, bojama i sl. Išli smo „smjelo“ u razne kombinacije koje su odlično uklopljene.
Kako bismo izbjegli monotoniju zidova i preskočili uramljene slike, dinamiku smo postigli sa zidnim oblogama (kombinacija iverala, ogledala, medijapan i dizajnirane tapete).
Svaki kutak ima određenu simboliku tako da su npr. tapeta note (u radnoj sobi) specijalno dizajnirane na osnovu njihove omiljene pjesme „Perfect“.“ – otkriva nam Maida.
Maida nam je otkrila u čijem je potpisu namještaj koji se nalazi u ovom stanu.
„Sve je rađeno prema mjeri (osim fotelja :)) i sve je osmišljeno od strane Designitekt tima. Za svaki komad namještaja je rađen crtež (2D i 3D) sa opisom materijalizacije. Pločasti namještaj je radio naš vrsni stolar, tapacirani namještaj je kombinacija iz Insidea i SitForma, metalne konstrukcije Kanoa, kupaonski namještaj i pločice Vokel...“
Nismo mogli odoljeti da ju ne pitamo i koji su izazovi s kojima su se susreli u realizaciji projekta?
„Kad se radi sav namještaj prema mjeri, sve je izazov. :)
Prilikom projektovanja kuhinjskog prostora, bilo je potrebno premjestiti vodoinstalacione cijevi sa jednog zida na drugi (koji je bio nasuprot njega te je bilo teže izvodivo). Također je urađena totalna reorganizacija elektroinstalacija, izvoda za rasvjetna tijela i sl. kako bi prostor bio funkcionalniji.
Izazov je predstavljala i zidna obloga sa integrisanim kliznim vratima gdje je prostor ostave.
Kupatilo je, također, potpuno reorganizovano. Kupatilo je manje kvadrature te je izazov bio smjestiti veću tuš kabinu + prostor za odlaganje (pored wc školjke i umivaonika). Svaki centimetar je iskorišten na pravi način, a ne narušava estetski dojam.“ Kroz fotografije u nastavku vodimo vas u virtualnu šetnju ovim stanom.
***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: DESIGNITEKT STUDIO
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uređaj glo, prepoznat kao jedno od rješenja u segmentu bezdimnih proizvoda, proslavio je godinu dana prisustva na tržištu Bosne i Hercegovine, i to na način koji odražava njegov identitet: urbano, elegantno i potpuno drugačije.
U srcu Sarajeva, u prostoru Evropske kuće kulture i nacionalnih manjina, održan je događaj koji je spojio tehnologiju, dobru energiju i stil.
Veliki broj uzvanika, partnera, punoljetnih korisnika i predstavnika kompanije BAT, uživalo je u večeri ispunjenoj muzičkim nastupima, interaktivnim zonama i prezentacijama koje su slavile sve što glo predstavlja: alternativu, nova rješenja i iskustvo.
BAT je na ovom tržištu napravio strateški iskorak. Naime, Bosna i Hercegovina je među zemljama gdje su punoljetnim korisnicima dostupne sve kategorije proizvoda smanjenog rizika* iz BAT portfolija: uređaji za zagrijavanje duhana, e-cigarete i oralni nikotinski proizvodi.
„Ova godina za nas je bila potvrda da tržište Bosne i Hercegovine prepoznaje kvalitet, tehnologiju i mogućnost izbora. Punoljetni korisnici sve više pokazuju interes za proizvode koji ne uključuju sagorijevanje duhana“, izjavio je Johan Baguca, direktor BAT-a BiH.
Johan Baguca, direktor BAT-a BiH
BAT kontinuirano ulaže u nauku i razvoj čime doprinosi globalnom cilju stvaranja svijeta bez duhanskog dima. Također, cilj ovih ulaganja jeste razvoj tehnološki naprednih proizvoda koji odgovaraju savremenim navikama korisnika i visokim standardima kvaliteta.
„Naša ulaganja su vođena odgovornim pristupom razvoju tržišta. BiH se pokazala kao izuzetno otvorena za inovacije, i s ponosom gledamo na ono što smo postigli u prethodnih 12 mjeseci“, izjavio je Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera.
Zvonko Kolobara, generalni direktor BAT Adria klastera
Do kraja 2023. godine, BAT je imao 23,9 miliona punoljetnih korisnika proizvoda koji ne sagorijevaju duhan, s ciljem da do 2030. godine taj broj poraste na 50 miliona.
Danas su modeli glo HYPER PRO i glo HYPER dostupni širom zemlje, putem iNovine mreže i drugih ovlaštenih maloprodajnih kanala. Njihov elegantan dizajn, funkcionalnost i jednostavnost korištenja čine ih savremenim izborom za punoljetne korisnike koji traže alternativu tradicionalnim proizvodima.
Događaj u Sarajevu još jednom je pokazao da uređaj glo nudi pažljivo osmišljeno iskustvo koje prati ritam modernog života.
*Na osnovu težine dokaza i pod pretpostavkom potpunog prelaska sa pušenja cigareta. Ovi proizvodi nisu bez rizika i izazivaju zavisnost.
Još nekoliko fotografija s eventa pogledajte u nastavku.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!