TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.6.2019.
Kreativna kampanja za Leži Beg fotelju i tabure, koja je snimljena u nekoliko bh.gradova i koja poziva na hedonizam gdje god se nalazili, instant je probudla znatiželju među brojnim bh.damama i muškarcima. Ovaj dizajnerski namještaj za opuštanje i odmor je dodatne simpatije dobio zahvaljući činjenici da su svi Leži Beg proizvodi dizajnirani i proizvedeni u BiH, da su izrazito udobni i napravljeni od vrlo kvalitetnih materijala. O samom nastanku brenda i prvim artiklima s Leži Beg etiketom, razgovarali smo s Unom Stanišljević, koja je zajedno s mužom Lazarom pokrenula cijelu priču.
Tko čini Leži Beg tim?
Lazar i Una Stanišljević čine tim Leži Beg. Pored toga što smo bračni par, poslovno sarađujemo već 5 godina kao dizajnerski tim LU Architects, specijalizovani za dizajn enterijera. Česti zahtjevi klijenata da u svom životnom ili radnom prostoru imaju vreće za sjedenje i uvid u tržište, gdje je bilo teško naći estetski i kvalitetom prihvatljive komade, najviše su uticali na poslovnu ideju.
Una Stanišljević
Lazar Stanišljević
Što vam je bila inspiracija za naziv brenda i kreiranje samog logotipa?
Prvo je nastala ideja o proizvodima tipa "lazy bag", pa smo razmišljali o imenu brenda.
Ime je došlo spontano i odmah smo znali da je to to. Samo ime nas je inspirisalo dodatno da ne odustajemo o ideje, da smo na pravom putu.
Vaša kampanja 'Gdje leži beg?' oduševila je pratitelje na društvenim mrežama. Što je bila nit vodilja u kreiranju iste i tko potpisuje vizuale?
Nit vodilja kampanje "Gdje Leži Beg?", a i samog brenda je hedonizam. Naglasak kampanje je bio na udobnosti i prilagodljivosti proizvoda okruženju. Takođe, željeli smo pokazati da je Leži Beg namijenjen ljudima koji imaju stav i koji, kada je riječ o ličnom komforu, ne postavljaju pitanje, nego leže gdje god to žele.
Pošto nam je kao brendu jako važno to što je proizvod dizajniran i proizveden u BiH, logično je bilo da fotografisanje obavimo na nelogičnim lokacijama širom BiH.
U ideji i realizaciji kampanje je učestvovao tim mladih i kreativnih ljudi, takođe svi iz BiH. Za vizuale je bio zadužen sjajni banjalučki fotograf Aleksandar Arsenović, dok je za marketinški dio posla bila zadužena kreativna ekipa iz Smart Officea iz Banja Luke.
Koji su sve proizvodi dostupni u vašoj ponudi? Gdje iste možemo pogledati & naručiti?
Trenutno imamo tri proizvoda u ponudi: Leži Beg Fotelju, Leži Beg Tabure i Leži Beg Jastuk.
Informacije o našim proizvodima i procesu naručivanja moguće je pronaći na našem webshopu www.lezibeg.com. Tamo se nalaze detaljne informacije o karakteristikama proizvoda koji se vrlo jednostavno mogu naručiti. Dostavljamo ih na kućnu adresu na čitavom području Bosne i Hercegovine, a usluga dostave proizvoda je besplatna. Pratite nas na Facebooku i Instagramu i očekujte novitete vrlo brzo. Ovo je idealna prilika da sve Sarajlije pozovemo da dođu u Zemaljski muzej u nedjelju, 16.6., na Orea Bazar gdje će imati priliku probati Leži Beg proizvode, ali i naručiti po povoljnijim cijenama.
Sigurni smo da će ovi proizvodi zanimljive forme, maksimalne udobnosti i estetski primamljivog izgleda naći put do brojnih domova diljem regije, a mi se veselimo novitetima iz Leži Beg radionice.
TEKST: Ada Ćeremida
U Tuzli je izgrađena kuća koja dokazuje da arhitektura može biti i utočište i nada, a sada je prepoznata i na svjetskoj sceni.
Roditeljska kuća u Tuzli, projekat studija Normal Laboratorija, našla se na ovogodišnjoj longlisti Dezeen Awards za 2025. godinu, jednom od najutjecajnijih međunarodnih priznanja u arhitekturi i dizajnu.
U konkurenciji od preko 4.300 prijava iz 89 zemalja, upravo je ovaj bh. projekat izdvojen među najbolje u kategoriji leisure & wellness. Ovaj uspjeh ne predstavlja samo arhitektonsko priznanje, već i potvrdu da ideja nastala iz empatije i potrebe zajednice ima univerzalnu snagu.
Roditeljska kuća u Tuzli nastala je na inicijativu udruženja Srce za djecu oboljelu od raka, s ciljem da pruži dostojanstven i siguran smještaj mališanima na liječenju i njihovim porodicama tokom terapija na Univerzitetskom kliničkom centru u Tuzli.
Arhitektonski zadatak bio je istovremeno zahtjevan i dirljiv: osmisliti prostor koji neće biti hladan institucionalni objekt, već mjesto nalik domu.
Rezultat je objekat koji gotovo lebdi iznad prirodnog terena i time čuva postojeću vegetaciju. Takvo rješenje podsjeća na tradicionalnu bosansku sojenicu, dok istovremeno unosi savremenu prostornu dinamiku.
Kuća je koncipirana kroz četiri volumena sa prepoznatljivim kosim krovovima, čime se razbija masivnost građevine i stvara osjećaj intimne, domaće atmosfere.
U njoj se nalazi pet stambenih jedinica, zajednička kuhinja i trpezarija, igraonica za djecu te prostori za podršku porodicama.
Velika pažnja posvećena je i energijskoj efikasnosti: orijentacija prema jugoistoku omogućava maksimalno korištenje prirodne svjetlosti i pasivnog grijanja, dok zeleni krov i ventilirana fasada doprinose održivosti objekta.
Prozori i otvori pažljivo su raspoređeni kako bi omogućili povezanost s okolinom i pružili osjećaj mira i otvorenosti.
Materijali korišteni u izgradnji birani su zbog svoje izdržljivosti, prirodnosti i ljudske mjerljivosti, stvarajući prostor koji nije samo funkcionalan, nego i topao.
Roditeljska kuća u Tuzli već je ispunila svoju najveću svrh pružila je utočište, toplinu i dostojanstvo porodicama u najtežim trenucima.
Sada, prizananje i na međunarodnoj arhitektonskoj sceni potvrđuje vrijednost projekta i njegovu snagu da inspiriše i izvan granica Bosne i Hercegovine. Nakon objave longliste u septembru, shortlist će biti poznat u oktobru, dok će pobjednici ovogodišnjih nagrada biti proglašeni krajem novembra.
Foto: Normal Laboratorija
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!