TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.6.2019.
Kreativna kampanja za Leži Beg fotelju i tabure, koja je snimljena u nekoliko bh.gradova i koja poziva na hedonizam gdje god se nalazili, instant je probudla znatiželju među brojnim bh.damama i muškarcima. Ovaj dizajnerski namještaj za opuštanje i odmor je dodatne simpatije dobio zahvaljući činjenici da su svi Leži Beg proizvodi dizajnirani i proizvedeni u BiH, da su izrazito udobni i napravljeni od vrlo kvalitetnih materijala. O samom nastanku brenda i prvim artiklima s Leži Beg etiketom, razgovarali smo s Unom Stanišljević, koja je zajedno s mužom Lazarom pokrenula cijelu priču.
Tko čini Leži Beg tim?
Lazar i Una Stanišljević čine tim Leži Beg. Pored toga što smo bračni par, poslovno sarađujemo već 5 godina kao dizajnerski tim LU Architects, specijalizovani za dizajn enterijera. Česti zahtjevi klijenata da u svom životnom ili radnom prostoru imaju vreće za sjedenje i uvid u tržište, gdje je bilo teško naći estetski i kvalitetom prihvatljive komade, najviše su uticali na poslovnu ideju.

Una Stanišljević

Lazar Stanišljević
Što vam je bila inspiracija za naziv brenda i kreiranje samog logotipa?
Prvo je nastala ideja o proizvodima tipa "lazy bag", pa smo razmišljali o imenu brenda.
Ime je došlo spontano i odmah smo znali da je to to. Samo ime nas je inspirisalo dodatno da ne odustajemo o ideje, da smo na pravom putu.

Vaša kampanja 'Gdje leži beg?' oduševila je pratitelje na društvenim mrežama. Što je bila nit vodilja u kreiranju iste i tko potpisuje vizuale?
Nit vodilja kampanje "Gdje Leži Beg?", a i samog brenda je hedonizam. Naglasak kampanje je bio na udobnosti i prilagodljivosti proizvoda okruženju. Takođe, željeli smo pokazati da je Leži Beg namijenjen ljudima koji imaju stav i koji, kada je riječ o ličnom komforu, ne postavljaju pitanje, nego leže gdje god to žele.

Pošto nam je kao brendu jako važno to što je proizvod dizajniran i proizveden u BiH, logično je bilo da fotografisanje obavimo na nelogičnim lokacijama širom BiH.

U ideji i realizaciji kampanje je učestvovao tim mladih i kreativnih ljudi, takođe svi iz BiH. Za vizuale je bio zadužen sjajni banjalučki fotograf Aleksandar Arsenović, dok je za marketinški dio posla bila zadužena kreativna ekipa iz Smart Officea iz Banja Luke.

Koji su sve proizvodi dostupni u vašoj ponudi? Gdje iste možemo pogledati & naručiti?
Trenutno imamo tri proizvoda u ponudi: Leži Beg Fotelju, Leži Beg Tabure i Leži Beg Jastuk.

Informacije o našim proizvodima i procesu naručivanja moguće je pronaći na našem webshopu www.lezibeg.com. Tamo se nalaze detaljne informacije o karakteristikama proizvoda koji se vrlo jednostavno mogu naručiti. Dostavljamo ih na kućnu adresu na čitavom području Bosne i Hercegovine, a usluga dostave proizvoda je besplatna. Pratite nas na Facebooku i Instagramu i očekujte novitete vrlo brzo. Ovo je idealna prilika da sve Sarajlije pozovemo da dođu u Zemaljski muzej u nedjelju, 16.6., na Orea Bazar gdje će imati priliku probati Leži Beg proizvode, ali i naručiti po povoljnijim cijenama.

Sigurni smo da će ovi proizvodi zanimljive forme, maksimalne udobnosti i estetski primamljivog izgleda naći put do brojnih domova diljem regije, a mi se veselimo novitetima iz Leži Beg radionice.
TEKST: Ada Ćeremida
Ralph Lauren godinama njeguje estetiku doma koja jednako pripada filmovima, starim romantičnim kućama u američkoj divljini i porodičnim albumima koji se prenose generacijama.
Njegovi praznični interijeri nisu samo dekor, nego mali rituali tople rasvjete, teških materijala, tartana, drva i tekstura koje mirišu na nostalgiju. U svijetu u kojem se dekor često mijenja iz sezone u sezonu, Ralph Lauren ostaje dosljedan ideji da dom treba da izgleda kao nešto što ima dušu i kontinuitet.
Kroz godine, njegov stil postao je prepoznatljiv po atmosferi starog engleskog kluba, brvnare u snijegu i njujorškog apartmana s bibliotekama koje sežu do stropa.
Malo ko spaja modu, arhitekturu i interijere tako prirodno: isti osjećaj koji daju njegovi kašmir džemperi, daju i njegove deke, jastuci, lampe i sve druge sitnice koje stvaraju taj “lived-in luxury” dojam. I upravo zato taj stil uvijek iznova postaje inspiracija za praznične interijere čak i kada koristimo samo ono što već imamo u domu.
Kako u svoj interijer unijeti Ralph Lauren praznični stil?
Ralph Lauren ne gradi stil kroz glamur, nego kroz slojevitost. Počinje od palete — tamne, smirene i umirujuće — koja služi kao pozadina za sve ostalo. Materijali se biraju tako da svaki ima svoju ulogu: baršun za luksuz, vuna za toplinu, koža za karakter, drvo za stabilnost, metal za suptilni sjaj. Uzorci kao što su tartan i riblja kost ubacuju ritam i pokret, ali se drže iste palete kako ništa ne bi djelovalo vizuelno “glasno”.
Atmosfera je ono što sve povezuje: prigušeno svjetlo, puno tekstura, detalji koji izgledaju kao da su naslijeđeni. Jastuci mogu podsjećati na džempere iz njegovih kolekcija, stolnjak može izgledati kao kaput iz stare engleske lovačke priče, a drvena polica kao dio kuće u Aspenu. To je svijet u kojem moda, arhitektura i interijer pričaju istu priču, samo kroz različite elemente.
Topla, zasićena paleta boja
Ralph Lauren praznični dom nikada ne izgleda brzo i svijetlo nego duboko, zasićeno i toplo. Zelena je tamna poput borovine, crvena ide prema burgundiji, a plava prema noćnom nebu.
Ako želite replicirati taj senzibilitet, ne morate kupovati ništa novo: možda već imate tamnu deku, bordo svijeće, stari drveni okvir ili jastučić u nijansi lovačke zelene. Poenta je u stvaranju harmonične, smirene palete koja izgleda kao da pripada istom filmu.
Materijali koji mirišu na klasiku
Ralph Lauren koristi materijale koji imaju težinu i taktilnost: baršun, vuna, koža, drvo, mesing. Oni nisu tu da budu ukras nego da pričaju priču. Baršun odmah unosi toplinu i eleganciju, vuna i pletenine prizivaju osjećaj zime i intime, a kožne detalje samo jedna lampica pretvara u scenu iz planinske kuće.
Ako želite da vaš dom dobije tu notu, kombinujte teksture, čak i samo jedan komad može promijeniti atmosferu prostora.
Uzorci koji nose naslijeđe
Tartan, pepita, riblja kost, sitni cvjetni printovi u britanskom stilu, to su obrasci koji čine osnovu Ralph Lauren estetike. Ne morate imati cijeli set, često je dovoljno dva-tri detalja da unesu ritam i karakter.
Tartan stolnjak, štitnik za ruke u kuhinji, jastučić, pa čak i stari šal mogu postati element prazničnog dekora. Ralph Lauren estetika voli ponavljanje, ali nikada uniformnost.
Atmosfera trpezarije kao “srca doma”
Ralph Lauren interijer teško je zamisliti bez trpezarije koja u praznično vrijeme preuzima ulogu centralnog mjesta prostora gdje se priče prepliću, gdje svijeće gore duže nego što traje večera i gdje svaki predmet izgleda kao da je tu već godinama.
U ovom pristupu, praznični sto ne mora biti savršeno simetričan niti besprijekorno stiliziran. Naprotiv, ljepota je upravo u prirodnom rasporedu predmeta, u mješavini starog i novog, u neočekivanim detaljima koji unose toplinu i karakter.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!