TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 14.6.2019.
Kreativna kampanja za Leži Beg fotelju i tabure, koja je snimljena u nekoliko bh.gradova i koja poziva na hedonizam gdje god se nalazili, instant je probudla znatiželju među brojnim bh.damama i muškarcima. Ovaj dizajnerski namještaj za opuštanje i odmor je dodatne simpatije dobio zahvaljući činjenici da su svi Leži Beg proizvodi dizajnirani i proizvedeni u BiH, da su izrazito udobni i napravljeni od vrlo kvalitetnih materijala. O samom nastanku brenda i prvim artiklima s Leži Beg etiketom, razgovarali smo s Unom Stanišljević, koja je zajedno s mužom Lazarom pokrenula cijelu priču.
Tko čini Leži Beg tim?
Lazar i Una Stanišljević čine tim Leži Beg. Pored toga što smo bračni par, poslovno sarađujemo već 5 godina kao dizajnerski tim LU Architects, specijalizovani za dizajn enterijera. Česti zahtjevi klijenata da u svom životnom ili radnom prostoru imaju vreće za sjedenje i uvid u tržište, gdje je bilo teško naći estetski i kvalitetom prihvatljive komade, najviše su uticali na poslovnu ideju.

Una Stanišljević

Lazar Stanišljević
Što vam je bila inspiracija za naziv brenda i kreiranje samog logotipa?
Prvo je nastala ideja o proizvodima tipa "lazy bag", pa smo razmišljali o imenu brenda.
Ime je došlo spontano i odmah smo znali da je to to. Samo ime nas je inspirisalo dodatno da ne odustajemo o ideje, da smo na pravom putu.

Vaša kampanja 'Gdje leži beg?' oduševila je pratitelje na društvenim mrežama. Što je bila nit vodilja u kreiranju iste i tko potpisuje vizuale?
Nit vodilja kampanje "Gdje Leži Beg?", a i samog brenda je hedonizam. Naglasak kampanje je bio na udobnosti i prilagodljivosti proizvoda okruženju. Takođe, željeli smo pokazati da je Leži Beg namijenjen ljudima koji imaju stav i koji, kada je riječ o ličnom komforu, ne postavljaju pitanje, nego leže gdje god to žele.

Pošto nam je kao brendu jako važno to što je proizvod dizajniran i proizveden u BiH, logično je bilo da fotografisanje obavimo na nelogičnim lokacijama širom BiH.

U ideji i realizaciji kampanje je učestvovao tim mladih i kreativnih ljudi, takođe svi iz BiH. Za vizuale je bio zadužen sjajni banjalučki fotograf Aleksandar Arsenović, dok je za marketinški dio posla bila zadužena kreativna ekipa iz Smart Officea iz Banja Luke.

Koji su sve proizvodi dostupni u vašoj ponudi? Gdje iste možemo pogledati & naručiti?
Trenutno imamo tri proizvoda u ponudi: Leži Beg Fotelju, Leži Beg Tabure i Leži Beg Jastuk.

Informacije o našim proizvodima i procesu naručivanja moguće je pronaći na našem webshopu www.lezibeg.com. Tamo se nalaze detaljne informacije o karakteristikama proizvoda koji se vrlo jednostavno mogu naručiti. Dostavljamo ih na kućnu adresu na čitavom području Bosne i Hercegovine, a usluga dostave proizvoda je besplatna. Pratite nas na Facebooku i Instagramu i očekujte novitete vrlo brzo. Ovo je idealna prilika da sve Sarajlije pozovemo da dođu u Zemaljski muzej u nedjelju, 16.6., na Orea Bazar gdje će imati priliku probati Leži Beg proizvode, ali i naručiti po povoljnijim cijenama.

Sigurni smo da će ovi proizvodi zanimljive forme, maksimalne udobnosti i estetski primamljivog izgleda naći put do brojnih domova diljem regije, a mi se veselimo novitetima iz Leži Beg radionice.
TEKST: Bonjour.ba
Postoje domovi u kojima ukrašavanje jelke nikad nije samo početak blagdanske sezone.
To je mali porodični ritual, trenutak u kojem se vraćamo onim dragim navikama koje smo ponijeli iz djetinjstva: biranje kuglica, slaganje lampica, potraga za 'onim jednim ukrasom' bez kojeg jelka nije potpuna.
To je i trenutak u kojem dom na kratko zastane. Lampice zamijene dnevnu svjetlost, prostor postane topliji, a oni tihi razgovori i smijeh stvaraju atmosferu zbog koje sve izgleda nježnije nego inače.
Možda baš zato, iz godine u godinu, mnogi od nas traže mjesto koje može probuditi tu istu emocionalnu iskru. Prostor u kojem počinje sezona ideja, inspiracije i onog poznatog blagdanskog uzbuđenja.
Ove godine, ta priča dobila je novo poglavlje. Oli Living, novootvoreni odjel prodajnog centra Oli koji se nalazi na adresi Vukovarska 68 u Posušju, okuplja sve što dom čini domom: od predmeta koje svakodnevno koristimo do detalja koji mijenjaju atmosferu prostora.

Kako je mala ideja postala početak blagdanske sezone
Prije nego što je Oli Living dobio svoje ime i prostor, postojala je mala porodična trgovina u kojoj je svako ukrašavanje polica donosilo isto ono iskreno uzbuđenje koje i danas osjećamo u blagdanskom periodu. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Nekoliko pažljivo odabranih dekoracija, puno mašte i želja da se ljudima donese komadić topline bili su temelj ove priče.
Godinama kasnije, iza ideje i koncepta uređenja stoji Ivanina vizija, koju je cijeli tim pretvorio u ono što danas vidimo. Putovanja na evropske sajmove, istraživanje trendova i biranje kolekcija u showroomima oblikovali su današnji asortiman: spoj nordijske jednostavnosti, londonskog šarma i topline juga. 
Ivana Begić, kreativna direktorica Oli Living tima
Zato se u Oli Living ne ulazi samo radi kupovine, nego radi osjećaja. Upravo tu počinje božićni dio priče, onaj zbog kojeg se svake godine vraćamo.
Osam priča, jedna sezona: Kako izgleda Božić u Oli Livingu?
Blagdanske dekoracije u ovom prostoru nisu samo izložene, već pretvorene u osam tematskih svjetova, od kojih svaki ima svoju boju, atmosferu i emociju. Posjetitelji gotovo uvijek prepoznaju 'svoju temu' čim zakorače u prostor.
Među njima je i Ralphie’s, cozy estetika koja je ove godine osvojila internet: topli tonovi, meke teksture i doza nostalgije koja podsjeća na filmske praznike kakve pamtimo iz djetinjstva.
Tu je i novi koncept 50/50: jedna polovina jelke uređena je u stilu snježne šume, s bijelim i srebrnim tonovima, dok druga donosi toplu, klasičnu blagdansku atmosferu doma.
Dva jasno različita stila spojena su u jednu jelku, tako da posjetitelji mogu vidjeti kako obje estetike funkcionišu u praksi.
Kako bi ove priče doživjeli svi, uvedeno je i novo pravilo: ukrašene jelke i dekoracije na njima nisu na prodaju.
Godinama su upravo one prve nestajale, često prije nego što ih je većina posjetitelja uopće stigla vidjeti. Ove sezone, želja je bila jednostavna, da svako ko zakorači u Oli Living može doživjeti cijelu čaroliju, bez žurbe i straha da je zakasnio.
Kada se tihi rad pretvorio u blagdanski prizor
Blagdanski izlog u Oliju otvoren je 15. novembra, i već prvih sati bilo je jasno da to nije samo još jedno otvaranje. Ljudi nisu prolazili, vraćali su se. Neki da bolje pogledaju, drugi da zastanu još malo, treći da povedu nekoga kome žele pokazati ono što su upravo doživjeli.
U stvaranju ovogodišnjeg izloga učestvovali su svi koji godinama grade ovu priču: porodica, tim zaposlenih i ljudi koji stoje iza svakog detalja. Birali su lampice, usklađivali boje, slagali ukras po ukras, i upravo je taj zajednički rad dao prostoru posebnu toplinu.
Svako je donio dio sebe, i možda je baš zbog toga ovogodišnji izlog toliko topao. Ne topao svjetlom, nego osjećajem.
Prvog dana, posjetitelji su se zadržavali satima. Šetali su polako, gledali detalje, fotografisali, a najviše vremena provodili su pred jaslicama koje su ove godine dobile središnje mjesto. 
Vidljive još s glavne ceste, jaslice su postale mali magnet za sve generacije: djeca su prilazila širokih očiju, odrasli s tihim smiješkom, kao da se u njima probudi zaboravljena uspomena.
U vrijeme otvaranja, saksofon Borisa Bomoštara ispunio je prostor božićnim klasicima. Tonovi su se spojili s toplinom svjetla, stvarajući atmosferu koja je djelovala gotovo filmski, kao prizor koji bismo najradije zaustavili na trenutak duže.
Među jelkama, dvije su odmah pronašle svoju publiku: bordo, duboka i sofisticirana, i klasična crvena, ona bez koje blagdani jednostavno nisu potpuni. Različite po tonu, a iste po emociji koju bude.
A priča još nije završena. Tek nas čeka glavni detalj: raskošna jelka u Ralph stilu, koja će zaokružiti cijeli izlog i označiti trenutak kada blagdanska sezona u Oliju zvanično počinje.
Ako je suditi po prvom danu, ova sezona će trajati malo duže, izgledati još toplije i ostaviti utisak koji se pamti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!