TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.2.2015.
Bez obzira volite li sevdah ili ne, jedno je sigurno – glas i pojava Bože Vreće će u vama probuditi čak i one emocije ostavljene duboko u najzabačenijim dijelovima duše.
Božo je iskren, topao i blag umjetnik za kojeg scenski nastup predstavlja prirodnu kretnju usko vezanu tonovima kroz koje ispisuje najljepši sevdah. Njegov sevdah.
Upravo je to i naziv njegovog prvog solo albuma 'Moj sevdah' na kojem ćete naći i pjesmu ' Lejlija' za koju je Božo upravo predstavio video. Snimljen u prirodi, surovoj i netaknutoj, video vas neće ostaviti ravnodušnim i natjerati će vas da u njegovoj estetici uživate iznova i iznova.
Na stvaranju videa su angažirani redom bh. umjetnici iz raznih oblasti, pa je tako video snimio Edvin Kalić, uz Božu se u videu pojavljuje model Josip Tabak, za make-up je zaslužna Ivana Brdar, dok unikatne kostime potpisuje bh.dizajnerica Neira Sinanbašić.

Božu smo pitali kako je nastao video i zašto je okupio baš ovaj tim ljudi.
„Prije svega, ekipa koja je radila na videu je odabrana time što smo najprije prijatelji i umjetnici koji posmatraju kroz svoju prizmu ovu priču na isti način. Tu je Neira Sinanbašić kroz udio vezan za kostime, uz potpuno unikatne kreacije, koje idu uz moj stil i pojavu na sceni. Dalje, Edvin Kalić, umjetnik fotografije koji mi je bio odabir zbog divnog osjećaja za estetično i arti, pa je i video takav - mističan, apstraktan i sveden tako da odiše nekom krajnje posebnom aurom. Ivana Brdar se pobrinula za make-up. Inače, ja i Ivana se dugo poznajemo i svestrana je umjetnica, a Josip Tabak koji je bio jedini pravi model za moj video, jer anđela Azraila sam vidio samo u njegovoj pojavi, je pristao biti dio naše priče pa su sve scene i snimljene sa lakoćom. Svi smo znali sadržaj pjesme i tome smo se na neki način i prilagodili, u smislu da sve bude obavijeno velom mistike, unutrašnjeg previranja kroz sevdah, tragičnosti i na koncu svega, odlaska sa ovog svijeta.“, ispričao nam je Božo.
„Pjesma je posvećena mojoj mami, za Milu, jer je ona ta koja je zaslužna za sve ono što ja jesam i što stvaram kroz umjetnost sa svim dragim i talentovanim ljudima oko sebe. Video je i najava mog solo, a capella koncerta u subotu u Pozorištu Mladih i prva vizualna forma jedne od pjesama sa albuma 'Moj sevdah'.“, rekao nam je ovaj jedinstveni umjetnik.
S ponosnom vam donosimo Božin sevdah, video za pjesmu Lejlija.
https://www.youtube.com/watch?v=dSGR4xWCqfo
Foto: Edvin Kalić
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!