TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.6.2021.
Kako bi se moćni optimizam žute boje prenio u miris, Valentino Beauty zatražio je od dva para parfumera da stvore jedinstvene mirisne priče na temelju jedne vrlo neočekivane note. Ipak, ta nota u isto vrijeme ima moć da prenese osjećaj ohrabrenja i utjehe u ovom nesigurnom svijetu.
Za miris Born in Roma Yellow Dream Donna parfumere Anne Filippo i Nicolasa Beaulieua nadahnuo je Rim okupan toplom, ugodnom svjetlošću kako bi razotkrili karakteristike žene koja predstavlja Valentino: blistava, puna života, samopouzdana.
Osmišljen u tri koraka koji se temelje na notama Valentino Color, Cool i Couture, ovaj mošusno-cvjetni miris budi znatiželju svojom čistom i ohrabrujućom mirisnom notom.
„Born in Roma je san koji nikada ne umire.” Pierpaolo Piccioli
Žuta – simbolička boja Rima
Uz crvenu, žuta je boja koja se najviše povezuje s Rimom i njezina je priča utkana u samo tkanje ovoga grada. Danas, na trgu Piazza Mignanelli, u rimskoj kući gdje je smješten Maison Valentino, kreativni direktor Pierpaolo Piccioli primjenjuje svoje znanje o bojama kako bi ponovno osmislio žutu kao boju koja oduzima dah u svijetu kojem su potrebni snovi.

Dijalog između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti koji ova boja predstavlja inspiracija je za liniju Born in Roma Yellow Dream.
Bočice mirisa Born in Roma Yellow Dream
Inspirirane uzorcima uklesanima u kamen talijanskih palača, a izvorno dizajnirane za kožne proizvode, zakovice su postale jedne od najkultnijih simbola marke Maison Valentino. Na različite načine njima su ukrašeni šavovi torbi, reveri košulja ili remenčići sandala te odmah prepoznatljive zakovice donose dizajnu marke Valentino punkerski, moderan izgled.

Ove kultne zakovice svojim modernim, piramidalnim izgledom krase zaobljene bočice mirisa Donna i Uomo, dok potpis Valentino stoji žutim slovima na crnoj naljepnici. Ove staklene prizme i same utjelovljuju okrepljujuću žutu svjetlost mirisa te predstavljaju znak optimizma i obnove.
Kampanja
Kako linija Born in Roma prelazi u proljeće, Adut Akech i Anwar Hadid ponovno su se susreli u jednom od rascvjetalih vrtova Rima i premjestili svoje novo zajedničko poglavlje s ulica u skrivenu prirodu unutar grada.
Adut Akech, model godine na dodjeli nagrada Fashion Awards 2019., nastavlja svoje prijateljstvo i suradnju s markom Maison Valentino. Adut Akech je bila u prvome planu brojnih kampanja i postala moderno zaštitno lice marke Valentino.
Anwar Hadid sposoban je stvoriti vlastiti, drugačiji identitet u svijetu gdje njegove sestre prate milijuni i pokazao se kao najnoviji talent te obitelji sa svojim jedinstvenim urođenim, napola punkerskim, a napola umjetničkim šarmom.
https://www.youtube.com/watch?v=T20aEYurdnw
***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba
Svake godine ista priča kada mislimo da imamo vremena za poklone, a onda se 20. decembar pojavi kao gost bez pozivnice.
Ove godine, odlučili smo preduhitriti haos. I to baš u trenutku kad smo se pitali odakle početi, u dmLIVE-u s Hatidžom Hadžimuhamedović i gošćom Antonelom Jurišić pronašli smo odgovore koji rješavaju sve dileme jednim potezom.
Ekipa nas je u trenu uvela u praznični duh: smijeh, pjesma “It’s the most wonderful time”, mirisi cimeta na rukama i dobra energija ispunili su studio. Dijelile su favorite, testirale proizvode i otkrile zašto su adventski kalendari pokazali se kao prava mala dnevna doza zabave.
Ovaj put smo krenuli od osnovnog: šta bi radovalo muškarca koji tvrdi da ne voli poklone, ženu koja živi za male rituale ili prijatelja za kojeg je savršen poklon nešto praktično? Evo zaključka:
Zamislite jutro kad se on probudi s kutijom punom mini pakovanja… gel za tuš s cimetom koji miriše na zimski film, noćna krema bez ikakvog sladunjavog mirisa i serum koji radi za svaku kožu.

I da, iza svakog prozorčića je fun fact poput Messijevog ugovora na papiru. Vjerujete nam, ovo je idealno za brata, partnera ili oca jer traje mjesecima, a ne samo do Nove godine.

Šta očekivati? Svaki dan prozorčić donosi malo brige za vas ili dragu osobu: hijaluron za hidrataciju, zink maska za one dane kad koža prosvjeduje, booster s panthenolom koji se upija u sekundi. Pakovanje je elegantno, clean, bez šarenila, a 24 prozorčića daju osjećaj rituala koji traje do praznika. Kome će biti idealan poklon? Za sestru ili mamu koja kaže "nemoj meni ništa", ali će se nasmiješiti kad otvori glow ampulu.

Body butter sa shea maslacem i kokosom koji grije suhu zimsku kožu, ulje 3-u-1 s lavandom i nevenom, veganski, certificirani, mirišeš kao šetnja šumom? Zvuči odlično, zar ne?

“Herbalni vibe”, kako kaže Antonela je nit vodilja ovog adventskog kalendara. Dva svijeta: lagani dnevni nanos vs. bogata večernja doza hidratacije.

18 ekskluziva u ljubičasto-zlatnom pakovanju koje uključuje sprej za fiksiranje makeup-a s mirisom vanilije, stikeri za nokte, hydrogel patches sa šljokicama za spa noć. Ok, ovo je pakovanje za vas da se razmazite ili najbolju prijateljicu. Nije samo makeup, već kutija puna "aha" trenutaka, gdje svaki prozor otkriva nešto što ne možete kupiti posebno and we love it!

Šta se krije? Organska mliječna čokolada u oblicima poput zvijezde padalice, snješka… bez aditiva u pakovanju koje vraća u djetinjstvo.

Za koga je idealan? Za djecu ili onog u društvu koji je uvijek tim čokolada.

Adventski kalendar zbog kojeg ćete Fa la la la pjevati svakim otvaranjem jer ovaj šareni miks, gdje se između ostalog krije i serum s hijaluronskom kiselinom, regenerator s mirisom kolačića, idealan je poklon za kolegicu s posla.

Poruke poput "Find your joy behind every door" čine ga ličnim. Od brzog jutarnjeg do opuštajućeg večernjeg, sve u 24 mini doze je nešto što će je sigurno obradovati.

U konačnici, rekli bismo da su pokloni poput tih prozorčića, mali, ali puni topline kad ih otvorite. Ako tražite još ideja, zavirite u dm trgovine ili Moj dm app jer tamo su kalendari spremni.
Nemojte predugo čekati, sudeći po reakcijama, nestaju brzinom praznične euforije.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!