Born In Roma Yellow Dream novi je ljetni Valentino parfem za nju i njega koji osvaja cvjetnim notama, ali i dizajnom
Tekst:Bonjour.ba
BEAUTY SAVJETIKako bi se moćni optimizam žute boje prenio u miris, Valentino Beauty zatražio je od dva para parfumera da stvore jedinstvene mirisne priče na temelju jedne vrlo neočekivane note. Ipak, ta nota u isto vrijeme ima moć da prenese osjećaj ohrabrenja i utjehe u ovom nesigurnom svijetu.
Za miris Born in Roma Yellow Dream Donna parfumere Anne Filippo i Nicolasa Beaulieua nadahnuo je Rim okupan toplom, ugodnom svjetlošću kako bi razotkrili karakteristike žene koja predstavlja Valentino: blistava, puna života, samopouzdana.
Osmišljen u tri koraka koji se temelje na notama Valentino Color, Cool i Couture, ovaj mošusno-cvjetni miris budi znatiželju svojom čistom i ohrabrujućom mirisnom notom.
„Born in Roma je san koji nikada ne umire.” Pierpaolo Piccioli
Žuta – simbolička boja Rima
Uz crvenu, žuta je boja koja se najviše povezuje s Rimom i njezina je priča utkana u samo tkanje ovoga grada. Danas, na trgu Piazza Mignanelli, u rimskoj kući gdje je smješten Maison Valentino, kreativni direktor Pierpaolo Piccioli primjenjuje svoje znanje o bojama kako bi ponovno osmislio žutu kao boju koja oduzima dah u svijetu kojem su potrebni snovi.
Dijalog između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti koji ova boja predstavlja inspiracija je za liniju Born in Roma Yellow Dream.
Bočice mirisa Born in Roma Yellow Dream
Inspirirane uzorcima uklesanima u kamen talijanskih palača, a izvorno dizajnirane za kožne proizvode, zakovice su postale jedne od najkultnijih simbola marke Maison Valentino. Na različite načine njima su ukrašeni šavovi torbi, reveri košulja ili remenčići sandala te odmah prepoznatljive zakovice donose dizajnu marke Valentino punkerski, moderan izgled.
Ove kultne zakovice svojim modernim, piramidalnim izgledom krase zaobljene bočice mirisa Donna i Uomo, dok potpis Valentino stoji žutim slovima na crnoj naljepnici. Ove staklene prizme i same utjelovljuju okrepljujuću žutu svjetlost mirisa te predstavljaju znak optimizma i obnove.
Kampanja
Kako linija Born in Roma prelazi u proljeće, Adut Akech i Anwar Hadid ponovno su se susreli u jednom od rascvjetalih vrtova Rima i premjestili svoje novo zajedničko poglavlje s ulica u skrivenu prirodu unutar grada.
Adut Akech, model godine na dodjeli nagrada Fashion Awards 2019., nastavlja svoje prijateljstvo i suradnju s markom Maison Valentino. Adut Akech je bila u prvome planu brojnih kampanja i postala moderno zaštitno lice marke Valentino.
Anwar Hadid sposoban je stvoriti vlastiti, drugačiji identitet u svijetu gdje njegove sestre prate milijuni i pokazao se kao najnoviji talent te obitelji sa svojim jedinstvenim urođenim, napola punkerskim, a napola umjetničkim šarmom.
***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo