TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.6.2021.
Kako bi se moćni optimizam žute boje prenio u miris, Valentino Beauty zatražio je od dva para parfumera da stvore jedinstvene mirisne priče na temelju jedne vrlo neočekivane note. Ipak, ta nota u isto vrijeme ima moć da prenese osjećaj ohrabrenja i utjehe u ovom nesigurnom svijetu.
Za miris Born in Roma Yellow Dream Donna parfumere Anne Filippo i Nicolasa Beaulieua nadahnuo je Rim okupan toplom, ugodnom svjetlošću kako bi razotkrili karakteristike žene koja predstavlja Valentino: blistava, puna života, samopouzdana.
Osmišljen u tri koraka koji se temelje na notama Valentino Color, Cool i Couture, ovaj mošusno-cvjetni miris budi znatiželju svojom čistom i ohrabrujućom mirisnom notom.
„Born in Roma je san koji nikada ne umire.” Pierpaolo Piccioli
Žuta – simbolička boja Rima
Uz crvenu, žuta je boja koja se najviše povezuje s Rimom i njezina je priča utkana u samo tkanje ovoga grada. Danas, na trgu Piazza Mignanelli, u rimskoj kući gdje je smješten Maison Valentino, kreativni direktor Pierpaolo Piccioli primjenjuje svoje znanje o bojama kako bi ponovno osmislio žutu kao boju koja oduzima dah u svijetu kojem su potrebni snovi.
Dijalog između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti koji ova boja predstavlja inspiracija je za liniju Born in Roma Yellow Dream.
Bočice mirisa Born in Roma Yellow Dream
Inspirirane uzorcima uklesanima u kamen talijanskih palača, a izvorno dizajnirane za kožne proizvode, zakovice su postale jedne od najkultnijih simbola marke Maison Valentino. Na različite načine njima su ukrašeni šavovi torbi, reveri košulja ili remenčići sandala te odmah prepoznatljive zakovice donose dizajnu marke Valentino punkerski, moderan izgled.
Ove kultne zakovice svojim modernim, piramidalnim izgledom krase zaobljene bočice mirisa Donna i Uomo, dok potpis Valentino stoji žutim slovima na crnoj naljepnici. Ove staklene prizme i same utjelovljuju okrepljujuću žutu svjetlost mirisa te predstavljaju znak optimizma i obnove.
Kampanja
Kako linija Born in Roma prelazi u proljeće, Adut Akech i Anwar Hadid ponovno su se susreli u jednom od rascvjetalih vrtova Rima i premjestili svoje novo zajedničko poglavlje s ulica u skrivenu prirodu unutar grada.
Adut Akech, model godine na dodjeli nagrada Fashion Awards 2019., nastavlja svoje prijateljstvo i suradnju s markom Maison Valentino. Adut Akech je bila u prvome planu brojnih kampanja i postala moderno zaštitno lice marke Valentino.
Anwar Hadid sposoban je stvoriti vlastiti, drugačiji identitet u svijetu gdje njegove sestre prate milijuni i pokazao se kao najnoviji talent te obitelji sa svojim jedinstvenim urođenim, napola punkerskim, a napola umjetničkim šarmom.
https://www.youtube.com/watch?v=T20aEYurdnw
***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Ada Ćeremida
Na ovoj adresi, svaki izlazak podrazumijeva stil, stav i autentičan doživljaj.
Raya71 bar već neko vrijeme oblikuje novu izlaznu kulturu u Sarajevu i to s jasnom vizijom. Već smo se dotakli najave njegovog otvaranja i prve impresije, a sada donosimo konkretne detalje.
Istražili smo šta stoji iza dress code pravila, koktela s unikantnim nazivima i sofisticiranog enterijera koji je rezultat pažljivo oblikovane saradnje.
Dress code s razlogom
Na vratima Raya71 bara nećete naići na uobičajeni "no rules" pristup. Umjesto toga, pažljivo definisan smart/elegant dress code već pri dolasku signalizira da je riječ o prostoru u kojem se večernji izlazak ne podrazumijeva nego se osmišljava.
Ideja je bila jasna: vratiti osjećaj posebnosti svakom izlasku. Bez pretencioznosti, ali i bez opuštenosti koja guši atmosferu. Kako kaže suosnivač Raya71 bara: “Mišljenja smo da u trenerci treba biti isključivo u teretani i kod kuće.”
U eri u kojoj je comfort zone postala i outfit zona, Raya71 podsjeća da stil nije stvar trenda, već stava.
Foto: @iraagic
Foto: @zaaraa.se
Foto: @b.ildaaa
Kokteli s karakterom
Na meniju Raya 71 bara nećete pronaći klasične nazive. Umjesto Mai Tai tu je Sunkissed 71, umjesto Pina Colade je Tropical Raytini. A Long Island Iced Tea? Kod njih nosi ime Sve ili ništa.
Ovo nije samo igra riječi, već pažljivo osmišljen koncept. Svaki koktel je priča, često lična, ponekad lokalna, uvijek originalna. Recepture se testiraju timski, a inspiracija dolazi s putovanja, iz razgovora, sjećanja.
“Htjeli smo da budemo, po svemu, naši, a svjetski.” objašnjava tim Raya71, prisjećajući se brainstorminga koji je prethodio svakom detalju – od imena bara do naziva koktela.
Signature koktel U dobroj rayi – gin-based miks koji još nije službeno na meniju – već sada ima status insider preporuke. Ako ga ulovite, znat ćete da ste došli na pravo mjesto u pravo vrijeme.
Interijer kao stav
Prostor Raya 71 nije samo mjesto za ispijanje koktela on je pažljivo skrojen ambijent koji priča priču sofisticiranosti i originalnosti. Za ovu transformaciju zaslužan je Kota Architecture Studio, čiji su dizajneri u vrlo bliskoj saradnji s timom bara kreirali prostor koji diše i živi zajedno s posjetiocima.
Svaka ideja ili želja brzo je pretvarana u stvarnost, a fina dorada i detalji su ono što ovaj bar izdvaja od ostalih. Uloga arhitekata bila je da daju okvir i oblik, dok su sami kreatori sadržaja bar držali kontrolu nad svim sitnim promjenama.
“Nije svako dorastao da radi ovoliku tranziciju prostora, a oni su to savršeno odradili.” ističu iz Raya71. Rezultat je prostor u kojem je svaki detalj promišljen, a atmosfera poziva na uživanje bez kompromisa.
Raya 71 bar predstavlja mjesto gdje se vraća pravi smisao izlaska onaj koji se ne mjeri samo brojem pića, već kvalitetom doživljaja.
Foto: Bonjour.ba produkcija
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!