TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.6.2021.
Kako bi se moćni optimizam žute boje prenio u miris, Valentino Beauty zatražio je od dva para parfumera da stvore jedinstvene mirisne priče na temelju jedne vrlo neočekivane note. Ipak, ta nota u isto vrijeme ima moć da prenese osjećaj ohrabrenja i utjehe u ovom nesigurnom svijetu.
Za miris Born in Roma Yellow Dream Donna parfumere Anne Filippo i Nicolasa Beaulieua nadahnuo je Rim okupan toplom, ugodnom svjetlošću kako bi razotkrili karakteristike žene koja predstavlja Valentino: blistava, puna života, samopouzdana.
Osmišljen u tri koraka koji se temelje na notama Valentino Color, Cool i Couture, ovaj mošusno-cvjetni miris budi znatiželju svojom čistom i ohrabrujućom mirisnom notom.
„Born in Roma je san koji nikada ne umire.” Pierpaolo Piccioli
Žuta – simbolička boja Rima
Uz crvenu, žuta je boja koja se najviše povezuje s Rimom i njezina je priča utkana u samo tkanje ovoga grada. Danas, na trgu Piazza Mignanelli, u rimskoj kući gdje je smješten Maison Valentino, kreativni direktor Pierpaolo Piccioli primjenjuje svoje znanje o bojama kako bi ponovno osmislio žutu kao boju koja oduzima dah u svijetu kojem su potrebni snovi.

Dijalog između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti koji ova boja predstavlja inspiracija je za liniju Born in Roma Yellow Dream.
Bočice mirisa Born in Roma Yellow Dream
Inspirirane uzorcima uklesanima u kamen talijanskih palača, a izvorno dizajnirane za kožne proizvode, zakovice su postale jedne od najkultnijih simbola marke Maison Valentino. Na različite načine njima su ukrašeni šavovi torbi, reveri košulja ili remenčići sandala te odmah prepoznatljive zakovice donose dizajnu marke Valentino punkerski, moderan izgled.

Ove kultne zakovice svojim modernim, piramidalnim izgledom krase zaobljene bočice mirisa Donna i Uomo, dok potpis Valentino stoji žutim slovima na crnoj naljepnici. Ove staklene prizme i same utjelovljuju okrepljujuću žutu svjetlost mirisa te predstavljaju znak optimizma i obnove.
Kampanja
Kako linija Born in Roma prelazi u proljeće, Adut Akech i Anwar Hadid ponovno su se susreli u jednom od rascvjetalih vrtova Rima i premjestili svoje novo zajedničko poglavlje s ulica u skrivenu prirodu unutar grada.
Adut Akech, model godine na dodjeli nagrada Fashion Awards 2019., nastavlja svoje prijateljstvo i suradnju s markom Maison Valentino. Adut Akech je bila u prvome planu brojnih kampanja i postala moderno zaštitno lice marke Valentino.
Anwar Hadid sposoban je stvoriti vlastiti, drugačiji identitet u svijetu gdje njegove sestre prate milijuni i pokazao se kao najnoviji talent te obitelji sa svojim jedinstvenim urođenim, napola punkerskim, a napola umjetničkim šarmom.
https://www.youtube.com/watch?v=T20aEYurdnw
***
Tekst: Promotivni članak
Foto: Promo
TEKST: Bonjour.ba - PR
Ako je ljeto bilo priča o svježini i citrusu, jesen piše poglavlje o toplini, dubini i mirisima koji grle.
Kako je zrak postao svježiji, a dani bivaju sve kraći, vrijeme je da se oprostimo od ljeta i njegovih pjenušavih, tropskih mirisa. U skladu s tamnijom i intimnijom atmosferom sezone, tražimo parfeme i body mistove koji griju poput kašmira. I da, to su oni mirisi koji se stapaju s mirisom kožne jakne, svježe kafe i hladnog jutra… slojeviti, duboki i neodoljivo prisni.
Bilo da vas njihove nostalgične arome odvode u šumske predjele ili u vašu omiljenu lokalnu pekaru, zajednička nit ovih jesenjih mirisa je ista: osjećaj utjehe, elegancije i topline.
Zavirili smo u Plaza Parfumeriju, jednu od omiljenih beauty destinacija u BiH kada su niche mirisi u pitanju, a u nastavku donosimo izbor najboljih parfema za jesen 2025.
Tiziana Terenzi: Kirke Overdose Eau de Parfum
Evo šta smo saznali:
Inspirisan mitološkom božicom Kirkom, ovaj parfem donosi priču o zavodljivosti i tajanstvenoj ljepoti. U Plaza parfumeriji kažu da je to jedan od onih mirisa koji vas zaustave na pola koraka: raskošan, senzualan i pun karaktera.
Evo kako miriše:
Raskošan spoj marakuje, breskve i kruške, oplemenjen malinom, crnim ribizlom i đurđevkom, nježno se stapa s heliotropinom, pačulijem i mošusnim drvetom. Kirke Overdose je poput čarobnog napitka, ovaj miris očarava i vodi u svijet tajanstvene ljepote i senzualnosti.

Creed Oud Zarian Eau de Parfum
Evo šta smo saznali:
Creed Oud Zarian krunisan je najdragocjenijim oudom starim 80 godina i u sebi nosi priču o strpljenju, umijeću i savršenstvu koje traje decenijama.
Evo kako miriše:
Od samog prvog dodira na koži, Oud Zarian vodi vas na senzualno putovanje: bogate smolaste note tamjana isprepliću se s toplim začinima, otkrivajući raskošno srce satkano od ruže Centifolia. A u samoj srži krije se pravo blago tj. rijedak oud koji je 80 godina sazrijevao kako bi postao ono što jeste danas: mirisna esencija nevjerovatne dubine i karaktera.

Nishane, Fan Your Flames Eau de Parfum
Evo šta smo saznali:
Fan Your Flames je miris za one koji ne bježe od dubine, emocije i prisustva. U Plaza parfumeriji kažu da je to parfem koji vas ne ukrašava, nego vodi kroz priču: spor, gust i misteriozan… miris koji se ne otkriva odjednom, nego sloj po sloj, kao tajna koju čuvate samo za sebe.
Evo kako miriše:
Topao kokos i rum susreću se s duhanom, suhim voćem i notom japanskog brendija. Kumarin i drvo daju mu slojevitost, dok cedrovina i mahovina unose svjež kontrast. Rezultat je dimni, senzualni trag koji ne prolazi nezapaženo.

Thomas Kosmala No.02 Sève Nouvelle Eau de Parfum
Evo šta smo saznali:
Sève Nouvelle je miris koji doslovno pulsira životom i kao da osjećate kako se proljeće budi pod kožom. Idealan za one koji žele da zadrže vedrinu i lakoću čak i kada zrak postane hladan. Miris koji vas nosi, a ne vi njega.
Evo kako miriše:
Sve počinje svježim ružičastim grejpfrutom. Malina unosi razigran, nježno rumeni ton, koji se stapa s baršunastim šafranom, dok cvijet champace dodaje dozu nostalgije i podsjeća na one prozračne zelene šampone iz 70-ih, svježi, drvenasti i neodoljivo čisti. Kako se miris razvija, živahna citrusno-cvjetna iskra polako se pretvara u mekan, topao zagrljaj amber nota i kašmerana.

Juliette Has A Gun Not A Perfume Eau de Parfum
Evo šta smo saznali:
Not A Perfume je parfem za one koji vole čistoću, jednostavnost i tihu eleganciju. Ovo nije miris koji se razvija, ne igra se slojevima i ne pokušava da bude „više“. Čist, direktan i besprijekorno elegantan. Kao bijela košulja koja nikad ne izlazi iz mode, ostavlja sofisticiran trag koji traje satima.
Evo kako miriše:
Njegova čarolija krije se u jednom jedinom sastojku, a to je Cetalox. Stvoren 1950-ih kao zamjena za rijetki ambergris, ovaj kristalni molekul do sada je tiho živio u pozadini mnogih parfema. Ovdje, on konačno izlazi u prvi plan i pokazuje koliko moćan minimalizam zapravo može biti.

Sezona slojeva, toplih tonova i dubokih mirisa je zvanično počela. A ako postoji modni dodatak koji vas prati i kad skinete kaput, to je parfem. U Plaza parfumeriji pronašli smo one koji ovu jesen pretvaraju u priču o stilu, karakteru i toplini.
Foto: @amelie_weissenberger
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!