TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 21.4.2022.
Valentino Garavani i Giancarlo Giammetti su 1960. u Rimu osnovali Maison Valentino, talijansku modnu kuću koja se odlikuje romantičarskim elementima, bojama i vrhunskim dizajnom, a koja je postala poznata po svom međunarodnom modnom utjecaju.
Pod vodstvom kreativnog direktora Pierpaola Picciolija od 2016., Maison Valentino stvorio je estetiku izuzetne suvremenosti i ljepote. Kombinirajući inovaciju s tradicijom, visoku modu s uličnom kulturom, različite svjetove s različitim vremenskim razdobljima, intuiciju s nasljeđem, Valentino Pierpaola Picciolija utjelovljenje je istinske harmonije.
Valentino Beauty došao je na ovaj svijet neopterećen konformizmom. U sklopu novog svjetskog licenciranog partnerstva s društvom L'Oreal, Maison Valentino stvara ljepotu koja vam, poput dječje igre, pruža mogućnost da sanjate iznova. To je vizija definirana nerazdvojivošću ljepote, boje i uključivosti, kojom je Pierpaolo Piccioli učinio kuću Valentino ključnim dijelom suvremene kulturne scene.
Što ako miris može probuditi više osjetila?
BORN IN ROMA linija mirisa za nju i njega nudi čaroliju Rima na dlanu.
Započela je svoju priču s Valentinovim rodnim gradom: Rimom. Sjećanja na prošlost, kultura i estetika prekrivaju zidine grada, dok su rimske ulice simbol slobode misli.
Savršena podloga za stvaranje avangardne mirisne priče u kojoj glavnu ulogu osim Rima igraju ARISTOPUNKERI.
Tko su oni? To su svi koji obično čine izvanrednim. Okarakterizirani kao ponosni na svoje korijene, kulturu i vrednovanje različitosti. Dijeleći ljepotu individualnosti, naslijeđena kultura se iznova vidi.
Prema riječima kreativnog direktora modne kuće Valentino, Pierpaola Picciolia: "Ne moraš biti rođen u Rimu da bi se osjećao kao Rimljanin."
BORN IN ROMA je miris za generaciju koja prihvaća raznolikost, cijeni osobnosti i voli ih slaviti u krugu dragih ljudi. Miris koji istovremeno predstavlja posjedovanje veličanstvenosti prošlosti i slobodu misli modernog života. Polažući pravo na naslijeđe, ali stvarajući vlastita pravila.
Mirisna kolekcija Born in Roma predstavlja sve čari Rima. Svaki od tri mirisa predstavlja jedno doba dana u Rimu. Born in Roma Pink predstavlja izlazak Sunca koji budi sva osjetila i koji nas tjera da pogledamo na život nekim drugim očima.
Uz ružičastu, žuta je boja koja se najviše povezuje s Rimom i njezina je priča utkana u samo tkanje ovoga grada. Nju predstavlja linija Born in Roma Yellow Dream koja je svojevrstan dijalog između prošlosti, sadašnjosti i budućnosti.
Danas predstavljamo Born in Roma Coral Fantasy, poziv na sanjarenje i ostvarenje snova u sumrak dana, zlatni sat.
Rim, u sumrak. Kako nebo postaje sve mračnije, dan se pretvara u noć i grad se mijenja. Prelazeći ulice, današnji Rimljani pronalaze svoja mjesta na terasama na kojima će provesti večer. Nebo se iznenada mijenja te grad i njegova mitska arhitektura postaju okupani koraljno-narančastim sjajem – pozadinskom bojom poput nijedne druge.
To je zlatni sat. Magija može početi. Valentino vas poziva da uživate u ovom trenutku.
Zlatni je sat mirisna inspiracija za Coral Fantasy, najnoviji miris kolekcije Born in Roma. Grad vibrira snagom obnovljene energije, inspirativnije i snažnije. Ovaj zlatni sat poziva sve da se obnove, da izraze svoju osobnost i oslobode svoje snove, želje i sanjarije. Born in Roma Coral Fantasy, fantastični svijet koji vas čeka.
BORN IN ROMA – CORAL FANTASY DONNA
Kako bi energiju ove boje prenio u miris, Valentino je angažirao parfumere Nadège Le Garlantezec i Jacquesa Hucliera. Započinjući svoje mirisno putovanje u rimskom zlatnom satu, stvorili su voćni cvjetni trag rođen u tom jedinstvenom koraljno-narančastom sjaju, prolazeći kroz Valentinov trio inspiracije: Color, Cool, Couture.
Kako bi utjelovila trenutak kad se nebo po prvi put ispuni koraljnim svjetlom, esencija naranče budi osjetila pri buđenju svijetle živahnosti. Energija note kivija podiže sočne note naranče bojom i blistavošću te daje svježinu koja simbolizira zaigrani potencijal svijeta dok Rim ulazi u noć.
Prenoseći užarenost nebeskog sjaja, koncentrirani super ekstrakt španjolskog jasmina, podrijetlom iz Indije, miješa se s mošusnom i puderastom cvjetnom notom esencije ambrette. Cvjetno srce prenosi svu senzualnost i osobnost koju zlatni sat počinje otkrivati.
Živahna i kremasta nota esencije teksaške cedrovine, čija se drvenost postepeno obavija u slatki puteni završni sjaj bijelog mošusa. Snažno i senzualno buđenje koje ilustrira snagu elemenata.
BORN IN ROMA – CORAL FANTASY UOMO
Kako bi interpretirao intenzitet boje ovog trenutka u miris, Valentino je angažirao parfumere Nicolasa Beaulieua i Jeana Christophea Héraulta. Inspirirani svijetlo-tamnim kontrastom zlatnog sata, par je proizveo orijentalno-voćni miris s drvenastim tonovima, ponovno prolazeći kroz Valentinova poglavlja Color, Cool, Couture.
Kako bi utjelovila trenutak kad se nebo po prvi put ispuni koraljnim svjetlom, esencija naranče budi osjetila pri buđenju svijetle živahnosti. Energija note kivija podiže sočne note naranče bojom i blistavošću te daje svježinu koja simbolizira zaigrani potencijal svijeta dok Rim ulazi u noć.
Podrijetlom iz Provanse, aromatična lavanda miješa se s cvjetnim, kamforovim notama muškatne kadulje, a zajedno su posvijetljene geranij burbonom s Madagaskara. Ovo svježe, aromatično srce ilustrira snagu ovog svjetla.
Završna nota dimnog jantarnog duhana ostavlja završni sjaj nezaboravnog šarma. Esencija pačulija s Balija i vetiver s Haitija zagrijavaju ovaj apsolut duhana kamforovim, drvenastim zemljanim mirisom. Simbolizirajući živopisni intenzitet same boje naranče, ova snažna nota iskušenja izražava zavodljivost svojim mnoštvom fantazija.
Inspirirana uzorcima uklesanima u kamen rimskih palača i izvorno dizajnirana za kožne proizvode, zakovica je danas postala kultni simbol marke Maison Valentino. Presijavajući se na šavovima torbe, reveru ovratnika košulje ili kopči sandale, punk odvažnost zakovice prepoznatljiva je za Valentino.
Tipična zakovica daje oblik krivinama i linijama bočica Donna i Uomo, ponovno otkrivenih u koraljnom svjetlu rimskog zlatnog sata. Ove prizme svjetla raspršuju koraljno-narančaste nijanse kako bi dozvale jedinstveni sjaj neba, vizualnu referencu ovog trenutka i poziv da ga zgrabite.
U ovom novom poglavlju priče Born in Roma, Adut Akech i Anwar Hadid hodaju rukom pod ruku jedan dan u Rimu. Od magičnog izlaska sunca uz Born in Roma do sunčanog poslijepodneva u tajnim vrtovima rimske palače uz Yellow Dream i sada, u zlatni sat, par stoji u podnožju fontane Acqua Paola promatrajući grad dok nebo poprima koraljne boje.
Za nju, za njega, za sve, Born in Roma poziv je da se potpuno izraze, ispune svi snovi, želje i sanjarije, bilo gdje na svijetu, u bilo koje doba dana.
TEKST: Bonjour.ba
Jeste li ikad zamišljali kako priroda postaje Chanel luksuz na koži?
Upravo ta transformacija stoji u srcu novog mirisa BLEU DE CHANEL L’Exclusif. Od sandalovine s pacifičkog otoka Maré, obrađene kroz održivi i pažljivo kontrolirani proces, pa sve do bočice koja odiše intenzitetom i sofisticiranošću, CHANEL gradi mirisnu priču koja nadilazi trendove.
Kreacija Oliviera Polgea, glavnog parfemskog kreatora kuće, donosi spoj prirodnog i luksuznog, sirovog i profinjenog i uvodi nas u narativ koji vodi od šuma Pacifika do kampanje s Timothéejem Chalametom, sve do trenutka kada miris postane dio vaše svakodnevice.
Od Maré otoka do bočice
Sandalovina, skrivena u šumama pacifičkog otoka Maré, stoljećima je imala status ‘’svetog'' drveta. Za CHANEL, ona je postala dragocjena esencija kao srce parfema koje daje toplinu, gustoću i jedinstvenu magnetičnu privlačnost.
Proces uzgoja i eksploatacije odvija se u partnerstvu s lokalnim Kanak zajednicama: svako posječeno drvo zamjenjuje se s trideset novih, a ekskluzivni proces ekstrakcije omogućava da svaka kap parfema nosi pečat održivosti i autentičnosti.
Čovjek iza mirisa
Olivier Polge, in-house parfumer kuće CHANEL i nasljednik legendarne tradicije koju je započeo njegov otac Jacques, vidi parfem kao spoj umjetnosti i zanata.
Njegov rad na L’Exclusif interpretira sandalovinu na savremeni način, kao miris koji briše granice između klasičnog i modernog, muškog i ženskog, poznatog i nepoznatog.
Mario Sorrenti i Timothée Chalamet
Za novo poglavlje mirisne sage BLEU DE CHANEL L’Exclusif, kuća je angažovala dvojicu umjetnika čija se vizija prepliće: glumca Timothéeja Chalameta i fotografa i režisera Maria Sorrentija.
U kratkom filmu, Chalamet utjelovljuje duh čovjeka koji svaku granicu vidi kao izazov i svako ograničenje kao priliku da ga prevaziđe. Njegova sloboda i energija savršeno odražavaju DNK L’Exclusifa, mirisa što odiše intenzitetom, hrabrošću i neuhvatljivom privlačnošću.
Od bočice do vaše kože
Kvadratna bočica, sa nijansom između plavog i crnog, postaje simbol beskonačnosti, dok sam miris stvara iskustvo koje traje duže od trenutka.
Na koži otkriva topli trag sandalovine, slojevitost amber-drvenastih nota i dozu misterije, podsjetnik da luksuz nije samo u posjedovanju, već u osjećaju koji ostaje.
Foto: CHANEL/ PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!