TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.4.2019.
U Mostaru se od 9.4. - 13.4. održava Sajam gospodarstva na kojem su ove godine, zahvaljujući projektu BACAR zastupljene i kreativne industrije. Radi se o projektu koji okuplja klastere sektora kreativne industrije, turizma i lokalne hrane iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Crne Gore, a na Sajmu gospodarstva u Mostaru se okupilo 60 članova ova tri klastera na prostoru od 300 kvadratnih metara.
S obzirom na to da je klasterizacija kao proces prepoznata kao jedan od nositelja pozitivnih promjena u industrijama kao što je i kreativna industrija, više o samoj ideji predstavljanja mreže klastera na Sajmu smo saznali od Maje Šimić – Škutor, koordinatorice projekta: „Kako se radi o tri različita sektora koja imaju veliku i šaroliku ponudu, htjeli smo ih prikazati kroz interaktivan,moderan i drugačiji pristup posjetiocima. Tako smo se odlučili za pomoć naših kreativaca iz BiH koji su nas savjetovali koje boje, namještaj i detalje koristimo u uređenju dijela štanda za kreativne industrije. Njihove upute smo iskoristili i za ostatak štanda, pa smo lokalnu hranu uredili kao veliku konobu gdje posjetioci mogu kušati i kupiti razne delicije. na dijelu turizma mogu saznati sve informacije o bogatoj prekograničnoj turističkoj ponudi i novom prekograničnom brendu Native. Najslađi dio - dio naših kreativaca je uređen kao veliki dnevni boravak koji mami i posjetioce da se odmore, čuju, probaju i kupe novitete iz kreativne ponude. Prema prvim reakcijama svih izlagača, ispunili smo njihovo povjerenje i očekivanja organizacijom i uređenjem. Mi kao organizacijski tim smo jako zadovoljni sa svim rezultatima dosadašnjih aktivnosti projekta BACAR i vjerujemo da će ovaj događaj doprinijeti prekograničnom povezivanju i promociji sva tri sektora.“
Stanislava Borovac i Maja Šimić-Škutor
Posebnu pažnju posjetitelja, ali i izlagača plijeni zajednički štand Kreativnih industrija ove tri zemlje koji zauzima 100 kvadratnih metara, a njegovo idejno uređenje potpisuju arhitektica Martina Miličević i dizajnerica interijera Nada Komadina koje djeluju pod brandom Fasada koji je ujedno i jedan od izlagača u sklopu Klastera kreativnih industrija BiH.
Nada Komadina i Martina Milićević
"Biti i izlagač i potpisivati dizajn samog sajamskog prostora bio je izazovan zadatak. Analizirajući aktualne svjetske dizajnerske trendove, a uzimajući u obzir o kojoj količini različitih brandova i njihovih proizvoda se radi…,odlučile smo se za jednostavnu minimalističku color shemu …crnu i antracit sivu, dakle tamne tonove. Kažu da je to za arhitekte jako predvidljivo, ali vjerovale smo da ćemo tako stvoriti različit doživljaj u odnosu na ostale sajamske prostore. Dizajn jednog prostora nije samo odabir boja, pa je izazov bio smjestiti sve potrebne funkcije na cca 100m² : lounge zonu, caffe corner, izložbene štandove… a uz sve to ispoštovati i hodne linije!
Radi se o cjelovitom dizajnu; mislile smo o podnim i zidnim plohama, komadima namještaja za izlaganje prodajnih artikala, o komadima namještaja za sjedenje i odmaranje, o stropu, rasvjeti… i u konačnici o detaljima. Informacija da se radi o prostoru na kojem će izlagati gotovo 60 izlagača bila je potvrda da je izbor tamnih tonova - genijalan izbor! Time smo stvorile podlogu na kojoj svi artikli dolaze do izražaja. Osim crnih naravno. :) Mi smo konačnim rezultatom jako zadovoljne, a po reakcijama posjetitelja čini se da smo odradile odličan posao i da smo na mostarski sajam donijele dašak europskih, da ne kažemo svjetskih trendova.“, pojasnile su nam svoj odabir dizajnerice Martina i Nada.
U želji da na štandu klastera Kreativnih industrija probude i welcoming osjećaj, dizajnerice su se odlučile da prednja strana štanda bude uređena poput modernog dnevnog boravka, koji je uspješno i postavljen kombinirajući brandove namještaja koji nosi MADE IN BIH etiketu.
Sofu i tabure u antracitnim tonovima bh.proizvođača namještaja Prevent iz Travnika su sjajno upotpunile vrhunskim dizajnom stola u potpisu Vračo Premium. Model stola nosi naziv Vračo Sofa Table, a nastao je iz želje Vračo tima da dizajniraju stol koji neće zahtijevati pažnju, nego čija će se izražajnost ogledati u njegovoj upečatljivoj mirnoći.
Dnevni boravak je dobio finalne, tople obrise dodatkom lampe branda Osa lampe. Brand je to koji ručno izrađuje unikatne modele koristeći reciklirane materijale i drvo kojem udišu novi život i formu.
Na štandu mreže klastera Kreativnih industrija će u petak biti predstavljena i prva suradnja proizašla iz povezivanja u klaster. Naime, dizajnerice branda Fasada su za odijela koje potpisuje Dresscode by Prevent, zajedno s Prevent timom osmislile i izradile pin za rever kojeg će premijerno predstaviti upravo na štandu klastera Kreativnih industrija u petak 12.4.2019. Uz to u petak vas na štandu očekuje i radionica 'Kako bojati bojanku' gdje ćete se moći upoznati s prvom arhitektonskom MADE IN BIH bojankom za odrasle, a uz to sve dane sajma možete razgledati i kupiti ručno izrađeni nakit i umjetničke fotografije branda Claire Noel ili pak otisnuti print na majicu DTG tehnologijom u potpisu bh.branda Kratki rukav.
Claire Noel
Kratki rukav
Ljubitelji odjeće i kožnih modnih dodataka s bh.etiketom će uživati u novoj kolekciji branda Dresscode by Prevent koja je također izložena na štandu.
Dresscode by Prevent tim
Uz to, u sklopu štanda se možete raspitati i o uslugama kreativnih agencija kao što je Skoko & Co koja potpisuje i dizajn logotipa Klastera kreativnih industrija BiH kojeg ćemo premijerno uskoro predstaviti upravo na BONJOUR.ba.
Pored domaćih brandova na štandu klastera Kreativnih industrija ćete zasigurno primijetiti i radove brandova iz susjedne Crne Gore i Hrvatske, a ne sumnjamo da ćete uživati i u genijalnoj ponudi ekipe iz Klastera turizma kao i ukusnim jelima koja možete kušati na štandu Klastera lokalne hrane.
TEKST: Bonjour.ba/PR | FOTO: Laurier PR
U svijetu kozmetike, gdje se više cijeni prirodna njega i transparentnost, nastaje Laurier, brend posvećen visokokvalitetnim, prirodnim formulacijama koje odgovaraju najstrožim evropskim standardima.
Iza ovog inovativnog brenda iz Bosne i Hercegovine stoji tim magistara farmacije koji su svoj rad posvetili istraživanju formula koje ne samo da djeluju, već i dugoročno poboljšavaju zdravlje i izgled kože.
Kombinujući najsavremenije naučne spoznaje sa dokazano efikasnim sastojcima, Laurier kozmetika postavlja nove standarde u industriji ljepote.
Certifikovana njega, bez kompromisa
Kao dokaz kvaliteta proizvoda, Laurier brend ponosno ističe prestižni PIF certifikat, koji daje potvrdu da proizvodi ispunjavaju najviše evropske standarde u svakom segmentu – od same formulacije, preko proizvodnje, pa sve do pakovanja.
Ovaj certifikat je ključan za brendove koji su prisutni na evropskom tržištu, a Laurier je s ponosom dokazao svoju posvećenost sigurnosti, efikasnosti i transparentnosti.
Visokokvalitetne i certificirane sirovine potvrđuju da Laurier brend ne pravi kompromise kada je riječ o kvaliteti. Osim prestižnog PIF certifikata, proizvodi su zadovoljili brojna ispitivanja i testiranja, uključujući dermatološka testiranja, čime je zagarantovana njihova sigurnost i učinkovitost za sve tipove kože.
Proizvodi se prate kroz cijeli proizvodni proces, koji je u skladu s GMP standardima, čime se osigurava visoka kvaliteta u svakoj fazi proizvodnje. Za čajeve, Laurier posjeduje HACCP certifikat, što garantuje i kvalitet prema najvišim standardima prehrambene industrije.
Sastojci koje koža voli
Laurier njeguje filozofiju da manje znači više: manje agresivnih hemikalija, manje nepotrebnih sastojaka, ali više hranjivih ekstrakata i pažljivo biranih formula.
U njihovim proizvodima pronaći ćete crvenu algu, zeleni čaj, aloe veru i vitamin E, poznate po svojoj sposobnosti da hidratiziraju, smire i regenerišu kožu.
Šta Laurier brend čini posebnim?
Usklađeni sa PIF standardima – Svaka formulacija je detaljno testirana i dokumentovana kako bi ispunila pravne zahtjeve EU, osiguravajući potpunu sigurnost za potrošače.
Prirodni i ekološki prihvatljivi – Korišteni su visokokvalitetni biljni ekstrakti, prirodna ulja i aktivni sastojci koji njeguju kožu na najzdraviji način. Macerati koji se koriste u proizvodima su ručno pravljeni, osiguravajući visok kvalitet i pažnju prema svakom detalju.
Bez kompromisa po pitanju sastava – Laurier kozmetika ne sadrži parabene, sulfate, silikone, sintetičke mirise ili druge potencijalno štetne sastojke.
Testirana i dokazana efikasnost – Svaki proizvod prolazi dermatološka ispitivanja kako bi osigurao njegovu sigurnost i djelotvornost.
Ritual ljepote
Certificirane prirodne sirovine i ručno rađen proces maceracije doprinose premium kvaliteti proizvoda iz Laurier palete, koju čine Laurier Skincare i Health by Laurier linije.
Koristeći bogatstvo prirodnih sastojaka – crvene alge, ulje smilja, badem, kunicu, susam, minerale i vitamine – Laurier kreme i melem pružaju optimalnu hidrataciju, njegu i zaštitu, čineći ih idealnim izborom za one koji teže zdravom i održivom načinu života.
Ekskluzivna linija proizvoda na bazi algi, koja donosi snagu prirode direktno na vašu kožu. Alge, poznate po svojim izuzetnim regenerativnim svojstvima, duboko hrane i hidratiziraju kožu, poboljšavajući njenu elastičnost i pružajući joj zdrav, blistav izgled.
Upoznajte dodatno Laurier proizvode
Vrijeme je za shopping!
Iskoristite Laurier sedmicu njege i uživajte u 20% popustu na sve Laurier proizvode. Ova jedinstvena prilika vam pruža priliku da se posvetite svojoj koži i otkrijete vrhunske, dermatološki testirane proizvode koji donose stvarne rezultate.
Ne propustite šansu da sebi ili svojim voljenima poklonite luksuznu njegu sa potpisom prirode uz Laurier. Ponuda vrijedi do 20.04.2025. stoga požurite i unaprijedite svoju rutinu njege po posebnoj cijeni!
Njega kože nije samo rutina – to je trenutak za sebe, prilika da se povežete sa sobom i svojoj koži pružite ono što joj istinski treba. Laurier je partner modernih žena koje cijene jednostavnost, ali ne žele odustati od luksuznog doživljaja njege.
Za više informacija posjetite web stranicu Laurier i zapratite Laurier Instagram i Facebook profile te budite prvi koji će saznati sve o novim proizvodima i ekskluzivnim akcijama!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!