TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 5.10.2022.
Kad je u pitanju Bonjour.business club, uvijek smo u potrazi za sugovornicama koje će nam kroz svoj rad i iskustva pružiti dašak inspiracije, dodatnu motivaciju, ali i iskrene savjete iz prakse.
Nova gošća naše rubrike, Mersiha Mima Mehić, žena je u čijim ćete karijernim koracima možda i vi pronaći potrebne odgovore te inspiraciju.
Ona je poduzetnica, generalna direktorica s više od 20 godina iskustva u razvoju, marketingu, kao i u području vođenja ljudskih resursa, a sa svojim timom kreirala je i inovativna marketinška rješenja.
U razgovoru sa Mersihom saznali smo koje poslovne savjete želi podijeliti mladim damama bez obzira kojim se poslom bave. Otkrila nam je i kako ostaje motivirana, što je za nju definicija uspjeha i koji su je karijerni koraci doveli do njene današnje pozicije.
Mersiha Mima Mehić
S Mersihom smo razgovarali i o tome što ju veseli na njenom poslu te kako puni baterije, a naravno, spomenuli smo i njezin nadolazeći govor na TEDxSarajevoWomen konferenciji koja će se održati 5.11. u Sarajevu. Ovo je prvo izdanje konferencije TEDxSarajevoWomen koja će okupiti brojne dame i muškarce i biti mjesto na kojemu će se širiti nove ideje za budućnost žena. Biti će ovo jedinstvena prilika da globalni event zaživi u Sarajevu i bude izvor motivacije, novih iskustava, ali i novih poznanstava.
Više o Mersihi, pripremama za TEDxSarajevoWomen i njenim poslovnim trikovima te iskustvima otkrijte u nastavku.
Mersiha, koji su jutarnji rituali koji vam pripomažu da ostanete fokusirani i motivirani kroz dan?
Listu obaveza i kalendar pogledam dan ranije kako bi adekvatno isplanirala svoj dan unaprijed i jutro počela bez stresa. Jutro započinjem sa dvije čaše vode i uz jutarnju kafu pišem listu svih stvari na kojima sam zahvalna u životu. :) Uz jutarnju šetnju do kancelarije slušam muziku i potom sa najbližim saradnicima uz kafu planiramo dnevne aktivnosti.
Što se uvijek nalazi na vašem radnom stolu?
Na stolu uvijek imam cvijeće, crnu čokoladu ili bademe, i svakako rokovnik i laptop. :)
Koji su karijerni koraci koji su vas doveli do današnje pozicije?
Po prirodi sam znatiželjna i moja karijera nije bila pomno planirana jer sam uvijek bila zainteresirana za različite stvari i otvorena da probam nešto novo. Profesionalnu karijeru sam započela u porodičnoj kompaniji mojih roditelja koji su me naučili osnovnim vrijednostima u odnosu prema poslu i ljudima. Nakon toga sam stekla iskustva u različitim organizacijama i industrijama. Vjerujem da je ključno biti otvoren novim iskustvima i dozvoliti sebi da po cijenu neuspjeha izađete van zone komfora.
Koje su sve aktivnosti dio posla agencije MojPosao.ba?
Kompanija Kolektiv u okviru koje posluje agencija za posredovanje u zapošljavanju pruža različite vrste usluga u domenu zapošljavanja. Kolektiv je prepoznatljiv po portalu za zapošljavanje MojPosao.ba, ali pored portala u okviru kompanije posluje i agencija za posredovanje u zapošljavanju.
Agencija pruža usluge regrutacije, selekcije, headhuntinga, psihološkog testiranja i druge savjetodavne usluge iz oblasti ljudskih resursa. Pored toga implementiramo različite razvojne projekte sa fokusom na razvoj i unapređenje tržišta rada. Posebno sam ponosna na projekat „Najpožejniji poslodavac“ koji promoviše pozitivne prakse u upravljanju ljudskim resursima u BiH.
Koje vještine mogu pripomoći svakoj ženi bez obzira na posao kojim se bavi?
Mislim da je suština da svako od nas prepozna svoje snage i prirodne talente i da radi na njihovom jačanju. Odabir posla je vrlo često uvjetovan velikim brojem faktora na koje nemamo uvijek istu mogućnost uticaja, tako da fokus treba staviti na stvari koje mi možemo mijenjati.
Što vas motivira da se iz dana u dan pokušate podići stepenicu više i napredujete dalje u karijeri?
Karijeru ne vidim nužno kao penjanje nekim zamišljenim stepenicama i iskreno vjerujem da bez obzira gdje se pozicija nalazi hijerarhijski da je ključno da sa svojim aktivnostima činimo nečiji život lakšim i ljepšim. Moja primarna motivacija je da za moj tim osiguram podržavajuće okruženje u kojem će postati najbolja verzija sebe, a da sebi pružim mogućnost da učim u tom procesu.
A kako punite baterije? Što vam pripomaže da se isključite i rezervirate vrijeme za sebe i svoje najmilije?
U kalendaru posebnom bojom rezervišem vrijeme za sebe i moje najmilije. :) Tako osiguravam da bez obzira na količinu obaveza koje imam svakako imam vrijeme koje je isključivo rezervisano za stvari koje su mi bitne. Vrlo često istražujem nove hobije, a posebna radost su mi putovanja jer sa sobom donose uvijek nova iskustva.
Što vas posebice veseli u vašem poslu?
Imam tu sreću da radim u industriji gdje smo u prilici svakodnevno pomoći ljudima da dođu do posla i promjene živote. Susreti sa ljudima kojima smo pomogli su mi velika satisfakcija i motivacija. Takođe imam sreću da radim sa ljudima sa kojima dijelim životnu filozofiju i vrijednosti i zahvaljujući tome svaki problem doživljavam kao prolazni izazov.
Sudeći po vašem iskustvu – je li vam bilo lakše ili teže s obzirom na to da ste žena? Koliko su druge žene imale važnu ulogu u vašem uspjehu?
Činjenica da sam žena je nekada bila olakšavajuća, a nekada otežavajuća, ali put koji sam prošla je jedini koji poznajem i ne bih ga mijenjala ni u jednom segmentu. Moji životni prioriteti i način na koji razmišljam i radim su se svakako promijenili nakon što sam dobila djecu. Moja mama mi je uzor jer sam na njenom primjeru vidjela kako je moguće balansirati karijeru i porodične obaveze, a da pritom ne zapostavim sebe i svoje strasti i interesovanja.
Što je za vas definicija uspjeha?
Za mene je definicija uspjeha duševni mir. :) Vrlo mi je bitno da svaki dan završim sa osjećajem da sam uradila sve što je bilo u mojoj moći da sebi i ljudima oko sebe dam najbolje u datom trenutku.
Jedna ste od govornica na TEDxSarajevoWomen i ne sumnjamo da nas čeka sjajno druženje. Kako teku pripreme i što nas očekuje na konferenciji u Sarajevu?
Jako se radujem novom iskustvu!
Živimo u vremenu nevjerovatnih promjena u svim životnim segmentima i jednim dijelom ću govoriti i o tome. Duboko vjerujem da vrijeme pred nama donosi veći broj izbora i promjena nabolje, kako za žene tako i za muškarce. :)
***
Foto: Mersiha Mehić
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.
Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.
Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.
Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca.
Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!