Bonjour.ba x dm: U Sarajevu smo prvi predstavili novu dm beauty kampanju - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Bonjour.ba x dm: U Sarajevu smo prvi predstavili novu dm beauty kampanju

Tekst:

Bonjour.ba, Promotivni članak

MAKEUP
28.2.2025.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Autentičnost, individualnost i iskustvo koje budi sva čula? Bonjour.ba x dm su još jednom uspjeli kreirati upravo to.
 



To je ujedno i suština ovog iskustvenog beauty eventa koji je okupio ljubiteljice ljepote i opinion makere u Sarajevu.




Ajla Hadžić, menadžerica marketinga dmBiH i Ana Ćavar, vlasnica i direktorica portala Bonjour.ba








U inspirativnom ambijentu galerije Manifesto, preuređene u #sasvimja konceptu, Bonjour.ba magazin prvi je predstavio novu dm beauty kampanju kroz potpuno iskustveni element, donoseći edukaciju, interakciju i priliku da svaka gošća otkrije svoju jedinstvenu ljepotu.






Prostor galerije, inspirisani temom proljeća, smo dodatno obogatili te ga aromatizirali notama badema, uz dodatak kruške i vanilije, koji su upotpunili ovo iskustvo za sva čula. Kakav snažan način za dočekati proljeće!










 

Ljepota treba biti prilagođena svakoj osobi


Vođene stručnim savjetima dm savjetnica za ljepotu Amile Tinjak i Ajne Šaković, uzvanice su imale priliku isprobati odabrane dm drogerie markt brendove, otkriti koje formule odgovaraju njihovoj koži i naučiti trikove za besprijekoran makeup look.






U fokusu beauty radionice bili su brendovi poput trend !t up, čiji su proizvodi korišteni za kreiranje sofisticiranih i prilagodljivih lookova. Savjetnice su demonstrirale tehnike nanošenja pudera, kreiranja definisanih obrva te usklađivanja nijansi ruževa i sjajila s prirodnim tonovima lica.
 












Posebna pažnja posvećena je proizvodima trend !t up tečnog pudera, trend !t up olovke za usne, sjajila za usne, rumenila te trend !t up No1 maskare, koji su korišteni za postizanje prirodnog, ali sofisticiranog izgleda. Svaka gošća mogla je isprobati proizvode na sebi i dobiti personalizovane preporuke.























 


Kada ljepota postane doživljaj

Događaj nije bio samo edukativan već i interaktivan, tako su naše gošće aktivno sudjelovale u beauty druženju, eksperimentisale s bojama, teksturama i novim beauty rutinama, uz podršku dm stručnjakinja.

 










Osim makeup tehnika, naglasak je stavljen i na njegu kože, kako bi svaka sudionica mogla kreirati beauty rutinu koja najbolje odgovara njenim potrebama. U tom segmentu korištene su Balea kreme za hidrataciju suhe kože, za mješovitu kožu i kožu sklonu aknama te Balea micelarna voda, čime se naglasila važnost zdrave i pripremljene kože prije nanošenja makeup proizvoda.









 

Ekskluzivne postavke s luksuznim proizvodima, nježno difuzno svjetlo koje naglašava refleksije u ogledalima sa #sasvimja natpisima i pažljivo odabrana estetika prostora čine vrhunskom beauty radionicom, ali u isto vrijeme ona postaje vizuelno uživanje, trenutak introspekcije i istinskog uživanja u ljepoti. Ovaj događaj nadahnjuje podsjećajući svaku sudionicu da ljepota nije u pravilima, već u slobodi izraza.










Ko su bile naše gošće?

























Iz galerije Manifesto izašli smo inspirisani i osnaženi, spremni da prigrlimo svoju #sasvimja ljepotu. A vi?










* * * 
Foto: Sanela Babić i Enida Kajević za Bonjour.ba

Povezani članci

Najpopularniji članci