TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 3.2.2025.
Sigurno je da ste tokom prošle godine primijetili porast popularnosti pilatesa ili ste i sami već uskočili na voz njegovih obožavatelja.
Kroz Bonjour.Wellness projekat smo vam već najavili donijeti odgovore na brojna pitanja, nakon uvoda u ovu priču i prvih 5 vježbi, na red je došao viralno popularni pilates. No, prije nego što na kraju ove priče dobijete odgovor na pitanje koje vas najviše zanima, koliko zapravo znate o pilatesu?
Postoji nekoliko raličitih vrsti pilatesa, a svaka je privukla jednaku količinu interesovanja, Među najpopularnijim ostaju klasični, mat i reformer pilates.
Klasični pilates se zasniva na originalnim principima koje je razvio Joseph Pilates te se fokusira na preciznost pokreta, disanje i jačanje core-a.On se može izvoditi i na prostirci (mat pilates) ili na pilates spravama, dok se mat pilates izvodi samo na prostirci koristeći težinu vlastitog tijela i podrazumijeva upotrebu rekvizita kao što su pilates lopte, trake ili obruči.
Kroz društvene mreže je i reformer pilates sigurno privukao vašu pažnju. Reformer sprava omogućava veći raspon pokreta i pruža otpornost uz pomoć opruga što jača mišiće i poboljšava fleksibilnost.
Vježbe koje se naizgled čine jednostavno, lakima za odraditi i kao da ne donose mnogo rezultata zapravo su postale jedan od omiljenih oblika treninga, a u tim fanova uskače i sve više muškaraca zbog prednosti koje pilates ima za mobilnost i jačanje mišića.
Ilhan Muhamedagić
Je li pilates dobar oblik treninga za žene?
Bonjour.Wellness priču smo kreirali u saradnji sa Ilhanom Muhamedagićem te on tako ostaje naš sagovornik i kada je riječ o pilatesu te vam donosimo konkretne i detaljne odgovore. Kao i svaka vrsta treninga pilates ima brojne prednosti, ali sa sobom nosi i izazove. Sve detalje i odgovor na to "Je li pilates vrijedan hype-a?" otkrijte u videu u nastavku.
Jeste li već probali pilates ili ga sada definitivno dodajete u svoj plan treniranja za naredni period?
* * *
Naslovna fotografija: @evarankiin
Foto: Bonjour.ba, Pexels.com
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Već treće ljeto zaredom, sve postavke beauty ljeta u jednom trenutku prestanu biti pitanje trenda i postanu pitanje Hailey Bieber.
Ona više nije samo model s besprijekornim tenom. Ona je ta it-girl koja ujedinjuje cijeli beauty svijet: od TikTok virala do backstage briefing-a, od prvih swipeova na Rhode webshopu do analiza sastava i finish efekta na koži.
Šta je to novo?
Ako ste se i vi pitali „zar nije kasno da pišemo o Rhode Lemontini kolekciji?“, odgovor je: ne, samo smo čekali pravi trenutak.
Rhode nas je ovoga ljeta opet podsjetio da je s razlogom hype, a Hailey Bieber da je ta priča pažljivo ispisana, nijansirano upakovana i sezonski savršeno tempirana.
Nova Lemontini Summer kolekcija je stigla, ali ono što je zanimljivo nije samo ono što piše na ambalaži već šta stoji iza nje.
Započnimo s činjenicama
Nova Rhode kolekcija za ljeto 2025. dolazi pod imenom Lemontini Summer. Ovo je limitirano izdanje koje dolazi s cijelom vizualnom, teksturalnom i funkcionalnom filozofijom ljeta koju je Hailey Bieber pažljivo isplanirala.
Glavni proizvod? Peptide Lip Tint u nijansi Lemontini sjaj za usne zlatnog shimmera, prozirne teksture i mirisa koji podsjeća na citrusni koktel s ivice bazena. Formula, naravno, ostaje vjerna Rhode standardima: s peptidima, shea i cupuaçu maslacem, babassu uljem i skvalanom, pruža intenzivnu hidrataciju, idealnu za tople dane.
Rhode nije stao tu. Lemontini liniju prati i novi, limitirani Bubble Phone Case u istoj žutoj nijansi, s posebnim držačem za tubicu lip glossa. Dizajniran da odgovara svim postojećim Rhode veličinama maski, ovaj dodatak je kreiran ekskluzivno za Lemontini izdanje i bit će dostupan samo tokom ljeta.
Tu je i Summer Kit, kao zaokružena ljetna postava Rhode klasika: rumenilo u sticku (Tan Line ili Sun Soak), zlatni Lemontini lip tint i fina maglica za sjaj kože. Sve dolazi spakovano u mini verziji žute bubble torbice. Lansiranje je zakazano za 14. juli, naravno, uz waitlistu.
Zašto sve ovo sad pišemo?
Hailey Bieber već treću godinu zaredom uspijeva da u isto vrijeme bude i muza i marketing lider u beauty svijetu. Sve što lansira Rhode… od Glazing Milk-a, preko Pineapple Refresh Cleansera do ovog ljeta Lemontinija, pažljivo je usklađeno s godišnjim dobom, trendovima, bojama i TikTok filterima. Rekli bismo, školski odrađen marketing po svim standardima.
Foto: @haileybieber
Nije slučajno da Lemontini miriše na limun jer citrusi su zvijezde sezone u svemu, od parfema do lakova za nokte (žuta je nova nude). Rhode je jednostavno znao šta radimo ovog ljeta: pravimo spritzeve, fotkamo ruke sa slamkama i... mažemo usne limunastim slojem sjaja.
Ok, Rhode je brend, a Hailey? Hailey kao glavni beauty narator generacije.
Hailey ne prodaje samo skincare. Ona kreira (čitaj prodaje) početke dana, lagane zalaske sunca, fotografije bez filtera koje i dalje izgledaju savršeno. Daje taj osjećaj da je sve moguće ako imate slicked bun, SPF i Rhode tubicu.
Foto: @haileybieber
To je upravo ono što čini Lemontini zanimljivim danas jer on dolazi kao statement: „Znam šta je u trendu i idem u korak s njim.“
Kad hype uđe u Sephoru, više nije samo hype
Rhode je do sada bio digitalni darling u smislu direktna prodaja, limited dropovi, lista čekanja, ali ovog ljeta Hailey je napravila zaokret koji jasno pokazuje da Rhode više ne računa samo na internet generaciju.
Ulazak u Sephoru, najveći svjetski beauty lanac, signal je da Rhode postaje ozbiljan globalni brend. Dostupnost u fizičkim prodavnicama znači dodir s novom publikom, onom koja ne refresh-a stranice, već testira formule na ruci, poredi teksture i kupuje bez filtera. To je najtiši, ali najmoćniji potez cijele marketing strategije jer kada proizvod za koji su vas učili da ga čekate u redu, sada možete samo uzeti s police, onda znate da se brend pomjerio i Hailey s njim.
Foto: @haileybieber
A šta smo sve još poželjeli zbog nje?
Da naš makeup torbica bude samo tri proizvoda.
Da nokti uvijek budu milky, short and clean.
Da sjaj za usne može biti jednako cool kao i bold ruž.
Da koža izgleda „glass“, i kad nismo popili dovoljno vode.
I da limun na usnama može biti lifestyle, ne samo aroma.
I možda ne možemo svi imati njen lifestyle, stan u Beverly Hillsu ili beauty tim iza scene, ali kad zavežemo kosu, nanesemo rumenilo prstima i stavimo zlatni sloj sjaja na usneosjećamo se tačno onako kako je ona zamislila… works for us.
Foto: @rhode
Pogledaj najnovije teme na Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!