TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.5.2020.
Maja je jedno od prepoznatljivih lica s malih ekrana s kojim se redovito družimo na kraju radnog tjedna kroz emisiju 'Konačno petak' na BHRT.
Sada već tradicionalno, Maja preuzima i ulogu domaćina na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala mnogim poznatim regionalnim i svjetskim imenima iz svijeta filma.
Odjevena u kreacije domaćih dizajnera, unatoč ubrzanom tempu i posebnoj vibri koja vlada, zadržava prepoznatljiv vedar duh i nasmijana pozira našem Marku za BONJOUR.reportaže sa festivala.
Posvećena poslu, ambiciozna i bez dlake na jeziku, uz skoro dvadeset godina iskustva u svijetu medija, Maja je i odličan sugovornik na temu novinarstva u BiH, majčinstva, svakodnevnog balansa, kao i beauty preporuka.
Mi smo odlučili Maju BONJOUR.čitateljima predstaviti na nešto drugačiji način te smo ju zamolili da nam kaže koja je to prva riječ koje se sjeti na spomen svakog od slova abecede.
Naravno, Maja je odmah prihvatila naš izazov i na sebi prepoznatljiv, iskren i pomalo provokativan način pristupila našem zadatku.
***
A – Abeceda. Početak. Uvijek je važno početi.
B - Bosna i Hercegovina. Moja domovina.
C – Celer ?. Čitam godinama kako je djelotvoran i da je uvijek aktuelna dijeta sa šejkovima od celera, ali baš nikako ne mogu da ga pijem. ?
Č – Čengić… Moje djevojačko prezime, po kojem me i danas poznaju.
Ć - Ćup. Ne znam zašto, bukvalno prva riječ na ovo slovo koja mi je oduvijek padala na pamet.
D - Domovina. Opet asocijacija na svoju zemlju, porijeklo… Čini se da starim. ?
E - Elegancija. Mnogo više od ljepote, savršenih proporcija. Audrey Hepburn.

Maja na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala 2019. godine
F – Francuska. Prelijepa zemlja u koju bih mogla ići barem jednom godišnje.
G - Garancija. Uvijek treba paziti za koga ili za što daješ garanciju u životu.
H – Hidratacija. Gdje god se okrenem, bombarduju me naslovi „hidratizacija kože, kose, usana“. ?

I – Istina. Uvijek govoriti istinu ma koliko ponekad bila bolna.
J – Jugoslavija. Tako mi je žao što nisam u njoj živjela duže vremena da mogu nešto lijepo prepričavati svom sinu, kao što meni prepričavaju moji roditelji.
K – Krug. „Savršeni krug“, jedan od omiljenih filmova domaće produkcije.
L - London. Od svih gradova koje sam u životu posjetila, taj grad je na mene, definitivno ostavio najveći dojam.
Lj - Ljubav. Najveća i najuzvišenija emocija koju često zapostavljamo. Da se više volimo cijeli svijet bi bio mnogo bolje mjesto za život.
M – Mediji. Nikada nisam vjerovala da ću se ovoliko dugo zadržati u medijima.
N – Narav. Voljela bih da je moja malčice blaža… Bilo bi mi mnogo lakše. ?
Nj – Njega. Previše vodimo računa o toj, fizičkoj naspram mentalne njege.
O - Orator. Govornik. Baš neki dan gledam TV i razmišljam kako mi u BiH imamo jako malo dobrih oratora na političkoj i javnoj sceni.
P – Politika. Ako mi se nije zgadila do sada, tokom ove Corone jeste. Bože, koliko smo mi kontaminirani lošim sadržajima sa političke scene.
R – Razvod. Koliko čujem i vidim, nikada više razvoda brakova se nije dešavalo nego u posljednje vrijeme.
S – Seks. Kad god vidim nekoga ko galami i ko je očito frustriran, pomislim kako mu/njoj fali seksa u životu. ?
Š - Školjka. „Bisere je lako, a ti pokušaj školjku zavoljeti“… dio pjesme „Pametna i luda“, Marije Šerifović.
T - Tolerancija. Da smo tolerantniji prema drugima, kolegama na poslu, prijateljima, porodici… Uf, kako bi život bio lijep!
U – Ulizica. Kako ih samo ne volim ni gledati ni slušati ni biti u njihovoj blizini.
V – Volim te! Kada ste zadnji put nekome rekli da ga volite?
Z – Zona komfora. Izađite iz svoje zone komfora i vidjet ćete koliko toga možete postići.
Ž – Život! Mora li nam se uvijek nešto loše dogoditi da bismo ga počeli cijeniti?

TEKST: Bonjour.ba - PR
Argeta i ove godine potvrđuje zašto je jedan od najprepoznatljivijih brendova na našem tržištu. Uz rekordnu prodaju, uspjeh ne mjeri samo brojkama, već ga dijeli s potrošačima kroz zabavnu turneju i sa zajednicom kroz vrijednu donaciju onima kojima je najpotrebnija.
Već više od dvije decenije, Argeta ostaje simbol ‘Dobre strane hljeba’ i prvi izbor potrošača.
Uz jasno definisanu strategiju i angažman svih svojih uposlenih, Argeta neumorno nastavlja stvarati kvalitetne proizvode i graditi partnerske odnose u poslovnoj zajednici, jer je to jedini način da se osigura održiv budući rast. 
U poslovnom lancu najvažnije mjesto ipak zauzimaju potrošači, koji iz godine u godinu svoje povjerenje poklanjaju Argeti, stoga je Argeta u četiri velika bosanskohercegovačka grada, odlučila s njima zajednički proslaviti novi prodajni rekord, više od 4.000 tona proizvoda.

Sa više od 4.000 razloga za slavlje, tokom decembra traje Argeta turneja kojoj su domaćini Sarajevo, Mostar, Zenica i Banja Luka, a tokom koje posjetioci imaju priliku da se dobro zabave uz DJ-a i prigodne sadržaje na otvorenom, te naravno i da degustiraju omiljene Argeta proizvode. 
Sarajevo i Mostar su već bili domaćini ovom fantastičnom događaju sa sjajnom atmosferom, a preostaju još Zenica i Banja Luka. Tokom posjeta bh. gradovima Argeta planira svojim potrošačima podijeliti ukupno 40.000 pašteta.
Značajan poslovni uspjeh nadahnuo je Argetu da kao društveno odgovorna kompanija da svoj doprinos i onima kojima je pomoć prijeko potrebna. 

Ovom prilikom, Argeta će donirati proizvode u vrijednosti od 49 hiljada KM Udruženju Pomozi.ba za potrebe projekta ‘Obrok za sve’, u okviru kojeg Udruženje ljudima u potrebi širom BiH isporuči više od 1.000 obroka dnevno.
Rad ovog Udruženja motiviše širu društvenu zajednicu i često nas ujedinjuje kada je građanima pomoć neophodna. Kroz ovu donaciju i Argeta se nada da će pomoć mnogima donijeti osmijeh na lice, a drugima biti snažna motivacija da učestvuju u projektu ‘Obrok za sve’. 
Svi ovi uspjesi potvrđuju da je Argeta više od paštete, brend koji godinama gradi kvalitet i povjerenje, ostajući dosljedan onome što ga čini prepoznatljivim.
Foto: PR
Naslovna fotografija: @argeta_official
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!