TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 28.5.2020.

Maja je jedno od prepoznatljivih lica s malih ekrana s kojim se redovito družimo na kraju radnog tjedna kroz emisiju 'Konačno petak' na BHRT.

Sada već tradicionalno, Maja preuzima i ulogu domaćina na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala mnogim poznatim regionalnim i svjetskim imenima iz svijeta filma.

Odjevena u kreacije domaćih dizajnera, unatoč ubrzanom tempu i posebnoj vibri koja vlada, zadržava prepoznatljiv vedar duh i nasmijana pozira našem Marku za BONJOUR.reportaže sa festivala

Posvećena poslu, ambiciozna i bez dlake na jeziku, uz skoro dvadeset godina iskustva u svijetu medija, Maja je i odličan sugovornik na temu novinarstva u BiH, majčinstva, svakodnevnog balansa, kao i beauty preporuka. 
Mi smo odlučili Maju BONJOUR.čitateljima predstaviti na nešto drugačiji način te smo ju zamolili da nam kaže koja je to prva riječ koje se sjeti na spomen svakog od slova abecede. 
Naravno, Maja je odmah prihvatila naš izazov i na sebi prepoznatljiv, iskren i pomalo provokativan način pristupila našem zadatku.


***


A – Abeceda. Početak. Uvijek je važno početi.

B - Bosna i Hercegovina. Moja domovina.

C – Celer ?. Čitam godinama kako je djelotvoran i da je uvijek aktuelna dijeta sa šejkovima od celera, ali baš nikako ne mogu da ga pijem. ?

Č – Čengić… Moje djevojačko prezime, po kojem me i danas poznaju.

Ć - Ćup. Ne znam zašto, bukvalno prva riječ na ovo slovo koja mi je oduvijek padala na pamet.

D -  Domovina. Opet asocijacija na svoju zemlju, porijeklo… Čini se da starim. ?

E - Elegancija. Mnogo više od ljepote, savršenih proporcija. Audrey Hepburn.

Maja na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala 2019. godine

F – Francuska. Prelijepa zemlja u koju bih mogla ići barem jednom godišnje.

- Garancija. Uvijek treba paziti za koga ili za što daješ garanciju u životu.

H – Hidratacija. Gdje god se okrenem, bombarduju me naslovi „hidratizacija kože, kose, usana“. ?

I – Istina. Uvijek govoriti istinu ma koliko ponekad bila bolna.

J – Jugoslavija. Tako mi je žao što nisam u njoj živjela duže vremena da mogu nešto lijepo prepričavati svom sinu, kao što meni prepričavaju moji roditelji.

K – Krug. „Savršeni krug“, jedan od omiljenih filmova domaće produkcije.

L -  London. Od svih gradova koje sam u životu posjetila, taj grad je na mene, definitivno ostavio najveći dojam.

Lj - Ljubav. Najveća i najuzvišenija emocija koju često zapostavljamo. Da se više volimo cijeli svijet bi bio mnogo bolje mjesto za život.

M – Mediji. Nikada nisam vjerovala da ću se ovoliko dugo zadržati u medijima.

N – Narav. Voljela bih da je moja malčice blaža… Bilo bi mi mnogo lakše. ?

Nj – Njega. Previše vodimo računa o toj, fizičkoj naspram mentalne njege.

O - Orator. Govornik. Baš neki dan gledam TV i razmišljam kako mi u BiH imamo jako malo dobrih oratora na političkoj i javnoj sceni. 

P – Politika. Ako mi se nije zgadila do sada, tokom ove Corone jeste. Bože, koliko smo mi kontaminirani lošim sadržajima sa političke scene.

R – Razvod. Koliko čujem i vidim, nikada više razvoda brakova se nije dešavalo nego u posljednje vrijeme. 

S – Seks. Kad god vidim nekoga ko galami i ko je očito frustriran, pomislim kako mu/njoj fali seksa u životu. ?

Š - Školjka. „Bisere je lako, a ti pokušaj školjku zavoljeti“… dio pjesme „Pametna i luda“, Marije Šerifović.

T - Tolerancija. Da smo tolerantniji prema drugima, kolegama na poslu, prijateljima, porodici… Uf, kako bi život bio lijep!

U – Ulizica. Kako ih samo ne volim ni gledati ni slušati ni biti u njihovoj blizini.

V – Volim te! Kada ste zadnji put nekome rekli da ga volite?

Z – Zona komfora. Izađite iz svoje zone komfora i vidjet ćete koliko toga možete postići.

Ž – Život! Mora li nam se uvijek nešto loše dogoditi da bismo ga počeli cijeniti?


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!