Belma je napustila agencijski posao da bi pokrenula svoj brend. Donosimo njenu zanimljivu priču! - Bonjour.ba - bh.lifes...

Belma je napustila agencijski posao da bi pokrenula svoj brend. Donosimo njenu zanimljivu priču!

Tekst:

Bonjour.ba

ZDRAVLJE I NJEGA
27.9.2021.

Belma je nekoliko godina radila u marketing agenciji, a onda je kroz vlastitu beauty rutinu, upoznala čari prirodne kozmetike i zaljubila se u magičan svijet biljki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Period globalne pandemije potaknuo ju je da da otkaz i pokrene vlastitu #madeinBiH poduzetničku priču.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

BeeLuv je još od predstavljanja, privukao pažnju dama svojim recepturama, ali i neodoljivim pakiranjima koja izgledaju poput malog umjetničkog djela u torbici.

Belma Šapčanin

Predanost i kreativnost koja se krije iza brenda prepoznao je i dm drogerie markt u okviru društveno odgovorne inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra.
Uz to, kompanija dm je pored mjesta na policama dm prodavnica, odabranim proizvođačima prema individualnim potrebama pružio i stručnu podršku kod redizajna ambalaža i vizuelnog identiteta, mentoring u procesu uvrštavanja proizvoda u trgovački lanac, kao i potpunu marketinšku podršku kroz interne i eksterne kanale komuniciranja i oglašavanja.  

Upravo je Belmi i brendu BeeLuv kroz ovu incijativu, dm osigurao izlazak na bh. tržište i dostupnost na policama 80 dm prodavnica.
O razvoju brenda, prvim koracima, ali i motivaciji i naučenim lekcijama, razgovarali smo s osnivačicom BeeLuv kozmetike, Belmom Šapčanin.

***

Nakon rada u marketing agenciji, posvetila ste se svojoj novoj ljubavi, prirodnoj kozmetici. Koje vam lekcije s prethodnog posla uvelike pomažu u razvoju i unaprijeđenju brenda?

Dugogodišnje iskustvo u prodaji i marketingu mi je itekako pomoglo da naučim osluškivati tržište, klijente i ispunjavati sve njihove "zahtjeve". Saradnja sa svjetskim, ali i lokalnim, manjim kompanijama je zaista velika škola i dobar temelj za predstavljanje jednog branda tržištu.


Kako izgleda jedan tvoj radni dan i što radiš kada jednostavno nemaš dovoljno koncentracije i motivacije za sve obveze s to-do liste?

S obzirom da je BeeLuv još uvijek 'One man show', moj dan je sistemski jako konfuzan. :D 
Od ispunjavanja želja klijenata, isporuke hitnih narudžbi, priprema personalizovanih etiketa, pa u svemu tome mi nekad naiđe inspiracija za novi proizvod i administrativnih obaveza, jednostavno mi ponekad nedostaje sati u jednom danu.

Za ovaj posao je potrebna luda energija, ja je imam u izobilju i mislim da je to jedini razlog zašto sve stižem. Kada 'pregorim' jednostavno uzmem day off. :)

Zavirivanje u backstage je uvijek najzabavniji način upoznavanja brenda, njegove filozofije i rada. Otkrijte nam ukratko, kako teče proces izrade vaših proizvoda?

U radionici ostajem satima, to je moja oaza, ispušni ventil i terapija. Volim da se igram sa mirisima, stvaranju novih mazalica i često ćete primijetiti da plasiram neki proizvod u limitiranim količinama. Ta magija i spoj mirisa se desi jednom i ja je ne znam ponoviti. To ne pišem, već samo radim onako, srcem.

Tokom proizvodnje obično izađem namazana od glave do pete, jer kada završim od svakog proizvoda ostavim sebi malo jer je to jedini način da i ja dođem do Beeluv proizvoda.

Koji su izazovi s kojima se susrećete u svom poslovanju?

Uglavnom su to izazovi koji se tiču finansijske strane, jer je jako teško ulagati u novo bez dovoljno kapitala. Ono što je bitno jeste da idemo baby koracima ka firmi koja će jednog dana biti stabilna, zapošljavati mlade ljude i nuditi svoje proizvode širom svijeta.

S druge strane tu je i nelojalna konkurencija s kojom se ne možete boriti. Ovo se odnosi na brandove koji idu do te mjere da kopiraju dizajn.

Što je ono što vaš brend čini posebnim na domaćem tržištu?

Pakovanja. :D

Trudimo se biti sladak, prepoznatljiv brand koji će svoje kupce zadržati kvalitetom.

Kampanja {ZAJEDNO} je pozitivan primjer poduzetničke prakse u BiH.  Koje ste benefite osjetili za vaš brend kroz ovu inicijativu?

Ulazak u dm je jedan veliki korak, prvenstveno za promociju branda u cijeloj BiH, ali i za otvaranja nekih novih tržišta. Kada kupcima kažete da se vaši proizvodi nalaze na dm policama, ta činjenica ulijeva povjerenje i daje veću šansu da će kupiti i ostale proizvode kod vas. :)

Ovaj korak sjajan je za dodatnu promociju #madeinBiH etikete, ali i razvoj bh. tržišta. Koje ste lekcije o brandingu i marketingu naučili u procesu pripreme, ali i plasmana proizvoda na police 80 dm drogerie markt prodavnica?

Od dm tima možete uvijek jako mnogo učiti.
Iako sam ja imala jako bogato iskustvo u marketingu, biti u tolikom broju poslovnica zahtjeva dodatne napore, dodatna ulaganja na koja je dm navikao.

Itekako se trude ispromovisati bh. proizvode u najboljem svjetlu i rade fantastičan posao kada je ovaj projekat u pitanju.

Kako se nosite s neuspjesima i što vas motivira da nastavite dalje raditi na ostvarenju ciljeva?

Svaki neuspjeh je nova lekcija. Moto je da treba gledati dalje, jer kada bi samo mislili na to kako nismo uspjeli, onda koja je svrha poslovanja?
Motivira me svaki dan, svaki novi komentar, pozitivan ili negativan, motivira me san o BeeLuv kao velikoj kompaniji.

Mnogi se danas plaše odvažiti i pokrenuti vlastiti brend. Na što biste im vi voljeli skrenuti pažnju?

Da se usude na taj korak, jer jedino što ih dijeli od toga jeste da se pokrenu.
Kada započnete, onda vas energija dalje vozi ka prvim uspjesima.

BeeLuv trenutak na koji si posebice ponosna?

"Čestitamo Vam!
Rado s Vama dijelimo vijest da je Vaš proizvod odabran za realizaciju u sklopu dm inicijative {ZAJEDNO} za bolje sutra."

***
Razgovarala: Dijana Ćavar
Foto: Sanela Zukić za Bonjour.ba

 

Povezani članci

Najpopularniji članci