TEKST: Bonjour.ba - PR
DATUM OBJAVE: 7.11.2025.
Kako trendovi i inovacije mijenjaju marketing danas? Pitanje je ovo na koje će odgovor dati vrhunski stručnjaci iz oblasti marketinga na 12. po redu Sarajevo Marketing Summitu, koji će se održati 13. novembra u Swissotelu u Sarajevu.
Generalna tema ovogodišnjeg Summita je “FAST TRENDS, FASTER MOVES”, a fokusira se na ubrzane promjene u FMCG marketinškoj industriji i na to kako one oblikuju sutrašnjicu. Kroz cjelodnevni program učesnici će imati priliku istražiti ključne trendove i inovacije koji danas definišu marketing.
Stručnjaci iz BiH i regiona govorit će o tome kako marketing može spojiti tradiciju i inovacije, razumjeti nove generacije potrošača i iskoristiti umjetnu inteligenciju za stvaranje brendova budućnosti.
Učesnike, osim zanimljivih tema i korisnih primjera iz prakse, očekuje poseban doživljaj gdje će njihovo prisustvo i doprinos Summitu biti upotpunjeni kroz interaktivni sadržaj koji je pripremljen u saradnji sa sponzorima događaja.
Veliki doprinos organizaciji Summita dalo je Ministarstvo kulture i sporta Kantona Sarajevo, dok je značajan doprinos i zlatnih i srebrenih partnera: Lactalis, Argeta, MI99, ASA Banka, Grand kafa i Milkos, te Štark, di-go, Dr. Oetker, Jaffa Crvenka, dm, Proteini.si i Fitnesoprema.ba.

Renomirani strateg i predavač Vladimir Vulić, otvorit će Summit inspirativnim izlaganjem o anatomiji marketinga koji svakodnevno pretvara u izuzetno, dok će svoje iskustvo i znanje sa prisutnima podijeliti i prošlogodišnji dobitnici priznanja Superstar u marketingu – Mirsada Kadribašić, Senior Brand Building Manager u Atlantic Grupi za brend Argeta, i Ajla Hadžić, marketing menadžerica u dm drogerie markt.
Kadribašić će otkriti kako Argeta, koja je mesna i riblja pašteta broj 1 u Evropi, uspješno gradi brend relevantan novim generacijama potrošača, a Hadžić će iz iskustva kompanije dm, koja se u poslovanju vodi sloganom “Tu sam čovjek, tu kupujem”, govoriti o tome kako globalne trendove iskoristiti za rast brenda i prodaje.
I ove godine bit će dodijeljena priznanja Marketing Superstar za pojedince koji su svojim radom i idejama ostavili značajan trag u razvoju marketinške struke u BiH, kao i nagrade za kampanju vrijednu pažnje, brend inovaciju i rebrending kampanju, koje su obilježile svijet marketinga u proteklom periodu.
O agilnosti marketinga i spoju tradicije i inovacija govorit će Selma Jusufović iz sarajevske mljekare Milkos, dok će Stana Džudović, Senior Solution Consultant u kompaniji Agilcon, i Edin Mehić, suosnivač i direktor sektora za strategiju kompanije Bloomteq, pokazati kako umjetna inteligencija i Big Data već danas mijenjaju način na koji razumijemo potrošače i donosimo marketinške odluke.
Posebnu pažnju privući će i predavanje Melanje Korošec, stručnjakinje za strateški razvoj brenda i inovacije, o izgradnji globalno prepoznatljivih sportskih brendova kroz jasnoću i fokus, kao i razgovor sa legendarnim skijaškim šampionom Bojanom Križajem, koji će otkriti kako sportisti doživljavaju brendove i kako mogu doprinijeti njihovom razvoju.
Sarajevo Marketing Summit već 12 godina okuplja lidere, inovatore i kreativce koji oblikuju budućnost marketinga u regiji. I ove godine zagarantovan je izuzetno zanimljiv i inspirativan program, a svi koji još nisu osigurali svoje prisustvo imaju priliku to učiniti. Broj mjesta je ograničen, a registracija je moguća putem ovog linka.
Vidimo se 13. novembra u Swissotelu Sarajevo – na mjestu gdje marketing susreće budućnost!
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Oktobar završava u punom ritmu, Sarajevo je spremno za vikend u kojem se teatar, muzika i maskenbali stapaju u jedan zajednički puls.
Jesen u Sarajevu nikada ne znači kraj sezone, nego početak one najživlje — one u kojoj se ulice pune svjetlima, scene pozivima, a galerije novim pogledima.
Ovaj vikend grad diše između umjetnosti i zabave: od izložbi koje slave generacije stvaralaca do plesnih podija koji čekaju prve maske i prve ritmove.
8 događaja posljednjeg oktobarskog vikenda:
Na mapi su i oni prostori koje volimo upravo zbog toga što iznenade od Jazzbine do Historijskog muzeja. Ako tražite razlog da ostanete u gradu, ne brinite, ovog puta Sarajevo je samo jedan veliki kostimirani performans.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!
Historijski muzej BiH: „Naša žena“ – priče o snazi i naslijeđu
U petak, 31. oktobra u 19 sati, Historijski muzej BiH otvara izložbu „Naša žena“, posvećenu ženskom naslijeđu, sjećanju i ulozi u očuvanju mira.
Izložba, realizovana u saradnji s UN Women BiH, kroz fotografije i svjedočanstva povezuje prošlost i sadašnjost, stvarajući prostor za dijalog o identitetu, dostojanstvu i istoriji koja se prepisuje glasom žena.
Manifesto: izložba koja propituje čežnju
Galerija Manifesto otvorili su vrata samostalnoj izložbi Mirze Čizmića i Adnana Šopovića do 31. oktobra, pod intrigantnim nazivom “Bogu čežnju, on je neće”. Dok Šopovićeva reduciranost palete boja priziva melanholiju, Čizmićeve dinamične i oštre kompozicije seciraju svakodnevicu uz notu cinizma.
Dva različita rukopisa u istom prostoru postavljaju pitanje: za čim uopće čeznemo i gdje nas ta čežnja vodi?
“Čista umjetnost” između tehnologije i ekologije
U prostoru Europe House Sarajevo, u ulici Maršala Tita 62, otvorena je izložba „Čista umjetnost“ umjetnika Aldina Mustafija, koja istražuje granice između digitalnog otpada, umjetnosti i održivosti.
Kroz kombinaciju recikliranih materijala i vizualne interpretacije e-otpada, Mustafi propituje koliko su tehnologija i čovjek zapravo povezani i koliko nas ta veza košta. Izložba ostaje otvorena do 10. novembra, od ponedjeljka do petka, između 9 i 17 sati.
Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti: „Ples noći“
U istom terminu, Muzej književnosti i pozorišne umjetnosti otvara izložbu studenata Akademije likovnih umjetnosti pod nazivom „Ples noći“.
Kroz slikarstvo, grafiku i kiparstvo, mladi autori oživljavaju motive tame, plesa i maski, stvarajući atmosferu koja spaja klasični izraz s duhom Noći vještica. Ulaz je slobodan, a izložba traje do 7. novembra.
The Haunted Warehouse 2: Matinée u hangaru Automehanike
Za one koji žele nešto drugačije, Matinée ekipa vraća se s drugim izdanjem „The Haunted Warehouse“, smještenim u hangaru Automehanike.
Uz setove Alaina, Coema, Eele, Not Yet i 2odd-a, noć traje do ranih sati, a dekori brišu granicu između performansa i elektronskog spektakla.
Najbolji kostim osvaja 1.000 KM i mnogo više od toga: status legende večeri.
Jazzbina Halloween Tribute: Chainsaw Eaters sviraju Ramones
Za ljubitelje živog zvuka, Jazzbina (Maršala Tita 38) u petak, 31. oktobra, donosi Ramones tribute bend „Chainsaw Eaters“ iz Banjaluke.
Ulaz je besplatan, atmosfera garantovana, a punk duh vraća Sarajevo u energiju sedamdesetih – tamo gdje je sve počelo.
Noć vještica u Meeting Pointu
Meeting Point i Akademija scenskih umjetnosti organizuju Halloween party s početkom u 18:00, uz projekciju filma „Sinners“ u 20:00.
Očekuje vas spoj filma, muzike i performansa u prepoznatljivoj atmosferi kina koje svaka generacija Sarajlija zove svojim.
Ako tražite nešto između alternativnog i filmskog, ovo je pravi izbor.
Kino Bosna: Kappadolle Halloween Party
Kino Bosna 31. oktobra ponovo postaje epicentar maskirane energije. Kappadolle ekipa, uz DJ-eve Mr. Rager, NjobeX i Mr. Rejdžer, vodi najživlju Halloween zabavu u gradu.
Nagrade za najbolje kostime i posebno uređen prostor čine ovaj party nezaobilaznim mjestom za ljubitelje ritma RnB-a, trapa i urbane scene.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!