TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 23.7.2019.

Iako se na prvu boja breskve ne čini svestrana i nosiva kroz dan, uz par trikova vrlo jednostavno ćete ju uklopiti u vaš makeup look.

S obzirom na to da je boja koralja it boja godine, zauzela je važno mjesto u kozmetici i tako potaknula brojne vizažiste da kreiraju beauty lookove koji oduševljavaju nježnim i svježim izgledom.  Ova neutralna boja jako je laskava budući da neutralizira svaki podton kože, izgleda jako prirodno i dodatno će naglasiti svježinu lica

Popularno: 4 pogreške koje ponavljamo u kreiranju ljetnog makeup looka

Osobama nešto svjetlije puti lijepo će pristajati nježni tonovi narančaste, osobama maslinastog tena pristajat će gotovo svi narančasti tonovi, kao i osobama tamne puti.  
To zna i vizažistica Pati Dubroff koja je kreirala beauty look koji želimo kopirati već danas. 

Naime, Pati je za Margot Robibe birala monokromatski look u nijansama narančaste te je ovu nijansu nanijela na njene očne kapke, obraze i usne. Rezultat, svjež izgled koji naglašava boju očiju, daje prirodan izgled obrazima, ali i naglašava usne, na jako suptilan način.

Inspiracija za kreiranje ovog beauty looka bila je fotografija Richarda Avedona na kojoj pozira poznati model i glumica Lauren Hutton.

Narančasti makeup sjajno je naglasio dugu lepršavu, romantičnu, bijelu Chanel haljinu koju je Margot birala za premijeru filma Unce Upon A Time In Hollywood


 


Bonjour

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

TEKST: Ilda Lihić-Isović

O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI” O čemu beauty svijet bruji? Kris Jenner, MAC i “slučaj za FBI”

Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.

I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
 

 

Facelift koji je sve pokrenuo

 

Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
 

 

Leak koji je prerastao u kampanju

 

Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
 


 

“This is a case for the FBI…”

 

Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
 

 

Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu

Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
 

mac_kris_bonjour_ba
 

Kritički pogled (jer, budimo realni)

 

Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?

U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
 


Foto: @maccosmetics


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!