TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.6.2019.
Kako biste držali makeup pod kontrolom ljeti i spriječili topljenje istoga, nužno je u rutinu dodati par proizvoda koji će umiriti kožu i osvježiti ju nakon izlaganja suncu.
Pri odabiru makeup favorita koje nosimo na visokim temperaturama, pazimo da koristimo bočice čije će formule biti otporne na vanjske utjecaje i osigurati svjež i prirodan izgled kroz cijeli dan.
Upravo zbog toga smo pobrojali par makeup grešaka koje trebate izbaciti iz vaše makeup rutine kako biste kreirali beauty look bez straha od masnoća i znoja na licu.
Birate teške pudere
Ljeti je poželjno da u potpunosti zaboravite na pudere. Makar kada je u pitanju vaš dnevni makeup. Koristite prozračne tonirane kreme koje će dozvoliti vašoj koži da diše ili korektor koji ćete prstima natapkati na mjesta na licu koja ima sitne nepravilnosti, crvenilo ili sl.
Preskačete nanošenje kreme sa SPF zaštitom
Čak i kada vaš puder, BB krema ili korektor imaju SPF zaštitu, birajte hidratantne kreme s visokom SPF zaštitom koje će vašu kožu pripremiti za izlaganje suncu. Nanesite ju prije makeupa.
Birate sjenila pogrešne teksture
Sjenilo koje se nakuplja u pregibima kapaka ili stvara dojam podočnjaka radi topljena na licu, nisu nikako privlačna. Birajte formulacije koje imaju kremastu teksturu koja se brzo suši. Brončani tonovi, zlatne i bakrene nijanse lijepo će naglasiti preplanulu put.
Vodootporan makeup nosite samo na plaži
Vodootporna maskara idealna je za nošenje i kroz dan, budući da se neće topiti, kao i ruževi mat teksture koji će ostaviti lijep finish na usnama čak i na visokim temperaturama.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!