TEKST: Marija Perić
DATUM OBJAVE: 16.12.2021.
Uz temu vjenčanja pod nazivom 'Roaring Twenties' poznata blogerica Camille Charrière, zahvaljujući svom odabiru vjenčanice, dobila je titulu cool mladenke koja je zadržala svoj istančani stil i na dan vjenčanja.
Naime, ovog vikenda vjenčala se za Françoisa Larpina u Parizu noseći tri haljine.
Jedna od njih bila je i prekrasna romantična i duga prozirna vintage Celine haljina koja se presijavala pri svakom koraku i koju je Camille obukla za ceremoniju vjenčanja. Haljina je izgledala odlično uz jednostavne Jimmy Choo salonke u bijeloj boji.
Njenu bijelu vjenčanicu naglasili su pufnasti rukavi i svjetlucave aplikacije, dok je za frizuru Camille birala jednostavno puštenu blago valovitu frizuru sa sitnim pahuljicama u kosi.
Druga haljina koju je Camille birala za svadbenu zabavu bila je delikatna bijela Harris Reed prozirna haljina sa tankim bretelama u potpunosti izrađena od čipke.
Njena kosa bila je svezana u balerina pundžu i naglašena jednostavnim bisernim naušnicama uz prirodni make up.
Treća haljina bila je Chanel slip haljina u kojoj je Camille provela ostatak zabave. Nadamo se da ćemo uskoro imati priliku vidjeti i fotografije njenog trećeg izdanja ove večeri.

Foto: @katherine_ormerod
***
Naslovna fotografija: @camillecharriere
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!