TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 4.3.2020.
„Blind food tasting jedna je od najinteresantnijih pojava u kulinarskom svijetu.
Suština jeste „uspavati“ jedno čulo-vid te tim postupkom intenzivirati sva ostala, što će, na koncu, rezultirati boljim razumijevanjem onoga što jedemo. Ljudi su vizualni tipovi te sam izgled ima jak utjecaj na ukupan doživljaj određenog jela.
Nemogućnost gledanja hrane utiče na njen okus, miris i generalno-percepciju." - otkrila nam je Medina Dedajić, osnivačica Sarajevo Food Dictionarya i organiziratorica ovog eventa, na naš upit što je ono što ovaj tip gastro iskustva čini posebnim.

Dakle, ideja samog eventa jeste okupiti sve zaljubljenike u nove okuse i hranu te ih potaknuti da uživaju u pomno osmišljenim jelima te pogađaju namirnice jela s povezom na očima, koristeći sva čula osim vida. Event se održava 18.03.2020. sa početkom u 19:00h u restoranu Prestige u shopping centru Mepas Mall u Mostaru na četvrtom katu.
U razgovoru s Medinom saznali smo baš sve detalje o ovom eventu.
***
Što podrazumijeva Blind Food Tasting event i kako je ovaj tip gastro eventa postao trend u svijetu, ali i kod nas?
Blind Food Tasting eventi su nešto što je nedavno postalo jako popularno u svijetu, a BiH je, počevši sa Sarajevom, dobila svoj prvi Blind Food Tasting event u oktobru 2019., u saradnji s Courtyard by Marriott hotelom i njihovim odličnim Sky Bar Lounge S One. Moram priznati da sam bila kao na iglama pred prvi Blind Food event, nisam znala kako će ga sarajevska ekipa dočekati, da li će im se svidjeti, da li će uspjeti, jer ipak je bilo nešto totalno drugačije od svih gastro evenata koje sam do tada organizovala, nešto skroz smjelo i... čudno, jednostavno drugačije. Nakon objave eventa na našem web portalu i na našim Facebook i Instagram profilima Sarajevo Food Dictionary, event je bio sold out za 48h!
Oduševila sam se i bila jako sretna, a ujedno i ponosna na činjenicu što moj grad ima publiku koja je bila spremna ići u nešto novo, bez da poznaje koncept i bez da zna meni. Sve im je bilo nepoznato i opet su pristali na to. Secret meni je nešto što se pokazalo potpunim hitom na eventima.

Drugi Blind Food koji smo organizovali u decembru s istim domaćinom je bio tek haos! Nakon galerije slika i snimaka koje smo objavili s prvog druženja, ljudi su jednostavno slali upite kada ćemo izbaciti naredni. Drugi event je bio sold out za 24h od objave, tražila se stolica više, jako puno ljudi smo na žalost morali vratiti jer, iako zaista veliki, kapacitet S One Lounge restorana jednostavno nije mogao primiti ni šibicu više. Treći smo organizovali na Badnje večer i slijedio je istu priču kao i drugi... Sold out za 24h i jako duga lista čekanja ako se neko mjesto oslobodi. Meni je zadnji Blind Food bio naš najbolji i daleko najdelikatesniji do sada.
Samim time je li ovaj event rezerviran samo za strastvene gurmane i znalce ili?
Apsolutno nije. Kao i sva SFD druženja i Blind Food Tasting eventi su gastro eventi gdje je fokus na odličnoj hrani u sljedovima uz dodatni experience kušanja iste s povezima na očima. Dakle ne pričamo ni o kakvoj večeri na koju dolaze vrsni poznavaoci hrane da ocjenjuju Chefa i njegov meni i daju kritike (nemojte zamišljati Michelinove sudije za stolom prije dodjele zvjezdice restoranu hahaha).
Ovdje se radi o ekipi ljubitelja dobrog zalogaja, gurmana, foodie-a, ljudi koji se vole dobro zabaviti i dobro klopati.
SFD eventi imaju prelijepu opuštenu atmosferu uživanja jer su nešto sasvim novo u ponudi grada, nešto drugačije od izlaska na piće ili odlaska na večeru. Nešto 'in between' s tim da je atmosfera uvijek zagarantovana jer imamo pun restoran ljudi koji su tu došli s istim ciljem i u želji da uživaju u istim stvarima. To je jako bitno za energiju evenata. Mislim da galerije slikica i naš vlogg sa Blind Fooda govore sami po sebi. Smijeh i opuštenost su key faktor broj jedan uvijek!
https://www.youtube.com/watch?v=qdzTZbXfIg4&feature=youtu.be
3 najveće prednosti odlaska na ovaj event?
Odlična hrana najzanimljivijih spojeva ( iskombinovali smo da svaki slijed od ukupno njih šest ima po dva zalogaja koja su ukusom totalno drugačija. Jedan će publika sigurno prepoznati, a s drugim će se sigurno uvijek napatiti hahahahah i to nam je cilj... Da se ne zna sa sigurnošću šta se jede, da se između sljedova o tome raspravlja i nagađa).
Divna uspomena sa totalno drugačijeg izlaska. Potpuno novo iskustvo. Sve evente inače radimo srijedom... Što se bolje može raditi srijedom od dolaska na ovakav event?
Smijanje do besvijesti!
Ja imam prednost na Blind Food eventima da pratim sve stolove nakon što krene alarm za stavljanje poveza između sljedova. Taj trenutak kada su svi s povezima i kad im jela budu servirana, trenutak kada ekipa pristupa kušanju hrane na tanjuru pa promaše usta, veličinu zalogaja, boje se mirisa, ne znaju šta ih čeka... Taj trenutak je neprocjenjiv. Ismijem se do suza zajedno sa svima njima.

Treba napomenuti da se sve jede rukama na Blind Food eventima kako bi ljudi imali i to čulo uključeno – čulo dodira, da znaju koja je tekstura hrane na tanjuru. Svakako publiku na eventu navigiram lično između sljedova, idem od stola do stola, obilazim ekipe i najavljujem šta ih okvirno čeka na narednom slijedu.
Što sve posjetitelje Blind Food Tasting Mostar očekuje? Koja je lokacija i satnica?
Očekuje ih zaista posebno, opušteno, ugodno i zanimljivo novo iskustvo opet uz akcenat na odličnom meniju od šest sljedova sastavljenom od strane Chefa Jadrana Milićića.
Lokacija našeg prvog Blind Food Tastinga je eminentni restoran Prestige koji je u pregovorima za organizaciju ovog eventa bio odličan domaćin i radovao se jednako kao i mi organizaciji ovakve vrste gastro druženja. Jednostavno kada energije za suradnju kliknu, rezultat mora biti dobar, a naša je za sada odlična i jedva čekamo 18.03.2020. da predstavimo mostarskoj ekipi sve što smo im uz puno ljubavi i pažnje spremili za njihov maksimalni užitak!
Event se održava 18.03.2020. sa početkom u 19:00h u restoranu Prestige u Mepas Mall centru na četvrtome spratu.
Kako i do kada se svi čitatelji mogu prijaviti za sudjelovanje?
Sve informacije o eventu mogu pronaći na Facebook eventu „Blind Food Tasting Mostar“, na Instagram objavama našeg službenog profila te na našem web portalu www.sfd.ba u sekciji „Upcoming events“.
No, da im pojednostavimo ovdje, rezervacije idu obavezno preko e-maila tako što svi zainteresovani pošalju mail na adresu [email protected] sa nazivom pošte „Blind Food Mostar“ i kažu nam na koje ime prave rezervaciju i za koliko osoba.
Jednom kada prime odgovor na mail uz našu potvrdu rezervacije trebaju u roku od 24h otići po svoj lot ulaznica za event koje će ih čekati u samom restoranu Prestige na njihovo ime.
Ulaznice za event po cijeni od 25 KM plaćaju prilikom preuzimanja karata u restoranu.
Trebamo navesti da, zbog velike zainteresovanosti za event, rezervacije nećemo biti u prilici držati vise od pomenuta 24h. Nakon isteka tog perioda rezervacije ustupamo dalje. Prijave su otvorene do samog dana eventa (ukoliko se desi da slobodnih mjesta tada i dalje ima) no, poučeni iskustvom iz Sarajeva gdje su sva tri Blind Food eventa bila rasprodata za 24 do 48h predložila bih svim zainteresovanim da rezervacije na mail pošalju čim prije i podignu svoje ulaznice u restoranu Prestige.
Sold Out za ovaj event je ujedno kapacitet VIP dijela restorana Prestige odnosno 70 ljudi.

Ne možemo vam obećati da ćete sva jela i okuse moći pogoditi, no, ono što vam možemo reći jeste da vas čeka jedno super gastro druženje uz gurmane, jedan posebno osmišljen meni i puno smijeha! Na kraju nam još samo preostaje dodati:
Vidimo se na Blind Food Tastingu. :)
TEKST: Bonjour.ba
Praznični period ima tu naviku da nas iznenadi baš onda kad mislimo da još ima vremena da kupimo poklon.
Stojiš negdje između polica, u glavi listaš ljude koje voliš i pokušavaš se sjetiti onog nečega što bi ih stvarno obradovalo. Ne još jednog poklona ‘reda radi’, nego sitnice koja kaže: mislila sam na tebe. Jer s godinama shvatiš da najljepši pokloni nisu veliki ni glasni.
To su oni koji se uklapaju u nečiji dan. U večer kad se reže sir i sipa vino. U jutro koje počinje pažljivo biranim namirnicama. U rutinu njege koju neko ne preskače ni kad je umoran.
Zato smo se ovaj put vodili osjećajem, a ne listom želja. Razmišljali smo o navikama, malim ritualima i stvarima koje ljudi vole, ali ih rijetko sami sebi kupe.
Među policama Tropic i Crvena jabuka marketa takve ideje nastaju spontano, bez puno razmišljanja, kao da se same slože u poklon s jasnim razlogom. Zato smo ih ovaj put posložili prema onome što ljudi zaista vole: ukusima, navikama i malim ritualima koji čine dan ljepšim.
Za one koji uživaju u sirevima, polako i s guštom
Neki ljudi sir ne jedu usput. Znaju koji se reže prvi, koji se kombinuje s kojim pićem i dodacima i zašto se sirna plata ne slaže na brzinu. To je mali ritual koji traži malo pažnje i pravi razlog da se uspori.
Za takve ljubitelje, poklon koji uključuje selekciju ekskluzivnih sireva ima posebno značenje. Gruyere, Parmigiano Reggiano, Roquefort i Tete de Moine čine bogatu priču koja se rijetko nađe na jednom mjestu, ovdje upotpunjenu praktičnim bambus poslužavnikom s noževima, spremnim za svaku večer u kojoj se ostaje za stolom malo duže.
Ovo je poklon koji se ne ostavlja po strani. On se otvara, servira, fotografiše i postaje dio večeri u kojoj se razgovori produže, a planovi pomjere za sutra.
Za ljubitelje vina i malih večernjih rituala
Za neke ljude, vino nije povod, nego mali lični ritual kojim se dan privodi kraju. Čaša u koju to vino sipamo bez žurbe, tiša muzika u pozadini i osjećaj da se tempo dana konačno usporava.
Poklon za ljubitelje vina oslanja se na selekciju Lunaria etiketa, dostupnih ekskluzivno u Crvenoj jabuci i Tropic marketima, uz elegantne vinske čaše koje cijeli ritual čine potpunim.
Ono što Lunaria vina čini posebnim je proizvodnja certifikovanih organskih i biodinamičkih vina. Zanimljivo je to da se, prema običaju koji se prenosi kroz generacije, narandžasti konac ručno vezuje na sva Lunaria vina, kao simbol poštovanja biodinamike i povezanosti sa tradicijom i podnebljem. 
Crvena, bijela, rosé i orange vina otvaraju prostor za različite ukuse, ali i slobodu da se bira prema raspoloženju, večeri ili društvu. Ovo je poklon koji se ne čuva za posebnu priliku. Otvara se istu večer, bez najave, samo kao mali znak da se uspori i uživa.
Za one koji paze šta jedu i kako se osjećaju
Poklon za osobe koje paze na ishranu često traži dodatnu pažnju. Ne zato što je izbor mali, nego zato što mora imati smisla. Mora biti dobar za tijelo, ali i dovoljno privlačan da se u njemu stvarno uživa.
Zato je ovaj bio paket zamišljen kao pažljivo složena košarica Verival, Vivani i Janis proizvoda, dostupnih u Tropic i Crvena jabuka marketima, koja spaja nutritivnu vrijednost i puni okus.
Organsko bademovo brašno, bio kaše, namazi od paprike i bundeve, čokolada bez mlijeka, sezam pločice i mali slatki zalogaji zajedno čine cjelinu u kojoj se podjednako osjete briga i uživanje.
Ovo je poklon koji pokazuje pažnju prema nečijim navikama, ali i razumijevanje da uživanje i briga o sebi mogu ići ruku pod ruku.
Za skincare obožavaoce i one koji njegu ne preskaču
Zimski mjeseci imaju svoj tempo, ali i svoje male izazove. Koža traži više pažnje, više njege i malo sporiji ritam koji joj prija.
Zato je ovaj skincare paket osmišljen za suhu i osjetljivu kožu, s pažljivo odabranim Beesline proizvodima, dostupnim u Tropic i Crvena jabuka marketima, već dobro poznatim onima koji njegu shvataju ozbiljno, ali jednostavno. Čistač, toner, serum i dnevna krema zajedno čine rutinu koja se lako uklapa u dan i ne traži dodatno razmišljanje.
Ovo je poklon koji ne ostaje na polici. Koristi se redovno, tiho i s razlogom i vrlo brzo postane dio nečije svakodnevice.
Kada poklon govori umjesto vas
U mjesecu darivanja često se traži poklon koji neće ostati samo lijep gest, nego mali znak pažnje koji se uklapa u nečiji život. Takvi pokloni ne nastaju slučajno. Nastaju onda kada znamo šta neko voli, kako provodi vrijeme i u čemu zaista uživa. 
Upravo zato se među policama Tropic i Crvena jabuka marketa lako pronađu ideje koje imaju smisla, jer su birane s istim tim osjećajem pažnje i razumijevanja.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!