TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.1.2023.
YSL Beauty predstavlja novi BLACK OPIUM LE PARFUM, koji sa sobom donosi divlju proslavu života i nagon za vraćanjem izgubljenih osjećaja pobuđenih u nezaboravnim večerima.
On je uzbuđenje u noći u bočici. Subverzivniji i uzbudljiviji nego prije i sažet u ekstremno sladak, ekstremno senzualan, ekstremno uzbudljiv miris. Jednim potiskom iz toga crnog grala, glatkoga i vinilnog na dodir, sa svjetlucavim okruglim prozorom, dan se pretvara u blistavu noć i povezuje nas energijom svih zabava u gradu, ostavljajući za nama mirisni odjek najintenzivnije verzije BLACK OPIUMA svih vremena.
Godine 1977. Yves Saint Laurent uzdrmao je svijet najsubverzivnijim mirisom koji je dotad lansiran. Goruća mješavina smola i začina koju je modni kreator nazvao svojim vatrenim cvjetovima, provokativno nazvana Opium, bio je jedan od najprepoznatljivijih mirisa 20. vijeka. Svjetski bestseller koji je redefinirao dubinu, bogatstvo i intenzitet mirisa visoke mode od trenutka kad je lansiran u crvenoj bočici s resicama, koja je istog trena dobila kultni status popularne kulture.

Godine 2014. Black Opium Eau de Parfum je za 21. vijeka čuveni mit odjenuo u novo ruho, uvodeći uzbudljivu novinu u industriju parfema. Prva ekstremno velika doza akorda crne kave u ženstvenu mirisu YSL-a, pojačana seksi bijelim cvijećem i opojnom vanilijom.
Miris koji nas tjera da se usudimo biti drukčije odmah se uklopio u duh vremena te postao pripravak koji potiče naelektriziranost kod svih junakinja noći i njihovih ekipa.

U 2023., budući da je došlo vrijeme da budemo ne samo ponosne nego i preponosne na naše noći, tvrtka YSL Beauty daje sve od sebe s vrhunskom, najintenzivnijom verzijom parfema Black Opium dosad: BLACK OPIUM LE PARFUM. Potpuna, pretjerana navala vanilije s kultnim akordom kave BLACK OPIUMA koji izaziva noćnu stranu. Blistav poput svjetla reflektora na plesnome podiju, opojan buket bijelog cvijeća osvjetljava naelektriziranu mješavinu.
Tajanstvenija, moćnija i čarobnija nego prije, Alpha Shero Zoe Kravitz vodi svoju ekipu odjevenu u crno u epskom novom poglavlju historije BLACK OPIUMA, sa spektakularnom, novom međunarodnom kampanjom koju je režirao nagrađivani filmski redatelj Anton Tammi. Ekstremno uzbudljivo lutanje pod blještavim svjetlima gradske noći, od vrha luksuznog stana na vrhu nebodera do svjetlucave, crvene kupole na krovu, pokretano jednim potiskom BLACK OPIUMA koji dan pretvara u najuzbudljiviju noć.
„Da bih dizajnirala najintenzivniji Black Opium, bilo mi je jasno da apsolut crne vanilije mora biti u srcu parfema", izjavila je Nathalie Lorson, majstorica parfimerka Black Opiuma.

Uz BLACK OPIUM LE PARFUM, ikona noćne snage tvrtke YSL Beauty postaje još intenzivnijom. Kako bi pojačali sirovu snagu BLACK OPIUMA, kojem ni dosad nije bilo ravna u privlačenju pozornosti, majstori parfimeri Nathalie Lorson, Olivier Cresp, Honorine Blanc i glavna parfimerka Marie Salamagne, koja je sudizajnerica originalnog Eau de Parfuma, znali su točno koji sastojak dodati.
Najpoželjnija nota u paleti parfimera – vanilija. I to ne bilo kakva: prekomjeran nalet vanilije od radikalne mješavine kvarteta crnih vanilija. Četiri različite, komplementarne kvalitete slasne mahune u mješavini posebno osmišljenoj za YSL koje proizvode jedinstvenu, iznimnu notu koja željeni materijal iz dana pretvara u noć.

Dragocjen. Odvažan. Hipnotičan. Poželjan. Sukob crnila i tekstura. Elegantan sjajni dragulj čiji duboki noćni ton odražava intenzitet esencije parfema koju sadržava.
Bočica BLACK OPIUMA svoj legendarni izgled crpi iz jednog od najmitskijih dizajna u povijesti parfema: bočice OPIUMA iz 1977. koju je zajedno s legendarnim dizajnerom Pierreom Dinandom osmislio Yves Saint Laurent, i to na temelju japanskog inroa, kutije koju su samuraji rabili za nošenje opijuma, tajanstvenog spremnika prekrivenog bogatim crvenim, sjajnim omotačem boje antiknoga kineskog laka, s okruglim prozorom u središtu koji se otvarao na staklenu bočicu s dragocjenim mirisom.
Isti takav tajanstveni okrugli prozor krasi bočicu BLACK OPIUMA, čija elegantna silueta podsjeća na originalni kultni dizajn.
U BLACK OPIUM LE PARFUM izdanju kultna bočica obavijena je glamurom stvorenim za noćne provode u ruhu sjajnom poput couture crne haljine od vinila Saint Laurenta. Kao upečatljiv kontrast, blještavo srce koje svjetluca na okruglom prozoru podsjeća na blještava svjetla urbanih vidika koji se noću vide s neba – odjek blistavih snimaka nove kampanje za parfem BLACK OPIUM koja prikazuje planet Zemlju i njezine gradove kako svijetle u sumraku.
Bočica dizajnirana za sve nemirne junakinje večeri… Snažno kao BLACK OPIUM. Snažno kao Saint Laurent. I budući da ništa nije glamuroznije od brige za planet, tvrtka Yves Saint Laurent Beauty smanjuje svoj štetni utjecaj na okoliš upotrebom 15 % recikliranog stakla u proizvodnji bočice.
* * *
Foto: YSL Promo
TEKST: Bonjour.ba
Plan je bio brz i jednostavan: završiti sastanak, preletjeti preko Ferhadije, ući u Martimex i pronaći jedan parfem koji je za svaki dan. Međutim… samo tri tester trake kasnije sve se pretvorilo u malu olfaktivnu krizu identiteta jer kako izabrati jedan kad nađete šest mirisa koji su kao različite verzije vas i sve vam se sviđaju?

U konačnici napravili smo listu. I ne, nije bilo lako.
Iako smo i prije ovoga navikli razlikovati mainstream i niche parfeme, i znamo da niche mirisi imaju izraženiji karakter, kvalitetnije sirovine i hrabrije kompozicije, dolazak ovdje podsjetio nas je koliko je to očigledno tek kad ih isprobate uživo. Mainstream parfemi često se prilagođavaju ukusu većine, dok niche idu u potpuno drugom smjeru: ne žele da budu za svakoga.
Zato nas je i iznenadilo što se umjesto jednog izdvojilo šest, svaki potpuno drugačiji, ali jednako upečatljiv.

Nismo one osobe koje na prvi tester odmah kažu da je to taj. Znamo kako izgleda realnost: većina parfema je “lijepa”, neki su “okej”, a tek poneki izazove onaj klik koji ne možemo objasniti. I tu počinje lista koja je pokvarila sve naše planove o jednom parfemu godišnje.
Kako miriše: toplo drvenasto, kremasto, lagani začini, vrlo elegantno.
Koliko traje: cijeli dan bez osvježavanja, odnosno najdugotrajniji iz cijele liste.
Kada je najbolji: rekli bismo u hladnijim danima i večernjim prilikama.
Ko bi ga volio: svi koji vole “čiste” timijske note bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa nakon kojih vas ljudi pitaju koji parfem nosite čak i kad ste uvjereni da se jedva osjeti.

Kako miriše: cvjetno, lagano tamjanasto, senzualno ali nije težak.
Koliko traje: 6-8 sati uz stabilan trag, bez prenaglašavanja.
Kada je najbolji: navečer, ali je iznenađujuće dobar i kao dnevni miris zimi.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme tipa misteriozno, ali uredno i čisto.
Naš efekt: pozdravile smo ga kao onaj parfem koji te ne nadglasi, nego obgrli.

Kako miriše: gurmansko, kremasto, slatko. Kokos i karamela daju početni wow, ali vrlo brzo dolazi puderasto–drvenasta toplina sa notama duhana i tonke koja ga čini zrelijim i profinjenim.
Koliko traje: vrlo dugo, tačnije 8 do 12 sati, posebno snažno na odjeći i kosi.
Kada je najbolji: popodne i večer, ali voli i zimske dnevne prilike jer se odlično grije na koži.
Ko bi ga volio: svi koji vole slatke parfeme.
Naš efekt: onaj tip mirisa koji ostane na šalu i onda ga sutradan tražite samo da ponovo pomirišete.

Kako miriše: gurmanski, kremasto, toplo, ali ne preslatko.
Koliko traje: 7-10 sati, srednje jak trag, dosta postojan.
Kada je najbolji: popodne i večer, posebno kada ste u zatvorenom prostoru.
Ko bi ga volio: oni koji vole parfeme sa vanilijom, ali u modernoj, elegantnoj verziji.
Naš efekt: izazvao je univerzalan feedback “njami”, što je rijetkost.

Kako miriše: citrusno, sočno, vodeno, nježno svježe; bukvalno ljetni dan.
Koliko traje: 5-7 sati. Rekli bismo slabiji početak, ali odličan razvoj na koži.
Kada je najbolji: proljeće, ljeto i topli dani bez obzira na sezonu.
Ko bi ga volio: oni koji biraju parfeme tipa lagano i prirodno, bez slatkoće.
Naš efekt: jedan od onih mirisa koji poprave raspoloženje u sekundi.

Kako miriše: proljetno-morski, kombinacija svježine i cvijeća.
Koliko traje: 6-9 sati, a odlično postojan na odjeći.
Kada je najbolji: svaki dan; idealan za posao, sastanke i minimalističke outfite.
Ko bi ga volio: ljubitelji “čistih” parfema, ali ne sportskih; više “luksuzno čisto”.
Naš efekt: odmah dobio titulu mirisa koji ne može biti pogrešan.

I tu dolazimo do jedinog pitanja na koje još nismo našli univerzalan odgovor: kako izabrati samo jedan?
Možda tako što ga biramo prema raspoloženju tog dana. Možda prema rasporedu. Možda prema outfitu, a možda je vrijeme da se prestanemo pretvarati da parfem mora biti jedan i prihvatimo da i mi imamo više verzija sebe: jutarnju, večernju, poslovnu, nježnu, hrabru, optimističnu, minimalističku.

Martimex je trenutno jedna od rijetkih adresa u Sarajevu gdje se ovakav raspon niche parfemskih kuća može testirati uživo, od Memo do The Merchant of Venice. I tu ne mislimo samo na izbor, nego i na način: bez žurbe, bez pritiska na odluku i uz prostor da parfem “sjedne” na kožu, a ne na tester traku. To je iskustvo koje beauty znalci cijene i zbog kojeg se fanovi niche mirisa stalno vraćaju.
Za kraj samo jedan prijateljski savjet iz iskustva: ako na adresi Ferhadija 14A u Sarajevu uđete s planom da ćete na brzinu samo da osjetite jedan parfem… rezervišite dodatnih 20 minuta. I iskreno? Mi nemamo ništa protiv.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!