TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.12.2014.
Ove godine se ne trebate brinuti da ćete ostati bez ideje što pokloniti dragoj osobi za blagdane, jer je MODAMO.tim 'pročešljao' domaće dućane i za vas smo izdvojili 100 poklona sa stilom. Bez obzira tražite li poklon za voljenu ženu, muškarca, za mamu, tatu ili baku – kroz naš vodič koji smo podijeliti na prvi, drugi, treći i četvrti dio ćete pronaći idealan poklon.
Za one koji traže poklon provjerene kvalitete i imena, tada svakako preporučujemo da ne zaobiđete Levi's dućane čiji će modni dodaci ispod bora obradovati svakoga. Njihova kolekcija jesen/zima je inspirirana retro stilom, a ispod donosimo fotografije komada koje bi mi rado vidjeli s mašnicom na vrhu.
POKLON #55 - Šešir

POKLON #56 - Novčanik

POKLON #57 -Remen

POKLON #58 - šAL

POKLON #59 - Remen

***
Ljubitelji parfema i ostalih poslastica za tijelo će uživati u poklonima koje će naći na policama Parfumerija Floris na prvom katu Mepas Mall centra. Iz parfumerija smo izdvojili novitete, ali i neke klasike kojima je skoro pa nemoguće odoljeti.
POKLON #60 - MY BURRBERY
Parfem je razvijen u suradnji s Francisom Kurkdjianom, a miris slatkog graška i bergamota biti će ublažen notama frezije, geranije i dunje, dok su samo središte parfema pačuli, damask i ruža. Nadahnuće za miris pronađeno je u engleskom vrtu i njegovim mirisima poslije kiše.

POKLON #61 - CHLOE LOVE STORY
Nadahnut je Parizom, kao jednom od najposebnijih lokacija na svijetu te ljubavnim lokotima na Pont des Arts. Radi se o svježem cvjetnom mirisu koji kao bazu ima narančino drvo.

POKLON #62 - Giorgio Armani SI
Priča o Sì mirisu otkriva ženu koja ima hrabrosti reći "da" svojim emocijama: Sὶ životu, Sὶ ljubavi, Sὶ snovima! Sὶ žena predstavlja mirnu snagu ženstvenosti i odvažnosti. Sì, jednostavnost samo jedne riječi koja može izraziti snagu emocija. Miris Sὶ spaja dualnost između odvažnosti i emocija te se izražava i u olfaktivnom potpisu mirisa: parfem koji ostavlja delikatni i elegantan trag, odjednom i nježan i intenzivan.

POKLON #63 - DAHLIA DIVIN
Zlatna nit je inspiracija i misao vodilja u kreiranju novog mirisa. Zlatna nit je i potpis nove kultne bočice, grlo bočice je njome obavijeno. I sam naziv Dahlia Divin slijedi priču o mirisu za moderne božice. Božanski sjaj ovog mirisa miluje kožu, njegova božanska moć veliča ženstvenost, a zlatna ga nijansa čini beskrajno poželjnim. U Givenchyu kažu da je Dahlia Divin miris svjetlosti, blistav parfem koji se nosi na goloj koži, vrhunac senzualnosti.

POKLON #64 - Sisley PHYTO-TEINT EXPERT
Besprijekoran ten konačno je postao stvarnost ... Otkrijte Phyto-Teint puder za savršeno izglađen i izjednačen tonus Vaše kože. Phyto-Teint puder spaja tri značajne formule u jednom : lagan , njeguje i prekriva. Dugotrajan, lagan,daje blistavost,osjećaj druge kože. Kombinira se s Sisley’s njegom kože. PHYTO-TEINT EXPERT 1- EXPERT u make-upu 2- EXPERT u dugotrajnosti 3- EXPERT u njezi. Ultra nježan , Stapa se s kožom 12 sati u besprijekornu teksturu. Bez ulja,ne-komedonski. Pogodan za sve tipove kože, uključujući osjetljivu.

POKLON #65 - Chanel Rouge Allure Gloss
Čak im neće moći odoljetni ni žene koje koriste samo ruževe, jer je riječ o sjajevima koji se ponašaju kao ruževi za usne.Kao ruž za usne, oni zavode snagom intenzivnih boja, a kao sjajevi za usne osvjetljavaju osmijeh. Usne će izgledati senzualnije i punije sa lak efektom.U elegantnim pakovanjima i odličnog kvaliteta, novi Chanel proizvodi dolaze u crnim lakiranim pakovanjima, sa minimalističnim dizajnom, tako tipičnim za bezvremenski Chanel.

POKLON #66 - Lancôme Grandiôse maskara
Lancôme je poznat po svojim maskarama, a kolekciji se sad prodružuje i nova, inovativna maskara Grandiôse.Lancôme Grandiôse maskara ima pojednostavljenu tehniku nanošenja koja donosi nevjerojatne rezultate u jednom potezu. Bez obzira na to je li početnica ili stručnjak za nanošenje make-upa, s maskarom Grandiôse svaka žena može imati neodoljive oči, neovisno o dobi, podrijetlu ili nesavršenostima koje je muče u pogledu ljepote.

***
Svi ljubitelji lijepo uređenih prostora, interijera i dekora za dom će uživati u Retro home trgovini koja se nalazi u ulici Petra Krešimira u Mostaru. Razgledavajući njihovu bogatu ponudu teško je odoljeti porculanskim setovima za čaj, retro satovima, sjajnim vaznama i ostalim dekorima koji su u ovoj trgovini izloženi.
POKLON #67 - SET ZA ČAJ
Prija li išta bolje od šalice toplog čaja u hladni zimski dan? Da ispijanje čaja ne bude rutina već ritual, pijte ga iz porculanskog seta za čaj dizajniranog u retro stilu. Retro Home radnja nudi velik izbor setova za čaj koji će unijeti dodatni ugođaj u vaše trenutke opuštanja.

POKLON #68 - VINTAGE SAT
Svaki otkucaj kazaljke može biti romantičan uz ovaj sat. Njega i još mnoštvo drugih modela ćete pronaći u Rezro home trgovini.

POKLON #69 - SVIJEĆNJAK
Neka odsjaj svijeće zablista u nekom od predivnih svijećnjaka i lampiona iz Retro home trgovine. Ovdje ćete zasigurno pronaći točno onaj koji će se uklopiti u vaš životni prostor. Uz svijećnjake i lampione mogu vam ponuditi i svijeće raznih veličina, boja i aroma.

POKLON #70 - SET ZA JELO
Dani blagdana su prepuni obiteljskih druženja pred bogatom trpezom. Učinite da vaš stol zablista sa vrhunskih posuđem od finog porculana.

POKLON #71 - POKRIVAČ I JASTUK
Udoban kauč, šalica čaja, dobra knjiga ili film, dobar osjećaj? Još je bolji kad se pokrijemo toplim i mekim pokrivačem kao što je ovaj.

***
TEKST: Ada Ćeremida
SoMo Borac, jedno od najznačajnijih regionalnih priznanja za digitalne projekte i kampanje, ove godine slavi svoje trinaesto izdanje u zagrebačkom Mozaik Event Centru.
SoMo Borac slavi inovativnost, odvažnost i utjecaj digitalnih kampanja u regiji, stoga je za naš tim velika potvrda to što je upravo Bonjour.ba jedini bh. medij koji je ušao u finale ovogodišnjeg natjecanja.
U finale smo ušli sa projektom “Promocija bh. kulture kroz digitalne formate na Bonjour.ba”, koji se nalazi u kategoriji SoMo Media: Best Storytelling, a na kojem naš tim strateški i posvećeno radi već više od godinu dana sa istom idejom: da kulturu približimo publici na nov, savremen i estetski način.
Šta je SoMo Borac i zašto je važan?
SoMo Borac je jedno od najuglednijih regionalnih priznanja koje već više od decenije nagrađuje najbolje digitalne radove iz cijele regije od oglašivačkih kampanja do inovativnih medijskih projekata.
Žiri od više od 80 stručnjaka iz cijelog regiona bira finaliste i dobitnike u 16 kategorija unutar Advertising i Media stream-ova, prepoznajući originalnost, kreativnost i utjecaj digitalnih sadržaja.
Foto: @somoborac
Ovogodišnje izdanje donosi i novitete, među njima i nagradu Northern Star, koja ističe projekte i saradnje koje doprinose neovisnosti i inovativnosti digitalnog ekosistema.
Zahvaljujući svojoj reputaciji i stručnosti žirija, SoMo Borac već godinama postavlja standarde kvalitete u digitalnim medijima i komunikacijama u regiji.
Bonjour.ba projekat: Novo poglavlje izvještavanja bh. kulture
Digitalno izvještavanje o kulturi u Bosni i Hercegovini godinama je bilo ograničeno na formalne najave zbog čega je publika teško mogla osjetiti stvarnu povezanost s teatrom, filmom ili umjetnošću što je rezultiralo pasivnošću publika.
Zato smo mi na Bonjour.ba odlučili promijeniti taj narativ.
Bonjour.ba tim je razvio potpuno novi behind-the-scenes format koji kombinuje pripovijedanje, vizuelnu estetiku i interaktivne formate kroz rubriku Kultura kao i na društvenim mrežama. Cilj je bio jasan, a to je da učinimo kulturu angažovanom, emotivnom i bliskom mlađim generacijama.
U fokus smo stavili momente iza scene, produkcijske procese, razgovore s umjetnicima, editorijale i pažljivo kreirane video formate, sadržaje koji kulturu prikazuju ne kao udaljenu i formalnu, već kao živu, savremenu i blisku.





Da bismo ovaj pristup implementirali, analizirali smo podatke o čitanosti, dijeljenju i angažmanu, kako na Bonjour.ba, tako i u širem digitalnom pejzažu BiH i na osnovu tih uvida razvili format koji je otvorio novi način pričanja o kulturi u digitalnom prostoru.
Rezultati su nadmašili sva očekivanja jer…
članci u novom formatu ostvarili su 75 puta više pregleda nego člaci u prijašnjem formatu,
prva serija tekstova imala je rast čitanosti od +400% do +1.150%,
najnoviji tekstovi bilježe i do +500% rasta u čitanosti u odnosu na prve članke sa istim pristupom,
na društvenim mrežama zabilježen je rast od +278,2% u dosegu,
+14,92% u interakcijama publike,
te +264,5% u pregledima foto i video sadržaja na društvenim mrežama.



Tokom Sarajevo Film Festivala, posebno ovog augusta, naš novi koncept izvještavanja donio je potpuno svježu perspektivu gdje je publika dijelila, komentarisala i pratila svaki trenutak Festivala, potvrđujući da emocija i estetika mogu ponovo povezati ljude s umjetnošću.
Ovaj pristup nije samo donio rekorde, već i stvorio novi i prepoznatljivi hero content model lifestyle magazina, koji objedinjuje tržišnu vrijednost, relevantnost i prepoznatljiv Bonjour.ba estetski potpis.
Rubrika Kultura, svakim danom raste kroz priče o filmu, muzici, teatru, književnosti, vizuelnim umjetnostima i društvenim fenomenima iz Bosne i Hercegovine i regije, a sada je prepoznata i među najboljima u regiji.
Kroz taj rast, Kultura je postala je digitalni most između umjetnosti i publike.




Ko su finalisti SoMo Borca 2025?
Ovogodišnji finalisti predstavljaju najkreativnije medijske i oglašivačke projekte regije. U Media stream-u, gdje su se takmičili izdavači i redakcije, među finalistima su se našli i projekti iz Hrvatske, Srbije i Slovenije, a Bonjour.ba je jedini medijski predstavnik Bosne i Hercegovine.
Pobjednici će biti proglašeni 24. oktobra u Zagrebu, na dodjeli koja okuplja najvažnije regionalne kreatore digitalnog sadržaja, urednike i medijske inovatore. Svi finalisti su objavljeni na službenim stranicama SoMo Borca. 

Bez obzira na ishod, ulazak među finaliste potvrđuje ono što nas svakodnevno vodi, da i u digitalnom svijetu, priče iz kulture imaju snagu da povezuju, inspirišu i traju.
Naš cilj ostaje isti, da kroz digitalne priče i estetiku nastavimo donositi kulturu koja inspiriše, povezuje i otvara nova pitanja.
Dok se pripremamo za dodjelu u Zagrebu, ponosni smo što upravo iz BiH dolazi projekat koji pokazuje da kultura u digitalnom prostoru može biti jednako živa, emotivna i bliska.
Vidimo se u Zagrebu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!