Biotherm Water Lover misija: inspirativna saradnja u cilju očuvanja bh. voda
Tekst:Bonjour.ba/PR
EVENTZaštita okeana, mora i vodenih ekosustava oduvijek je bila dijelom DNK Biotherma.
U 2022. Biotherm, koji je dio L'Oreal Luxe divizije, pokreće lokalnu Water Lover saradnju s ciljem očuvanja bh voda, a u partnerstvu s Plaza parfumerijskim lancem i udrugom Ruke.
BIOTHERM X PLAZA X UG RUKE
Potreba za ujedinjenjem u stvaranju bolje budućnosti za naše vode nikada nije bila jasnija. Biotherm vjeruje da su saradnje izvan industrije ljepote, s partnerima koji dijele iste vrijednosti, ključne u ostvarivanju vizije. Iz tog razloga, u 2022. Biotherm proširuje svoju Water Lover zajednicu saradnjom s Plaza parfumerijskim lancem i UG Ruke.
Kroz ovu zajedničku misiju nadahnutu ljubavlju i zaštitom naših voda te zajedničkim uvjerenjem da je sada vrijeme da stvorimo bolju budućnost, Biotherm će za svaki kupljeni Biotherm proizvod u Plaza poslovnicama od 22.04. do 14.09.2022. godine, donirati 1 KM udruzi Ruke.
Zajedničkim uvjerenjem da trebamo djelovati kako bismo zaštitili naše vode, prikupljenim sredstvima partneri ove akcije organizirat će čišćenje plaže i područja oko Boračkog jezera u septembru 2022.godine. U akciji čišćenja učestvovat će zaposlenici parfumerija Plaza, članovi i volonteri udruge Ruke, osobe iz javnog života i influenseri koji su rado pristali da podrže naš projekat, kao i uposlenici kompanije L’Oreal Adria u BiH, Luxe divizija.
Iz organizacije pozivaju sve da svoje prazne bočice skincare proizvoda donesu u jednu od poslovnica parfumerije Plaza i tako podrže akciju za podizanjem svijesti o reciklaži i očuvanju životne sredine.
Pridružite im se, a oni će svaku kupnju Biotherm proizvoda nagraditi poklonom zahvalnosti.
LICA IZA (R)EVOLUCIJE
„Prava nam je privilegija imati tako ekološko osviješteni brend kao što je Biotherm u našem portfoliju u L’Oréalu. Program održivosti brenda Biotherm, to jest Biotherm Water Lover program, toliko je značajan da kaže: „Voda je dio našeg DNK. Vratimo joj čistoću koju zaslužuje.” Svi djelatnici L'Oréal Adria-Balkana i ja, oduševljeni smo što se ovim partnerstvom posvećujemo čistijim lokalnim izvorima vode, isključivo zahvaljujući doprinosu naših potrošača.” - Güven Dalgiç, General Manger LUXE divizije, L’Oreal ADBA.
Biotherm tim iz Hrvatske je prvi pokrenuo lokalnu priču. U sklopu Cleaning Sailing Race edukativno – ekološke regate, 11. aprila 2022., više od 140 sudionika na 10 jedrilica uklonilo je 400 kilograma otpada u četiri uvale otoka Šolte (Hrvatska) kojima se može pristupiti jedino morskim putem, dok su ronioci u uvali Šešula iz mora izvukli 340 kilograma otpada.
Madraci, automobilske gume, medicinski otpad, obuća i staklo, a najviše različitih plastičnih predmeta uklonjeno je u sklopu ove velike akcije čišćenja Udruge Sunce Split i uposlenika kompanije L'Oreal Adria, Luxe divizije regije (Hrvatska, Slovenija Bosna i Hercegovina, Srbija i Bugarska) na otoku Šolti. Plastika čini oko 80% morskog otpada, a prema naučnoj studiji objavljenoj prošle godine, do 2050. u svjetskim okeanima bit će više plastičnog otpada nego riba. Nakon kolega iz Hrvatske, njihova priča se širi na zemlje regije – Bosna i Hercegovina, Makedonija, Crna Gora, Kosovo i Albanija.
VIŠE O BIOTHERM WATER LOVERS MISIJI
Biotherm Water Lovers program zalaže se za Blue Beauty filozofiju s namjerom poboljšanja budućnosti okeana, mora i vodenih ekosustava od 2012. godine. Danas Water Lovers program obuhvaća sve aspekte lanca proizvodnje Biotherma, od nabave i formulacije proizvoda, dizajna pakiranja i dizajna materijala na prodajnim mjestima te partnerskih odnosa s raznim udrugama i organizacijama. Biotherm je ciljeve Water Lovers programa postavio u četiri segmenta:
- VIŠE OBNOVLJIVIH SASTOJAKA: Biotherm vjeruje u korištenje bioznanosti za proizvodnju dugotrajnih, održivih i prirodnih sastojaka.
- VIŠE FORMULA KOJE POŠTUJU VODENI SVIJET: Biotherm pomno prati uticaj formula svojih proizvoda na vodeni svijet i koristi Water Lovers povelju o formulacijama za poboljšanje formula svih novih proizvoda.
- RJEŠENJA ODRŽIVE PRIRODE: Biotherm teži korištenju održivih i recikliranih materijala na svakoj dodirnoj tački, od pakiranja do maloprodaje.
- PARTNERI ZA OČUVANJE OKEANA: Biotherm se zalaže za okeane, mora i vodene ekosustave kroz saradnju s raznim udrugama, organizacijama i stručnjacima.
ŠTO JE TO BIOTHERM BLUE BEAUTY R(EVOLUCIJA)
Blue Beauty filozofija je holistički način gledanja na ljepotu. Obuhvaća cjelokupni životni ciklus proizvoda, uključujući sastav i pakiranje, kako bi se ograničio uticaj na okeane, mora i vodene ekosustave. Podržava održivi pristup kojeg ekonomija mora imati kako bi se umanjio uticaj kojeg industrija ljepote ima na zdravlje našeg planeta.
Biothermov pristup Blue Beauty filozofiji povezan je s desetljećima naučne ekspertize i primijenjen kroz razna zalaganja, vrijednosti i programe.
Sastavni dio dugogodišnje ekološke misije brenda Biotherm je razvoj održive kružne ekonomije i obećanje da će tokom godina postupno smanjivati upotrebu plastične ambalaže, dajući prednost recikliranoj plastici ili staklu. Sve s ciljem da postane pionirom u novim tehnologijama recikliranja radi očuvanja prirodnih resursa i smanjenja potrošnje fosilne plastike.
- U 2020. godini, sva PET plastika bila je izrađena od 100% recikliranog PET-a.
- Do 2023. godine, sva ambalaža proizvoda bit će napravljena od 50% reciklirane plastike, a brend će koristiti i bio-recikliranu plastiku kada je to moguće.
- U 2025. godini, Biotherm se zalaže za 80% sirovina iz nefosilnih izvora u ukupnoj potrošnji plastike te potiče kružnu ekonomiju za plastiku. Brand se obavezuje osigurati do 2025. godine da 100% plastične ambalaže može biti ponovno upotrebljivo, može se reciklirati ili ponovno napuniti.
* * *
Naslovna fotografija: Biotherm PR